Inzerce
Inzerce
Inzerce

Otravy dětí: Lampové oleje

Barevné, parfémované tekutiny používané ke svícení do olejových a petrolejových lamp. Náhodně dochází k požití jen malého množství. Pokud dojde ke zvracení, zejména u malých dětí, může dojít ke vdechnutí tekutiny do plic se vznikem zánětu. První známkou vdechnutí je zakuckání se nebo přetrvávající kašel.

První pomoc

Po požití nevyvolávat zvracení, nepodávat mléko nebo tuky, podání aktivního uhlí není nutné. Kontaktovat lékaře nebo TIS.

Zdroj: Dětské otravy, autor Mgr. Karolina Mrázová

Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Komerční sdělení

Související články

Lampové oleje - diskuze

Poradna

Změny v menstruaci

| lupinkovap | 09.04.2021, 17:51

Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o informace k mým zdravotním potížím. Je mi 43 let.
V poslední době (4 měs) mám problém s neskutečně bolestivou menstruací. Menstruaci nemám např. dva měsíce a potom přichází cca po 14 dnech za sebou a s ní neskutečné bolesti hlavy, dělohy a SI skloubení, které jsou nepřetržité po celou dobu menstruace (5-6 dní). Bez léků na bolest jsem stále v křečích, bolestech a nevyspím se. Dříve jsem tak silné bolesti při menstruaci neměla. Na gynekologii jsem objednaná až koncem měsíce. Jsou tyto stavy v začínající menopauze normální? Mockrát děkuji za odpověď.

Dobrý den, období menopauzy může probíhat u každé ženy různě, záleží také, zda se konkrétně u Vás jedná o menopauzu, je případně možné doplnit odběr z krve. Další důležité informace nám poskytne gynekologické vyšetření a ultrazvuk. Návštěva u Vašeho gynekologa je určitě na místě, se stanovením vhodné léčby, aby se tyto stavy neopakovaly. Hezký den

MUDr. Andrea Liszková | Babyonline | 11.04.2021, 13:29
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce