Správná opora pod hlavou při cvičení v těhotenství

Při cvičení v těhotenství je důležité zajistit správnou oporu pod hlavu, k tomu můžeme využít polštář nebo overball, který zajistí stabilizaci a narovnání hlavy v ose s tělem.

Správná opora pod hlavou při cvičení v těhotenství Správná opora pod hlavou při cvičení v těhotenství Správná opora pod hlavou při cvičení v těhotenství

Když odebereme polštář, hlava se dostane do záklonu. Je to nepříjemné a tlačí to. Když zpět pod hlavu podložíme z pod hlavy polštář, hlava se narovná v ose. Se zvětšujícím se bříškem ji podkládáme overballem, tím docílíme lehkého předklonu a hlava se díky balonu může více stabilizovat. 

Na videu spolupracovali:

Mgr. Kamila Vorlová – fyzioterapeutka

MUDr. Jana Martincová a Bc. Andrea Blažková, DiS. – natočení videa a zvuková stopa

Richard Martinec – úprava a střih videa

a cvičenka Marcela

Video vzniklo za finanční podpory dotačního programu MZ “Národní program zdraví – projekty podpory zdraví“ pro rok 2017, Co na to odborník VIII.

 

Autor: Mgr. Kamila Vorlová
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Autor: Mgr. Kamila Vorlová
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Komerční sdělení

Související články

Správná opora pod hlavou při cvičení v těhotenství - diskuze

Poradna

Prodloužení tricka

| Vendul1312017 | 16.04.2018, 08:25

Dobrý den, mám tohle a nevím, jestli to prckovi neublíží a jestli to můžu používat běžně nebo kdy? Děkuji.

Dobrý den, tato "pomůcka" určitě plodu neublíží.

MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline | 19.04.2018, 07:02
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Zavřít reklamu
Inzerce