Inzerce
Inzerce
Inzerce

Dítě od A do Z

Vše, co potřebujete o dětech vědět

V této části portálu Babyonline najdete informace o Péči o dítě. Nepodceňujte přípravu na miminko a seznamte se včas s tím, co Vás čeká. Jaký zhruba bývá denní režim a spánek dítěte, co byste měli vědět o hygieně a koupání dětí. Maminky holčiček často řeší kdy a jak dát dětské náušnice. Co je důležité pro bezpečnost dítěte? Na co si dát pozor a čeho se vyvarovat? Dozvíte se více i o cestování s dětmi.

Před narozením miminka si přečtěte i informace o kojení a výživě dětí. Později se můžete vrátit k informacím o tom, jak odstříkat mléko a jak ho správně uchovávat. Než se nadějete, bude čas na zavádění příkrmů. Nezapomínejte ani na správný pitný režim

Vaše děťátko čeká očkování. Jaké očkování je u nás povinné? Která další očkování Vám může lékař doporučit? Přečtěte si i Fakta a mýty o očkování

Inzerce

Děti bývají bohužel občas i nemocné. Proto jsme se zaměřili i na dětské nemoci. Dozvíte se například, jak se snižuje horečka u dětí. Jaké léky by měla Vaše lékarnička obsahovat?

Věříme, že oceníte i kapitolu Potřeby pro dítě, kde najdete tipy na kočárek, autosedačku i hračky pro Vaše děťátko.

Zajímavé články oddílu Dítě od A-Z

Žitná bulka s tvrdým sýrem, salátem, rajčetem a hrozny

Žitná bulka s tvrdým sýrem, salátem, rajčetem a hrozny

Zdravá svačina 2: Není nad čerstvé pečivo! Připravte svým dětem obloženou bulku se sýrem, kterou budou děti milovat.

Celý článek »

Špaldová palačinka se sýrem, šunkou, salátem a cherry rajčaty

Špaldová palačinka se sýrem, šunkou, salátem a cherry rajčaty

Zdravá svačina 3: Milují vaše děti palačinky? Nyní jim je můžete naservírovat i na slano. Pro základní slanou pochoutku vám postačí sýr, šunka, salát a cherry rajčátka.

Celý článek »

Bílý jogurt s čerstvými hrozny, dýňová bulka

Bílý jogurt s čerstvými hrozny, dýňová bulka

Zdravá svačina 4: Svačina v ideálním balení. Stačí vložit do krabičky a nic se nerozsype. Místo doslazovaných jogurtů, zvolte bílý a raději přidejte čerstvé ovoce. Svačinu doplníme třeba dýňovou bulkou.

Celý článek »

Rohlík s cottagem a s jarní cibulkou, mrkev

Rohlík s cottagem a s jarní cibulkou, mrkev

Zdravá svačina 5: Nemáte dostatek času na přípravu svačiny? Jednou z možností je rohlík s cottagem sýrem a jarní cibulkou. Nezapomínejte na důležité ovoce a zeleninu!

Celý článek »

Celozrnná palačinka s domácí borůvkovou marmeládou, hruška

Celozrnná palačinka s domácí borůvkovou marmeládou, hruška

Zdravá svačina 6: Klasické sladké palačinky s domácí borůvkovou marmeládou. Klasická mouka je zaměněna za celozrnnou s vitamíny a minerály. Recept je jednoduchý a přípravu zvládne každý!

Celý článek »

Bílý jogurt, müsli, mandarinka

Bílý jogurt, müsli, mandarinka

Zdravá svačina 7: Každý den by se mělo začít zdravě. Rychlý recept na müsli smíchané s bílým jogurtem a mandarinkou.

Celý článek »

Žitno-pšeničný chlebíček s brusinkami a ořechy, pomeranč

Žitno-pšeničný chlebíček s brusinkami a ořechy, pomeranč

Zdravá svačina 8: Skvělá náhrada klasického pečiva, výborná součást zdravé snídaně i svačiny. Po večerním pečení ráno rychle připraveno. K chlebíčku přidáme např. pomeranč.

Celý článek »

Mrkvovo-jablečný muffin z celozrnné mouky, jablko

Mrkvovo-jablečný muffin z celozrnné mouky, jablko

Zdravá svačina 9: Celozrnné muffiny z celozrnné mouky s nastrouhanou mrkví a jablky. Zdravá varianta muffinů, která bude chutnat celé rodině!

Celý článek »

Jogurtová miska s piškoty a lesním ovocem

Jogurtová miska s piškoty a lesním ovocem

Zdravá svačina 10: Zdravá a vyvážená dětská svačinka v podobě jogurtu s ovocem a piškoty, na které si pochutnají malí i velcí strávníci. 

Celý článek »

Snídat ANO či NE?

Snídat ANO či NE?

Pravidelný přísun stravy má jednoznačně pozitivní vliv na lidský organismus. Pravidelně v dětské stravě znamená jíst alespoň v pěti denních dávkách, snídaní počínaje.

Celý článek »

Máslo vs. rostlinné roztíratelné tuky

Máslo vs. rostlinné roztíratelné tuky

Máslo má v porovnání s roztíratelnými rostlinnými tuky neporovnatelně delší tradici. Používá se po staletí, rostlinné roztíratelné tuky, původně také nazývané margaríny, se průmyslově začaly vyrábět na konci 19. století. Chutí a vůní nemohou tyto tuky máslu konkurovat, ale je důležité i zhodnotit jejich nutriční vlastnosti.

Celý článek »

Jaký tuk použít při dušení?

Jaký tuk použít při dušení?

Dušení je tepelná úprava, kdy se potraviny upravují působením menšího množství tekutiny v uzavřené nádobě. Množství tekutiny je většinou do poloviny objemu potraviny nejvíce však do dvou třetin. Pokud potravinu před dušením neopékáme na tuku, je tato technologická úprava šetrná. 

Celý článek »

Smažené bramborové hranolky a bramborové lupínky v dětské stravě

Smažené bramborové hranolky a bramborové lupínky v dětské stravě

Všude se mluví, píše o tom, co by měla zdravá výživa dětí obsahovat. Jaké složky stravy jsou důležité pro správný vývoj a růst dětí. Pořád dokola. Ohraná písnička. Mléko, ovoce, zelenina. 

Celý článek »

Vláknina v dětské výživě

Vláknina v dětské výživě

Měla by být vláknina součástí dětské stravy? V jakém množství?

Celý článek »

Saláty nejenom pro děti

Saláty nejenom pro děti

Recept na Mrkvovo-kedlubnový salát, Hlávkový salát s jahodami s jogurtem, Ovocný salát z meruněk, broskví a malin s jemně mletými vlašskými ořechy.

Celý článek »

Vitamíny a minerály v dětské stravě

Vitamíny a minerály v dětské stravě

Proč jsou důležité vitamíny a minerální látky? Jak zajistit dostatek vitamínů a minerálních látek ve výživě dítěte? Zdroje vitamínů a minerální látky

Celý článek »

Zastoupení vitamínů a minerálů v potravě

Zastoupení vitamínů a minerálů v potravě

Jaké je zastoupení vitamínů v potravě? Čím nám prospívají a jaký je největší zdroj?

Celý článek »

Vitamíny a minerály pro růst kostí a zubů

Vitamíny a minerály pro růst kostí a zubů

Mineralizace kostí a zubů vyžaduje vysoký přívod vápníku, fosforu a vitamínu D. Jaká je doporučená denní dávka vápníku? Čím vápník prospívá? Čím vitamín D prospívá? Co když máme vitamínu nedostatek?

Celý článek »

Minerály v dětské stravě

Minerály v dětské stravě

Mezi minerály řadíme fosfor, hořčík, sodík, draslík, železo, selen, zinek, jód. Jaká je jejich doporučená dávka? Čím nám tyto minerály v dětské stravě prospívají?

Celý článek »

Vitamíny v dětské stravě

Vitamíny v dětské stravě

Jaké jsou potřebné druhy vitamínů? Jak nám prospívají a jaká je doporučená denní dávka?

Celý článek »

Související články

Komerční sdělení
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce