Inzerce
Inzerce
Inzerce

Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? (strana 544) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • naštvala mě
    dneka dopo sme čekali u špáru na tatínka, tak sem zašli do DM a malý si tam koupil balíček dětských takových zvířátek, zaplatili sme a jeli ven, táta nikde, tak že se zajdeme podívat vedle k Dráčíkovi. tak jedeme, projeli sme to tam a malý měl na klíně ten balíček a při odjíždění na mě začala paní prodavačka, že jestli nejsem slepá, že je na dveřích napsáno, že s jídlem a pitím se sem nesmí, říkám nejsem slepá, vím a proč jako? no že má malý balíček se sušenkama. říkám ano, ale není otevřený. a ona že to by mohl říct každej a pak bude muset po nás vysávat drobečky. tak mě tak naštvala, říkám, není otevřený, tím pádem asi nebudou drobečky a bez podzravu sem odešla. jako neřeknu, kdyby to jedl, ale i kdyby, seděl na kočárku a je to tak malé, že si to dá vždy do pusy, ale on si ten balíček jen držel. kráva jedna, kdybych si chtěla něcou koupit, tak jí to nechám na pokladně.    
    ivulisek   | 05.11.2011 18:23:57 | Reakcí: 12, poslední: 07.11.2011 12:17:47
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • A co říkáte na tohle?
    http://www.novinky.cz/finance/249586-prejeti-plysaci-s-vyhrezlymi-vnitrnostmi-jako-darek-k-vanocum.html

    Asi mám na dětské hračky jiný názor, ale tohle bych nekoupila ani nepříteli.
    Eliv   | 05.11.2011 07:04:34 | Reakcí: 30, poslední: 07.11.2011 08:38:31
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: A co říkáte na tohle?
      To je fakt hnusné a nikdy bych to nekoupila, spíš mě je vždycky přejetých zvířátek líto.
      Ady.S   | 05.11.2011 07:32:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A co říkáte na tohle?
      Tak tohle určitě kupovat nebudu. Už neví na čem by vydělávali. 
      zanlena   | 05.11.2011 08:02:07
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A co říkáte na tohle?
           
      tygřímáma   | 05.11.2011 08:18:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A co říkáte na tohle?
      uplne vidim sveho stale jeste pubertalniho bratra jak urcite rika ze je to huste a super, podle me je to i mysleno pro prdle pubose, jinak to nevidim...
      jecidlo   | 05.11.2011 08:25:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A co říkáte na tohle?
      nechutné, doufám, že se jim to prodávat nebude    
      Gastrica   | 05.11.2011 09:17:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A co říkáte na tohle?
      no co je na tom hnusneho??? cloveka taky prodavaji na dily, a muzou je deti davat zpatky(vnitrnosti) co kdyz dite zajimaj zvirata a cchce byt veterinar..aspon vidi co ma zvire vevnitr....me to tak nechutne neprijde:o)
      amalie2011   | 05.11.2011 10:41:53
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: A co říkáte na tohle?
        Hele, mi by to neprislo nechutne, kdyby to byl plysak, do ktereho se da vlezt. Ale kdyz je to jakoby mrtvu plysak s vyhrezlyma vnitrnostma, tak mi to prijde hnusne, takove krute.
        zajic   | 05.11.2011 11:02:34
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: A co říkáte na tohle?
          ale taky se daji vnitrnosti vratit a dokonce pripevnit zipem..tudiz se zviratko muze zachranit:o)))
          amalie2011   | 05.11.2011 11:03:34
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: A co říkáte na tohle?
        ted s tebou souhlasím. Když může malé dítě vědět, jak mamce roste v bříchu sourozenec, proč by si nemohlo hrát s vnitřnostma plyšáka 
        helenice   | 05.11.2011 12:17:26
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: A co říkáte na tohle?
        Ani mě na tom nepřijde nic divného...
        Prý nevýchovné. Proč? Pro děcka celkem dobrý příklad: NEBĚHEJ DO SILNICE JAK SPLAŠENÉ ZVÍŘE NEBO TĚ ZAJEDE AUTO...  .
        polova   | 05.11.2011 13:23:21
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: A co říkáte na tohle?
        Jenže ten člověk není pojatý jako mrtvola.
        Eliv   | 05.11.2011 17:11:59
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A co říkáte na tohle?
      Taky mám na hračky jiný vkus,tohle mi přijde morbidní 
      cukrblik   | 05.11.2011 11:58:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A co říkáte na tohle?
      nechutné, nikdy bych to nekoupila
      Majjda01   | 05.11.2011 12:14:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A co říkáte na tohle?
            nemám slov
      lendy   | 05.11.2011 12:48:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A co říkáte na tohle?
      mě se to nelíbí
      Gigi   | 05.11.2011 13:10:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A co říkáte na tohle?
      To nemůžou myslet vážně!!!           
      veverka77   | 05.11.2011 14:28:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A co říkáte na tohle?
      Nelíbí se mi to, ani na silnici si neprohlížíme mrtvolky. Líbilo by se mi kdyby měl na prsou zip a uvnitř srdíčko. Zároveň by to byla kapsička. No a celkově by se tvářil vesele. Teď jsem z toho udělala zajíce na Valentýna 
      soni   | 05.11.2011 14:34:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A co říkáte na tohle?
      a mě se to zrovna líbí     v tom článku je to blbě pojaté   ti plyšáci se prodávají už několik let a velice dobře   v obchodě, kde je prodávajípíšou, že je to vhodný dárek třeba pro řidiče,kteří jezdí rychle   rozhodně to nejsou plyšáci pro malé děti to jenom novinky píšou hovadiny         koukněte třeba tady, je tu tolik úžasných plyšáků, třeba různé plyšové bakterie a nemoci http://www.plysovnik.cz/  
      Courtney   | 05.11.2011 15:15:27
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: A co říkáte na tohle?
        Plyšáci ve tvaru různých bakterií jsem viděla a to se mi docela líbí. Jasně, že to není hračka pro malé děti, ale tak jak říkáš, pro rychlé nebezpečné řidiče nebo puberťáci se v tom můžou vyžívat.
        Eliv   | 05.11.2011 17:08:20
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: A co říkáte na tohle?
        jsi můj člověk, i bakterii mám.
        medox   | 05.11.2011 18:48:39
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: A co říkáte na tohle?
          je to super, já jedny vánoce koupila naší rodině každýmu jednu plyšovou nemoc    
          Courtney   | 05.11.2011 18:58:48
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A co říkáte na tohle?
      chtěla bych znát alespoň jednoho rodiče, který takovou odpornost svému dítěti koupí- určitě bych mu doporučila pobyt v psychiatrické léčebně, protože není při smyslech, a hlavně bych chtěla poznat toho, kdo takovou hračku vymyslet, toho bych umístila do léčebny na doživotí     
      Humpolec   | 05.11.2011 18:06:51
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: A co říkáte na tohle?
        pokud ten plyšák bude stát kolem stovky a né kolem pětikila, klidně ho koupím. Jestli mne chceš poznat osobně, na základě vizitky zjistíš, kde bydlím a ráda tě poznám, i tvou rodinu. Papíry na hlavu fakt mám, klidně je vystrachám a dám přečíst.  A pokud mi tvé doporučení opravdu zajístí pobyt v léčebně u pschychoušů, ráda na to obětuju i dovču- tu potřebuju jako sůl.(stačí týden) Tedy pod podmínkou, že moje rodina zůstane doma. 
        helenice   | 06.11.2011 07:27:31
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A co říkáte na tohle?
      ehm  já jí dostala od švagrovky k jedněm vánocům  a potěšilo mě to nejvíc ze všech dárků. Děcku bych to nekoupila. Ale dospělákovi se to dle nátury může dost líbit.
      medox   | 05.11.2011 18:48:04
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: A co říkáte na tohle?
        Fakt? Tak přesně, dospělák nebo puberťák dle nátury to ano, ale oznčit to jako hračku pro děti mi moc nesedí.
        Eliv   | 05.11.2011 19:02:57
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: A co říkáte na tohle?
          No pro děti určitě ne. To by mě ani nenapadlo já ho dokonce shcovala před toníkem.
          medox   | 05.11.2011 19:04:38
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A co říkáte na tohle?
      fuj  ,par pubertakum se to ale asi bude libit 
      janney   | 06.11.2011 07:20:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A co říkáte na tohle?
      Ti lidi co to vymýšlejí nejsou normální-no coment.
      Jasma   | 06.11.2011 09:19:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A co říkáte na tohle?
      je to hnus, v americe vymyslí ptákovinu a my si tím kazíme děti    
      kacato   | 06.11.2011 22:25:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: A co říkáte na tohle?
      neni to urceno detem,a jestli muzu koiupit skladaci kostru a pitvu cloveka starsim detem,tak je ani plysak s vyhrezlejma vnitrnostma nepolozi..pokud projevi zajem o jeden z tehle oboru..ja chtela byt veterinar a nebo archeolog a firt jsem cucela na kostry a mrtvoly zvirat
      Liberte   | 07.11.2011 08:38:31
      Reagovat | URL příspěvku
  • Odlehčím
    a nejen v politice: Nemá-li pravičák rád zbraně, nekupuje je. Nemá-li levičák rád zbraně, chce je zakázat.
    Když je pravičák vegetarián, nejí maso. Když je levičák vegetarián, organizuje protestní akce proti živočišným proteinům.
    Když je pravičák homosexuál, užívá v klidu svého života. Když je levičák homosexuál, požaduje od společnosti, aby ho respektovala.
    Když pravičák přijde o práci, přemýšlí, jak by se z této situace dostal. Když přijde o práci levičák, stěžuje si na diskriminaci.
    Když se pravičákovi nelíbí televizní diskuse, tak tu televizi vypne. Když se levičákovi nelíbí televizní diskuse, chce ty idioty, co v televizi vykládají nesmysly, zažalovat.
    Když je pravičák nevěřící, tak nechodí ani do kostela, ani do synagogy, ani do mešity. Když je levičák nevěřící, tak chce zakázat, aby se na veřejnosti objevovaly symboly Boha, víry a jakéhokoli náboženství.
    helenice   | 05.11.2011 06:57:16 | Reakcí: 9, poslední: 06.11.2011 07:25:02
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Kolik toho vypijete za den?
    Dostala jsem zprcáka od Jarina, že nepiju. Má pravdu, já fakt za den nemusím vůbec pít a prostě nemám žízeň. Teď jsem zjistila, že jsem dneska nevypila ani ň (když nepočítám cca 50ml Ádinýho čaje, kterej jí ucucávám - je dobrej     ). Teď jsem si teda na jeho popud udělala půl litra šťávy, ale jako tři litry tekutin za den do sebe fakt nedostanu, ani kdybych měla sklinku s vodou na každým rohu. Kolik toho vypijete za den vy? A máte třeba v okolí nějakej odstrašujícíc případ? Někoho, kdo nepil a něco se mu stalo? Já musím říct, že nikoho neznám, ale já jsem asi extrém, nevim, fakt mi stačí třeba dvě deci vody denně a nic mi není, mám to takhle už odmalička (ve škole jsem mívala pití v takové té placaté plastové lahvi nebo v té cyklistické a ještě jsem půlku donesla domů). Podle všeho bych měla být už mega extra dehydratovaná  
    Gastrica   | 04.11.2011 20:23:43 | Reakcí: 45, poslední: 06.11.2011 22:30:48
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik toho vypijete za den?
      Moje sestra má ledvinový kameny jako prase,protože taky nepije-já trpím okamžitě na podráždění močových cest když to flákám,vypiji tak 2-3 litry denně,když jsem kojila zvládla jsem i 5 
      Andělka   | 04.11.2011 20:32:18
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kolik toho vypijete za den?
        tak vy na to v rodině asi očividně trpíte   ale jako já měla jen jednou v životě zánět močáku a to z nachlazení, že jsme spala ve stanu bez karimatky :) Ale máš můj obdiv, 5 litrů denně, to je marast, já když kojila, tak jsem se snažila víc pít, ale stejně jsem dala max 1,5l...
        Gastrica   | 04.11.2011 20:58:27
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kolik toho vypijete za den?
        no ten močák máme stejný...jakmile mám víc koncentrovanou moč, už to pálí a bolí
        Mysulatko   | 04.11.2011 21:06:17
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kolik toho vypijete za den?
        Ja se taky proliju klidne 5-ti litrama, vzdyt jen Anicka si docela dost vezme, ja mam pri kojeni vzdycky susaka jak svina.
        zajic   | 05.11.2011 11:04:18
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Kolik toho vypijete za den?
          To jsem taky měla. Musela jsem mít u sebe flašku neperlivý vody a během kojení jsem byla schopná vypít i litr vody.

          Jinak jako nekojící piju tak 2 - 3 litry denně (vodu nebo čaj, velmi výjimečně šťávu).
          nadule1   | 05.11.2011 12:30:24
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik toho vypijete za den?
      taky mám problém víc pít a navíc....já prostě nepiju čistou vodu, jen vyjímečně, mě to šíleně nechutná a zvedá se mi z toho žaludek, když už tak si dám jemně perlivou ale ani to doma moc nevedeme, jediného čehu trochu vypiju je sladká šťáva nebo nějaká ochucená jemně perlivá limča, jenže v to je zase cukr :-((( tak je to trochu potíž
      lucie73   | 04.11.2011 20:38:48
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kolik toho vypijete za den?
        taky piju hodně věcí, co jsou slazené. Minerálky, džusy, šťávy.. samotnou vodu, jen když mám ukrutnou žízeň a potřebuju se rychle napít   Doufám, že na to neumřem...   
        Gastrica   | 04.11.2011 20:59:48
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik toho vypijete za den?
      Zrovna ted přemyšlím nad podobnou záhadou,že jsem dnes nic nepila.Piju jen čistou vodu a nějak mi nechutná.Taky mi to hlídaval Martin.Moje mamka nepije celý život a nic ji není.Ted mi začína nepít i Zuzi.Nosí to ze školy netknuté.
      Honafa   | 04.11.2011 20:44:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik toho vypijete za den?
      Já pokuď nepiju mám bolesti hlavy které většinou přejdou do migrény      . 3 l dám jen přes léto, v práci jsem měla flašku 1,5l a tu v pohodě dala když jsem ji měla na očích, teď je to horší neb nemám někdy ani chvilku si loknout něčeho, ale alespoň si ráno uvařím litr čaje a ten se snažím vypít za dopoledne, odpolko si nalívám do hrnku vodu.
      Ady.S   | 04.11.2011 20:49:39
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kolik toho vypijete za den?
        čaj do konvice taky občas dělám, ale zrovna teď mi jeden plesniví na ledničce (udělal si ho Jarin a nevypil, tak čekám, jestli si toho všimne  ) Ale aspon ten litr a půl je dobrý, si myslim  
        Gastrica   | 04.11.2011 21:01:24
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik toho vypijete za den?
      take s tim mam problem - nemam zizen,az tak vecer mam opravdovou zizen,ale to se pak zas v noci budim,ze mam zizen nebo mam zle sny.Snazim se ale a vypiju minimalne litr vody+ 0,5 litru neceho jinyho.A 2 hrnky kafe,ale to se nepocita,to zas odvodnuje.Chtela bych aspon 2l denne
      janney   | 04.11.2011 20:51:07
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kolik toho vypijete za den?
        taky bych chtěla pít víc, ale holt to jde těžko :) Kdyby mě aspoň ty zlé sny v noci donutily vstát a napít se  
        Gastrica   | 04.11.2011 21:02:24
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik toho vypijete za den?
      No,tak já jsem úplně to samé.Já prostě nemám přes den potřebu moc pít.Kolikrát vypiju třeba jen 2 dcl a večer to doháním,což je samozřejmě špatně.V létě vypiju trochu víc,ale třeba 3 l bych do sebe nikdy nedostala.Nejvíc jsem dokázala vypít po narození Karolínky.Bylo léto a já chtěla mít dost mlíka.Teď se do toho musím nutit.No a pak se divím,po kom to dítě tak málo pije 
      veverka77   | 04.11.2011 21:04:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik toho vypijete za den?
      já jsem teda zvyklá vypít za den tak kolem 3 litrů tekutin.Čaje,vodu,džusy.Musím pít,když nepiju je mi špatně
      verunka44   | 04.11.2011 21:07:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik toho vypijete za den?
      já nevim kolik toho vypiju,ale piju každou chvíli po troškách a piju i v noci,protože mam žízeň    ale 3litry to asi nejsou. Určitě je to nezdravé takhle málo pít
      akilah   | 04.11.2011 21:25:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik toho vypijete za den?
      v práci sem byla schopná vypít 3 litry denně + čaje. teď jak píšeš, ale já se snažím, takže si udělám do 1,5l petky slabou domácí bezinovou šťávu a to se snažím každý den vypít, + ráno hrnek cara, odpo laté a večer čaj. ale pořád je to málo
      ivulisek   | 04.11.2011 21:34:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik toho vypijete za den?
      já piju dost, ale nevím kolik. začala jsem s tím někdy na sklonku puberty, protože žeprejže je to dobrý na pleť a hubnutí. na ty dvě věci to v mém případě nemá pražádný vliv. nicméně naučila jsem se pít. piju kohoutkovou vodu, teď v zimě budu pít víc i čaje. nosím s sebou pořád flašku s vodou.
      má to velkou nevýhodu, a to neustálý močení..což je problém obzvlášť s dítětem na hřišti..nebo vlastně s dítětem skoro kdekoli    joo, a když se stane, že toho přes den moc nenapiju, mám večer strašnou žízeň a pak musím v noci aspoň 2x na záchod 
      moje babička s tím má problémy. ale ta má přecejenom víc problémů, když je jí přes 70. ta se není schopná donutit vypít ani hrnek něčeho a víc doktorů jí řeklo, že vážně musí. ale jaký konkrétní neduhy z toho má, to nevím, ona to dost tají. ovšem vzhledem k tomu, že ona nepije 70 let, ta je o hodněmocextravícdehydratovaná než ty   
      zuzka83   | 04.11.2011 21:54:19
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kolik toho vypijete za den?
        tak to je fajn, je super vědět, že přesto, že nepiju, můžu se dožít sedmdesáti    
        Gastrica   | 04.11.2011 22:14:43
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik toho vypijete za den?
      Kdybych nepila tak by mě bolela hlava. Minimálně ty 2 l vody s čajem za den dám.
      zanlena   | 04.11.2011 22:02:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik toho vypijete za den?
      Taky bych měla pít víc než piju. Když piju málo, hned mě bolí hlava a jsem taková malátná. Ale já se nedokopu nebo prostě nemám žízeň. Žádný odstrašující případ nemám.
      angieblack   | 04.11.2011 22:42:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik toho vypijete za den?
      tak ty 2-3 litry dám
      Zuzbr   | 05.11.2011 05:01:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik toho vypijete za den?
      Mně by asi praskla bolestí hlava, kdybych nepila. Navíc žíznivá jsem docela nervní. Ale nevím, jestli ty dva litry denně dám. Většinou jo a možná ještě víc. Piju i v noci, když jdu za záchodu. Máme pořád v lednici velkou flašku s ředěnou šťávou. Samotné vody moc nevypiju, většinou se šťávou nebo citronem a pak střídám různý čaje.
      Tak jestli ti chutná ten dětský čaj, tak ho uvař víc a taky si dej. Jde taky o to, jestli do sebe dostaneš nějaké tekutiny i z něčeho jihéno - polívky, ovoce a tak. Samozřejmě se nepočítá kafe, protože to má odvodňovací účinek a prý by se správně mělo na jedno kafe vypít dvojnásobné množství tekutiny. A pokud ti moc nejede samotná voda, tak si prostě dělej šťávu nebo třeba ředěný džus. Kvůli té troše cukru se to nezblázní, jde o to do sebe něco dostat.
      Eliv   | 05.11.2011 05:53:37
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kolik toho vypijete za den?
        Já si můžu uvařit čaj, ale nedotknu se ho právě, já na něj zapomenu a druhej den ho vyliju :) Když mi udělá čaj přitel, tak to vypiju jenom proto, že do mě furt reje, že to budu mít studený a že nebude zase vylívat celej hrnek, takže díky němu do sebe občas nějakou tu tekutinu dostanu, ale když jsem doma sama, tak si na to prostě nevzpomenu   Občas mám i ten džus nebo minerálku, ale fakt vždycky tak max půl litra a to je už co říct, když to vypiju :) Nejvíc jsem pila, když jsem chodila na plazmu, to jsem do sebe furt něco lila, ale už nechodím a tak mě nic nemotivuje  
        Gastrica   | 05.11.2011 09:11:02
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik toho vypijete za den?
      musim pit hodne,jinak by me bolela hlava.vlastne cely den porad neco ucucavam,piju caro smlikem,do konvice si udelam caj,stavu,vodu..proste porad neco..a ted ke konci tehu piju jeste vic i v noci.porad mam pocit zizne,ale zase beham vic curat a to je k zesileny v noci 
      Andrea81   | 05.11.2011 06:50:55
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kolik toho vypijete za den?
        já se v těhu taky snažila hodně pít, ale i tak jsem pila málo. Možná kvůli tomu jsem měla málo plodovky a malinký miminko. Teda nevím, jestli je to kvůli tomu, třeba je to blbost, ale já si to tak v podstatě vysvětluju, páč jinej problém jsem neměla, já i přítel jsme měli por. váhu přes tři kila, v široké rodině není nikdo, kdo by se narodil pod 3 kila, takže dispozice k tomu nemáme.
        Gastrica   | 05.11.2011 09:14:28
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik toho vypijete za den?
      ja taky nemam vuubec zizen a kdybych se nenutila,pac vim ze musim, vypiju ranni sklenicku a vecer pred spanim ino ci pivo a frisco:D ale diky prdeli a me jedne ledvine vim ze musim, tak se furt nutim.ale sou dny kdy dam jen litr(kdyz sme casto venku) pres leto i 5litru sem zvladla..v tomto podzimnim pocasi je to horsi.. to dam kdyz 2 tak moc.ale vim ze mam pít víííc!!!!
      amalie2011   | 05.11.2011 07:59:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik toho vypijete za den?
      Už jsem se polepšila a vypiju.Ale byla jsem taky flink
      tygřímáma   | 05.11.2011 08:19:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik toho vypijete za den?
      Já kolem 3 litrů ale proto že kojím tak se hlídám.. Jinak bych tolik nevypila :)
      mtina   | 05.11.2011 09:35:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik toho vypijete za den?
      Telo si zvykne, asi aj min curas, ne?
      Mam teda kamosku, co nevypije vic jak pul litra, a ta ma potize s mocakem, docela dost. Jestli to souvisi, nevim.
      zajic   | 05.11.2011 11:05:47
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kolik toho vypijete za den?
        já nevim, co je míň čůrat, čůrám pořád stejně celej život :) A s močákem problémy právě vůbec nemám, když nepočítám jeden zánět ve 14 letech, ale to bylo ze spaní na zemi bez karimatky a skoro nezakrytá...
        Gastrica   | 05.11.2011 11:25:39
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik toho vypijete za den?
      jakkdy ,ale kdyz moc nepiju boli mne hlava jak prase :( a piju vse teda skoro vse :-)) nejradsi redene dzusy tak zvane sakose :))
      kaacca   | 05.11.2011 11:53:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik toho vypijete za den?
      strašně málo,jak jsem kojila tak 3litry určitě,když jsem přestala tak jsem se doatala tam kde jsem byla..když nepočítám kafe tak možná 0.75l,v létě to bylo něco jiného to jsem pila..
      lendy   | 05.11.2011 12:51:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik toho vypijete za den?
      Vitej do klubu, muj pitny rezim je nasledovny: rano kafe nalacno   , nekdy dalsi odpoledne a cca 2 deci ovocneho caje
      plaz   | 05.11.2011 14:24:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik toho vypijete za den?
      já taky málo pila a pak jsem to doháněla v noci, pořád jsem se budila a musela jsem mít pití u postele, ale na jaře jsem se naučila pít, ke každému jídlu jsem si slíbila vypít 300 ml vody, ze začátku jsem si připadala jako žába, ale rozjela jsem to, dodržovala a dnes to beru automaticky, vypiju teda tak 2 - 2,5 litru přes den, ale upravilo se mi spaní, spím celou noc jako zabitá, budím se až kolem čtvrté páté, jak kdy, a když už se v noci vzbudím nemám žízeň
      HankaŽ   | 05.11.2011 17:57:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik toho vypijete za den?
      jo a můj táta nepije, pije strašně málo,spíš jen hodně kafe a slazenou limonádu, a trpí s ledvinama, takže pij  
      HankaŽ   | 05.11.2011 17:58:50
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kolik toho vypijete za den?
        no to se řekne, ale já prostě nevím jak :) Nadává mi za to každej už celej život, mamka, chlap, já si za to taky nadávám, ale prostě tu vodu jaksi asi nepotřebuju :) Ledviny mám v pohodě a nikdy mi nic nebylo, tak nevim, jak se donutit. V noci spím perfektně, nebudím se žízní, ani mě ze žízně nebolí hlava, nic :)
        Gastrica   | 05.11.2011 18:03:33
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Kolik toho vypijete za den?
          tak to buď ráda že problémy nemáš, ale aby jednou nepřišly   , zkus si ke každému jídlu postavit skleničku s pitím a po jídle ji vypij, když budeš pít z flašky nikdy se tolik nenapiješ, ze skleničky to jde líp
          HankaŽ   | 05.11.2011 18:10:03
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kolik toho vypijete za den?
            no to je další problém, já skoro nejím     Ale zkusím no, ono aspoň jednou denně k jídlu si tu vodu snad budu schopná dát :)
            Gastrica   | 05.11.2011 18:11:36
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik toho vypijete za den?
      Vipuju tak dvě skleničky vody. Když jsem hodně dehydrovaná vypiju třeba krabici mléka na posezení. Ale standart je ty dvě sklenky vody. Nedokážu pít víc i když chci.
      medox   | 05.11.2011 18:50:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik toho vypijete za den?
      já piju asi litr. A to teď míň než kdy jindy, v práci jsem se docela hlídala, měla jsem flašku na stole kterou jsem do konce pracovní doby musela vypít. Ale zase ráno musím vypít půllitr čaje nebo mě bolí hlava. Ale pak do večera si nedám nic :((
      luciasek84   | 05.11.2011 20:42:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik toho vypijete za den?
      mam obdobi kdy nepiju ,jen kafe apak kdy piju,do 25 jsm pila minimalne..treba 3 dny jsem rome polevky akafe nemela nic tekuteho...a uz prokazali ze jsou ty 2 az 3 litry kec,ze to vubec clovek nemusi vypit..
      Liberte   | 06.11.2011 19:40:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kolik toho vypijete za den?
      já zvládnu tak 1,5l, víc nedám, kojení zatím v pohodě ;)
      kacato   | 06.11.2011 22:30:48
      Reagovat | URL příspěvku
  • Dramatické dopoledne
    Volala jsem si s Martinem a zvonek.Myslela jsem,že pošta a on to byl nějaký ožralec.Huhlal něco jako je Gabyna doma?Pořád zvonil ja už ho ignorovala.Po asi pul hodince došel na naše patro a začal bušit u sousedu naproti,kopat do dveří pak si tam lehnul a usnul.No co ted?Musela jsem pro Zuzi a bála jsem se.Tak jsem zavolala měštáky.Že musím odejít a oni ,že v pohodě.Za 5min tu byli.Tak jsem jim otevřela bzučákem vchod.Oni dojeli na patro a snažili se ho probudit.To byla taková sranda.Ty jejich hlášky.Pak chvili mysleli,že je mrtvý tak chtěli volat zachranku.Mezitím se ji probral.Tak začal rozhovor.Gabyna nebyla Gabka,ale babyna,že ho poslala za strejdou.A ten nakonec měl bydlet v jiném baráku.No nic pak se ho ptali kde bydlí?A on ,že Horní bla bla a to je uřad.A oni teda-ty jsi bezdomovec?A on né,já tam mám postel a oni zas ze srandy-ty máš postel na uřadě.A on jo i stul atd.Jsem se koulela smíchy.Pak s ním šli ven.Máme tam rozbité zvonky tak se s ním bavili jestli to on.Pak ho odvezli.
    Ty,jo zas náhodný ožralec si splete barák a musí se dostat až do našeho patra.To je děs.

    Trošku mě naštvala další sousedka na patře,že po čase otevřela dveře a začala tem policajtum nadávat at si ho odvedou,že na ní zvonil.Tak proč taky nezavolala.Kdybych nezavolala já tak tam chrápe ožralec ještě ted.
    Honafa   | 04.11.2011 13:09:23 | Reakcí: 17, poslední: 07.11.2011 13:00:00
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Dramatické dopoledne
      je dobře,že jsi je zavolala  jednou jsem taky volala na mešťáky aby si přijeli pro bezdomovce,protože nám chrápal ve vchodě na 6.patře to bylo fakt děsný 
      Zuzbr   | 04.11.2011 13:20:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dramatické dopoledne
      tam to je mazec, já bych se taky bála a rouhodně bych volala
      ivulisek   | 04.11.2011 13:24:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dramatické dopoledne
      to je mazec
      HankaŽ   | 04.11.2011 13:33:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dramatické dopoledne
      Ty jo,Ty máš zážitky   
      tygřímáma   | 04.11.2011 13:56:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dramatické dopoledne
      Gábi ty se nenudíš.
      zanlena   | 04.11.2011 14:10:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dramatické dopoledne
      tyjo Gabi to jsou soky fakt..dobres udelala  ja bych byla posr... az za usima
      Andrea81   | 04.11.2011 14:14:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dramatické dopoledne
      fuj,hnusny zazitek  
      plaz   | 04.11.2011 15:38:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dramatické dopoledne
      dobře jsi udělala, taky bych volala švestky   Ale posraná bych byla až za ušima.
      Gastrica   | 04.11.2011 16:27:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dramatické dopoledne
      Takovéto věci tak nerada řeším,a le povedlo se ti to vyřešit na 1          
      Ady.S   | 04.11.2011 16:49:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dramatické dopoledne
      zachovala sis chladnou halvu a zvládla si to na jedničku 
      Gigi   | 04.11.2011 19:00:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dramatické dopoledne
      Ty jses taaaak sikovna.Ale jsou to teda zazitky.Sousedka chtela sliznout smetanu nebo co   
      janney   | 04.11.2011 19:36:36
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Dramatické dopoledne
        Ještě mě napadlo.Škoda,že nepřišli ti sousedi domu.Ja je nemám ráda mají uječene děcka.Baba je taková drobná myška(ale hodně namyšlená kráva)a chlap takový obr.No a kdyby přišli a spal jim před dveřma chlap tak by to byla mega sranda.On ten chlap je strašně žárlivý.     
        Honafa   | 04.11.2011 19:44:11
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dramatické dopoledne
      tyjo, to je dobrá příhoda. vtipná. aspoň se nenudíš a můžeš nás pak obohacovat neuvěřitelnýma příhodama. ale chudák chlápek, takto se ztřískat    a nemohl to být úředník z toho ouřadu? 
      a sousedka je pipka teda 
      zuzka83   | 05.11.2011 08:41:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dramatické dopoledne
      To se Ti ulevilo, co, ze nehledal Gabku.
      zajic   | 05.11.2011 11:06:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dramatické dopoledne
      tyjo to muselo být mazec,já si pamatuju za děcka že na naše dveře taky buchal a zvonil ožralý soused,my měli se ségrou děsný strach...
      lendy   | 05.11.2011 12:52:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Dramatické dopoledne
      chrápající ožralec je ještě luxus....já řešila pod okny se peroucí fetáky, krev a bordel všude po patře, to člověk si není jistý zdravím...hiv, žloutenka apod...policajti s nima kamarádi, jelikož ten jeden měl u nich tatínka. A ještě nás seřvali, že si na ně stěžujeme...všude vymlácený sklo. To se opakovalo několik měsíců, když tohle ustalo, tak do bytu vedle nás se přistěhoval po dědečkovi vnouček opět stejný týpek, marjánka smrděla všude, jeho přítelka chodila věčně domů nalitá nad ránem a řvala nám pod okny, že ji nechce otevřít apod...sprostá jak dlaždič, házela nám kamínky do okna, jelikož schopnost koordinace nula. A tihle dva si pořídili do 2+1 čokli o velikosti asi 1,5m,jak vytáhli na tah v 22,00 hod, tak ti psi tam začali příšerně vít...dokud se nevrátili někdy mezi 3-5 ráno. Takže jsi měla štěstí na policajty...
      johankazarku   | 07.11.2011 13:00:00
      Reagovat | URL příspěvku
  • hezke
    http://www.youtube.com/watch?v=hMp_v-I9Z9o

    ottikova oblibena pisen a zpiva uplne ve stejne oktave jak druhy solista..jen falesne 
    Liberte   | 04.11.2011 11:29:47 | Reakcí: 4, poslední: 04.11.2011 19:01:50
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Revizorrr
    Holky mám dneska super zážitek, jdu si tak do práce(dojíždím 2 zastávky - samozřejmě na černo) a co se mi nepřihodí vyhmátl mě revizor, tak si řikám podhoda v kapse napsanou sms jízdenku v mobilu tak nenápadně odesílám a dělá blbou, kde mám mobil?? v duchu si tak řikám, ksakru furt nepřichází odpověď,tak mě donutili vystoupit,tak řikám to není možné,kde ten mobil je kouknu se a říkám nenápadně jé služební telefon,tak já si prozvonim ten co jsem to z něj odesílala,nemůžu ho najít,moment. Urychleně odesílám SMS uf a dělám že jako volám a dělám samozřejmě omyl,že jsem si nevzpoměla na správné číslo soukromého mobilu. SMS naštěstí dorazila.Ukazuji že teda mají smolíka,ale oni že to je pozdě ať jim nadiktuji kod tak diktuji,ale jak jsem měla prst na displeji tak jsem to nadiktovala o jedno číslo míň a oni , že jim to nejde a začali být zoufalý,ale to jsem fakt nevěděla, že jim to diktuju špatně,tak jsme se tam začli hádat, já že mě nezajímá že jim to nefunguje oni , že zavolají policajta, já že spěchám do práce a on do mě žďuchnul... No normálně co se nestalo, na zastávce,starší pán a vyjel po nich co si to dovolujou že na mě nebudou hrubý ani sprostý, no v ten moment fofrem Volám děkujiííí...!!!nohy na ramena oběd do podpaždí a utíkám do práce,třesu se ještě teď a děkuji bohu že to tak dopadlo. Měla jsem štěstí v neštěstí a ještě, že jsem to diktovala omylem špatně, jinak by nedošlo k hádce a byla bych o 1000 chudší, epfůůů      Potkat toho pána ještě jednou pozvu ho alespoň na oběd - možná to byl trochu takovej bezdomovec,nevypadal moc dobře,ale srdce dobré měl. Mám s toho happy day 
    Janinka117   | 04.11.2011 11:06:28 | Reakcí: 37, poslední: 05.11.2011 09:48:10
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Revizorrr
      tak já ti fandit nebudu, já než abych jela načerno, tak radši půjdu pěšky  
      Gastrica   | 04.11.2011 11:27:46
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Revizorrr
        Já taky. A kdyby přeci jen, tak sklopím uši a zacáluju pokutu.
        nadule1   | 04.11.2011 12:43:36
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Revizorrr
          mně by bylo hrozně trapně. Mi je trapně i za ty lidi, který se nechaj chytit   Ale abych nebyla za světici, taky jsem párkrát načerno jela, ale to jsem byla student a někdy mi fakt na ten blbej lístek nevyšlo a celou cestu jsem se klepala   Teď na to ty prachy mám, ale stejně radši chodím pěšky :)
          Gastrica   | 04.11.2011 13:00:15
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Revizorrr
          ale taky bych na černo nejela, za tu ostudu mi to nestojí  
      jezurka   | 04.11.2011 11:47:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Revizorrr
      tyjo to je teda operace s tím lístkem. Já taky občas jela na černo, teď už ne jsem velký srab. Ale teda takové podvody, to by mě nenapadlo 
      medox   | 04.11.2011 11:48:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Revizorrr
      ja jsem teda dve zastavky od metra do prace chodila pesky... aspon jsem se prosla a jizdenku jsem mela ctvrtletni, aspon jsem se nemusela klepat jestli me vyhmatnou... kdyz jezdis kazdy den, tak by se ti jizdenka vyplatila ne?
      chezzie   | 04.11.2011 11:59:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Revizorrr
      Podle mě tu pokutu jsi dostat měla a zaslouženě.Dvě zastávky není taková dálka a pokud je,tak si kup lístek nebo nějakou měsíční průkazku.
      cukrblik   | 04.11.2011 12:05:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Revizorrr
      hele, kocky, nemoralizujte 
      Ja sice na cerno nikdy nejezdila, toto v seznamu hrichu nemam, ale chapu, ze je to sranda a adrenalin.
      Az budes zodpovedna matka, tak si ten listek koupis
      zajic   | 04.11.2011 12:11:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Revizorrr
      No jo no, to jsem uplně nečekala, je sice fakt že to beru pouze jako adrenalin,ale jak tak kouokám asi žjieme ve spravedlivém světě, samé čisté duše  . Děkuji že je vás tolik poctivých, asi bych se měla stydět, fuj. Díky Zajíčku,tys jediná kapku pochopila co tím básník chtěl říct.   
      Janinka117   | 04.11.2011 12:25:35
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Revizorrr
        Ja si taky myslím,že je to super příhoda.A to mají za to,že to tolik stojí a dvě zastávky za tolik penez co chtějí za lístek je děs.Ja sice cvakám bo jsem smolař.Ale ty jsi dobrá,že jsi to tahle uhrála. 
        Honafa   | 04.11.2011 12:38:30
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Revizorrr
          Já mám z toho svým způsobem radost,ale třepala jsem se docela dlouho po tom zážitku     Jako prostě mít 1000kč měsíčně nebo ne je znát a fakt sice jezdím denně tak 2 min. a kuli tomu se mi to prostě kupovat nechce. Neřeknu kdybych jezdila Prahou křížem krážem a hlavně je tam lesík a přes ten já se pěšky sama bojim,takže radši 2 minuty strachu v autobusu.... 
          Janinka117   | 04.11.2011 13:37:26
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Revizorrr
        já tu nedávno psala, že dodržuju skoro všechny předpisy..a až později mi došlo, že zrovna poslední dobou jezdím na černo  ptže se mi zdají jednorázový jízdenky drahý a čtvrtletní ani roční se mi ještě nevyplatí  ale až mě chytnou, tak neuteču, stihne mě spravedlivý trest. já jsem srab, když teda nemůžu napsat, že jsem duše poctivá  , a toto bych nedokázala, ani smlouvat, nic. ale mám kamarádku, ta to má jako další sport a koníček, utíkat revizorům...moc tomu nerozumím, ale ona v tomto zas nerozumí mě 
        zuzka83   | 04.11.2011 12:47:49
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Revizorrr
          Já jednou jela načerno,sic jsem s sebou měla Tobískovu průkazku....ale zapomněla jsem,že s sebou nemám to dítě    pan revizor měl pochopení pro zmatenou,unavenou matku 
          Andělka   | 04.11.2011 13:06:01
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Revizorrr
            tak to je dobrý    a supr, že ti to prošlo!!!
            zuzka83   | 04.11.2011 13:15:31
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Revizorrr
                tak dítě je u toho dost podstatná věc
            zanlena   | 04.11.2011 14:07:04
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Revizorrr
              No právě!!!!jak moc mhd nejezdíme a když tak jen spolu,tak jsem si řekla průkazku mám.....no     když mi to došlo byla jsem asi červená až na zadku
              Andělka   | 04.11.2011 14:10:04
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Revizorrr
                Tak si říkám, abych nějakému revizorovi neukazovala průkazku až budou Petříkovi 3 roky. Nevím nevím jestli by mě to prošlo. 
                zanlena   | 04.11.2011 14:12:23
                Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Revizorrr
        já jsem se tomu taky zasmála, u mlaďochů mi to příjde vtipné, u dospělých lidí je to ostuda, že si nezaplatí   kdyby to tak dělal každý, tak není na naftu a zruší mi bus do práce  
        jezurka   | 04.11.2011 12:50:17
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Revizorrr
        Víš kolikrát jsem jela načerno? Až hanba  . Teď už mám auto a děti a pokud náhodou potřebuji využít MHD tak jsem poctivá. Jinak dřív když jsem jezdila do školy tak nebyl problém ve vlaku zavřít oči a tvářit se, že jsem nepřistoupila. Jen v autobuse jsem si musela koupit lístek vždy. Tramvaj jsem taky šidila.
        soni   | 04.11.2011 13:12:12
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Revizorrr
        Podle mě je stejný adrenalin i krádež v obchodě.K tomu jsi taky takhle benevolentní?
        cukrblik   | 04.11.2011 13:19:02
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Revizorrr
          Hele a nechceš poslat moje údaje že by jsi mě rovnou někde udala? to by šlo né?? ty děláš jako by jsi v životě nic nepoctivého neudělala, jako podle mě jsi hloupá když dokážeš být taková. Dobrý komentář "kdyby to dělal každej" ..... to jsou dobrý keci,ale kdyby zrovna tak každej platil vše co platíme my normální lidi, tak za lemply na sociálkách a všude možně,tak mě pak také zbyde na to platit kdejkou korunu!!!!
          Janinka117   | 04.11.2011 13:44:55
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Revizorrr
            Ne,tvoje údaje vážně nechci    Nikde jsem nepsala větu:"Kdyby tohle dělal každý" apod.Neříkám,že jsem v životě nic poctivého neudělala,ale některé věci se mi holt protiví a tohle patří mezi ně.Mimochodem,napsala jsem ti normální dotaz,nemusíš mě urážet.A s takovou reakcí na tvůj příspěvek jsi mohla počítat.Hezký den 
            cukrblik   | 04.11.2011 14:07:25
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Revizorrr
      já dřív jezdila na černo normálně a v pohodě  ale teď už se bojim,ikdyž tkay jsem nedávno jela na černo. Zapomněla jsem,že mi došel kredit. Posílala jsem sms na jízdenku a v tramvaji jsem byla překvapená,že mi žádná sms nedošla, pak mi to došlo,že vlastně nemam kredit  třásla jsem se,aby mě nepotkal revizor a radši jsem vystoupila o zastávku dřív. Na zpátek jsem musela taky na černo,protože jsem doma ještě k tomu zapomněla peněženku a byla jsem bez peněz a pěšky jsme jít nemohla-bylo to docela kus a spěchala jsem na kojení. Naštěstí revizor nepřišel, uf uf 
      akilah   | 04.11.2011 12:44:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Revizorrr
      Ale jen se nestyď.Dokud jsem neměla auto tak jsem Prahou taky jezdila na černo naprosto běžně.A nějak z toho výčitky nemám.No a nedávno když jsem byla v Praze a do centra se mě autem nechtělo,tak při ceně lístku jsem dospěla k závěru,že si ho taky kupovat nebudu.Já okrádám stát,stát okrádá mě,v závěru musím bohužel říct,že stát vede.
      Val.J35   | 04.11.2011 12:46:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Revizorrr
      hm..tím bych se teda nechlubila..kdyby to ten pán věděl, jak kecáš, tak se tě určo nezastane.....   
      lojzinek   | 04.11.2011 13:08:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Revizorrr
      no já bych odvahu na to neměla, ale je fajn že to dobře dopadlo a nedostala jsi pokutu, bylo to tedy s odřenýma ušima
      HankaŽ   | 04.11.2011 13:37:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Revizorrr
        přiznám se, že občas taky jezdím na černo, ale podobné akce, jako že jdu rychle cvakat na druhý konec tramvaje jízdenku nebo že odešlu rychle nachystanou smsku nepodnikám, neboť vím že je to blbost a revizoři jsou ještě víc nasraní, že jim lžeš, než když přiznáš, že prostě lístek nemáš. Mě zpravidla nechali vystoupit, ať si laskavě jdu koupit lístek, pokutu jsem platila jen jednou, ten revizor fakt ukecat nešel :-)
      moninif   | 04.11.2011 13:51:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Revizorrr
      Já raději než riskovat vysokou pokutu tak si koupím ten lístek.
      zanlena   | 04.11.2011 14:04:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Revizorrr
      Pán je borec 
      tygřímáma   | 04.11.2011 14:14:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Revizorrr
      Máš to zapotřebí se tak nervovat  ? Povedlo se ti pěkně vybruslit   
      Ady.S   | 04.11.2011 16:52:05
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Revizorrr
        To byl nápad si to tady pustit, Ondra začal zpívat taky sedí vedle mě a výská     
        Ady.S   | 04.11.2011 16:52:49
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Revizorrr
      no tak teda po ranu takhle behat a hadat se?!  nevim zda by mi 2 zastavky kazdy den za to staly.
      Tady v USA nemaj revizory,ale anstupuje se vepredu a musi se ukazat prukazka nebo zaplatit - tak se na to musi.
      Jinak muj tata je 35 let na metru,takze my jsme meli vzdycky rocni rodinnou prukazku a tak jsem vzdy jen se zaujetim koukala jak nekdo zdrha.
      Jenze jak ja byla zvykla na prukazku,tka kdyz jsem si pak mela stipat listek,tak jsem an to zapomnela..no a tka jsem parkrat na cerno jela a parkrat jsem si na to nevzpomnela az do vystoupeni.Kdyz jsem si ale vzpomnela - obzvlast za jizdy v metru - tak jsem se pekne opotila.Tenhle adrenalin neni moje prave orechove - ale kamoska furt takhle blbla  pak parkrat musela zaplatit pokutu a uz se poucila
      janney   | 04.11.2011 21:17:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Revizorrr
      Já jela kdysi dávno v Praze na černo...poprvé a naposled...no samo, jak když to přitahuju(asi i jo, protože jsem se jak tupec pořád rozhlížela)po nastopení revizora do busu šel najisto ke mě...no naštěstí jsem stihla vyskočit na zastávce a oni mě nepronásledovali...ale vyškolila jsem se a už nikdy bych na černo nejela   
      kamila   | 04.11.2011 22:27:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Revizorrr
      Já jela kdysi dávno v Praze na černo...poprvé a naposled...no samo, jak když to přitahuju(asi i jo, protože jsem se jak tupec pořád rozhlížela)po nastopení revizora do busu šel najisto ke mě...no naštěstí jsem stihla vyskočit na zastávce a oni mě nepronásledovali...ale vyškolila jsem se a už nikdy bych na černo nejela   
      kamila   | 04.11.2011 22:27:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Revizorrr
      u nás chodím normálně pěšky, jinak tady se na černo ani jezdit nedá, nastupuje se jen předními dveřmi. Nikdy jsem na černo ani nejela, nikde a s tou reakcí některých holek tady jsi mohla počítat, když napíšeš takový příspěvek. Je fakt, že místo abys zvala pána na večeři, by sis mohla koupit jízdenku...
      Majjda01   | 05.11.2011 09:48:10
      Reagovat | URL příspěvku
  • Líbí se vám vaše bydlení?
    Já se hrozně těšila jak až se přestěhujeme konečně to tu budu mít pěkné hezké a podle sebe. Nějáký hnusný nábytek tu z nepochopitelného důvodu musel zůstat, martin je líný pro něoc nového dojet do prahy a pořád škudlí a škudlí. A já sama nemám dost peněz ani možnost to odvést.
    Takže tady v podstatě přád bydlíme jak to tu vypadalo když jsme se nastěhovali. Máme jen nový jídelní stůl ale u něj nemáme židle   
    Martina nemůžu přemluvit k tomu abychom koupily apsoň ty židle. Prý na to nemáme  já bych ho zabila co s těma penězma dělá.
    Ušetříme měsíčně 10 tisíc na tom že neplatíme nájem a nic extra si nekupujeme a on pořád jak nemáme já jsem z toho tak smutná,
    Kuchyň mám poskládanou z k sobě přistrčených starých skříněk a psacího stolu, místo světla mi tam vysí ze stropu lampička 
    Tady je to tak ošklivé. Chtěla bych vymalovat jednu stěnu, koupit kobereček před sedačku a obraz. takové malé doplňky maličkosti co to úůtulněj, ale néé to jsou vyhozené peníze.
    Je to tu takové holé a provizorní 
    A co vy? Máte to doma tak jak by jste si předstvaovali (pochopitelně úměrn ěk finančním možnostem) nebo ne?
    medox   | 04.11.2011 10:15:37 | Reakcí: 77, poslední: 27.03.2020 15:46:57
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      Nemáme nic jen provizorně, jen jedna místnost mi slouží jako prádelna, postupem času tam bude dětský pokoj, až tam bude koho dát. Zařídili jsme všechny místnosti, ale ne hned samozřejmě. I venku máme vše zařízené, pergolu, okrasnou zahrádku před vchodem, dlažbu. Jen mě teda štve, chtěli jsme dělat novou fasádu. Vybrali jsme barvy, i je vyzkoušeli kolem jednoho okna, jenže pak nebyl čas nebo nebylo počasí a máme načmárané jen to jedno okno. Vypadá to strašně, naštěstí to není ze silnice moc vidět, máme hustý plot a ještě kolem živý plot.
      Líbí se mi, jak bydlíme, ale pořád je co zdokonalovat. Kolem baráku je práce pořád.
      angieblack   | 04.11.2011 10:30:23
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Líbí se vám vaše bydlení?
        No o zahradě snad ani nepřemýšlím. To mám taky plány, ale nejdřív s emusí koupit sekačka. Taková docela podstatná věc co tu není  taky si předstauju jak si udělám ehezké posezení a líbil by se mi takový ten cihlový nebo jaký gril, víš co myslím.
        A tady mám taky vymyšleno jak to bude vypadat, jen k tomu uvrtat martina.
        Asi nesmím chtít vše hned.
        medox   | 04.11.2011 10:39:43
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Líbí se vám vaše bydlení?
          Vím, co myslíš, Vašek ho stavěl sám. Já nevím, já už si o Martinovi myslím věci. Polova to vystihla.
          angieblack   | 04.11.2011 17:31:03
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Líbí se vám vaše bydlení?
            já viděla v nějákém ptákovi loskutákovi jak se staví a pamatuju že mi to tehdy nepřišlo zase tak složité. Tchán vyrábí grily jako takové tak by třeba trochu pomohl s tím technickým a martin by mezi tím hlídal dítě  jen výsledek je v mém podání asi dost nejistý.
            medox   | 04.11.2011 19:28:04
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Líbí se vám vaše bydlení?
              Spousta věci nevypadá složitě, ale žádná sranda to není, to si nemysli. To by Martinovi nebylo blbý, kdybys to stavěla sama?
              My máme celej gril zděnej, i s udírnou.
              angieblack   | 04.11.2011 22:36:38
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Líbí se vám vaše bydlení?
                Nebylo. Včera jsem se s ním jen radila ohledně toho kde koupit šmirgl na ty prahy a blbé mu to nebylo ani trochu. Prý když mi ty prahy vaděj at si je předělám on proti tomu že jsou se zažranou špínou noc nemá.
                medox   | 05.11.2011 09:45:18
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Líbí se vám vaše bydlení?
                Nebylo. Včera jsem se s ním jen radila ohledně toho kde koupit šmirgl na ty prahy a blbé mu to nebylo ani trochu. Prý když mi ty prahy vaděj at si je předělám on proti tomu že jsou se zažranou špínou noc nemá.
                medox   | 05.11.2011 09:45:21
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      celkově se mi to líbí, ale chci ještě dodělat nějaké detaily, aby to bylo úplně dokonalé  
      corelia   | 04.11.2011 10:32:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      my to máme doma hezké, dělali jsme všechno nové, v masivu a potrpíme si na to, domov má být hezký   kdy si ho chceš zařizovat když ne teď? až budete staří?
      jediné co ještě chybí dodělat jsou dětské pokoje, na ty se chystáme příští rok a taky se těším, až budem zařizovat..
      takže toho svojeho líného chlapa nakopni, ať se pohne, žijete v tom oba a máte dítě, má mít kolem sebe hezké a účelné věci a spokojenou maminku  
      kdybych byla na tvém místě, použila bych asi nátlak, za mateřskou bych nakoupila židle a skříně a nechala si je poslat PPLkem, a jídlo ať obstará chlap, když je tak chytrý    
      nejde všechno změnit najednou, ale chce to aspoň začít   hodně taky dělají maličkosti, třeba já nevím, jestli umíš šít, tak si našij pro radost polštářky, ubrus do kuchyně.. to skoro nic nestojí  
      v manželství je vždycky jeden lenoch, kterému je všechno ještě dobré a jeden pokrokový, který vylepšuje   aspoň se nebudete hádat a bude po tvém, když to tvojeho chlapa nezajímá  
      jezurka   | 04.11.2011 10:44:09
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Líbí se vám vaše bydlení?
        jj to je taky fakt. Co mě štve že obývák je až na ty židle a kobereček celkem hotový a pořád tomu něco chybí. A já nevím co. Pořád tady koukám a říkám si že to není ono. A musím vymyslet co je to co tomu chybí. bude to jěn nějáká bůstka co to tu doladí k dokonalosti. A schánim koberec n akterém bude převažovat žlutá barva a takové snad ani neexistují 
        medox   | 04.11.2011 10:56:22
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Líbí se vám vaše bydlení?
        jo jo masiv, ten taky budeme mit. Ted mame nabytek z Ikee, ono to detma dost trpi, tak by nam to nebylo lito. Ale pomalu obmenujeme
        zajic   | 04.11.2011 12:15:23
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Líbí se vám vaše bydlení?
          všechno nemáme z masivu, jen obývák, kuchyň a ložnici   máme známého stolaře, který nám dělá hodně věcí na míru za dobré ceny, jinak bysme taky šli do překližky, mnohdy to ani nepoznáš   ale je fakt, že dřevo vydří napořád - přebrousíš, nalakuješ a je jak nové, to s dýhou nebo folií udělat nejde, takže vlastně ušetříš  
          smrkové věci kupujem v Idei, je to skandinávský nábytek a mívají dobré akce
          http://www.idea-nabytek.cz/
          ale jak říkáš, s dětma moc drahé věci kupovat nejde, pak je musíš hlídat.. třeba sedačku máme polskou asi za 20tis., nikdo to nepozná a jsme v klidu, když ji polijou nebo podrobí, časem si koupíme kvalitní, českou.. až nám ty opice vyrostou  
          jezurka   | 04.11.2011 12:32:18
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      Ja jsem teda tez velmi spokojena. Zaridili jsme si to pekne a podle nasich moznosti. Setrili jsme pres rok na prestavbu a vybaveni. Kazdemu, kdo prijde se u nas libi a pod pergolou je na terase blazene. Baracek by mohl byt vetsi. Jeste jeden pokoj a koupelna by se hodili, ale mame tu dva pokoje, kuchyn-obyvak, koupelnu, nahore malou pudu. Takze taky dobre.

      Skoda, ze to MArtin vidi jinak, protoze i za par penez se napr. v Ikei daji koupit bajo veci. Snad se casem zmeni. Drzim palce.
      mihra   | 04.11.2011 10:54:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      já jsem taky spokojená,sice nám zbývý pár maličkostí,ale to už je detail,to velký sme už udělaly a ted to mám tak jak se mi líbí 
      Gigi   | 04.11.2011 11:00:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      my máme provizorně uplně všechno, starej rozvrzanej gauč, obývací stěna z výprodeje, která se kymácí, když kolem ní rychlejc projdeš, manželská postel, která vlastně není ani postel, ale rozkládací gauč, kterej mi mamka koupila k 16tinám, velká ložní skříň, taková, že ji ještě jednou rozložíme a už ji nesložíme...   My jednoho dne plánujeme zase přesun do jiného bytu nebo malého baráčku, takže budem kupovat stejně všechno úplně nové, ale jak ten byt vypadá teď, za to se fakt stydím. Ještě ke všemu jsou tu stará hnusná otrhaná linolea, nedořešená elektřina v kuchyni, hnusný umakartový jádro. No prostě být to moje, už to dávno vypadá jinak. Linku sice máme, ale je na ní místa k práci asi 40x40cm vedle sporáku, jinak tam není kde např. uválet těsto na štrůdl a stůl nemám :) Proto si sem nerada zvu návštěvy, posledně jak tu byla chezzie s rodinkou, tak jsem ještě dva dny byla rozhozená a říkala jsem si "panebože, doufám, že mě nepomluví"      
      Gastrica   | 04.11.2011 11:23:43
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Líbí se vám vaše bydlení?
        no já si sem právě taky nerada zvu. taky bych i někoho z bolu ráda u nás viděla, ale hrozně se stydím jak to tu vypadá.
        medox   | 04.11.2011 11:27:47
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Líbí se vám vaše bydlení?
          tak my se můžem navzájem navštívit, když to máme takhle blbé      
          Gastrica   | 04.11.2011 11:28:41
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Líbí se vám vaše bydlení?
            to jo no, bych mě to ještě potěšilo že nejsem sama v takovém bydlení.
            Já vždycky k někomu příjdu a tam to mají tak krásné a já jen říkám jak je to krásné a pak na mě padne depka že já to mám hnusné. Ale ted si tak půl roku asi budu dávat něco z rodičáku stranou a něco si nakoupím  a trochu to tu předělám.
            medox   | 04.11.2011 11:33:25
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Líbí se vám vaše bydlení?
          Baru mě by bylo jedno jak to u vás vypadá. Já bych přijela za tebou a né se koukat jaký to tam máš. Mě jediný co vadí tak taková ta masná špína. Když jsem byla s bývalím, tak jsme měli taky všechen nábytek starý buď od našich nebo od jeho rodičů a na nový nebylo (kromě kuchyňské linky), byla jsem ráda alespoň za to.
          zanlena   | 04.11.2011 13:47:52
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Líbí se vám vaše bydlení?
            by se to líbila naše kuchyn ta je nebo teda spíš byla mastnou špínou nasáklá. Já to taky nesnášim. Ale tady to z něčeho nejde dostat tak se těším až se ta kuchyn vybourá :) i kvůli té špíně
            jinak mastnou tu nemáme snad nikde doufám 
            Ještě teda tapety v koupelně jsou taky dobré.
            medox   | 04.11.2011 14:58:37
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Líbí se vám vaše bydlení?
        Jarus, ja nevim co te tak rozhodilo... uklizeno mas, a to ze nejses ve svym, ale v najmu, tak je jasny, ze do toho nebudes rvat svoje penize... taky jsme bydleli v podnajmu (zarizenej od majitele) takze vime jaky to je... takze nas to teda nerozhodilo. Vzdyt v ramci moznosti to tam mate utulny..

        chezzie   | 04.11.2011 12:03:39
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Líbí se vám vaše bydlení?
          ale tak rozhodilo mě to, že jste byli první návštěva "z venku", chápeš. Rodina a kamarádi jako odtud, ti to berou a chápou, ale třeba tchán ten si nikdy nezapomene rejpnout, jaký jsme to v Ústí měli lepší  
          Gastrica   | 04.11.2011 12:10:22
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Líbí se vám vaše bydlení?
            tak tchanovi je po tom prd jak bydlite... tak at vam financne pomuze, abyste si mohli co nejdriv koupit neco sveho a zaridit si to tak aby se MU to libilo...
            ver mi ze u vas to bylo naprosto v pohode, byla jsem u kamaradky a to co ona tam mela za bordel, to jsem valila oci, bala jsem se i malyho pustit na zem (vsude chlupy ze psa, drobecky, takova ta zasla spina, o linku bych se mohla jeste umazat... hadry nahazeny na jedny kupe, pry pripraveny k zehleni, no nevim, to co mela na sobe moc vyzehlene nevypadalo, tak to asi tahala rovnou z tou kupy). takze oproti ni, to mate milionkrat lepsi...
            chezzie   | 04.11.2011 12:15:20
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Líbí se vám vaše bydlení?
              tak to dík :)) Až budou děti větší a my budeme mít ten barák, tak vás pozvem na křest     A když už jste byli i tady, tak samozřejmě, až budete mít cestu kolem, jste vítaní, už víte, do čeho jdete   Jarina zpracuju, aby nezdrhal  
              Gastrica   | 04.11.2011 12:27:23
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Líbí se vám vaše bydlení?
            hlavní je, že máš doma čisto a útulno, věci nemusí být nové   vykašli se na tchána, ať vám byt zařídí, když je tak chytrý  
            nedávno jsme byli u známých podnikatelů, co nemají na byt a děti moc času a to bys viděla, jak škaredý dokáže být dům zařízený překrásnýma drahýma starožitnýma věcma   bylo vidět, že tam nejen moc neuklízí, ale ani nežijou   takže o penězích to až tak moc není  
            jezurka   | 04.11.2011 12:36:33
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Líbí se vám vaše bydlení?
              tchánovi ani tak nejde o to vybavení, ale o ten byt. V Ústí jsme bydleli v novostavbě, takže krásná koupelna, záchod "ve vzduchu" a splachování ve zdi, nová linka podle vlastního výběru, plastová okna, balkon a dokonce placaté topení   Jenže do města to bylo 3 km, na nádrtaží 4km a ještě do kopce, takže s kočárem nevim.. no ale to by bylo na dlouhé povídání, odstěhovali jsme se samozřejmě i skrz práci, což on doteď nechápe (a přitom mi děkoval ještě asi měsíc, že jsem Jardu dostala ze střech). Ale s tím domovem máš pravdu    
              Gastrica   | 04.11.2011 12:44:14
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      jelikož sme si koupili už baráček, tak sme se podřídili místu a máme to tu útulné, vše je ve dřeve, takže útulnost sama, krom koupelny, ta je hnusná, enní tam umyvadlo(ale tu sme chtěli dělat novou v rámci přistvění, které se díky koupi pozemku nekoná, takže to vydržíme). jinak se mi tu líbí a bude se mi těžko odcházet, hodně sme se tu nadřeli, ale to je život. rozhodně bych tak jak ty bydlet nechtěla, a není to o penězí, jak říká Marti, dá se zútulnit i za "pár kaček". douám,že to pochopí a budeš si to tam moc udělat k obrazu svému
      ivulisek   | 04.11.2011 11:58:38
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Líbí se vám vaše bydlení?
        No já teď koukala na netu po židlích když mám čas a taky po dveřích. Jsou tu takové dveře co tchán vyráběl sám a jsou jakoby s vežranou špínou co ničím nejde dát dolu. Hnus. A jen za 4 židle a 5 dveří dám něco kolem 18 ti tisíc. Což netušim jak na to z mateřské ušetřim a to jsou to takové blbosti  pak ještě linka a postele....
        ach jo já mám teda skrblíka doma bych se picla.
        medox   | 04.11.2011 12:04:14
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Líbí se vám vaše bydlení?
          a na co si to šetří, jsou to snad VAŠE peníze, ne??? já toto fakt nechápu, tak mu nevař, že musíte šetřit
          ivulisek   | 04.11.2011 12:17:21
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Líbí se vám vaše bydlení?
            No já nevím jakto ale mi ty peníze nemáme. Možná jen kecá. Ale dřív jsme vyšli v pohodě a to jsme platili nájem. teď jen elektriku a tak. A na konci měsíce skoro nemáme n ajídlo. Platí se na víc benzín, ale prostě lidi mají klidně i dvě auta. taky normální plat a žijí normálně. Já si příjdu jak když jsem kdysi bydlela s tím hrozným klukem co nepracoval a vše jsem táhla já. A i tehdy jsem nebyla tak ve stresu z peněz. Nám někam mizejí a nebo si je fakt syslí.
            když řeknu musíme koupit židle, řekne že to není potřeba a převrátí si koš na prádlo a sedne si na něj a ještě se tváří jako vítěz. Nové dveře nejsou potřeba protože tady dveře přece jsou. Záclony nepotřebujeme kdo by nám sem koukal. V kuchyni zvloádnu uvařit tak proč chci novou. atd atd...
            Sekačka na trávu být nemusí protože se tráva prostě tady neseká.
            No prostě oni bydleli v bytě který vypadal 20 let tak jak se tam nastěhovali. na každé stěně jiná tapeta, vše hnusné staré původní. A nepříjd emu to že je potřeba žít hezky.
            medox   | 04.11.2011 12:22:02
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Líbí se vám vaše bydlení?
              Baru, dobře, ale nejezdíte tím autem tolik, abyste za benál daly 10 tis měsíčně co dřív za nájem, nebo ano???já teda nevím, ale to od něj hnus, to je jako by měl v práci 100 let starej počítač atd.
              ivulisek   | 04.11.2011 12:52:41
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Líbí se vám vaše bydlení?
              Nechcu být nějaký hnusný prorok, ale chvilkama jak tak čtu, co ten tvůj Martin provádí  . Asi tě dostal kam chtěl, tak aby jemu se žilo dobře, ty si nemohla moc vyskakovat... Snad rozumíš...
              polova   | 04.11.2011 12:55:50
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Líbí se vám vaše bydlení?
                Já myslím že ne. Jemu je to spíš fuk. Apoň myslím a nebo jsem blbá a nevidim to  Mě příjde že s těma penězma neumíme ani jedne hospodařit a já taky nejsem úplně do práce hyn. Jako vymalovat si jendu stěnu jak tu někdo psal zas emoc problém není i když s toníkem nevim a pak ho nemám kam dát a kdyby ho hlídla martin kvůli malování nepohlídá a je to začarovaná kruh co vypadá jako výmluvy.
                Já si mylsím že on není zlí. i když jeho segra mi nedávno říkala že jsem konečně objevila jeho podstatu, že mmi to říkala ale já nevěřila. Tak nevím co si pod tím představit.
                medox   | 04.11.2011 14:56:23
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Líbí se vám vaše bydlení?
                  Já bych ani tak nemyslela, že je zlý, ale prostě... Má to o něco jednodušší a pohodlnější. Takto jsi prakticky ty u nich... Jako ne že by tě nějak terorizoval nebo něco. Zrovna teď nevím jaké slova zvolit, abych to vystihla přesněji, ale fakt nic zlého v tom nehledej.
                  polova   | 04.11.2011 15:00:30
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Líbí se vám vaše bydlení?
                    to já nehledám. Já mám taky na jazyku myšlenku jak on to asi myslí a nedokážu se vymáčknout. On hlavn ěmoc nechápe že jsem tu celý den s babičkou tchánem a trochu mě to taky leze na mozek. A spíš si teda stěžuju tady než doma at není dusno.
                    A jedno stěžování a je hádka a on to nechápe, ale to je fuk 

                    medox   | 04.11.2011 15:05:24
                    Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Líbí se vám vaše bydlení?
          dalo by se pořídit i levněji, židle i se stolem koupíš za pár tisíc a dveře by třeba šlo přebrousit a přelakovat, jestli jsou ze dřeva?  
          http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/S29843788/
          http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/S99885464/
          http://bazar.stargate.cz/e-shop/index.php?_a=viewProd&productId=1527
          jezurka   | 04.11.2011 12:45:15
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Líbí se vám vaše bydlení?
            Stůl je jediné co tu máme nové. Co jsem koukala na židle (chci žluté) tak jsem našla jednu za 600 a stačejí tři. Tak to je pohoda, jen já sama vlakem a busem s kočárem prostě židle neodvezu.
            Na dveře jsem koukala zběžně, ty příjdou martinovi jako největší blbost je kupovat. Takže t ymi nedoveze ani náhodou. Ale po těch budu ještě pátrat. Tady ty jsou ze zbytých plechů polepené tapetou nebo takovim divnym něčim co nevim co je a vypadá to jako dřevo. Nová část co tu je je i s novíma dveřma, ošklivýma, ale novýma čistíma.
            medox   | 04.11.2011 14:51:34
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Líbí se vám vaše bydlení?
          Stůl i se židlema máme za 2.5 tis http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/50211104/?query=jokkmokk

          Určitě nevydrží sto let, ale zatím bohatě stačí. Máme ho už tři roky a pořád drží. Akorát jsou na něm vidět stopy dětí :))

          A dveře jsme kupovali za 1290,- jedny. Takže se rozhodně dá vejít do 10. tisíc. Ale musí se hledat.
          nadule1   | 04.11.2011 12:51:13
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Líbí se vám vaše bydlení?
              stůl je hezký  
            jezurka   | 04.11.2011 12:54:48
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Líbí se vám vaše bydlení?
              A my ho dokonce asi tehdy kupovali v nějaké akci, že to bylo za 1.9 ale to už si nejsem jistá. Každopádně jsem příjemně překvapená, že je pořád plně funkční. Mně by bylo líto koupit něco drahýho, když je stejně předpoklad, že to děti poničí. (stůl např. máme okousanej a počmáranej... :-))
              nadule1   | 04.11.2011 12:57:27
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Líbí se vám vaše bydlení?
                tak to jim na ten stůl musíš dát aspoň občas nějaké jídlo a papír na malování!    
                jezurka   | 04.11.2011 13:14:42
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Líbí se vám vaše bydlení?
                My máme tenhle, ale taky v nějáké akci stál 1790kč
                http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/S59892937/
                medox   | 04.11.2011 14:53:36
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Líbí se vám vaše bydlení?
                  Já jsem taky nebyla zařízená hned, ze začátku jsem měla v kuchyni plastový stůl ze zahrady a dvě plastové židle. Jinak teda nechápu, že jste koupili nový stůl, ale bez židlí    To je jako by si koupila dveře bez kliky 
                  soni   | 04.11.2011 15:51:47
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Líbí se vám vaše bydlení?
                    My nekoupily židle proto že jednu máme. Takovu žlutou pěknou taky z ikea. A když jsme kupovali ten stůl tak žluté tyhle židl eneměli a já je chtěla. jsem si říkala že asi došli a koupím je jindy. Pak jsem zjistila že už je žluté nevyrábějí 
                    medox   | 04.11.2011 16:07:03
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
                      No právě a někde jsem tu i četla, že chceš 3 židle. Radši 4, protože už nikdy v životě neseženeš tu poslední a jednou budete třeba čtyři a na štědrý den jeden z vás bude sedět na otočeném koši    (to byl vtip)
                      soni   | 04.11.2011 19:16:29
                      Reagovat | URL příspěvku
                      • \
                        RE: Líbí se vám vaše bydlení?
                        Asi jo, my máme doma jednu ale je jiná. Ale je fakt že pak se mi stane to samé že je přestanou vyrábět a budu celý život kupovat jen žluté židle.
                        medox   | 04.11.2011 19:30:57
                        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      libi se mi jak bydlime, sice porad chybi obrazky (nejak se nedokazeme shodnout co na ty zdi povesit - chlap mi keca do vseho     ). Stale nemame zarizeny detsky pokoj, mame tu pocitac, malej tu ma hracky, nabytek starej od nas z prace za par kacek (spis jako ulozny prostory a jednou pujde do sklepa).
      Jako kdyz jdu nekam do nabytku (asko, jena atd), a prohlizim si treba sedacky nebo neco jineho, tak si rikam, ty jo tohle je taky hezky, tohle by u nas taky vypadalo super... mozna bych dneska s odstupem casu vybrala nekde jinou barvu nebo tak, ale neni to nic drastickyho, takze jsem spokojena
      chezzie   | 04.11.2011 12:08:40
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      no jo, v ramci moznosti. Kdyz jsme se nastehovali, tak to byl fakt hnus. Ted uz mame shozene hnusne stodoly, na zahradce zahonky, novou koupelnu, polozene podlahy, bozi topeni, novou kuchyn, vykoumali jsme postele, Pepa obcas stluce nejaky pekny stolik a tak postupne na tom delame. Zrovna vcera jsme vecer jen tak z prdele presoupali nabytek, a ejhle, zmena k lepsimu
      zajic   | 04.11.2011 12:14:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      nelibí se mě naše bydleni chtěla jsme vždy rodiny dům no a když pominu tak byt by byl fajn mame hotovej pokojik ale nic vic stůl a židle mame ale nemame koupelku kuchyn tak jak ty složena ze zbytku o koupelce ani nemluvim ušetřit se nedaři a koupelně a kuchyni lozi rybilky nebo jak se to jmenuje litam se savem a furt uklizim
      jinak jestli dostanu olejovky tak bych ti mohla neco namalovat
      dankal   | 04.11.2011 12:22:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      já jsem celkem spokojená, vzhledem k naší finanční situaci si bydlíme víc než dobře  ikdyž zrekonstruované to tu nemáme, v obýváku máme starý nábytek,koupelnu a wc z 80.let,ale neni to nic hroznýho. Chce to ještě doladit, v kuchyni ještě musíme koupit obklady, aspoň lino na wc, protože ta dlažba tam opravdu neni hezká a z třetí místnosti ještě musíme udělat dětský pokojík. Stěny tu mam tay dost holé, někde chci něco namalovat,jinde zas koupit nějakou samolepku nebo tapetu,ale ještě nemam jasnou představu
      akilah   | 04.11.2011 12:37:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      Pár drobností schází dodělat, ale jinak jsem spokojená a nadšená. V našem novém bytě se mi moc líbí.
      nadule1   | 04.11.2011 12:46:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      No u nás se to zastavilo.Tak nějak jsme to postupně budovali.Martin to měl jako koníček a zašivarnu,že pracuje.Máme Pěkný obyvák,předsín a pokojík.Pokojík máme už asi 3 verzi.
      Kuchyn tu si dělám každý rok sama a každý rok jinak.Není to žádný zázrak,ale má to svoji duši.
      Mám tu dle mých měřitek čisto.

      Bohužel dneska je to strašná moda-furt dokola řešit to bydlení a trumfovat se kdo to jak doma má.

      Každé i sebelepší bydlení se okouká a stejně většina lidí nejsou spokojení a pořád to předělavají.Akorád se zadlužují.
      Honafa   | 04.11.2011 12:53:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      ja jsem na tom podobne jako ty, nastehovali jsme se do provizorniho bydleni a uz jsme tu temer 2 roky a nic moc se nezmenilo, ted teda konecne prijdou delat podlahy, tak to snad bude vypadat lip. ale u nas je problem, ze manzel je truhlar a chce si vsechno delat sam, tzn dvere skrine policky atd, jenomze furt nekde lita po svete a doma je malo, takze to jde hrozne pomalu a ja s trema malyma detma nemam cas vybrat ani ty obrazky 
      takze u nas se porad nekde neco vali po zidlich, protoze to nemam kam dat, spoustu veci mam jeste porad v pytlich, nejsou kam vybalit, misto dveri mame takove ty hnusne levne plastove zasupovacky, vetsina uz je aj rozbitych...
      no dala jsem mu na to petiletku, uz ma dva roky pryc, tak snad to do te doby zvladne.
      ale deti maji pokojik hezky a obrovsky takze jsme bud tam nebo venku ,kde jsem se taky snazili to mit hezke a hlavne bezpecne a zabavne, takze si zase az tolik nestezuju
      jecidlo   | 04.11.2011 12:53:47
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Líbí se vám vaše bydlení?
        Taky máme ještě věco v pytlích a je zajímavé že nám ani nescházejí. Já si zase dala záležet na obýváku že je příjemný jakž takž a bezpečný a ve zbytku bytu mám zavřené oči 
        medox   | 04.11.2011 14:45:05
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      my si koupili nově zrekonstruovaný byt. to jsem moc ráda, protože mě to vymýšlení a zařizování nebaví. no možná by mě bavilo, kdyby mě v tom někdo podporoval a pošťuchoval. takže byt máme hezký, ikdyž ledacos mohlo být jinak..třeba linka, ale i obývák..ale zas mi to nevadí tak, aby se to muselo kupovat nový, zatím to slouží, později se uvidí.
      chtěla bych do oken záclony. už rok. doposud jsem pro to nehla prstem. ani jsem nevymyslela, jestli je chcu do všech pokojů..není to o financích, ale o osobní neschopnosti se vybičovat a něco dělat. a taky třeba nutit chlapa, aby něco dělal, protože garnýže si prostě sama nenamontuju..zkrátka, mě se tak nechce..jsme líná jak veš a co mě netlačí, tak neřeším 
      návštevy se stydím zvát spíš kvůli nepořádku   

      a ještě musím napsat, že mě se právě líbí, když lidi bydlí v takovým tom jakoby provizorním, dýchá z toho na mě pohoda, fantazie a osobitost  
      ale myslím, že by ti teda martin měl dovolit nakoupit, co chceš, zrovna třeba židle si potom odstěhujete sebou jinam nebo zůstanou, až přestavíte..ne?
      zuzka83   | 04.11.2011 12:58:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      Bydlíme v nájmu, něco je majitele něco je naše, kupujeme si jen věci se kterýma se budeme pak zase stěhovat. Koupelna je hnusná, ale nebudu tady s tím nic dělat, na co... Moje to není a cpat prachy do něčeho o čem vím, že po našem odchodu se bude bourat... Nejsem magor. Pokojík mají děcka hezký, sedačku máme taky krásnou. Židle jsme donedávna neměli nebo jo, ale každou jinou, sehnali jsme krásné kradené  za 500,- jednu(mám někde v galerce) stejně na nich nesedíme a nejíme. Dvě z pěti jsou v provozu furt, kluci ji mají v kuchyni u okna a druhou máme v obýváku u počítače. takže tak je to u nás...
      polova   | 04.11.2011 13:07:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      vymalovat jednu stěnu není problém..vem barvy a šup na to...
      lojzinek   | 04.11.2011 13:10:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      Náš byt se mi moc líbí,ikdyž momentálně vypadá jako skladiště křížený se smetištěm-nedodělaná byla jen kuchyň-chtělo to novou linku-na tu se už nedostalo,a jak dopadne domeček to teprv uvidíme 
      Andělka   | 04.11.2011 13:29:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      Před 6-ti lety to tu prošlo rekonstrukcí od podlah až po půdu. Mám to dodělané z poloviny a líbí se mi tu. A ani mi nevadí, že třeba nemám botník. Aspoň mám pořád o čem přemýšlet a realizuji to postupně. Kuchyň, obyvák, koupelnu se záchodem mám podle představ. Ložnice a dětský pokoj na svou proměnu čeká, protože se budou mezi sebou měnit. Další proměna bude na chodbě, protože po několika letech zmizí kočárky a já už se těším jak to zvelebím. Finančně řešíme větší kousky, ale kobereček nebo záclonu nebo obrázek prostě domů donesu a na nic se neptám.
      soni   | 04.11.2011 13:34:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      To tě chápu-mě by to taky štvalo.My pořád v bytě doděláváme.Obývak máme komplet akorat že máme bílej koberec vypada to velice pěkně ale jsi otrok toho koberce.V kuchyni by jsem doaldila ještě zem tu budem dělat za pár dnů a ložnici jsem vybavila já loni,máme vše z borovice-nám se to líbí a Marťa má nový pokoj s masivu a vybrooušené parkety.Největší bolest je u nás koupelna,nechce se mi do toho investovat velké peníze když máme SB,ale aspon nějak lacino a nově chystám napřesrok.....
      Jasma   | 04.11.2011 13:43:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      Jako úplně spokojená nejsem, ale všechno se časem ohledí. Ale my to máme spíš z důvodu, že tak nějak pořád tvrdíme, že je to provizorní, ale vypadá to, že je to provizorní nafurt, peníze jaksi furt nejsou a nejsou :-)
      moninif   | 04.11.2011 13:47:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      Mě se líbí jak bydlíme a taky už není co kupovat. Máme veškerý nábytek maximálně 5,5 roku starý. Jen co chybí tak nějaké obrázky nebo něco na zeď, ale to časem taky bude. Mám celkem potíže něco na tu zeď koupit, protože se mi jen tak něco nelíbí.
      zanlena   | 04.11.2011 14:00:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      nelibi..ale cekam az budeme mit vetsi:dtady je moc veci na malem prostoru.. a to ja nerada.. o koupelne nemluvit... bez umyvadla.. a kachlicky stary ble... ale da se tu zit, je tu teplo, uvarim si, a vm ze jednou to budu mit podle sebe:o) a stema penezma- taky je divny obdobi kdyz kazdej mesic pocitame... ale nam to asi kradou permonici:D
      amalie2011   | 04.11.2011 14:14:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      Mame i nemame....Byt jsme koupili cca pred rokem a zrekonstruovali k obrazu svemu. Puvodni majitel nam ale zatajil takovou drobnost,ze okna si musi vymenit kazdy sam, takze na to uz nezbyli penize a mame hnusna, stara okna. Tim padem nemame ani garnyze a zaclony,ktere by to tady zutulnili a dotvorili.
      Jinak mame ale vse sladene,hezke, bydleni se mi libi i po roce stale stejne.
      plaz   | 04.11.2011 16:04:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      Baruš nelíbí, a má to krapek společný důvod jako u vás. teda o tom že nejsou peníze víme oba, ale spíš čas ze strany Martina. Když bylo jasné že první termín stěhování nestihneme a u babičky být můžeme dle potřeb práce na bytě se zpomalili, teď co tady bydlíme opět dodělávky váznou. Na co že nefunguje satelit, světlo v kuchyni, věci jsou v bednách,.... o obrázkách ani nemluvě. Nejhorší je že spousta věcí je zbytečné dělat neb do měsíce se mají měnit okna a to budu muset vše uklízet.
      Ady.S   | 04.11.2011 17:01:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      To by mne zabilo, já jakékoliv provizorium nesnáším, já jsem na takové věci úchylák   Musím mít všechno sladěné, stylově i barevně. Ale u mne to nikdy nebyla otázka peněz, i za málo peněz jde dělat zázraky.... když jsem peníze neměla, renovovala jsem si starý nábytek. Stačila mi plechovka barvy, koupit nové úchytky, vyměnit nožky za kolečka apod.. I původní dveře ve starém bytě jsem obrousila a natřela. Jsem technik, nedělá mi problém něco upravit, navrtat, ušít. S dítětem u nohy je to náročnější, ale pro mne je to relax, baví mě to. A naštěstí se v tom s partnerem shodneme, taky mu musí všechno ladit. U vás to je kumulace problémů a mám obavu, že pokud si tyhle věci nezařídíš sama a hlavně nezískáš určitou pravomoc v nakládání se společnými financemi, pak se nic moc nezlepší  
      Sphinx   | 04.11.2011 17:37:08
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Líbí se vám vaše bydlení?
        já to právě chci mít taky barevně sladěné a tak. Proto nekoiím židli za 400 stovky a počkám si trochu dýl na tu co chci co se mi sem hodí a líbí. Problém je že už čekám něják dlouho, zase tka luxusní židle nechci 
        S tím broušením jsi dobrá to asi z tebe vytáhnu pár rozumů. Já se dneska rozhodla že tu chci obrousit a natřít prahy. Máme nenalakované a je v nich zašlapaná stoletá špína. A myslím si že obrousit a nalakovat prkno bych zvládnout mohla. Tak něják pro rozjezd. S děckem si to představit fakt neumim. To mi momentálně příjd enereálné. Ale šoupnu ho tatínkovi at jedou do prahy za kamarádem a udělám to. A i vymaluju. Jsem se nakopla 
        medox   | 04.11.2011 19:26:10
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      Mam velmi vyhranenou predstavu jak bych chtela aby me bydleni vypadalo,ale na to samozrejme nejsou penize.
      snazim se aspon stary nabytek nejak predelat,prebarvit aby vypadal lepe a cokoli noveho koupime,uz nechci aby bylo jen prozatimni.Radsi si pockam a koupim si co se mi libi,i kdyz v te levnejsi rovine.Ted uz mame byt zaplneny,ze by se sem nic noveho neveslo,takze se mi to celkem libi.jednou dum bude zas poloprazdnej a zacne to a novo.
      Tady v podnajmu mi vadi,ze nesmime vymalovat a delat diry -takze trochu moc bile steny
      janney   | 04.11.2011 20:47:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      já se nastehovala do bytu po jeho byvale zene, jedine co mame nove je loznic a obyvak
      ani to se mi nelibi protože se muselo šetřit a malba je udelana blbe takze se to loupe.. já furt říkám, že chci do bytu 3+1 kde si udelam vse podle sebe
      Mysulatko   | 04.11.2011 21:18:12
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      libí  i když ještě je toho hodně před námi dveře,koupelna apod. ale máme barevně vymalováno a to je super:)
      lenča88   | 04.11.2011 22:33:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      U nás je to o tom že na to teď nejsou peníze to dokrášlit. Třeba kuchyň máme absolutně nádhernou a krásnou. Ložnice není vůbec, tam je asi jen postel a skříň:) Obývák je napůl. Obrazy nemáme protože zatím nevíme co by se nám tam líbilo. Ale věřím že za 2 roky to bude vypadat trochu jinak. Myslím že i doplňky potřebují nějaký nápad, nějak to oživit, ne koupit první co mě padne do oka v obchodě. S tvým Martinem bych nedokázala ani asi mluvit natož žít. Nesnáším lenochy v tomto ohledu. Nesouhlasím s názorem že se každý předhání jaký má bydlení. Já to dělám pro sebe, každému může být šumák jaké to doma mám. Ale chci přijít domů a mít tam útulno, je jedno jestli toho docílím za 1000Kč nebo za milion.
      luciasek84   | 05.11.2011 20:28:05
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      My bydlíme 5 let v novém domku, po rekonstrukci jsme to museli vybavit novým nábytkem - žádný jsme neměli. Nebo spíš měli, ale zůstal v bytě ve městě. Nemáme ale bohužel stále dodělky - strop v ložnici, prahy, obložka u dveří do koupelny, obložení v kuchyni, vymalovanou chodbu, podhled v předsíni....  - kačky tehdy došly a dělá se, na co zrovna jsou. Takže letošní rok byl ve znamení dodělat obývák, obložení a strop, nově vymalovat - chybí tam ale dva kusy nábytku, který mezitím samozřejmě už nevyrábějí - grrrrrrrr. POkud jde ale o celek, jsem spokojená, vybavili jsme to podle představ a snažím se šperkovat, co to dá.   Na ty nedodělky taky jistě dojde  
      Musím tedy odpovědět - ANO, mě se naše bydlení moooooooc líbí a jsem spokojená  
      mamina19   | 07.11.2011 18:08:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      Asi jsem masochista, ale docela to jde  
      Sunny   | 08.11.2011 14:31:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Líbí se vám vaše bydlení?
      Já už dlouho chci udělat něco s ložnicí. Dívám se na různé sestavy https://www.nabytek-interior.cz/loznicovy-nabytek ale dává mi to zabrat, jelikož chci, aby se nová ložnice hodila i ke zbytku domu.
      Otakárek   | 27.03.2020 15:46:57
      Reagovat | URL příspěvku
  • dneska jsem musela s Vojtou čekat ve školce ve třídě než příjde paní učitelka. Nechci ani řešit, jak je možný, že odejde a nechá tam děti samotné. Byl tam teda jeden tatínek a montoval nějakou skříňku, ale na děti pozor nedával. Co kdyby se někomu něco stalo?
    Příjdem tam a Vojta, že tam nikdo není, tak mu říkám, že si asi někam odskočila, že hned příjde, tak ať si jde hrát. On začal natahovat, ať tam počkám. Dobrá, počkám než příjde, ale ty si můžeš jít hrát. Stáli jsme tam mezi dveřma  . Ostatní děti, co přicházely to vůbec neřešily, šly si hrát a rodiče odešli. Šla jsem s ním i dovnitř ať si hraje, že tam budu, ale on mě zase táhnul ke dveřím. Mně už bylo vedro, tak jsem si tam sedla na židličku. Učitelka přišla snad za 10min (ale třeba se mi to jen zdálo dlouhý).
    A v čem byl zakopaný pes? On by si nepamatoval, jestli jde po o, nebo po spa a udělal by tam asi zase kravál. Asi jsme udělali někde ve výchově chybu  , že je tak ukňouranej.
    jana1260   | 04.11.2011 09:51:53 | Reakcí: 6, poslední: 04.11.2011 17:04:23
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE:
      10 minut je dlouhá doba a všichni víme jak děti za 10 minut zvlčí a co se může přihodit.No třeba potřebovala na záchod...       
      lucie73   | 04.11.2011 09:56:38
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        jo, to chápu, ale mě to překvapilo, většinu tam je aspoň uklizečka. Tak jsem si říkala, že třeba řekla tomu tatínkovi, ale ten si tam montoval a dětí si nevšímal. tak nevím.
        jana1260   | 04.11.2011 10:02:45
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      to obcas dela Maruska, ze breci uplne kvuli hovadine. Treba dneska, ze se ji nedarilo natahnout puncochace. Ty brdo, v cem je problem, zajit za mnou a rict, at ji pomuzu? Zvlastni, ze jindy mnohem horsi situaci zvladne s humorem, a pak ji rozhodi takova blbina
      zajic   | 04.11.2011 12:17:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      U nás je v řádě jasně daný, že dítě musíš předat učitelce, takže já bych taky čekala.
      Ale rozhodně bych si asi nedopustila nějakou poznámku...    
      nadule1   | 04.11.2011 12:53:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      To tam jako učitelka nechala děti samotné 10 min.   
      zanlena   | 04.11.2011 13:40:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      To si dala učitelka pěkně na čas  , i když jí to neomlouvá tak to asi nijak jinak nešlo.
      Ady.S   | 04.11.2011 17:04:23
      Reagovat | URL příspěvku
  • balení
    Já jsem nikdy jako bezdětná a svobodná nedocenila, jaké to je chystat se na cestu a balit. Abych to přiblížila, večer jsem kaput lehla už před desátou hodinou, takže sbaleno a připraveno nebylo nic. Taťka slíbil že mi ráno pomůže. Jenže ejhle, zaspali jsme oba a Baruška protentokrát vesele chrupkala. Takže ráno místo pomoci letěl taťka do práce a já že přeci nemůže být takový problém sbalit 3 člennou rodinu na 3 dny. Hmmmm. Začla jsem balit tašku Barušce, kterou jsem nechala svému osudu. Dopadlo to tak, že její oblečení poctivě složené v tašce kterou jsem zapomněla zazipsovat   bylo roztažené po celém pokojíčku. Komplet nový pakl vlhčených ubrousků UZAVŘENÝCH byl otevřený a ubrousky tak nějak zmizely. No, nezmizely, všech 56 bylo poctivě rozneseno po celém bytě (už nikdy nepůjdu čůrat, slibuju). V koupelně na zemi rozsypaný celý balíček tyčinek do uší, křupky ULOŽENÉ NA STOLE zpoloviny sežrané, zbytek rozdupaný. Botník na chodbě prázdný a boty vyrovnané na zemi pod ní. A to vše prosím během několika milisekund kdy jsem v ložnici zkoumala počet spodního prádla který si mám vzít ssebou a co vlastně sbalit manželovi. Já stále v pyžamu, bordel jak v tanku a za hodinu a půl máme být na cestě. Jojo, být tak znovu svobodná a bezdětná, to já bych si jinak vážila svobody balení  
    luciasek84   | 04.11.2011 09:36:23 | Reakcí: 16, poslední: 04.11.2011 17:04:53
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: balení
          chichi, úplně to vidím 

      já nás jednou balila na 14 dní..to byl zrovna v tomto věku..že mám zipovat jsem pochopila rychle, ale strašně dlouho mi pak trvalo, než jsem některý věci, co mi z tašky vynesl, našla. když člověk taky pořádně neví, co hledá...nakonec ho naštěstí nejvíc bavilo házet ty věci, co mi uzmul do vany, tam to bylo v bezpečí, tak jsem to na závěr jen posbírala do zvláštního zavazadla 
      zuzka83   | 04.11.2011 09:44:51
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: balení
        jj u nas to je to same a to jsem mela kazdy tyden, kdyz jsmejezdili na chatu. Nstesti uz tam moc nejezdime, takze mam docela klid.   Drz se a preji peknou oslavu. Paaa
        piggsi   | 04.11.2011 10:36:37
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: balení
            Hlavně se nezapomeň převléct a Barušku zaúkoluj, ať vše naskládá zpět do tašky.  
      LenkaM23   | 04.11.2011 09:46:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: balení
              Taky zvažujeme, že ještě pojedeme někam na prodloužený víkend, ale to balení a hlavně vybalování mi nahání hrůzu.
      angieblack   | 04.11.2011 09:52:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: balení
      Lucko,už žádnou katastrofu a hlavně klííííííííííííd 
      tygřímáma   | 04.11.2011 09:53:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: balení
      Tak já už mám naštěstí potvoráky větší a je s nima domluva,ale dám vychytávku na balení s menšíma dětma.Vezměte tašku co nebudete potřebovat sebou a do ní naházejte pár kousků prádla a nějakou tu zajímavost(prázdnou kracičku od něčeho,zbytek ubrousků a pod.)Zazipujte jen na půl a nechte tzv bez dozoru.Než se do ní dítko dostane a vše prozkoumá máte pomšrně dost času zabalit ty důležité věci co potřebujete.   
      Val.J35   | 04.11.2011 10:16:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: balení
            promiň. Ty dětičky jsou někdy hrozně rychlý.
      Tak držím palce ať to zvládneš. 
      jana1260   | 04.11.2011 10:16:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: balení
      Kurnik, ta Baruska se nezda. :))) Me by ale tez do smichu nebylo.
      mihra   | 04.11.2011 10:58:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: balení
            Dneska na plné čáře zvítězila Baruška.
      nadule1   | 04.11.2011 12:54:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: balení
        To by mě bavilo  . Jsem trotl a vyvolávám si umělý stres. Když máme někam jet nebo jít záměrně nechávám balení na poslední chvilku. Pak ten adrenalin... Jo, to mě fakt baví...    . Jen manžel nemá pochopení    .
      polova   | 04.11.2011 13:12:52
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: balení
          doufám, že si to zvládla. Já když balila tak po jedné kabely a pak jsem ji zavřela do pokoje.
      zanlena   | 04.11.2011 13:37:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: balení
           
      Emma123   | 04.11.2011 14:28:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: balení
      Já jsme naopak hrozná a balím hodně do předu.
      Ady.S   | 04.11.2011 17:04:53
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×