Moje randění (Lucie73)

Mělo by to začínat větou: Rande? Tak to je moc dávno, že už si ani nevzpomínám.

Psal se rok 1992 a mně bylo krásných 19 let. Jela jsem s kamarádkou na folkový festival do Svojšic a tam jsem se seznámila s jedním klukem.
 
Byl to špinavý blonďák s kytarou a nádherným úsměvem. Pořád jsme po sobě pokukovali, usmívali se a bylo to tak moc hezké, až se tajil dech. Na pódiu hráli a zpívali Nedvědi a my s nimi. Bylo to fakt moc krásný.

Ani jeden z nás ale neměl odvahu zeptat se toho druhého na jméno nebo si říct o telefonní číslo. Až když jsme se při odjezdu loučili, vtiskl mi do ruky papírek, na kterém stálo:
 
Až se ti bude zdát, že na světě je málo lásky,
nečekej, vyskoč a zařvi „NEDVĚD"
a vytoč číslo 826359 :-)
Radim
 
Ještě ten večer jsem volala a dali jsme si sraz v Praze na Můstku u metra.:-)
 
Romantika se znásobila spolu s krásnou náhodou, že na místo, kde jsme se sešli, nějaký sprejer nastříkal obrovský nápis LUCIE a tak jsme se tam scházeli pokaždé a rádi.
 
Courali jsme se Prahou, líbali pod Petřínem, chodili do kina, milovali se pod piánem, na které mi hrával a slibovali si lásku napořád.

Ne každá první láska ale končí snubním prstýnkem, a ani my jsme nebyli výjimkou a nakonec jsme se po pár měsících rozešli.  Už nikdy jsem ho neviděla, ale tu básničku co mi tehdy napsal, už budu mít v hlavě napořád.
 
Bylo to moc krásný.

Uživatelce Lucie73 děkujeme za článek a připisujeme jí kredit 100 Kč.

Inzerce

 

Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Komerční sdělení

Moje randění (Lucie73) - diskuze

Vložit příspěvekČlanky s diskuzí

Poradna

HA a hormony

| AdelaF | 20.05.2018, 09:27

Zdravím, potýkám se už od puberty sedm let s akné. HA mi hodně pomohla ale stále přetrvává. Ted jsem antikoncepci vysadila, už jsou to 3 týdny co jsem neměla HA a tak dobrou pleť bez akné jsem neměla ani nepamatuju. Také vždy když jsem v měsíci dobrala platíčko a pauza, tak v tom období byla plet vždy lepší. Jaké je prosím zastoupení a hladina hormonu po vysazeni HA? Popřípadě, co si myslíte, že je příčina mého akné?

Dobrý den, nevím, zda správně chápu vaši otázku, nicméně 3 týdny po vysazení by již hladina hormonů neměla být ovlivněna antikoncepcí. Příčin akné může být více, obecně však vyšší hladina testosteronu eventuelně vyšší citlivost mazotvorných buněk k testosteronu. Vše lze probrat v případě potřeby s dermatologem.

MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline | 21.05.2018, 06:52
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Zavřít reklamu
Inzerce