Inzerce
Inzerce
Inzerce

Menstruace během užívání antikoncepce

Menstruace | Kyni | 04.06.2017, 10:46

Dobrý den, dostala jsem menstruaci při užívání antikoncepce, zůstává mi ještě 5 tabletek. Krvácení je tmavě hnědé, ale o něco silnější než obyčejné špinení. Proto se domnívám, že je to menstruace. Mám mírné příznaky bolesti břicha, aji když při normonální menstruaci ji mám o dost silnější a krev je úplně červená. Chci se zeptat, co to může znamenat. Hormonální antikoncepci beru už půl roku. Děkuji.

Dobrý den, při nepravidelném krvácení při užívání antikoncepce, je vždy vhodné vyloučit těhotenství. Pokud test bude negativní, užívejte tablety dle návodu. Někdy se nepravidelné krvácení vyskytuje i při užívání hormonální antikoncepce. Pokud je to ojediněle, není třeba na to nijak reagovat. Pokud by se situace opakovala, konzultujte stav se svým gynekologem.

MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline | 05.06.2017, 05:48
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce