Inzerce
Inzerce
Inzerce

Blog Jany Martincové

Baví mě měnit sebe a inspirovat svět k lepšímu. Snad k tomu přispěje i tento blog. Krásně si počtěte a máte-li co říci, neváhejte to napsat. Prosím slušně, jsem citlivý člověk :-).

Chcete-li se někdo ke mně přidat, zkuste svůj článek, komentář či zamyšlení poslat na info@babyonline.cz. Budu ráda za každého odvážného parťáka.

Jana Martincová

Inzerce
 

MUDr. Jana Martincová

Jana Martincová se po absolvování lékařské fakulty MU v Brně dlouhodobě profiluje v oblasti zdravotnického vzdělávání laické i odborné veřejnosti a popularizaci medicíny. Nedostatek kvalitních informací ji 1. 1. 2007 vede k založení nejnavštěvovanějšího odborně garantovaného portálu zaměřeného na těhotenství a péči o dítě Babyonline.cz. Následně se s týmem spoluautorů pouštějí do vydávání předškolní sady dětské naučné literatury v edici Pro chytré hlavičky, do níž spadá jediná komplexní předškolní příprava a sexuální výchova pro nejmenší. Pokračují literaturou pro dospělé Zdravé těhotenství a revoluční novinkou Žena po 40 – sebevědomá a v kondici. Posledním počinem bylo spuštění portálu ZdravéOmlazení.cz zaměřeného na zdraví, krásu a anti-aging medicínu a pokračování tématu sexuální výchovy, tentokrát pro náctileté dívky pod názvem Co se od kamarádek nedozvíš o sexu, líčení i zdraví.

 

Autor: MUDr. Jana Martincová
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Autor: MUDr. Jana Martincová
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Komerční sdělení

Související články

Blog Jany Martincové - diskuze

Poradna

Špinění po sexu

| Glassstar | 20.02.2024, 21:04

Dobrý den,
asi před týdnem jsem měla s přítelem sex. Poté jsem začala lehce špinit a zatím to nepřestává, ale ani se to nijak nestupňuje (že by to přecházelo v menstruaci). Beru HA a menstruaci bych neměla dostat ještě týden. Mám zkusit počkat do menstruace nebo se rovnou objednat na gynekologii? Děkuji mnohokrát za odpověď

Dobrý den,

takto příčinu špinění určit nelze, může se jednat o nějaké podráždění pochvy, nebo hormonální nerovnováhu při užívání antikoncepce, atd. Pokud Vaše potíže přetrvávají, kontaktujte svého gynekologa a domluvte se s ním.

MUDr. Pavla Zahrádková | Babyonline | 21.02.2024, 16:25
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×