Nepravidelná menstruace

Velmi široký pojem – nepravidelná menstruace může být ve smyslu zkráceného cyklu či prodlouženého cyklu. Většinou bývá důvodem hormonální dysbalance. Je vhodné odebrat a vyšetřit hormonální profil, hormony štítné žlázy. Poté nasadit hormonální terapii. Důvodem nepravidelného krvácení ale mohou být i děložní myomy či nádory děložního čípku či děložního těla.

Vaše dotazy

Nepravidelná menstruace v patnácti letech

Dobrý den, je mi 15 let a menstruaci mám již od 12 let. Na gynekologii jsem ještě nebyla, i když cyklus mám dost nepravidelný. Teď je to třeba měsíc, co jsem to měla dostat. Menstruaci mívám silnou a bolívá mě břicho. Mám na gynekologii zajít? A musí se mnou mamka za plentu? Děkuji za odpověď.

Odpověď MUDr. Veroniky Ťápalové: Dobrý den, menstruace může být v tomto věku ještě nepravidelná. Ale na gynekologii raději na kontrolu zajděte. Maminka s Vámi až do ambulance rozhodně nemusí.

 

Autor: MUDr. Veronika Ťápalová
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Autor: MUDr. Veronika Ťápalová
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek

Komerční sdělení

Související články

Nepravidelná menstruace - diskuze

Poradna

Dobrý den, na začátku ledna jsem přestala brát antikoncepci, menstruace proběhla tentýž měsíc po dobrání posledního prášku, další měsíc (únor) menstruace normálně dorazila se zpožděním cca 7 dní. V březnu menstruace opět normálně dorazila 25.4., ale od té doby nic, měla jsem ji dostat předpokládám okolo 25.5., ale nedorazila, či-li mám zpoždění cca 3 týdny. Pořád mě pobolívá břicho jako před menstruací a mám pořád výtoky lehce bělavé, ale není to občasný výtok, je to každý den ve velkém množství. Těhotenský test jsem si dělala dokonce 4, ale všechny negativní. Nevíte, co by to mohlo být? Děkuji za odpověď, Pobežková

Dobrý den, po vysazení antikoncepce může být několik měsíců nepravidelná menstruace nepravidelná či se několik měsíců nemusí dostavit vůbec. Časem by se mělo vše upravit. Pokud jste vyloučila těhotenství, pak určitě ještě vyčkejte.

MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline | 16.06.2017, 06:38
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace