Inzerce
Inzerce
Inzerce

Otravy dětí: Prací prášky

Obsahují nejedovaté tenzidy (saponáty). Po požití určitého množství prášku může vzniknout průjem, podráždění trávicího traktu. Nebezpečné je zvracení pro možné vdechnutí pěny do plic. Zvlhčený prášek může ulpět na sliznici jícnu, proto je důležité podání dostatečného množství tekutin.

První pomoc

V případě požití prášku vytřít ústa, dostatečně zapít, podat čaj nebo vodu. Nevyvolávat zvracení.

Zdroj: Dětské otravy, autor Mgr. Karolina Mrázová

Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Komerční sdělení

Související články

Prací prášky - diskuze

Poradna

Délka menstruace

| Alesska152 | 21.06.2018, 03:27

Dobrý den, menstruaci mám vždycky 7 dní už 5 let, je mi 18 let a antikoncepci beru už 2 roky.Poslední 2 měsíce mám menstruaci jen 2 dny. Nijak jsem nezhubla, jsem v normě, tak co mi to mohlo způsobit?

Dobrý den, pokud nemáte jiné potíže, pak bych to určitě neřešila. Menstruace má různou variabilitu. Ještě můžete vyloučit těhotenství (jakákoliv změna v charakteru krvácení muže znamenat těhotenství). Pokud těhotná nejste, pak se o nic zásadního nejedná.

MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline | 21.06.2018, 12:52
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Zavřít reklamu
Inzerce