Zuzanka se nám hlásí po měsíci: Problém se svačinkami je vyřešen, Zuzance jde učení velice dobře.

Dny ubíhají tak rychle, že ani nevím, kde jsme skončili.

Zuzanka nemá sebemenší problém s učením. U ní je důležitější socializace. Po Denisce seděla s Anetou a nakonec teď sedí s Emičkou a tu má asi nejraději. O přestávce chodí blbnout na záchod. Zuzance dělá problém být oblečená. Teď, když už je tepleji, tak pořád nadává, že nechce být tak hodně oblečená.

Vyřešily jste problém se svačinkami?

Problém se svačinkami se nám podařil vyřešit tak, že si Zuzanka sama v obchodě vybírá, co by chtěla na svačinku. To potom taky sní. Bohužel pořád nic ve škole nepije.

Jak jde Zuzance učení? Měla nějaký problém?

Ve škole jí učení jde dobře. Měli jsme problém, že moc tlačí na tužku, proto jsem jí koupila takové speciální.

Se čtením ani matematikou problémy nemá.

Mají moc hodnou paní učitelku. Když je pěkně, tak se jdou učit ven, nebo jenom tak na procházku.

Také mají deníček, kam jim paní učitelka lepí vzkazy. To je dobrý systém, ona si to vytiskne, nastříhá a každému přilepí. Tak jim to nemusí každému psát.

Ve třídě mají i kluka autistu a ten má svoji asistentku. Ona pomáhá i paní učitelce s ostatními dětmi.

Už se nám taky podařilo zaplatit všechny poplatky, SRPŠ nebo na různé pomůcky.

Zuzanka onemocněla

Zuzanka se celý týden těšila do divadla. Bohužel onemocněla střevní chřipkou a musela zůstat doma. Divadlo ještě určitě někdy bude.

Dětem se nelíbilo suplování

Zajímavé bylo, když byly asi dva dny suplované. Děti Nebyly spokojené s paní učitelkou a dost všichni reptaly. A to jsou prvňáci.

Změnil se nějak Váš režim?

Zuzanku stále do školy někdo z nás vodí a já ji přivádím. Mám strach ji nechat jít samotnou. Ona by už chtěla někdy jít sama.

Doma při úkolech mi moc pomáhá Honzík. I teď, jak Zuzi týden do školy nechodí, tak denně pokračujeme dál. A on jí to trpělivě učí. Dává jí úkoly, co má udělat, dokud on nepřijde domů.

Dle vyprávění Honafy připravila Naďa Barochová.

Diskuze » Poradna »
Sdílejte článek
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek

Komerční sdělení

5. týden: vyřešení problému se svačinkami - diskuze

Vložit příspěvekVšechny diskuze

Poradna

Tabletka "po"

| Didi_lulu | 23.03.2017, 12:58

Chci se zeptat, 16. 3. 2017 jsem si vzala tabletku po, po 10 minutách od nehody. Po 3 dnech mě začalo bolet břicho, nejprve to byly mírné tlaky v podbřišku, teď je to spíše žaludek. Co to může být? Poraďte mi prosím.

Dobrý den, bolest žaludku by neměla s užitím postkoitální antikoncepce nijak souviset. Pobolívání v podbřišku není nic neobvyklého a může být následová krvácením po užití tabletky. 

MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline | 23.03.2017, 18:45
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce