Otravy dětí: Svíticí náramky a kroužky

Svíticí náramky a kroužky jsou velmi oblíbené u dětí, jsou nevšedním doplňkem každé oslavy. Obsah je i výrobci deklarován jako netoxický. Výjimečně se u dětí po požití objeví přechodné pálení nebo štípání v ústech.

První pomoc

Při požití vypláchnout ústa, podat čaj nebo vodu. Pokud by se objevily potíže kontaktovat lékaře nebo TIS.

 
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Komerční sdělení

Svítící náramky a kroužky - diskuze

Poradna

Možné těhotenství?

| Lili567 | 18.02.2019, 09:00

Dobrý den užívám antikoncepci Evra již 3 měsíc. Každou neděli náplast odlepim a čekám než se menstruace dostaví. Mám ale strach,ze bych mohla.být těhotná. Náplast používám tak jak by se používat měla. Přítel do mě normálně ejakuluje. Na testu,který jsem si dělala se objevila druhá čárka slabší. Mám strach, že jsem.těhotná a dítě si opravdu nepřeji.
Děkuji

Dobrý den,doporučuji tets za pár dní zopakovat a pokud by byl opět pozitivní, byt jen slabě, pak vyhledejte gynekologa. Těhotenství se bohužel ani u antikoncepce nedá vyloučit.

MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline | 18.02.2019, 11:02
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce