Inzerce https://i.cerebroad.com/158215901551055e4dd4a77ca4f756736889__[timestamp]

Diskuze: Průběh hubnutí: 1. týden (strana 3) - diskuze

Vložit příspěvekČlanky s diskuzí
  • Ahojky
    mno, Tvůj jídelníček Tě doufám během jednoho týdne přesvědčil, že tudy cesta nevede - nehladov, to nemá cenu. Klidně si dej ten smažák, ale raději v poledne a za přílohu zvol jen zeleninu, večer se najez kolem páté, krajíček chleba s něčím a případně kolem sedmé jogurt. Nebo ovoce. Medox, Baru - nehladov - mám s tím zkušenost a kila jsou pak během týdne zase nahoře, ba co hůř, je jich ještě víc :-(
    Procházku s kočárkem vyměň - respektive, dojdi tam, předej kočárek manželovi a pak svižným krokem dojdi dom a počkej si na ně :-))
    Držím Ti palce :o)) a nehladov  
    mamina19   | 02.03.2011 12:19:25
    Reagovat | URL příspěvku
  • Ahoj Báro, sama si stále hubnoucím "martiriem" procházím, ale jak víš, vloni jsem navštívila výživovou poradkyni a ta mi pomohla v tom, že jsem začala rozpoznávat "dobré" a "špatné" potraviny a seznámila mě s principy optimálního způsobu života z hlediska udržení si váhy. Moc bych ti doporučovala, abys také někoho takového kontaktovala, protože tak jak vidím tvůj jídelníček - je tam spousta chyb. Nechci se pasovat na žádného odborníka, ale takhle to určitě dlouhodobě nemůžeš vydržet. Navíc, máš ve svém jídelníčku dost málo bílkovin - a ty jsou důležité kvůli tomu, aby to co budeš hubnout byl tuk a ne svalová hmota. Takhle máš zaděláno opravdu na jojo efekt jako vyšitý.
    K snídani bys sis k tomu rohlíku měla dát tvaroh, eidam 20% nebo 30%, šunku a zeleninu ( rajče, paprika, okurka atp. ) K dopo sváče jogurt a já s k němu dávám Caro s mlékem, k obědu maso s přílohou k odpo sváče pak zase něco malého - já si obvykle ušlehám´tvaroh s mandarinkami v light nálevu a k večeři maso se zeleninou, nebo zeleninový salát, do kterého přidám luštěniny ( cizrnu, fazole ). Večer už by neměla být příloha. Já si pak ještě v noci dávám jogurt, abych neměla hlad. Když jsem počítala kilojouly, na to abych pomalu hubla jsem mohla sníst 6400Kj. Takže na potravinách ani tak neřeším množství tuku a cukru, ale dívám se na kalorickou hodnotu. Mám ráda sladké a tak si dopřeju i čokoládu, ale jen hořkou, která má min. 85%kakaa. To mi pak na zahnání chuti na sladké stačí tak 7g. Jo a mimochodem, dneska vážím 74kg. Když jsem vloni přišla z porodnice, měla jsem 94kg. Takže když se chce, tak to jde, nicméně je to dlouhodobý proces. Já mám cíl dostat se na 65kg a teď už to jde strašně pomalu, takže se spíš udržuju abych zase nenabrala. Držím palce, aby se ti to taky povedlo, stojí to za to     
    Alena01   | 20.02.2011 12:40:29 | Reakcí: 6, poslední: 21.02.2011 07:09:10
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Ahojky, s tímhle výpisem potravin jsem si tady teda zavařila 
      Tady ten seriál o hubnutí bude spočívat v tom že jsem dostala základnír ady jak jíst, pak jsem si to týden něják dělala a sepsala to je toto a na podkladě toho dostanu další rady toho jak jíst, co dělám špatně a co dobře. Nevim jestli jsi si všimla ale je tu ještě jedna záložka a tam je jakoby můj hubnoucí příběh.
      Tenhle ten popis potravin je z předchozího týdne kdy jsem se ještě moc neorientovala a je to hodně zmněn na jednou. Za 14 dní to tu bude ještě rozvedeno. Vím že jsem jedla špatně, ale stále je to zmněna k lepšímu oproti mojemu bývalému jídelníčku. Ale jedla jsem prostě takhle, a píšu to po pravdě takže je to bohužel špatně  Vím že jsem nejedla dobře. A tenhle týden už jím o 80% líp a myslím že během týdne se už srovnám na to jak to má být...doufám. Ono je to hodně změn na jednou a já to nezvládla ze dne na den 
      ale děkuji za rady a tipy
      medox   | 20.02.2011 14:51:57
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
              tak , tak....ono se to lehce mluví, ale když je jeden zvyklý na nějaký "standard".....ze dne na den se to změnit nedá , ale snažíme se viď ?!    
        Small   | 20.02.2011 18:34:38
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        Já jsem hrozně ráda, že to píšeš po pravdě. Žádnej učenej z nebe nespadnul a třeba pro mě je spousta informací naprosto nových a překvapivých. Takže já jsem hrozně ráda, že ses do toho pustila a že se nám takhle otvíráš. A navíc je vidět, že se snažíš a děláš pokroky. Moc ti fandím.  
        nadule1   | 20.02.2011 21:11:36
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE:
          děkuju  to víš že jsem měla škubání vrznout si tam nějáké to jabko navíc  ale to by to pak bylo o ničem. Myslím že plno lidí se zastaví na tom že to nejde už od začátku, tak tady apson uvidí že ani já to ze začátku nedělala přesně tak jak to má být. Podstata je podlůe mě snažit se. A doufám že to bude lepší a lepší a pak už budu profík a zhubnu 
          medox   | 20.02.2011 21:17:54
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE:
            jako hele, Baru, věřím Ti víc jak sobě    
            Small   | 20.02.2011 22:55:02
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE:
              dekuju. ja zatim nemam ani problem to dodrzovat. spis mi dwla furt problem orientovat se v tom jiele.ted jeste sledovat etikety...doufam ze na to muj mozek bude stacit. a pocitati kj je na me taky nejaky narocny ;-) aby netrvalo to uz moc dlouho aostatni se tu ze me nepo.... 
              medox   | 21.02.2011 07:09:10
              Reagovat | URL příspěvku
  • Ahoj Medox, předně gratulace k prvnímu kroku a jako další poznámka - ten jídelníček je totální nesmysl, 1)umřeš hlady, tohle není energie na tvoji postavu a zápřah a nebo 2)se na to vykašleš po 2 týdnech a v následujícím záchvatu hladu přibereš další kila nahoru a to taky nezní moc dobře. Pokud mi to admin nevyhodí, tak základní rady (fungující) jsou na f-sport.cz v sekci jídelníčky a je tam i skupina lidí, co poradí, podpoří a nic za to nechtějí :D Já tam sice nechodím, ale s nabranými radami jsem dala po porodu 25kg dolů.
    Tož držím palce  
    veverkaXXL   | 19.02.2011 16:08:50 | Reakcí: 4, poslední: 20.02.2011 16:25:33
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Ahoj, on tenhle jídelníček není úplně to co my bylo doporučeno. V tom prvním článku je napsané co mi bylo doporučeno a tohle je jak jsem si to přebrala  já totiž začínala tak něják zmatečně a moc jsem nevěděla a musela jsem se zajet a do toho zkoušky. No prostě se to moc nepovedlo. Ale píšu sem pravdu, takže bohužel i tenhle týdení poněkud zmrvený jídelníček  teď už jím myslím fakt docela pěkně podle doporučení a myslím že to je v pohodě....Za 14 dní bude aktualizace, tak snad to už bude ok...Protože z tohohle co jsem jedla se i na paní nutriční specialistka asi zvencne, že je to španě...
      Ale děkuji za rady   
      medox   | 20.02.2011 12:36:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Tak jsem na ty stránky i koukla a oni tam doporučují pořád ke všemu různé doplňky stravy a různé přípravky. Já tomuhle nevěřím. Podle mě jsou tyhle věci jen marketingový podvod a i v zhledem ke svému vzdělání můžu říct, že polovina toho už n aprvní pohled nemůže fungovat. nemám teda to vzdělání tak velké abych to mohla odsoudit šmahem :) ale myslím si to...
      Ty jsi je užívala při hubnutí? Nebo jsi jen držela dietu podle jídelníčku?
      medox   | 20.02.2011 12:40:27
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        Ahoj, kdepak, chemii nebrat ;) Já se hlavně řídila podle skladby bílkovina a polysacharid = jídlo a zelenina je příloha ke každému jídlu. Vyhodila jsem sladkosti a brambůrky, křupky, buráky.... atd. a sladké pití jakékoliv značky. Pohyb s miminem je omezený na tlačení kočárku, to nic moc, že by mě někdo pustil na cvičení - ha ha ha, takže jsem zařadila cvičení typu "10 dřepů než půjdu chystat snídani" apod. a takhle asi co hodinu, takže se to za den nasbírá a nezabere to vůbec čas.
        A chce to jíst co 3 hodiny, jinak metabolismus začne zpomalovat a připlíží se chuť na něco malého, nejlépe sladkého, nebo o chlup většího.... no známe všichni  
        veverkaXXL   | 20.02.2011 16:19:41
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE:
          jj, přesně tohle doporučuje tady paní odbornice. je to když klikneš v tom sloupečku nalevo přímo na slovo medox. Musím něják zařídit aby se to malinko změnilo hodně holek kliká rovnou na tohle. A nevšimne si že je někde úvod. Tenhle týden byl fakt zkušební :) teď už se snažím přesně tak jak se to má. 
          medox   | 20.02.2011 16:25:33
          Reagovat | URL příspěvku
  • držím pěstičky
    gratuluji k tomuto kroku a mooc držím pěstičky. Já také začala asi před třemi týdny uvažovat o nějakém cvičení, ale vzhledem k mé zrakové vadě a tomu, že sama nikamnechodím, takje to i ze zdravotních důvodů i časových náročnější. Chtěla jsem chodit na aquaaerobic, ale tam bych jako nevidomá asi nestíhala, pakna spinning, ale ten v blízkosti bydliště nemáme a alpinning je také dost náročný na oči a zátěž hlavy, takže stále heldám co bych mohla udělat. Mám hnusnou postavu hlavně boky a stehna, prostě děs.. Moc držím pěstičky a určo to dopadne dobře..Lucka a Pája
    lucypaja   | 18.02.2011 13:20:55
    Reagovat | URL příspěvku
  • Myslim na tebe a drzim palce at se dari!!

    Ja teda nevim jak to zvladnu s tim jidelnickem - jsem na to hrozne nezorganizovany clovek ( asi)
    janney   | 18.02.2011 07:57:45
    Reagovat | URL příspěvku
  • Barčo, já tě obdivuju, já bych umřela hlady. Já nevím, je tohle opravdu to pravé? Aby to nebyl ten jojo efekt jenom, když už na to vynakládáš tolik energie...nešlo by aby ti někdo napsal jídelníček třeba na měsíc a každý den přesně rozvrhnout co a kolik sníst? Pamatuju si z nějakých těch pořadů v tv že všichni kdo hubli tak jedli velké porce, častěji denně ale zdravé potraviny. Držím moc moc palce ať se ti daří  
    luciasek84   | 17.02.2011 22:36:04 | Reakcí: 1, poslední: 17.02.2011 23:09:21
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE:
      odpoved viz nize. jsem na mobilu a nejde moc psat ;-) . kazdopadne v ten jidelnicek tajne doufam. uz na to sice prichazim ale dost by pomohl.
      medox   | 17.02.2011 23:09:21
      Reagovat | URL příspěvku
  • Na jedné straně koukám, jak jsi se do toho obula  , klobouk dolů, na druhé jsem zvědavá, co na Tvé doslova a do písmene hladovění řekne nutriční terapeutka. Když si vezmeš poslední jídlo ve 14 hodin, tak Ti to ranní jde celé do zásob, stejně tak, pokud hladovíš odpoledne a večer si dáš kalorický smažák, organizmus si jej celý uloží, protože se bojí dalšího hladovění.
    Calamity J.   | 17.02.2011 22:34:21 | Reakcí: 1, poslední: 17.02.2011 23:05:35
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE:
      ten hladovici den byl zkouskovy. ja pred zkouskou nikdy nejedla. nebyva mi dobre. a ten smazak byla naplast na neuspech. tenhle tyden uz jim vic jidel.rozumne porce a vyhovujici potraviny.vim ze tohle nebylo koser.ale fakt jsem nehladovela;-)
      medox   | 17.02.2011 23:05:35
      Reagovat | URL příspěvku
  • Tak vynechala bych omáčku, knedlíky, Eidam 40 bych vyměnila za 30. Máslo? Jaký? Manžel má dietu a požívá Floru light. Do jídelníčku si přidej rýži(obyčejnou v papírovým sáčku), taky ryby, na dochucení používej bylinky místo koření(bazalka, majoránka, petržel). Kromě cukru uber i na soli, vynech uzeniny. Ten počet jídel je malý, musíš mít víc jídel v menších dávkách, v průměru tam máš 3 jídla za den a zvedla bych to na 5 a malých dávek. Jeden den tam jsou jen dvě jídla, neměla by si tak hladovět. Snad ti něco poradí a doporučí ti další potraviny, protože ten jídelníček je obsahově chudý. Vyzmáš se v mase? Kupuj si krůtí, kuřecí prsa,z vepřovýho je nejmíň tučná kýta.
    soni   | 17.02.2011 21:56:08
    Reagovat | URL příspěvku
Vložit příspěvekČlanky s diskuzí
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce