Musím se vypsat... to byl dneska zážitek. Učitelka i cca půlka rodičů mě odrovnala - hlavně teda učitelka. Stěžovala si, jak se jí špatně pracuje v tak početné třídě, že dětem, které mají papír z poradny nemůže pomáhat, protože na to není prostor ani klid. Když jsem na to konto rodiče seznámila s tím, že někteří z nás to zkoušeli řešit už na začátku září a že v tom hodlám pokračovat, protože ve třídě přibylo dětí s problémy, koukala do země a tvářila se, jakože co si vymýšlím. Později jsem pak chtěla vysvětlit, jaký význam mají známky, když dostává Kája 2, 3, 4 a na vysvědčení mu pak napíše 1-2. Řekla jsem jí, že mám třídenní depresi při pohledu do synovy žákovské a jak to působí pak asi na něj, proč tedy nehodnotí méně a jen důležité věci, popř. i mírněji a proč taky třeba nenapíše do žk 1 z výtvarky, aby tam ti chudáci neměli jen špatné známky. Bylo to, jakoby vůbec neslyšela, co jsem říkala, začla vykládat o spravedlivém známkování a blablabla, jenom aby ona vypadala hezká. Někteří rodiče se dokonce vyjádřili v tom smyslu, jakože co bych vlastně nechtěla, když prostě nemám chytré dítě, co budeme dělat v 5. třídě apod. Ti, kteří to vidí podobně na mě pomrkávali, pokyvovali, ale samozřejmě se nikdo jiný neozval. Jsem z toho celkově úplně znechucená. Navíc bylo na plnou hubu řečeno, že kdyby se našel někdo, kdo by zafinancoval plat učitele, nejspíš by třídu nebyl problém rozdělit - drsné, co?No, jsem fakt zvědavá, co se bude dít dál, protože příští týden dostaneme vyjádření z poradny a jasně tam bude, že je problém potřeba řešit ve třídě - maminku, která tam byla před námi ve škole odkázali na výchovnou poradkyni, že učitelka se na jakémkoli indiv. plánu podílet nebude - což když budou takhle řešit nás, bude nám to k prdu.Já jsem tak děsně otrávená, že takovéhle politikaření se řeší v takovém prdelákově a všichni si připadají asi děsně důležití, naprosto nechápu a opravdu nepříjemně mě to zaskakuje