Rozhovor s Bárou Kodetovou

Bára Kodetová je výraznou herečkou s hereckými předky, je dcerou charizmatického Jiřího Kodeta. Má za sebou zajímavou kariéru se zahraničními zkušenostmi. Po absolvování konzervatoře postupně působila v Národním divadle, Činoherním klubu, Divadelním spolku Kašpar a ve Studiu DVA. Zahrála si ve snímcích Učitel tance, Rivers of Babylon, seriálu Redakce, v Chromozómu Ypsilon z cyklu Nevinné lži, v pohádce Peklo s princeznou, v amerických snímcích Duna a Děti Duny. Je maminkou tří dcer a rodina je u ní na prvním místě.

Bára Kodetová podpořila svou účastí publikaci Žena po 40, pro Šatník zralé ženy pózovala v modelech brněnské módní návrhářky Gábiny Páralové.

Části rozhovoru:

1. Bára maminka
2. Dětství u Kodetů
3. Bára herečka - česká i zahraniční
4. Bára - žena po 40
5. Bára - modelka

Rozhovor pořídila: MUDr. Jana Martincová, autorka fotografií: Lenka Hatašová

Diskuze » Poradna »
Sdílejte článek
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek

Komerční sdělení

Související články

Bára Kodetová - nejzajímavější články

1. Bára maminka

1. Bára maminka

Bára Kodetová

Bára Kodetová, maminka, rodina, děti, výchova

Celý článek »

2. Dětství u Kodetů

2. Dětství u Kodetů

Bára Kodetová

Bára Kodetová, Jiří Kodet, dětství, domov

Celý článek »

Komerční sdělení
3. Bára herečka - česká i zahraniční

3. Bára herečka - česká i zahraniční

Bára Kodetová

Bára Kodetová, herečka, film, zahraničí, natáčení

Celý článek »

4. Bára - žena po 40

4. Bára - žena po 40

Bára Kodetová

Bára Kodetová, žena po 40, omlazující proces, stárnutí

Celý článek »

5. Bára - modelka

5. Bára - modelka

Bára Kodetová

Bára Kodetová, modelka, oblečení, Gábina Páralová

Celý článek »

Bára Kodetová - diskuze

Vložit příspěvekVšechny diskuze

Poradna

Tabletka "po"

| Didi_lulu | 23.03.2017, 12:58

Chci se zeptat, 16. 3. 2017 jsem si vzala tabletku po, po 10 minutách od nehody. Po 3 dnech mě začalo bolet břicho, nejprve to byly mírné tlaky v podbřišku, teď je to spíše žaludek. Co to může být? Poraďte mi prosím.

Dobrý den, bolest žaludku by neměla s užitím postkoitální antikoncepce nijak souviset. Pobolívání v podbřišku není nic neobvyklého a může být následová krvácením po užití tabletky. 

MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline | 23.03.2017, 18:45
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce