Inzerce
Inzerce

Kjajka: 3. měsíc hubnutí

Před tímto textem si, prosím, přečtěte, proč chce Klára zhubnout a co jí radí odbornice: https://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/kjajka-pro-chce-zhubnout-co-na-to-odbornice

Nebo také jak probíhal její 1. týden: https://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/kjajka-pro-chce-zhubnout-co-na-to-odbornice/kjajka-1-tyden , 2. a 3. týden hubnutí: https://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/kjajka-pro-chce-zhubnout-co-na-to-odbornice/prubeh-hubnuti-2-a-3-tyden, 1. měsíc: https://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/kjajka-pro-chce-zhubnout-co-na-to-odbornice/prubeh-hubnuti-1-mesic a 2. měsíc: https://www.babyonline.cz/maminka/hubneme-s-bol/kjajka-pro-chce-zhubnout-co-na-to-odbornice/prubeh-hubnuti-2-mesic

  1. Jak probíhal 3. měsíc
  2. Doporučení nutriční terapeutky

Jak probíhal 3. měsíc?

Ahoj holky,

mám za sebou už docela dlouhou dobu hubnutí. Sama vím, že kdybych jedla o něco lépe a víc se pohybovala, byla bych už asi na váze, kterou jsem si dala za cíl. Ale už vím, co dělám špatně. To je důležité.

Aktuální míry
Váha: 61 kg (o 5 kg méně od začátku hubnutí)
Prsa: 92 cm (o 2 cm méně od začátku hubnutí)
Pas: 73 cm (o 5 cm méně od začátku hubnutí)
Boky: 96 cm (o 3 cm méně od začátku hubnutí)

Jídelníček

 

Den 7:30 10:00 12:00 15:00 18:00
28.6 250 g ovesná kaše 125 g kedlubna, 3 ks buchty 300 ml francouzské polévky, 80 g rohlík káva s mlékem, 6 ks čokopiškotů, 150 ml bílý jogurt 3%, 43 g rohlík 100 g brambor, 150 g dušený pangasius na Ramě, 175 g čerstvá zelenina
10.7 60 g houska, 12 g rama, 15 g eidam 30%, 60 g okurka, 200 ml mléka káva s mlékem, 120 g nektarinka, 2 ks buchty 60 g smažený sýr, 150 g brambor, 150 g zeleniny 15:30 - 100 g nektarinka, 43 g rohlík, 12 g rama, 18 g šunka, káva s mlékem 19:00 - 50 g houska, 15 g rama, 20 g sýr
11.7. 2 ks palačinka s marmeládou káva s mlékem, 80 g nektarinka 120 g brambor, 150 g květák na mozeček, 100 g zeleniny 50 g houska, 150 g bílý jogurt, káva s mlékem 52 g houska, 16 g rama, 16 g eidam 30%, 23 g šunka vepřová, 55 g paprika
12.7. 55 g chléb, 14 g rama, 22 g šunka, 70 g paprika 43 g houska, 12 g rama, 18 g šunka, káva s mlékem 250 g těstovin se zeleninou a vepřovým masem 43 g houska, 12 g rama, 18 g šunka, káva s mlékem 19:00 - 55 g chléb, 15 g rama, 20 g šunka, 75 g paprika
13.7. 6:30 - 55 g chléb, 15 g rama, 35 g šunka, 250 ml mléka 9:00 - 2 ks palačinka, káva s mlékem 120 g brambor, 150 g květák na mozeček, 100 g zeleniny 14:00 - 200 g zelenina 17:00 -opékaný špekáček, krajíc chleba
19:30 - 130 g bílý jogurt s čerstvými jahodami
15.7.  150 g ovocná jogobela, 43 g rohlík káva s mlékem, 140 g nektarinka 200 ml kedlubnová polévka, 150 ml omáčka s vepř. masem, 3 ks houskový knedlík domácí banán, káva s mlékem, 16 g čokolády 81%  18:30 - 80 g kaiserka, 20 g rama, 120 g zeleniny
16.7.  135 g banán, 150 g bílý jogurt, 43 g rohlík meloun, káva s mlékem 150 ml omáčka s vepř. masem, 3 ks houskový knedlík domácí 15:30 - 2 ks nektarinka, krajíc chleba s ramou a šunk. salámem, káva s mlékem 19:30 - párek v rohlíku

Pitný režim

Denně min 1,5 – 2 l vody nebo neslazeného čaje

Prohřešky

Když kupuji dceři zmrzlinu, tak ji občas dojídám (asi 2x týdně). Občas si dám kmínové tyčinky, o víkendu buchtu.

Pohyb

2 x týdně Zumba, každý den procházky s dcerou.
 

S čím mám největší problémy

V tomto hezkém počasí je to dojídání zmrzliny a trochu nepravidelná strava.

Doporučení Mgr. Jany Eliášové, nutriční terapeutky

Milá Kláro,

váha se trochu pohnula. Pořád musím poznamenat – jezte pestře a snažte se rozdělit příjem energie rovnoměrně. Potom případné prohřešky ve Vašem stravování nebudou mít negativní dopad. Z jídelníčku je cítit snaha. Pokud víte jak na to, tak ještě zapracujte. Nezapomeňte na to, že strava má být dostatečně energeticky bohatá (ani málo ani moc). Ovoce a zeleniny je v tomto období velmi široký výběr.

Inzerce

Jako odměnu si dopřejte čerstvé rozmačkané ovoce (maliny, ostružiny, borůvky, rybíz), které si zmrazíte. V horkém počasí si je za snahu zasloužíte.

Úkol pro Kláru:
1. Skládejte všechny chody jídel podle doporučení.
2. Jezte PESTŘE!
3. Vydržte!

Kláro, hlavně ve svém snažení nepolevuj, jde Ti to skvěle!

Tým Hubneme

Inzerce
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Komerční sdělení

Průběh hubnutí: 3. měsíc - diskuze

Poradna

Jak zdravě přibrat

| Janakolo | 10.06.2022, 11:48

Dobrý den,

po dětech jsem zhubla, aniž bych držela nějakou dietu a vážím méně, než jsem kdy vážila a to jsem vždy byla celkem hubená. Chtěla bych pár kilo (tak pět) nějak zdravým způsobem přibrat. Jím pořád stejně, pohybu mám celkem dost, snažím se víc spát, i když to se mi moc nedaří. Co byste mi doporučila? Děkuji

Dobrý den,
základním pravidlem pro zvýšení TH je, že váš energetický příjem musí být vyšší než výdej. Postup je takový, že nejdříve je nutné stanovit vaši energetickou potřebu a cíl jehož chcete dosáhnout., rozbor vašeho jídelníčku aj. Samozřejmě to lze i tzv. zdravě. Přece jenom jde o delší proces, který nelze shrnout bez potřebných informací do stručné odpovědi. Doporučuji vám se obrátit na odborníka, který vás tímto procesem provede, nejlépe nutričního terapeuta. Takové investice do sebe jistě nebudete litovat.
Jana Eliášová

Mgr. Jana Eliášová | Babyonline | 29.06.2022, 15:32
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce
×