banner

 

Víte jak správně reklamovat vadné zboží? V jakém případě vzniká právo na odstoupení od smlouvy? A co dělat když prodávající na naše reklamační snahy nereaguje? 
Na tyto i další otázky se můžete ptát vedoucího právní poradny časopisu dTest.

Na Vaše dotazy odpovídá Lukáš Zelený, vedoucí právní poradny Občanského sdružení spotřebitelů TEST, vydavatele časopisu dTest

Své dotazy můžete vložit zdarma zde: www.babyonline.cz/poradna.

OSS TEST rovněž provozuje poradenskou linku pro spotřebitele na telefonním čísle 299 149 009, a to každý všední den mezi 9. a 17. hodinou. Tazatelé zaplatí za pomoc pouze cenu běžného telefonního hovoru.

Neuspěli jste s reklamací zboží? Chcete odstoupit od nevýhodné smlouvy? Přišlo vám podezřelé vyúčtování za telefon? Nebo si jen nejste jistí, jaká práva jako spotřebitelé máte?

Spotřebitelská poradna

Občanské sdružení spotřebitelů TEST, vydavatel časopisu dTest, spotřebitelům nabízí bezplatné poradenské služby:

  • Poradenství v oblasti spotřebitelského práva (reklamace, nedodání zboží v termínu, poškození oděvu v čistírně, předváděcí akce, ubytování v hotelu nižší kategorie, vysoké vyúčtování za energie, podmínky pojistných, úvěrových či leasingových smluv a jiné) na telefonní lince a přes elektronickou poradnu. Poradenství je zdarma, platí se pouze cena běžného hovorného.

- Telefonická poradna: 299 149 009, provozní doba: Po – Pá 9 – 17 hod.
- Elektronická poradna: www.dtest.cz/e-poradna

  • Databázi nebezpečných výrobků volně zpřístupněnou na webových stránkách www.nebezpecnevyrobky.cz s možností zvolit si pravidelné zasílání nových informací k vybrané kategorii výrobků na e-mail.
  • Vzorové dopisy - vybrané vzory právních listin a podání vypracovaná pro konkrétní účel (ke stažení na webových stránkách www.dtest.cz).
  • Elektronické příručky zaměřené na nejrůznější témata (předváděcí a podomní prodej, nákupy přes internet, telekomunikace, cestování, potraviny).
  • Samolepku „Nevhazujte reklamu“ či Kapesní tahák pro nákup potravin pomáhající kontrolovat množství tuku, cukru a soli v potravinách, které kupujete.

Web: www.dtest.cz

Dozvíte se, jak postupovat při reklamaci a vracení zboží, co dělat s nebezpečným výrobkem, jak odstoupit od smlouvy uzavřené na předváděcí akci či přes internet, jaká práva máte, když si vezmete spotřebitelský úvěr, a mnoho dalšího.

Spotřebitelská poradna časopisu dTest je tu pro vás.

Sdílejte stránku

Zajímavé články z oddílu dTest radí spotřebitelům

Není úvěr jako úvěr

Není úvěr jako úvěr

Časopis dTest se zaměřil na neetické reklamy a úvěry před Vánoci.

Maminka 03. 05. 2016
dTest: Spotřebitelský trh v ČR? Úrovní na chvostu Evropy.

dTest: Spotřebitelský trh v ČR? Úrovní na chvostu Evropy.

Evropská komise ve své pravidelné hodnotící zprávě o spotřebitelských trzích zemí EU přisoudila České republice až 23. příčku. Úroveň spotřebitelského...

Maminka 27. 06. 2016
Reklamace spotřebního zboží

Reklamace spotřebního zboží

Na Vaše dotazy odpovídá Lucie Dvořáková, poradkyně občanského sdružení spotřebitelů TEST, vydavatele časopisu dTest.OSS TEST rovněž provozuje poradens...

Maminka 03. 05. 2016
Zboží z druhé ruky - na co máte nárok

Zboží z druhé ruky - na co máte nárok

Na Vaše dotazy odpovídá Lucie Dvořáková, poradkyně občanského sdružení spotřebitelů TEST, vydavatele časopisu dTest.OSS TEST rovněž provozuje poradens...

Maminka 03. 05. 2016
Spotřebitelská práva: Nevyžádané zásilky

Spotřebitelská práva: Nevyžádané zásilky

Právní úprava zabývající se nevyžádanými zásilkami platí v našem právním řádu již celé desetiletí. Právní vědomí o tomto jednoduchém ustanovení občans...

Maminka 27. 06. 2016
dTest: Spotřebitelský úvěr v lepším světle

dTest: Spotřebitelský úvěr v lepším světle

Již od počátku tohoto roku je v účinnosti nový zákon o spotřebitelském úvěru, tedy zákon upravující podmínky úvěrů, se kterými přicházejí zákazníci do...

Maminka 27. 06. 2016
Nezákonné storno poplatky cestovních kanceláří

Nezákonné storno poplatky cestovních kanceláří

Zákazníci mohou ze zákona od cestovní smlouvy kdykoliv před zahájením zájezdu odstoupit a cestovní kancelář si pro tyto případy může vyhradit odstupné...

Maminka 27. 06. 2016
Zábavné smluvní podmínky cestovních kanceláří

Zábavné smluvní podmínky cestovních kanceláří

Je smutným faktem, že smluvní podmínky téměř nikdo – snad s výjimkou právníků spotřebitelského časopisu dTest – nečte. Pokud k tomu spotřebitele nepři...

Maminka 27. 06. 2016
Databáze ošklivých dovolených časopisu dTest

Databáze ošklivých dovolených časopisu dTest

Všudypřítomný hmyz, pokoj s výhledem na ohořelé kontejnery či životu nebezpečná přistýlka sestavená ze dvou postelí na sobě. S tím vším se spotřebitel...

Maminka 27. 06. 2016
Levnější mobilní volání díky aplikaci srovnávání tarifů časopisu dTest

Levnější mobilní volání díky aplikaci srovnávání tarifů časopisu dTest

Spotřebitelský časopis dTest nedávno upozornil na nepřehlednost nabídky mobilních operátorů a jejich vysoké ceny. Proto nyní na www.dtest.cz/tarify sp...

Maminka 27. 06. 2016

Vybraná anketa

Sportujete? Jak často?

41 %
1561 hlasů

11 %
437 hlasů

7 %
256 hlasů

7 %
254 hlasů

8 %
288 hlasů

8 %
296 hlasů

7 %
279 hlasů

12 %
442 hlasů

Celkem hlasovalo 3 813 unikátních návštěvníků

Diskuze 0

Mohlo by vás zajímat

Knihy vysoce hodnocené odborníky i rodiči zaštiťuje matka-lékařka Jana Martincová.

Žena po 40 – sebevědomá a v kondici

Desatero péče po 40
Know-how od odborníků. Tradiční i progresivní oblasti péče o tělo i duši po 40. Pouze pro odvážné, přemýšlivé, schopné vytvořit si vlastní recept.
cena pouze u nás: 349 Kč
Žena po 40