Řešení kvízu č. 2

Správná odpověď:

Petra je smutná. Tak bych ji chtěla rozesmát, ale nevím, co jí říct.

1)     ji - 4. pád zájmena ona (2. p. jí, 3. p. jí, 4. p. ji, 6. p. o ní, 7. p. jí)

2)    čárka – před spojkami ale, protože, že, aby atd. píšeme vždy čárku

3)    čárka – před vztažnými zájmeny, která jsou ve funkci spojky (kdo, co, jaký, který, čí, jenž) píšeme vždy čárku

4)   – 3. pád zájmena ona (2. p. jí, 3. p. jí, 4. p. ji, 6. p. o ní, 7. p. jí)

Pomůcka:

té = jí

tu = ji

Připravila Mgr. Kateřina Veselá.

Diskuze » Poradna »
Sdílejte článek
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek

Komerční sdělení

Související články

Řešení - diskuze

Vložit příspěvekVšechny diskuze
Vložit příspěvekVšechny diskuze

Poradna

Tabletka "po"

| Didi_lulu | 23.03.2017, 12:58

Chci se zeptat, 16. 3. 2017 jsem si vzala tabletku po, po 10 minutách od nehody. Po 3 dnech mě začalo bolet břicho, nejprve to byly mírné tlaky v podbřišku, teď je to spíše žaludek. Co to může být? Poraďte mi prosím.

Dobrý den, bolest žaludku by neměla s užitím postkoitální antikoncepce nijak souviset. Pobolívání v podbřišku není nic neobvyklého a může být následová krvácením po užití tabletky. 

MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline | 23.03.2017, 18:45
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce