Inzerce
Inzerce
Inzerce

Copak dobrého má ségra v batůžku? (Petita)

Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Komerční sdělení

Copak dobrého má ségra v batůžku? (Petita) - diskuze

Vložit příspěvekČlanky s diskuzí

Poradna

Mirena tělísko

| SabiHeli | 18.09.2019, 08:10

Dobrý den p.doktorko,
Prosim o radu. Mam cca 4mesice zavedene telisko Mirena a zhruba pi mesici mi zacala mravencit pusa a jazyk. Po pridani mg mravenceni ustalo ale zustal neprijemny kovovy pocit v ustech - na jazyku. Je to možné ze by toto delalo telisko? Chystam se ke svemu lekari poradit se co dal. Jinak uzivam jeste letrox na stitnou zlazu. Dekuji moc za Vasi odpoved Pekny den GH

Dobrý den, to, že by potíže, které jste popsala způsobilo tělísko, je velmi málo pravděpodobné.

MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline | 18.09.2019, 17:45
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce