banner
Napadlo vás něco zajímavého nebo hledáte inspiraci? Řešíte právě problém s těhotenstvím, porodem, kojením nebo výživou? Pojďme společně sdílet své radosti, starosti, zkušenosti, tipy a triky a podporovat se.

Pro tuto akci musíte být přihlášení

I tak může vypadat boj o zákazníka - diskuze

3 reakce

Zobrazit příspěvky podle:
Řešila jsem povinné ručení na auto.Udělala jsem si kalkulaci na internetu u jedné z pojišťoven.Jen pro mou informaci.Samozřejmě tam chtěli telefonní číslo.To jsem tam zadala.Obratem mi volala slečna z oné pojišťovny a nutila mi jejich pojistku.Nechala jsem jí pojistku spočítat a řekla jí,že se ještě porozhlédnu,jak to vypadá u jiných pojišťoven.Včera jsem díky Naduli problém vyřešila(tímto Nadě mockrát děkuji).Dnes mi volala ona slečna opět.Já jsem jí vysvětlovala,že mi nabídla pojistku nehorázně drahou a pro mě neakceptovatelnou.Okamžitě se nabídla,že se na tu kalkulaci ještě jednou podívá,co by se s tím nechalo dělat.V tom okamžiku nám vypadl signál a spojení se přerušilo.A co myslíte,že bylo dál?Ano,správně.Nic,vůbec nic.Slečna už se neobtěžovala.Stejně bych jí odmítla,ale tímhle způsobem se klienti nezískávají
Tak to jsem ráda. Není vůbec zač.
Hmmm to je teda super nabídka
Tak to máš pravdu.Prostě to zkoušejí a když se člověk nechá a naletí jim tak zbytečně platí jak mourovatej u když by mohl platit mín.

Vybraná anketa

Souhlasíte s omezením odkladů za současného zrušení přípravných tříd?

20 %
4 hlasy

80 %
16 hlasů

0 %
0 hlasů

Celkem hlasovalo 20 unikátních návštěvníků

Diskuze 0

Mohlo by vás zajímat

Knihy vysoce hodnocené odborníky i rodiči zaštiťuje matka-lékařka Jana Martincová.

Žena po 40 – sebevědomá a v kondici

Desatero péče po 40
Know-how od odborníků. Tradiční i progresivní oblasti péče o tělo i duši po 40. Pouze pro odvážné, přemýšlivé, schopné vytvořit si vlastní recept.
cena pouze u nás: 349 Kč
Žena po 40