Školka hrou v době epidemie
Každý den nová inspirace!
Máte doma školkové dítě nebo dokonce předškoláka? Zabavit jej můžete každý den ZDARMA v době epidemie podle kvalitních materiálů, bestsellerových knížek a videí s pedagogy a připravit tak hravě do školy.
Každý den najdete nové cvičení buď na Facebooku Babyonline.cz nebo přímo tady!
Vyhodnocení soutěže z Facebooku!
Děkujeme všem rodičům a hlavně předškoláčkům a školáčkům za účast v našem seriálu Školka hrou! Obrželi jsme několik krásných komentářů, fotografií z přípravy i dalších podnětů.
Všichni účastníci Školky hrou, kteří se zapojili svými komentáři, získávají hodnotné dárky z našeho vydavatelství:
- Inna Dillan: získává 6 našich originálních publikací Pro chytré hlavičky + ergotužku Stabilo se zářezy pravák nebo levák + fixy Stabilo Trio Scribbi se zasouvacím hrotem 8 ks
- Světlana Vacková: získává 3 naše originální publikace Pro chytré hlavičky
- Adriana Hyklová: získává Předškolákovy týdeníčky a Písmenkové kartičky
A další účastníci budou odměněni Písmenkovými kartičkami:
- Blánž Viktor
- Janina Kruchňová Malá
- Miki Pinkiova l
- Petra Fer
- Eva Pivková
- Ivana Stojáková
- Luci Beranek Mar
Moc gratulujeme a přejeme úspěšný zápis a vstup do první třídy!
47: Ukázkový zápis dítěte do školy
Milí rodiče, milé děti, protože vás v následujících dnech čeká zápis do školy, zkuste se podívat na video, jak jej zvládla s paní učitelkou Baruška. Zkuste si pak na takový zápis s dítětem společně zahrát.
46: Zahrajte si pexeso
Nyní si můžete vytvořené pexeso s rodiči zahrát. Pokud vlastní pexeso nemáte, nevadí, můžete si vytisknout již vytvořené pexeso z naší redakce.
46: Vytvořte si vlastní pexeso
Milé děti, vystřihněte si několik listů šablony v příloze a vytvořte si vlastní pexeso. Na vytištěné čtverečky nakresli různé obrázky vždy po dvou, vybarvi je a vystřihni co nejpečlivěji.
45: Skupiny obrázků, které k sobě patří: Nadřazené a podřazené pojmy
Poznáš, které obrázky k sobě patří a proč? Jak bys jejich skupinu nazval? Nejdříve si je můžeš rozstříhat. Na závěr můžeš u všech slov určit první a poslední hlásku a počet slabik.
A teď si cvičení vyzkoušejte, děti, samy. Maminka nebo tatínek vám je vytiskne a nezapomeňte se nám svými skupinami pochlubit.
44: Tvořte slova s Písmenkovými kartičkami
Ahoj rodiče a děti. Zkuste vytvořit co nejvíce slov z ukázkového letáku Písmenkových karet! Písmena si můžete vystřihnout a skládat s dítětem slova společně. Jedna z maminek, která před lety vyhrála naši soutěž, jich vytvořila rovných 100! Vaše návrhy slov nám můžete vložit do komentářů.
43: Najdi obrázky, které mají ve slově písmeno E
Milé děti, vytiskněte si list z přílohy a zakroužkujte obrázky, které mají ve slově písmeno E.
42: Grafomotorika - Dokresli obrázek dle předlohy
Milé děti, poznáte, jaká chyba se u obrázků stala? Půl obrázku se zatoulala. Berušku a mašličku, motýlka i lodičku dokreslíš za chviličku. Vytiskni si, dokresli druhou polovinu obrázku (vybarvi). Nezapomeň si před kreslením ruku procvičit!
41: Skupiny obrázků, které k sobě patří: Nadřazené a podřazené pojmy
Poznáš, které obrázky k sobě patří a proč? Jak bys jejich skupinu nazval? Nejdříve si je můžeš rozstříhat. Na závěr můžeš u všech slov určit první a poslední hlásku a počet slabik.
A teď si cvičení vyzkoušejte, děti, samy. Maminka nebo tatínek vám je vytiskne a nezapomeňte se nám svými skupinami pochlubit.
40: Říkanka Jak přes silnici (o bezpečnosti)
Milé děti, umíte správně přejít silnici? Říkanka vám napoví. Víte, jak fungují semafory na přechodech a kdy můžete silnici bezpečně přejít?
Na závěr si vyplňte lehké grafomotorické cvičení z Říkaček pro chytré hlavičky.
39: Grafomotorika - hopskulka
Ahoj děti! Poproste rodiče, aby vám vytiskli list v příloze a pak jedním tahem nakreslete, jak v rámečku skáče a odráží se od stěn pružná kulička. Pohyb veďte z jedné strany rámečku na druhou, pak nahoru, dolů, zkrátka všemi směry. Můžete kreslit vestoje. Nezapomeňte si ruku před psaním procvičit podle dřívějších videí.
38: Najdi obrázky, které mají ve slově písmeno S
Milé děti, vytiskněte si list v příloze a zkuste zakroužkovat všechny obrázky, které mají ve slově písmeno S, na začátku, uvnitř, nebo na konci.
37: Doplňovačka sněhulák
Milé děti, stavíte rádi sněhuláka? Dnes si vyzkoušíme sněhuláka obkreslit. Postupuj od největší koule k malým. Kolečka obtahuj různými směry. Poté vedle něj zkus nakreslit úplně stejného.
36: Skupiny obrázků, které k sobě patří: Nadřazené a podřazené pojmy
Poznáš, které obrázky k sobě patří a proč? Jak bys jejich skupinu nazval? Nejdříve si obrázky můžeš rozstříhat. Na závěr můžeš u všech slov určit první a poslední hlásku a počet slabik.
35: Obkreslování ruky
Milé děti, umíte si obkreslit svou ruku? Nejprve se podívejte na video s předškolačkou Baruškou.
A nyní si vyzkoušejte obkreslit ruku i vy.
34: Geometrické tvary
Milé děti, dnes si vyzkoušíme geometrické tvary. Poznáte čtverec, trojúhelník nebo kruh?
Nejprve se podívejte na ukázku s Baruškou.
Nyní si vyzkoušíme další úkol. Vytiskněte si list z přílohy a tvary vystřihněte. Sestavte z nich stůl, kostel s věží, most, raketu, plachetnici nebo jiný obrázek. Vyjmenujte u každého obrázku, kolik kterých tvarů jsi na jeho stavbu použil/a. Např. 2 obdélníky, 4 trojúhelníky a podobně. Nakonec zkuste složit a nalepit původní tvar.
33: Protiklady
Milé děti, víte, co jsou to protiklady? Jedná se o slova opačného, protikladného významu. Nejprve si vystřihněte obrázky na okraji stránky. Rodič vám přečte otázku nad obrázkem a vaším úkolem bude najít a nalepit vedle něj obrázek s opačným významem a na otázku odpovědět.
32: Grafomotorika - Šneček ztratil ulitu
Milé děti, dokreslíte ulitu šnečkovi? Cvik provádíme ve směru šipky, jedním tahem. Nezapomeňte se nám svým výtvorem pochlubit.
32: Kostky - o kolik více/méně
Dnes si děti opět zahrajeme kostky, vaším úkolem bude určit vždy na 2 kostkách o kolik tečen je méně/více. Pak je seřaďte od nejméně po nejvíce.
31: Pohybovka Dotýkačka
Milé děti, dnes si procvičíme křížené pohyby. Vytiskněte si PDF s návodem z Pohybovek z Předškolákových týdeníčků. Zahrajte si hru s rodiči nebo sourozencem. Nejprve si vyzkoušejte, jak vám hledání částí těla půjde: sedněte si a chyťte se pravou rukou opačné, tedy levé koleno, druhou ruku si položte na hlavu. Tak a teď polohu vyměňte jako v zrcadle: levá ruka bude na pravém koleni a pravá ruka na hlavě. Ještě několikrát vyměňte ruce, aby se vám to nepletlo.
31: Paměťové cvičení podle Písmenkových kartiček s 8 obrázky
Ahoj děti! Dnes si opět procvičíme paměť. Zadívejte se po dobu 20 vteřin na obrázky, maminka nebo tatínek vám to stopne, pak obrázky zakryje a vy zkuste říci, kde co bylo. Používejte spojení jako: v pravém horním rohu …, v levém horním rohu …, apod. Také můžete říct, co jednotlivé obrázky jsou, např. že rajče je ovoce, bábovka jídlo, a které obrázky k sobě patří. Na závěr můžeš u všech slov určit první a poslední hlásku a počet slabik.
30: Jak se kreslí? Vlaštovka
Děti, umíte nakreslit vlaštovku? Zkuste jej podle našeho návodu a výsledným obrázkem se pochlubte.
30: Kostky - o kolik více/méně
Milé děti, vaším úkolem bude určit vždy na 2 kostkách o kolik tečen je méně/více. Pak je seřaďte od nejméně po nejvíce.
29: Pohybovka: Rychlé změny poloh
Milé děti, dnes si trochu procvičíme tělo, protože i pohyb je v předškolní přípravě velmi důležitý. Vytiskněte si PDF s návodem. Zahrajte si s rodiči nebo se starším sourozencem hru: rodič zadá polohy, jak mají jít za sebou, a ty je musíš co nejrychleji provést. Můžete si i vzájemně předcvičovat. Tímto cvičením procvičujete soustředění, paměť, pohybovou paměť a koordinaci.
29: Skupiny obrázků, které k sobě patří: Nadřazené a podřazené pojmy
Poznáš, které obrázky k sobě patří a proč? Jak bys jejich skupinu nazval? Nejdříve si je můžeš rozstříhat. Na závěr můžeš u všech slov určit první a poslední hlásku a počet slabik.
A teď si cvičení vyzkoušejte, děti, samy. Maminka nebo tatínek vám je vytiskne a nezapomeňte se nám svými skupinami pochlubit.
28: Kostky - o kolik více/méně
Milé děti, dnes si opět procvičíme kostky. Vaším úkolem bude nyní určit nejen, kdo má více, ale i o kolik teček je na kostce méně či více. Podívejte se nejprve na video, jak hrála kostky předškolačka Baruška s paní učitelkou Irenou.
Nyní si tento úkol můžete vyzkoušet sám/sama. Urči vždy na 2 kostkách o kolik teček je méně/více. Pak je seřaď od nejméně po nejvíce.
27: Paměťové cvičení podle Písmenkových kartiček s 8 obrázky
Ahoj děti! Dnes si procvičíme paměť. Zadívejte se po dobu 20 vteřin na obrázky, maminka nebo tatínek vám to stopne, pak obrázky zakryje a vy zkuste říci, kde co bylo. Používejte spojení jako: v pravém horním rohu …, v levém horním rohu …, apod. Také můžete říct, co jednotlivé obrázky jsou, např. že chobotnice je zvíře, mrkev zelenina, a které obrázky k sobě patří. Na závěr můžeš u všech slov určit první a poslední hlásku a počet slabik.
Ahoj děti! Vytiskněte si list z přílohy, prostřihněte okna, aby šla otevřít, pusťte si video a provádějte dle instrukcí paní učitelky stejně jako Baruška.
Milé děti, zahrajte si s maminkou nebo tatínkem kostky! Vaším úkolem bude po hodu kostkou určit, kdo má více či méně teček!
Podívejte se nejprve na video, jak hrála kostky předškolačka Baruška s paní učitelkou.
Nyní si tento úkol můžete vyzkoušet sami pomocí cvičení z Hlavičkových úkolů. Výsledek nám nezapomeňte nafotit.
24: Jak trénovat jemnou motoriku dítěte? Navlékání a zavazování tkaniček
Milé děti, určitě jste se již učili, jak zavázat tkaničky. Ukázal vám ale někdo, jak je do bot navléknout? Podívejte se na video s předškolačkou Baruškou, která si tkaničky zkusila navléknout i zavázat.
A teď si milé děti vyzkoušejte navléknout a zavázat tkaničky i vy. Vystřihněte si botu v příloze, požádejte rodiče o tkaničku nebo provázek a směle do toho! Výsledek nám nezapomeňte nafotit!
24: Vybarvování podle čísel
Milí rodiče, vytiskněte dítěti obrázek. Jeho úkolem bude vybarvit jednotlivé části podle čísel určenou barvou.
23: Paměťové cvičení podle Písmenkových kartiček s 8 obrázky
Ahoj děti! Dnes bude paměťové cvičení zase o trochu těžší, a to s 8 obrázky. Zadívejte se po dobu 20 vteřin na obrázky, maminka nebo tatínek vám to stopne, pak obrázky zakryje a vy zkuste říci, kde co bylo. Používejte spojení jako: v pravém horním rohu …, v levém horním rohu …, apod. Také můžete říct, co jednotlivé obrázky jsou, např. že ředkvička je zelenina, lopata pracovní nástroj, a které obrázky k sobě patří. Na závěr můžeš u všech slov určit první a poslední hlásku a počet slabik.
22: Jak trénovat jemnou motoriku dítěte? Sirky
Milé děti, dnes si vyzkoušíme jeden netradiční úkol se sirkami. Nejprve si sirky z krabičky vysypte a různě si je rozmístěte po stole. Vaším úkolem bude jednou rukou (nejprve tou, kterou píšete) umístit sirky zpátky co nejrychleji do krabičky a zároveň krabičku se sirkami zavřít. Pokud by pro vás byl úkol příliš jednoduchý, můžete vyzkoušet těžší variantu, a to s rukou, kterou nepíšete. Jak se to podařilo předškolačce Barušce se podívejte ve videu. A pak poproste rodiče o zapůjčení sirek.
21: Skupiny obrázků, které k sobě patří: Nadřazené a podřazené pojmy
Poznáš, které obrázky k sobě patří a proč? Jak bys jejich skupinu nazval? Nejdříve si obrázky můžeš vystřihnout. Na závěr můžeš u všech slov určit první a poslední hlásku a počet slabik.
Maminka nebo tatínek vám cvičení vytiskne a nezapomeňte se nám skupinami, které jsi vytvořil, pochlubit.
20: Hlásky na konci slova
Milé děti, poznáte, na jaké písmeno slovo končí? Předškolák Adámek si hláskování vyzkoušel pomocí Písmenkových kartiček s paní učitelkou Irenou.
Nejprve se podívejte na ukázku.
Milí rodiče, nyní si můžete cvičení vyzkoušet se svými dětmi pomocí jednoduchého úkolu z Předškolákových týdeníčků. Úkolem dětí bude spojit slova, která končí na stejné písmeno.
19: Jak trénovat jemnou motoriku dítěte? Popelka
Ahoj děti! Znáte pohádku o popelce, která přebírala hrách a čočku? Podívejte se nejprve na video, jak přebírání šlo předškolačce Barušce.
Nyní si můžete tento úkol zaměřený na jemnou motoriku sami vyzkoušet. Poproste rodiče, aby vám dali čočku, fazole a různé druhy těstovin, zamíchali je a předali vám je k roztřídění.
19: Paměťové cvičení podle Písmenkových kartiček s 6 obrázky
Ahoj děti! Dnes si opět procvičíme paměť. Zadívejte se po dobu 10 vteřin na obrázky, maminka nebo tatínek vám to stopne, pak obrázky zakryje a vy zkuste říci, kde co bylo. Používejte spojení jako: v pravém horním rohu …, v levém horním rohu …, apod. Také můžete říct, co jednotlivé obrázky jsou, např. že okurka je zelenina, kohout zvíře, a které obrázky k sobě patří. Na závěr můžeš u všech slov určit první a poslední hlásku a počet slabik.
18: Hlásky na začátku slova
Milé děti, opět přichází na řadu poznávání hlásek. Předškolák Adámek si hláskování vyzkoušel pomocí Písmenkových kartiček s paní učitelkou Irenou.
Nejprve se podívejte na ukázku.
Milí rodiče, nyní si můžete cvičení vyzkoušet se svými dětmi pomocí jednoduchého úkolu z Předškolákových týdeníčků. Úkolem dětí bude spojit slova, která začínají na stejné písmeno.
17: Říkanka Kdo je kdo (o společnosti a slušném chování)
Milé děti, dnes si procvičíme povolání. Jaké další povolání znáte a co v nich lidé dělají? Čím chcete být vy? Nakreslete své vysněné povolání.
16: Jak trénovat jemnou motoriku dítěte? Navlékání korálků
Milí rodiče, zkuste dát svému dítěti šňůrku, těstoviny, korálky nebo rozstříhanou slámku a nechat je navlékat. Podívejte se nejprve na ukázku s předškolačkou Baruškou.
16: Paměťové cvičení podle Písmenkových kartiček s 6 obrázky
Ahoj děti! Dnes si opět procvičíme paměť. Zadívejte se po dobu 10 vteřin na obrázky, maminka nebo tatínek vám to stopne, pak obrázky zakryje a vy zkuste říci, kde co bylo. Používejte spojení jako: v pravém horním rohu …, v levém horním rohu …, apod. Také můžete říct, co jednotlivé obrázky jsou, např. že kaktus je rostlina, čáp zvíře, a které obrázky k sobě patří. Na závěr můžeš u všech slov určit první a poslední hlásku a počet slabik.
15: Jak se kreslí? Beruška
Děti, umíte nakreslit berušku? Zkuste jej podle našeho návodu a výsledným obrázkem se pochlubte.
14: Hláskování školkového dítěte
Ahoj děti! Poznáte počáteční a koncové hlásky? Podívejte se nejprve na Adámka s Baruškou a pak zkuste říci sami počáteční a koncové písmeno u jednotlivých obrázků.
Nejprve se podívejte na ukázku.
A teď si hláskování vyzkoušejte, děti, samy. Maminka nebo tatínek vám přílohu vytiskne a nezapomeňte se nám pochlubit, jak vám cvičení jde.
13: Skupiny obrázků, které k sobě patří: Nadřazené a podřazené pojmy
Poznáš, které obrázky k sobě patří a proč? Jak bys jejich skupinu nazval? Nejdříve si obrázky můžeš vystřihnout. Na závěr můžeš u všech slov určit první a poslední hlásku a počet slabik.
Maminka nebo tatínek vám cvičení vytiskne a nezapomeňte se nám skupinami, které jsi vytvořil, pochlubit.
12: Paměťové cvičení podle Písmenkových kartiček s 6 obrázky
Ahoj děti! Dnes bude paměťové cvičení o trochu těžší, se 6 obrázky. Zadívejte se na ně po dobu 10 vteřin, maminka nebo tatínek vám to stopne, pak obrázky zakryje a vy zkuste říci, kde co bylo. Používejte spojení jako: v pravém horním rohu …, v levém horním rohu …, apod. Také můžete říct, co jednotlivé obrázky jsou, např. že ucho je část lidského těla, cibule zelenina, a které obrázky k sobě patří. Na závěr můžeš u všech slov určit první a poslední hlásku a počet slabik.
11: Jak se kreslí? Houba
Ahoj děti, umíte nakreslit houbu? Zkuste ji podle našeho návodu a výsledným obrázkem se pochlubte.
10: Slabikování s Písmenkovými kartičkami
Ahoj děti! Dnes si procvičíme slabikování. Vytiskněte si a vystřihněte ukázku z Písmenkových kartiček a přiřaďte jej do skupin podle počtu slabik. Kartičky s počtem slabik najdete také v příloze. Stejně tak k číslicím můžete přiřadit obrázky různých věcí, které si vytisknete v časopise.
Nejprve se podívejte na ukázku s Adámkem.
A teď si slabikování vyzkoušejte, děti, samy. Maminka nebo tatínek vám kartičky vytiskne a nezapomeňte se nám svým výtvorem pochlubit.
9: Paměťové cvičení podle Písmenkových kartiček se 4 obrázky
Ahoj děti! Dnes si procvičíme paměť. Zadívejte se po dobu 5 vteřin na obrázky, maminka nebo tatínek vám to stopne, pak obrázky zakryje a vy zkuste říci, kde co bylo. Používejte spojení jako: v pravém horním rohu …, v levém horním rohu …, apod. Také můžete říct, co jednotlivé obrázky jsou, např. že leknín je rostlina, eskymák je člověk, a které obrázky k sobě patří. Na závěr můžeš u všech slov určit první a poslední hlásku a počet slabik.
8: Rýmovačky
Dnes si vyzkoušíme s dětmi rýmovačky. Ty jsou stejně jako spojovačky velmi oblíbené. V příloze naleznete 8 různých obrázků, kdy úkolem dítěte bude spojit vždy 2 obrázky, které se rýmují. Nejprve si s dítětem řekněte, co vidí za obrázky. Ve videu se podívejte, jak tento úkol zvládl předškolák Adámek.
A teď si rýmovačku vyzkoušejte, děti, samy. Maminka nebo tatínek vám ji vytiskne a nezapomeňte se nám svým výtvorem pochlubit.
7: Skupiny obrázků, které k sobě patří: Nadřazené a podřazené pojmy
Poznáš, které obrázky k sobě patří a proč? Jak bys jejich skupinu nazval? Nejdříve si můžeš obrázky vystřihnout. Na závěr můžeš u všech slov určit první a poslední hlásku a počet slabik.
Ve videu se podívejte, jak tento úkol zvládl předškolák Adámek.
A teď si cvičení vyzkoušejte, děti, samy. Maminka nebo tatínek vám je vytiskne a nezapomeňte se nám svými skupinami pochlubit.
6: Spojování obrázků z Hlavičkových úkolů
Dneska si vyzkoušíme s dětmi spojovačky, ty mají děti zvláště v oblibě. Milé děti, v příloze naleznete 8 různých obrázků a vaším úkolem bude spojit vždy 2 obrázky, které k sobě patří. Nejprve si s dítětem řekněte, co jednotlivé obrázky znamenají. Ve videu se podívejte, jak tento úkol zvládl předškolák Adámek.
A teď si spojovačku vyzkoušejte, děti, samy. Maminka nebo tatínek vám ji vytiskne a nezapomeňte se nám svým výtvorem pochlubit.
5: Paměťové cvičení podle Písmenkových kartiček se 4 obrázky
Ahoj děti! Dnes si opět procvičíme paměť. Zadívejte se po dobu 5 vteřin na obrázky, maminka nebo tatínek vám to stopne, pak obrázky zakryje a vy zkuste říci, kde co bylo. Používejte spojení jako: v pravém horním rohu …, v levém horním rohu …, apod. Také můžete říct, co jednotlivé obrázky jsou, např. že čert je pohádková postava, opice zvíře, a které obrázky k sobě patří. Na závěr můžeš u všech slov určit první a poslední hlásku a počet slabik.
4: Jak procvičit ruku předškoláka před psaním
Milí rodiče, uvolňovací cviky jsou důležitou součástí při přípravě dítěte pro psaní. Často totiž děti neumějí dostatečně horní končetinu, ruku a prsty a volně s nimi pohybovat, plynout po papíře. Zkuste to s paní učitelkou Irenou jako Baruška! Jak vám to šlo? Pochlubte se!
Video naleznete na našem Facebooku!
4: Jak procvičovat ruku pomocí štětce a jak malovat vodovkami
Milí rodiče, zkuste dát dítěti velký papír, štětec a vodu a nechte jej trénovat správný pohyb a úchop pod vedením paní učitelky Ireny!
Video naleznete zde!
4: Jak správně držet tužku
Milé děti, abyste si mohly krásně úkoly vyplňovat, nestačí jen tužku chytit do ruky, ale je potřeba ji správně držet. Budete to umět stejně krásně jako Baruška s ergonomickou tužkou? Vyzkoušejte si to! Tužka je dostání na www.prochytrehlavicky.cz.
Video naleznete na našem Facebooku!
4: Jak se koulí jablíčko
Milí rodiče, procvičte si s dítětem uvolnění ruky vestoje pomocí jednoduchého úkolu s říkankou!
Nejprve se podívejte na ukázku. Video naleznete na našem Facebooku!
A teď si grafomotorické cvičení vyzkoušejte, děti, samy. Maminka nebo tatínek vám je vytiskne a nezapomeňte se nám svým výtvorem pochlubit.
4: Slepička a tukan
Milí děti, vytečkujte orámovanou část stránky, jako když slepička rychle zobe zrníčka. POZOR, nedělejte kolečka, pouze rychle a jemně uhoď špičkou tužky do papíru. Dítě musí mít uvolněné zápěstí, kterým lehce pohybuje.
Nejprve se podívejte na ukázku. Video naleznete na našem Facebooku!
A teď si grafomotorické cvičení vyzkoušejte, děti, samy. Maminka nebo tatínek vám je vytiskne a nezapomeňte se nám svým výtvorem pochlubit.
3: Naučte se správné hygieně ve společnosti
Milé děti, hygiena je v těchto dnech zvláště důležitá. Pojďme si vyplnit jednu takovou hygienickou stránku z Hlavičkových úkolů. Maminka nebo tatínek vám ji vytiskne.
2: Paměťové cvičení podle Písmenkových kartiček se 4 obrázky
Ahoj děti! Dnes si procvičíme paměť. Zadívejte se na 5 vteřin na obrázek, který se vám zobrazí po prokliknutí, maminka nebo tatínek vám to stopne, pak obrázek zakryje a vy zkuste říci, kde co bylo. Používejte spojení jako: vpravo nahoře, v pravém horním rohu, vlevo dole, v levém dolním rohu, první, druhé, uprostřed apod. Také můžete říct, do jaké kategorie jednotlivé obrázky patří, např. že ananas je ovoce, žirafa zvíře, kde žije a další.
1: Jak se kreslí? Jablíčko
Děti, umíte nakreslit jablíčko? Zkuste jej podle našeho návodu a výsledným obrázkem se pochlubte.
Diskuze ke článku Školka hrou v době epidemie
Jablíčko ????
Dcerka už kreslí.Obsah článku
- Každý den nová inspirace!
- Vyhodnocení soutěže z Facebooku!
- 47: Ukázkový zápis dítěte do školy
- 46: Zahrajte si pexeso
- 46: Vytvořte si vlastní pexeso
- 45: Skupiny obrázků, které k sobě patří: Nadřazené a podřazené pojmy
- 44: Tvořte slova s Písmenkovými kartičkami
- 43: Najdi obrázky, které mají ve slově písmeno E
- 42: Grafomotorika - Dokresli obrázek dle předlohy
- 41: Skupiny obrázků, které k sobě patří: Nadřazené a podřazené pojmy
- 40: Říkanka Jak přes silnici (o bezpečnosti)
- 39: Grafomotorika - hopskulka
- 38: Najdi obrázky, které mají ve slově písmeno S
- 37: Doplňovačka sněhulák
- 36: Skupiny obrázků, které k sobě patří: Nadřazené a podřazené pojmy
- 35: Obkreslování ruky
- 34: Geometrické tvary
- 33: Protiklady
- 32: Grafomotorika - Šneček ztratil ulitu
- 32: Kostky - o kolik více/méně
- 31: Pohybovka Dotýkačka
- 31: Paměťové cvičení podle Písmenkových kartiček s 8 obrázky
- 30: Jak se kreslí? Vlaštovka
- 30: Kostky - o kolik více/méně
- 29: Pohybovka: Rychlé změny poloh
- 29: Skupiny obrázků, které k sobě patří: Nadřazené a podřazené pojmy
- 28: Kostky - o kolik více/méně
- 27: Paměťové cvičení podle Písmenkových kartiček s 8 obrázky
- 24: Jak trénovat jemnou motoriku dítěte? Navlékání a zavazování tkaniček
- 24: Vybarvování podle čísel
- 23: Paměťové cvičení podle Písmenkových kartiček s 8 obrázky
- 22: Jak trénovat jemnou motoriku dítěte? Sirky
- 21: Skupiny obrázků, které k sobě patří: Nadřazené a podřazené pojmy
- 20: Hlásky na konci slova
- 19: Jak trénovat jemnou motoriku dítěte? Popelka
- 19: Paměťové cvičení podle Písmenkových kartiček s 6 obrázky
- 18: Hlásky na začátku slova
- 17: Říkanka Kdo je kdo (o společnosti a slušném chování)
- 16: Jak trénovat jemnou motoriku dítěte? Navlékání korálků
- 16: Paměťové cvičení podle Písmenkových kartiček s 6 obrázky
- 15: Jak se kreslí? Beruška
- 14: Hláskování školkového dítěte
- 13: Skupiny obrázků, které k sobě patří: Nadřazené a podřazené pojmy
- 12: Paměťové cvičení podle Písmenkových kartiček s 6 obrázky
- 11: Jak se kreslí? Houba
- 10: Slabikování s Písmenkovými kartičkami
- 9: Paměťové cvičení podle Písmenkových kartiček se 4 obrázky
- 8: Rýmovačky
- 7: Skupiny obrázků, které k sobě patří: Nadřazené a podřazené pojmy
- 6: Spojování obrázků z Hlavičkových úkolů
- 5: Paměťové cvičení podle Písmenkových kartiček se 4 obrázky
- 4: Jak procvičit ruku předškoláka před psaním
- 4: Jak procvičovat ruku pomocí štětce a jak malovat vodovkami
- 4: Jak správně držet tužku
- 4: Jak se koulí jablíčko
- 4: Slepička a tukan
- 3: Naučte se správné hygieně ve společnosti
- 2: Paměťové cvičení podle Písmenkových kartiček se 4 obrázky
- 1: Jak se kreslí? Jablíčko