Berme problém jako výzvu
„Co někdo bere jako problém, jiní nazvou výzvou a úspěšně jí čelí :-),“ všímá si doktorka Jana Martincová.

V tomto je mezi lidmi obrovský rozdíl. Co jedny obtěžuje, např. pro někoho něco udělat, vidí v tom obrovskou překážku, problém, jiní řeší s radostí, ihned se do věci pustí jako do zajímavého rébusu, nevytvářejí si onu bariéru nechuti.
Ještě více mě však tento fakt zaujal u syna, který prošel naší předškolní přípravou. Jak byl zvyklý v Předškolákových týdeníčcích dostávat na různé oblasti zaměřené a hlavně nestandardní úkoly, šel do nich automaticky s vizí, že je zvládne a naučil se tomuto přístupu i pro normální život.
Nejvýrazněji to bylo vidět na výsledku přijímaček Cermatu na 8leté gymnázium, kdy byly prvním rokem, neexistovaly žádné dřívější testy, žák musel využít své znalosti a logické myšlení.
Předchozí článek:

Nejlepší je přirozené rodičovství
Následující článek:

Kde chybí intelekt, počet slov to nedožene
Poradna
Dobry den, rada by som sa opytala, aka je ochrana dietatka po 2. ockovani infanrix hexa. Dcerka ma dostat 3. davku o mesiac (po 8 mesiacoch po 2. davke), ale vcera si oskrela prstek na strku na ceste, byvame na dedine... Ranu som samozrejme ocistila a vydenzifikovala peroxidom. Hrozi dcerke nakaza tetanom?
Dobrý den,
ochrana po 2. dávce je již úplná, 3. dávka je posilovací, aby ochrana vydržela do dalšího očkování – tj. do 5 let věku dítěte.

Pro akci je nutné přihlášení
Související články
Vybraná anketa
Souhlasíte s omezením odkladů za současného zrušení přípravných tříd?
25 %
17 hlasů
69 %
47 hlasů
6 %
4 hlasy
Celkem hlasovalo 68 unikátních návštěvníků