Červen: Jak hodnotí první rok ve škole maminka Zuzanky?

Co už Zuzanka všechno umí?

Uběhlo 10 měsíců, celý školní rok. Zuzanka se naučila číst, psát a počítat. Na tohle by Zuzance stačil jen měsíc. V čem ji škola nejvíce pomohla bylo socializovaní. Postupem času si našla kamarádky a stala se oblíbenou. Když na konci roku měli psát jména 3 kamarádek ze třídy, tak skoro všichni napsali Zuzanku.
S docházkou do školky jsme měli trošku problémy, proto jsem se obávala i o docházku do školy. Tam to ovšem bylo bez problémů. Zuzanka do školy nešla, jen když byla vážně nemocná. Za půl roku to byl asi dohromady týden. Bohužel kvůli nemoci propásla divadlo, na které se moc těšila. Naštěstí byla fit při závěrečném pasovaní na čtenáře.

Poděkování Bolkám

Děkuji všem, kteří deníček četli. Chtěla jsem hlavně poukázat na to, že škola není žádný strašák, není třeba odkládat školní starosti. Škola nestojí tisíce, jak se nám snaží namluvit v televizních zprávách. Je to prostě jen další krok ve vývoji vašeho dítěte.

Zuzanka tento svůj krok zvládla bez mojí výrazné pomoci na samé jedničky i s pochvalou.

Všem budoucím prvňáčkům a jejich maminkám přejeme šťastné vykročení....

Na základě vyprávění Honafy připravila Naďa Barochová.

Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Komerční sdělení

Červen: zhodnocení uplynulého školního roku - diskuze

Vložit příspěvekČlanky s diskuzí

Poradna

HA a hormony

| AdelaF | 20.05.2018, 09:27

Zdravím, potýkám se už od puberty sedm let s akné. HA mi hodně pomohla ale stále přetrvává. Ted jsem antikoncepci vysadila, už jsou to 3 týdny co jsem neměla HA a tak dobrou pleť bez akné jsem neměla ani nepamatuju. Také vždy když jsem v měsíci dobrala platíčko a pauza, tak v tom období byla plet vždy lepší. Jaké je prosím zastoupení a hladina hormonu po vysazeni HA? Popřípadě, co si myslíte, že je příčina mého akné?

Dobrý den, nevím, zda správně chápu vaši otázku, nicméně 3 týdny po vysazení by již hladina hormonů neměla být ovlivněna antikoncepcí. Příčin akné může být více, obecně však vyšší hladina testosteronu eventuelně vyšší citlivost mazotvorných buněk k testosteronu. Vše lze probrat v případě potřeby s dermatologem.

MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline | 21.05.2018, 06:52
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Zavřít reklamu
Inzerce