banner
Napadlo vás něco zajímavého nebo hledáte inspiraci? Řešíte právě problém s těhotenstvím, porodem, kojením nebo výživou? Pojďme společně sdílet své radosti, starosti, zkušenosti, tipy a triky a podporovat se.

Pro tuto akci musíte být přihlášení

Arogantní... - diskuze

11 reakcí

Zobrazit příspěvky podle:
Zdravím všechny.Musím se s Vámi podělit o včerejší zážitek z t-mobile prodejny,který mě tedy vytočil.Mám paušál za který platím 800Kč ale mám ho teprve rok.Od t.mobile mi přišel dopis,že mění podmínky a pokud snimi nebudu souhlasit můžu kdykoliv odstoupit od smlouvy.Že změna nastane od 7 června a kdykoliv to mohu vypovědět když nebudu spokojená protože oni hýbaly se smlouvou což nesmí správně.Tak jsem tedy jela,vlezu do prodejny a slušně vysvětlím slečně co potřebuji.A ona na mě arogantně..No to máte ale smůlu,vypovědět to nemůžete,to jste měla do 31.5.Tak jí říkám že v tom dopise nic takového nebylo(bohužel jsem ho neměla sebou protože jsem ho nemohla najít).A ona na mě..No je vidět,že asi neumíte číst a další podobné řeči.Tak jsem jí znova ale už důrazně zopakovala,že ten dopis jsme četli doma všichni a takové věci bych si všimla.A že tedy bych jí poprosila aby mi ukázala kopie,které oni musí mít co rozesílaly zákazníkům.Ten údajně nemohla najít a ještě na mě zvýšeným hlasem ..S váma se asi nemá cenu o tom bavit když to nechápete.Tak jsem tedy nechala zrušit jiný paušál a ona namě ještě že kdybych pořádně četla,tak tam bylo napsáno,že výpovědní lhůta je 30 dní a ještě jí musím poslt písemně.Tak jsem tedy odešla a ještě se blbec omluvila.Přijela jsem domu a přítel mi říká zavolej na operátora a zeptej se znova,tohle není možný.Volá tedy na operátora s po telefonu jsem pěnila vzteky.Smlouvu mohu vypovědět do konce sprna,slečna byla buď úplně blbá nebo lína se podívat pořádně.V dopise nic takového samozřejmě napsano nebylo.A pokud bude mít dnes opět problém mám si vyžádat někoho jiného a mají si najít záznam hovoru včerejšího.Jde mi hlavně o to,že mi tam říká,že jsem dneska 4 člověk,který přišel pozdě,udělá tam ze mě pomalu negramota,já se omluvím,protože jsem pitomá,a dnes tam budu muset jet znova..POradily by jste mi jak jí to vysvětlit pokdu tam bude znova??Je mi úplně špatně z představy,že se tam budu muset dohadovat.
Ihned jak bych ji videla bych ji pozadala,ze chci mluvit s jejim nadrizenym nebo jinym kolegou/kolegyni.Pokud by prudila, poprosila bych ji at mi nadiktuje jmeno a pripadne nejake zamestnanecke cislo a vyzname bych si to psala na papir...dal myslim uz neni treba nic delat - utece a privede nekoho jineho.Takze bradu nahoru a cist evidentne neumi spis ona
naprosto souhlasím s ANGIEBLACK... řešila bych to znovu s tou samou osobou, vysvětlila bych jí to, co ti včera řekli na infolince s tím, že pokud by trvala na svém, tak požádat o vedoucího prodejny... Někdy se holt stane, že člověk narazí zrovna na nějakého \"nováčka\", který je tam ještě ve zkušební době a má ze školení zafixováno jen určité podmínky, za kterých např. vypovědět smlouvu a pod. a to, že mezitím došlo k nějaké aktualizaci informací nebo služeb bohužel ti na prodejnách nestíhají registrovat \"tak rychle\" jako ty na infolinkách
Tak já bych schválně šla zase za tou samou a pěkně bych jí to spočítala jednat s člověkem jak s volem a stěžovala bych si u vedoucího pokud se neumí chovat v takové práci k lidem tak u takové práce nemá co dělat
kazdy tvrdi neco jineho. normalni u nas ve state. a to chovani by zaslouzilo potrestat trosku....ty jsi klient , je to jeji prace. pipina
Pokud bude stejně arogantní,chtěla bych vedoucího prodejny.
ja bych tam asi nakracela s tim,ze chci nadrizeneho.ten kdyby prisel,tak mu vysvetlim,co ti slecna rekla,jakym stylem a tonem,ze z tebe delala debila.ze jsi volalana infolinku a tam ti rekli opak.vzala bych si sebou veskere podklady a taky manzela-pokud nemuze tak treba tatku nebo brachu a pod.no a urcite by se situace vyvijela jinak.nenech sebou zametat!!!a dej vedet,jak jsi dopadla.
@Andrea81 Děkuju,já to tak udělám.Jedeme až na večer až se přítel vrátí z práce,abych nejela sama.Děkuju a držte mi palce..
Pokud ti nebude chtít vyhovět, tak chtěj nadřízeného. Pokud bude spolupracovat, tak ať udělá, co je nutné a pak si toho nadřízeného stejně nech zavolat a STĚŽUJ si na ní. Může se splést, může udělat chybu - ale nemůže s tebou jednat jako s blbcem, a to ani v případě, že by ses ty mýlila!
Asi bych se slečnou vůbec nebavila, ale s jejím nadřízeným a v prvé řadě si stěžovala na ni a pak teprve po nich něco chtěla. Je to děsná sebranka, braň se!
Já dělala nějakou dobu v O2 a ti lidé na prodejně mají úplně jiná školení než ti na infolinkách, kolikrát neví o všem, co ti řeknou jinde. Stěžovala bych si jen u zodpovědného vedoucího té prodejny, výš to nemá cenu, akorát by mávli rukou, že tam byla zase jedna megera, co si chtěla stěžovat. Není o tom rozhovoru, co jsi s ní vedla žádný záznam, slovo proti slovu. Kdyby jsi se takhle dohadovala na infolince, tak to je jiná, ty hovory se nahrávají. Ale kdybych se s ní znova setkala, tak bych taky byla nepříjemná, vůbec bych se s ní nepárala, jak ona na tebe, tak ty na ní.
Bud tam chtej jednat s nekym jinym, jestli tam nekdo jeste je nebo to jed resit na jinou prodejnu a na slecnu si kazdopadne stezuj. Ne na prodejne, ale rovnou na vedeni operatora. Vsak oni se postaraji, aby se to k ni dostalo.

Vybraná anketa

Bylo vaše dítě očkováno proti pneumokokům? Jakou vakcínou?

18 %
12 hlasů

0 %
0 hlasů

7 %
5 hlasů

57 %
38 hlasů

18 %
12 hlasů

Celkem hlasovalo 67 unikátních návštěvníků

Diskuze 0

Mohlo by vás zajímat

Knihy vysoce hodnocené odborníky i rodiči zaštiťuje matka-lékařka Jana Martincová.

Žena po 40 – sebevědomá a v kondici

Desatero péče po 40
Know-how od odborníků. Tradiční i progresivní oblasti péče o tělo i duši po 40. Pouze pro odvážné, přemýšlivé, schopné vytvořit si vlastní recept.
cena pouze u nás: 349 Kč
Žena po 40