Inzerce
Inzerce
Inzerce

Doxyhexal a vyrážka

Pohlavně přenosné nemoci | adelka009 | 15.08.2017, 13:12

Dobrý den, před pár měsíci mi byly zjištěny mykoplasmata, dostala jsem antibiotika, ty ale nezabraly, proto jsem dostala jiné-Doxyhexal. Vše bylo v pořádku, až do doby než sem přišla k 10tému dnu užívání. Po celém těle se mi objevila vyrážka. Byla jsem u obvodní lékařky, ta mi doporučila Doxyhexal vysadit, ale nejsem si jistá, jestli už budou mykoplasmata negativní. Děkuji.

Dobrý den, nevím, léčba mykoplasmat by měla trvat alespoň 2 týdny, ale pokud jste měla alergickou reakci (což dle popisu tak vypadá), pak samozřejmě nezbývá než vysadit. S odstupem alespoň 1 týdne od ukončení užívání se domluvte se svým gynekologem na kontrolním vyšetření.

MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline | 19.08.2017, 12:11
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce