Inzerce
Inzerce
Inzerce

Děkuji za článek. Chtěla bych se zeptat, - diskuze

  • Děkuji za článek. Chtěla bych se zeptat, jaký máte názor na prostředky na podporu odbourávání tuku, konktétně L-Carnitin. Půl hodiny před cvičením dám dávku 30ml, jinak ho neužívám. Jím myslím zdravě, pravidelně, žádné čokolády a jiné sladkosti. Jezdím na rotopedu, skáču na švihadle, trošku i balon, ale kila dole nejdou.  .Kde je problém, netuším. Příjemný den.
    klubicko   | 21.02.2011 09:59:18 | Reakcí: 1, poslední: 22.02.2011 15:56:32
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE:
      L-Carnitin pomáhá štěpení tuků. Nicméně, není u zdravého člověka důvod jej užívat.
      Problém vidím v tom, že děvčata neznají svou aerobní hranici, tj. hranici, kdy se přesně začínají tuky spalovat. Všechny tréninky by měly obsahovat zahřátí (rozcvičku) a zchlazení - přibližně 10 minut, aby se umožnila příprava těla na očekávanou zátěž. Hranice je dána věkem a tepovou frekvencí. Aerobní znamená doslova „za přítomnosti kyslíku“. Aerobní cvičení je z fyziologického hlediska cvičení, při němž se vytváří adenozintrifosfát neboli ATP za přítomnosti kyslíku. K vytvoření ATP na buněčné úrovni využívá tělo kromě kyslíku i tuků a uhlohydrátů. Jestliže se ve svalových buňkách vytvoří ATP, stane se pro tělo energetickým zdrojem. Kyslík potřebný na aerobní tvorbu ATP musí být namáhaným svalům dodáván a je dodáván prostřednictvím krevního oběhu. Proto je velice důležité, aby srdce, plíce a oběhová soustava byly zdravé. Pokud dále pokračujeme v aerobním cvičení, posilujeme náš kardiovaskulární systém, který má pro zdraví velký význam (snížení tuku v těle - díky tomu, že tuk je součástí procesu produkce ATP u aerobního cvičení). V každodenním životě to znamená, že ztrácíte-li tělesný tuk, zvyšuje se Vaše odolnost, energie a schopnost vykonávat oblíbené činnosti.
      Jaký typ cvičení je aerobní? Aerobní cvičení je obecně to, které zaměstnává velké svalové skupiny rytmickým pohybem a které je možné vydržet po značně dlouhou dobu. Pokud se chcete těmto cvičením věnovat, je důležité, abyste cvičili přiměřeně často, dostatečně dlouho a s přiměřenou intenzitou. Ke stanovení hodnoty Vašeho maximálního tepu srdce odpočítejte od čísla 220 Váš věk. K určení 60% Vašeho maximálního tepu srdce vynásobte Váš maximální tep číslem 0,6. K určení 85% Vašeho maximálního tepu vynásobte Váš maximální tep číslem 0,85. Tím máte určen rozsah tepu srdce, ve kterém byste se měli držet při aerobním tréninku.
      Např. osoba 37 let:
      220 – 37 je 183, tzn. maximální frekvence tepu srdce
      183 x 0,6 je 60% maximální frekvence srdce
      183 x 0,85 je 156 a to je 85% maximální frekvence srdce

      Lepší je před cvičením vymačkat si citrón do vody, vitamin C také podporuje štěpení.

      Mgr. Vorlová - fyzioterapeutka
      Baby on line   | 22.02.2011 15:56:32
      Reagovat | URL příspěvku

Téma: Jak se stravovat a číst etikety potravin (strana 1)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce