Správná opora pod hlavou při cvičení v těhotenství

Při cvičení v těhotenství je důležité zajistit správnou oporu pod hlavu, k tomu můžeme využít polštář nebo overball, který zajistí stabilizaci a narovnání hlavy v ose s tělem.

Správná opora pod hlavou při cvičení v těhotenství Správná opora pod hlavou při cvičení v těhotenství Správná opora pod hlavou při cvičení v těhotenství

Když odebereme polštář, hlava se dostane do záklonu. Je to nepříjemné a tlačí to. Když zpět pod hlavu podložíme z pod hlavy polštář, hlava se narovná v ose. Se zvětšujícím se bříškem ji podkládáme overballem, tím docílíme lehkého předklonu a hlava se díky balonu může více stabilizovat. 

Na videu spolupracovali:

Mgr. Kamila Vorlová – fyzioterapeutka

MUDr. Jana Martincová a Bc. Andrea Blažková, DiS. – natočení videa a zvuková stopa

Richard Martinec – úprava a střih videa

a cvičenka Marcela

Video vzniklo za finanční podpory dotačního programu MZ “Národní program zdraví – projekty podpory zdraví“ pro rok 2017, Co na to odborník VIII.

 

Autor: Mgr. Kamila Vorlová
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Autor: Mgr. Kamila Vorlová
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Komerční sdělení

Související články

Správná opora pod hlavou při cvičení v těhotenství - diskuze

Poradna

Dobrý večer,
chtěla bych se zeptat ohledně nošení ročního dítěte (9 kg) v těhotenství. Jsem teprve na začátku, mám pozitivní těhotensky test a ke svému gynekologovi jdu za 14 dnů, zajímalo by mě, zda je nutné omezit nošení ročního ditěte, zda bych tím mohla těhotenství takto na začátku nějak ohrozit.
Děkuji

Dobrý den, nošení dítěte během celého bezproblémového těhotenství určitě není pro plod nebezpečné.

MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline | 19.01.2018, 13:43
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Zavřít reklamu
Inzerce