Inzerce
Inzerce
Inzerce

Otravy dětí: Avivážní přípravky

Prostředky určené k změkčení a zjemnění prádla. Obsahují kvartérní amoniové sloučeniny, které mohou ve vyšších koncentracích leptat sliznici a kůži. Po olíznutí hrdla nádoby k takovému postižení nemůže dojít.

První pomoc

Po požití nevyvolávat zvracení. Podat vlažný čaj nebo vodu. Pokud postižený vypil větší množství, má bolesti krku nebo za hrudní kostí, je třeba kontaktovat TIS nebo lékaře.

Zdroj: Dětské otravy, autor Mgr. Karolina Mrázová

Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Komerční sdělení

Související články

Avivážní přípravky - diskuze

Poradna

Neklidne spaní miminka

| Lulu84@ | 24.05.2020, 23:04

Dobrý den
Mám 3tydenniho prcka,už v porodnici jsem měla málo mléka tak začali dávat HiPP combiotik a už tam měl problémy se stolici. Po kontrole u lékařky nám řekla,že mám kojit a dokrmovat Hipem,řekla jsem že má prcek špatně spaní ( při usínání pisti a trvá mu nez zabere) bylo mi řečeno,že to je kvůli prdikum.tak jsme začali dávat laktobacilky a espumizan. Nicméně kadit zacal a prdět také,ale spaní se nezlepšilo. Teď jsme vysadily prso a je to ještě horší a už nevím jak mu mám pomoci,teď se kroutí a vypadá,že si buď nemůže prdnout nebo se vykadit a pak má v plince stolici. Ale už nevím co delat,vrátit se k prsu a dokrmovat ( to nám asi vyřeší to kadeni) ale co s tím neklidným spánkem...

Dobrý den. Pokud ještě kojíte, kojte dále a vyměňte dokrmovací mléko, laktobacily a Espumisan ponechejte. NA  dokrm mléka Beba Nutrilon.

MUDr. Ludmila Vomelová | Babyonline | 25.05.2020, 07:56
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce