Prostě báclo (mamina19)

Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Komerční sdělení

Související články

Prostě báclo (mamina19) - diskuze

Poradna

Dobrý den,
9. den cyklu nám s přítelem praskl kondom, udělal se do mě, 10 hodin po styku jsem si vzala pilulky postinor, 20. den cyklu jsem byla na prohlídce u gynekologa a řekl mi, že mám právě ovulaci a teď už mám skoro 14 dní zpoždění menstruace, čím to může být?
Děkuji za odpověď

Dobrý den, zpoždení menstruace může být způsobeno i užitím Postinoru. Udělejte si ale raději těhotenský test. Pokud bude negativní, pak buďte v klidu a na menstruaci klidně dále čekejte.

MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline | dnes, 07:35
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Zavřít reklamu
Inzerce