Rozvod - s právníkem či bez něj?

V případě, že není možná domluva mezi rozvádějícími se partnery – zvládnu si vše potřebné zařídit a sepsat sám/sama nebo si mám sehnat právníka? Kolik takové služby zhruba stojí a vyplatí se mi to vůbec?

Obecně vzato může každý občan dle svého uvážení sepisovat podání a vystupovat před soudem sám či si zvolit právního zástupce (takovým zástupcem může být v takovém řízení jak advokát, jenž vykonává tuto činnost jako své povolání, tak i jakákoliv fyzická osoba – tzv. obecný zmocněnec – například Váš známý, který se v právu orientuje).

Pokud není možná dohoda mezi partnery, bude nutné absolvovat stání u soudu. Ten bude posuzovat, zda jsou splněny podmínky stanovené pro rozvod a upravovat nutné náležitosti (rozdělení společného jmění manželů, případně úprava styku s nezletilými dětmi vč. stanovení výživného).V takovém případě bych spíše doporučoval obrátit se na advokáta, který má s vedením takových sporů přece jen větší zkušenosti. Navíc lze předpokládat, že i druhý z partnerů se obrátí na odbornou pomoc a vy se můžete ocitnout v nevýhodné pozici.

V otázce ceny nelze jednoznačně odpovědět, neboť každý případ má svá specifika a rozsah, a rovněž se ceny mohou lišit regionálně. Obecně lze říci, že odměna za takovou službu se pohybuje v řádu několika tisíců korun.

Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Komerční sdělení

Rozvod - s právníkem či bez něj? - diskuze

  • ja bych to snad i doporucovala - mit zastupce..napise smlouvy jak maji vypadat a vsechno je docela jednoduzsi.Moje pravnicka v Praze si uctovala cca 1000,- Kc na hodinu.Konzultaci jsme meli tu jednu hodinu,pak vse sepsala a prisla na soud ( zaroven zastupovala exmanzela)..celkove to prislo na asi 20 000,-kc,ale techto penez nelituju - celkem bych se asi bala, kdyby neco nevyslo.
    janney   | 08.05.2011 08:24:59
    Reagovat | URL příspěvku
Vložit příspěvekČlanky s diskuzí

Poradna

HA a hormony

| AdelaF | 20.05.2018, 09:27

Zdravím, potýkám se už od puberty sedm let s akné. HA mi hodně pomohla ale stále přetrvává. Ted jsem antikoncepci vysadila, už jsou to 3 týdny co jsem neměla HA a tak dobrou pleť bez akné jsem neměla ani nepamatuju. Také vždy když jsem v měsíci dobrala platíčko a pauza, tak v tom období byla plet vždy lepší. Jaké je prosím zastoupení a hladina hormonu po vysazeni HA? Popřípadě, co si myslíte, že je příčina mého akné?

Dobrý den, nevím, zda správně chápu vaši otázku, nicméně 3 týdny po vysazení by již hladina hormonů neměla být ovlivněna antikoncepcí. Příčin akné může být více, obecně však vyšší hladina testosteronu eventuelně vyšší citlivost mazotvorných buněk k testosteronu. Vše lze probrat v případě potřeby s dermatologem.

MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline | 21.05.2018, 06:52
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Zavřít reklamu
Inzerce