Správné vstávání ze země i z postele a lehání nejen v těhotenství

Správné vstávání ze země i z postele a lehání je nejen v těhotenství velmi důležité. Návod správného postupu vstávání z lehu do stoje a opačně přikládáme v krátkém videu.

Správné vstávání v těhotenství z postele

Správné vstávání v těhotenství z postele Správné vstávání v těhotenství z postele Správné vstávání v těhotenství z postele Správné vstávání v těhotenství z postele Správné vstávání v těhotenství z postele

Pokrčíme nohy v kolenou, zadeček posuneme více dozadu, otočíme se na bok a přes oporu ruky vstaneme. 

Správné vstávání ze země v těhotenství

Správné vstávání ze země v těhotenství Správné vstávání ze země v těhotenství Správné vstávání ze země v těhotenství Správné vstávání ze země v těhotenství Správné vstávání ze země v těhotenství Správné vstávání ze země v těhotenství Správné vstávání ze země v těhotenství

Pokrčíme jednu, pak druhou nohu. Abychom nepřetěžovali bříško, je lepší jít každou nohou zvlášť. Otočíme se na bok. Připravíme si ruku jako oporu. Přeneseme se na paty do dřepu a následně se postavíme do stoje.

Správné lehání na zem v těhotenství

Správné lehání na zem v těhotenství Správné lehání na zem v těhotenství Správné lehání na zem v těhotenství Správné lehání na zem v těhotenství Správné lehání na zem v těhotenství  

 

Správné lehání na zem v těhotenství

Pomalu jdeme do dřepu, do kleku, převalíme se na bok a pomalounku leháme.

Na videu spolupracovali:

Mgr. Kamila Vorlová – fyzioterapeutka a cvičenka Marcela

MUDr. Jana Martincová a Bc. Andrea Blažková, DiS. – natočení videa a zvuková stopa

Richard Martinec – úprava a střih videa

Video vzniklo za finanční podpory dotačního programu MZ “Národní program zdraví – projekty podpory zdraví“ pro rok 2017, Co na to odborník VIII.

Inzerce

Zdravé těhotenství = publikace o zdravé výživě a cvičení pro těhotné

Cvičenka Monika byla ve 27. týdnu těhotenství v mnohem lepší kondici než my netěhotné. A po porodu ihned fit. A to díky pravidelnému cvičení s fyzioterapeutkou Kamilou podle cviků z knížky.

Rozhodněte o zdravém vývoji miminka! 16 skvělých receptů, které naučí vařit každou budoucí maminku. Získejte skvělou fyzičku a naučte se správným pohybům v těhotenství i po něm.

www.zdravetehotenstvi.cz

 

Autor: Mgr. Kamila Vorlová
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Autor: Mgr. Kamila Vorlová
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Komerční sdělení

Související články

Správné vstávání ze země i z postele a lehání nejen v těhotenství - diskuze

Poradna

Jízda na snowbordu ve 4tt

| Denča00 | 10.01.2019, 11:16

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda kolem 4tt je či není vhodná jízda na snowboardu. Na snowboardu jezdím několik let, na víkend máme jet na hory, vyšly mi však pozitivní těh. testy i test krve a nerada bych něco zanedbala. Děkuji za odpověď.

Dobrý den, pokud se cítíte dobře a jste zdravá žena, pak není ve sportu téměř žádné omezení v graviditě. Respektive sport u zdravé ženy nemůže plod negativně ovlivnit.

MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline | 13.01.2019, 13:30
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce