Úprava styku  s dětmi

Je nutné styk s dětmi upravovat soudním rozhodnutím?

V zásadě není. Pokud jsou rodiče schopni se dohodnout na styku s dětmi, bude soud tuto skutečnost pouze konstatovat ve svém rozhodnutí a předpokládá se, že oba rodiče spolu budou komunikovat a upraví styk s dítěte dle jeho aktuálních potřeb. Samozřejmě dojde-li v budoucnu ke změnám či neshodám rodičů ohledně styku s dětmi, je možné na návrh jednoho z nich nechat soud, aby způsob styku určil svým rozhodnutím.

Jak je to s výživným v případě střídavé péče o děti?

Pokud byla soudem schválena dohoda rodičů o svěření dítěte do střídavé výchovy obou rodičů, předpokládá se, že bude trávit u každého z rodičů shodný časový úsek. Náklady na výživné v takovém případě nese ten z rodičů, u kterého se dítě právě nachází (celý institut výživného vychází z požadavku, aby dítě materiálně nestrádalo odloučením rodičů, rovněž zákon o rodině konstatuje, že „oba rodiče přispívají na výživu svých dětí podle svých schopností, možností a majetkových poměrů“) typicky tedy nedochází k platbám výživného k rukám druhého z rodičů.
 

Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Komerční sdělení

Úprava styku s dětmi - diskuze

Poradna

HA a hormony

| AdelaF | 20.05.2018, 09:27

Zdravím, potýkám se už od puberty sedm let s akné. HA mi hodně pomohla ale stále přetrvává. Ted jsem antikoncepci vysadila, už jsou to 3 týdny co jsem neměla HA a tak dobrou pleť bez akné jsem neměla ani nepamatuju. Také vždy když jsem v měsíci dobrala platíčko a pauza, tak v tom období byla plet vždy lepší. Jaké je prosím zastoupení a hladina hormonu po vysazeni HA? Popřípadě, co si myslíte, že je příčina mého akné?

Dobrý den, nevím, zda správně chápu vaši otázku, nicméně 3 týdny po vysazení by již hladina hormonů neměla být ovlivněna antikoncepcí. Příčin akné může být více, obecně však vyšší hladina testosteronu eventuelně vyšší citlivost mazotvorných buněk k testosteronu. Vše lze probrat v případě potřeby s dermatologem.

MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline | 21.05.2018, 06:52
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Zavřít reklamu
Inzerce