Inzerce
Inzerce
Inzerce

Naďa propadla Crossfitu

Petra

Naďa - účastnice Hubneme s BOL 2014-2015

Nadi se podařilo v seriálu Hubneme s BOL zhubnout 10 kg, dosáhla tak svého vysněného cíle. Nyní si váhu udržuje sportem - hlavně crossfitem a taktéž se ji cvičením zvýšila svalová hmota a somatotyp.

Co všechno dělám – kompetence v domácnosti

Asi jako každá maminka vyzvedávám děti ze školy, dohlížím, aby měly hotové úkoly a připravené věci. Ráno je do školy vozí tatínek a ten má i na starosti odpolední kroužky. Od příštího školního roku by děti měly již chodit samotné. 

Co se domácnosti týká, tak to u nás funguje opět poměrně tradičně, takže nakupuji, vařím, peru. Myslím, že není potřeba vše vypisovat, protože to každá z nás velmi dobře zná. Je toho víc než dost. 

Moje práce

Vyučuji anglický jazyk ve firmách. Pracuji jako OSVČ, což mi dává možnost upravit si pracovní dobu dle potřeb. Učím tedy ráno a odpoledne. Mezi polednem a druhou hodinou mám většinu dní volno, které věnuji právě dětem a domácnosti. K práci se vracím v době, kdy mají děti kroužky. 

Mohu si na sebe najít čas? Jak a kdy?

Najít si čas pro sebe není úplně snadné, ale snažím se. Čím jsou děti větší, tím více je zapojuji do domácích prací. Zatím to nefunguje stoprocentně, ale lepšíme se. Díky tomu pak zbyde více času na mé záliby.

U čeho nejlépe zrelaxuji a jak jsem si to zařadila do životního stylu

Co se relaxu týká, tak to je různé. Někdy si odpočinu u knihy, jindy si pouštíme s dětmi písničky a děláme si takovou domácí diskotéku. V poslední době společně sledujeme jejich oblíbené youtubery. Chci být trochu v obraze. Velkým relaxem je cvičení, ke kterému se vrátím později. 

O víkendech trávíme čas společně. V sezoně často jezdíme s dětmi na florbalové turnaje. Pokud náhodou máme volný víkend, kdy opravdu můžeme být doma, tak si rádi uděláme pyžamkový den. Tedy den plný lenošení. To už se nám ale docela dlouho nepovedlo. 

Inzerce

Provozuji nějaký sport? Jaký?

Naďa na crossfituOd září jsem se začala věnovat Crossfitu. Cvičení doma mě už moc nebavilo, navíc mi chyběl právě ten správný relax, kdy člověk opravdu vypne. Jednoho dne moje bývalá studentka na svém facebooku sdílela inzerát z gymu. Tehdy jsem absolutně netušila, co to Crossfit je a upřímně musím říct, že ani po pročtení webových stránek jsem nebyla o moc chytřejší. A tak jsem se do gymu vydala, abych si to vyzkoušela na vlastní kůži. A už jsem u toho zůstala. Na tréninky chodím obvykle 4 x v týdnu, z čehož jednou týdně je mobilita. Abych stíhala trénink a ostatní povinnosti, musím dvakrát v týdnu chodit cvičit už od sedmi. Z tréninku pak jedu rovnou do práce. 

Naďa na crossfituCrossfit je pro mě velkou výzvou. Každý trénink je jiný a děláme snad úplně všechno – od běhu, veslování (na trenažeru), skákání přes švihadlo až po vzpírání a cviky na hrazdě. Spoustu cviků dodnes nezvládnu, ale pozoruji pokroky a zlepšování. Navíc jsem našla partu bezva lidí a dokonce jsem po půl roce přemluvila i manžela a na některé tréninky chodíme spolu. 

Crossfit mě motivoval také k běhání, které je nedílnou součástí crossfitu a které já osobně opravdu nemám ráda. Taky v něm nejsem nijak dobrá.

Ale rozhodla jsem se, že to změním a čas od času se přihlásím do nějakého závodu, což funguje jako skvělá motivace. A tak jsem byla třeba na takovém zábavném Pivním běhu, kde kromě uběhnutí 6 km trasy, bylo potřeba vypít ještě 5 malých piv. Celkem pravidelně chodíme s celou rodinou na Charitativní běhy v Plzni. A zúčastnila jsem se i závodu RunGo, což byl pětikilometrový závod Borským parkem. 

Naďa na běžeckém závodě

Inzerce

Jak jsem na tom se stravou?

Naďa na běžeckém závodě

Vzhledem k velkému výdeji energie při cvičení, mám potřebu i více jíst. Snažím se pořád jíst zdravě, ale samozřejmě občas zhřeším. Zvlášť pokud jsme na víkend pryč a stravujeme se v restauracích. To si moc ráda dám k obědu i pivo. To je asi můj největší hřích. 

Od mé účasti v Hubnutí mám váhu o něco vyšší - 73 kg, ale myslím, že to je především nárůstem svalů. Poslední hodnota svalové hmoty v seriálu byla 48,2, zatímco dnes váha ukazuje 60,3. Ze somatotypu 5 jsem se přesunula do somatotypu 6. 

Inzerce

Co společenský život, stíhám? Jak, jaký?

Společenský život stíhám. Máme jednak sportovní akce s dětmi, kde se potkáváme s ostatními rodiči a jsou to příjemná společenská setkání. Nedávno jsme například měli zakončení sezóny s opékáním špekáčků. Rovněž jsme se zúčastnili víkendové akce se skauty, která byla výjimečně i pro rodiče. A měla takový úspěch, že máme slíbenou další na podzim. S dětmi jsme zvládli divadelní muzikálové představení v pražské Hybernii, kde jsme se dokonce potkali s kamarádkou a její rodinou. Poměrně často chodíme i do kina. A vzhledem k tomu, že děti už jsou relativně velké, nemáme problém je nechat doma samotné a vyrazit někam s přáteli. Chodíme s nimi do kina, do divadla nebo třeba na večeři – podle možností a nálady. Většinou spíš řešíme jakou akci si vybrat a jakou můžeme oželet, protože toho máme opravdu hodně. Zvlášť v letních měsících je v Plzni spousta kulturních akcí a vždycky je co dělat. 

Naďa

Nadě děkujeme a zasíláme ji poukaz v hodnotě 500 Kč na nákup v e-shopu www.prochytrehlavicky.cz nebo www.zdraveomlazeni.cz/eshop

Jana Martincová

Sponzorem Jak se maminky udržují FIT je:

Kávový peeling MARK scrub

Kávový MARK scrub je tělový a obličejový peeling, díky němuž bude vaše pokožka nejen důkladně zbavená odumřelých částeček a příjemně prokrvená, ale také hezky hydratovaná.

Kombinace čistě přírodních ingrediencí jako pečlivě vybraná káva robusta, mandlový olej, organický kokosový olej, hnědý cukr, mořská sůl a vitamín E je zárukou krásné pokožky hned od prvního použití. Kromě toho vám jeho složení pomůže také v boji proti různým nedokonalostem pokožky jako je pomerančová kůže, akné, strie, drobné žilky či ekzémy.
 
Přehled všech produktů spolu s podrobnějšími informacemi najdete na stránce www.markscrub.cz.
 
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Komerční sdělení

Související články

Naďa propadla Crossfitu - diskuze

Poradna

Jak zdravě přibrat

| Janakolo | 10.06.2022, 11:48

Dobrý den,

po dětech jsem zhubla, aniž bych držela nějakou dietu a vážím méně, než jsem kdy vážila a to jsem vždy byla celkem hubená. Chtěla bych pár kilo (tak pět) nějak zdravým způsobem přibrat. Jím pořád stejně, pohybu mám celkem dost, snažím se víc spát, i když to se mi moc nedaří. Co byste mi doporučila? Děkuji

Dobrý den,
základním pravidlem pro zvýšení TH je, že váš energetický příjem musí být vyšší než výdej. Postup je takový, že nejdříve je nutné stanovit vaši energetickou potřebu a cíl jehož chcete dosáhnout., rozbor vašeho jídelníčku aj. Samozřejmě to lze i tzv. zdravě. Přece jenom jde o delší proces, který nelze shrnout bez potřebných informací do stručné odpovědi. Doporučuji vám se obrátit na odborníka, který vás tímto procesem provede, nejlépe nutričního terapeuta. Takové investice do sebe jistě nebudete litovat.
Jana Eliášová

Mgr. Jana Eliášová | Babyonline | 29.06.2022, 15:32
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce
×