Dekorace se srdíčky

Pravdou je, že nám už začal advent, takže původní záměr neboli adventní věneček se srdíčky je tak nějak pasé, nicméně se z toho dá udělat krásná a jednoduchá dekorace, která potěší a zahřeje u srdíčka.

Co budeme potřebovat na výrobu:

Vánoční tvoření - dekorace se srdíčky

  • Látku (barvu i druh látky si zvolíme v závislosti na tom, jakou dekoraci chceme tvořit, já ujíždím stále na modré, tak jsem si vybrala modrou, ideální je nějaká bavlněná látka, která se bude dobře sešívat – ty zkušenější a lepší mohou sešít na stroji, my méně zkušené v ruce)
  • Nůžky, výplň (já použila dutá vlákna)
  • Niť, tužku (křídu, či mýdlo)
  • Podklad (v mém případě to je věneček a pak srdíčko z proutí)

Jak budeme postupovat

1) Výroba je naprosto jednoduchá, jelikož neumím od ruky hezké srdíčko, vytiskla jsem si předlohu ve tvaru srdíčka (z toho je jasné, že se nemusí tvořit jen srdíčko, ale třeba i hvězdičky, či podobné záležitosti)
2) Předlohu jsem přiložila na látku a obtáhla – stačila obyčejnou tužkou.
3) Vystřihla jsem a pak už přišlo na řadu šití – sešívání. Určitě každá ví – dvě srdíčka dát k sobě naruby a sešívat. Až bude zbývat jen maličkou kousek nesešitý, otočit zpět na líc, vyplnit náplní a došít.

Vánoční tvoření - dekorace se srdíčky
4) A máme hotovo, teď už jen zbývá srdíčka nějak hezky naaranžovat.

Vánoční tvoření - dekorace se srdíčky

Vánoční tvoření - dekorace se srdíčky

Vánoční tvoření - dekorace se srdíčky

Vánoční tvoření - dekorace se srdíčky

Za zaslání návodu děkujeme Buik. 

Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Komerční sdělení

Související články

Dekorace se srdíčky - diskuze

Vložit příspěvekČlanky s diskuzí

Poradna

HA a hormony

| AdelaF | 20.05.2018, 09:27

Zdravím, potýkám se už od puberty sedm let s akné. HA mi hodně pomohla ale stále přetrvává. Ted jsem antikoncepci vysadila, už jsou to 3 týdny co jsem neměla HA a tak dobrou pleť bez akné jsem neměla ani nepamatuju. Také vždy když jsem v měsíci dobrala platíčko a pauza, tak v tom období byla plet vždy lepší. Jaké je prosím zastoupení a hladina hormonu po vysazeni HA? Popřípadě, co si myslíte, že je příčina mého akné?

Dobrý den, nevím, zda správně chápu vaši otázku, nicméně 3 týdny po vysazení by již hladina hormonů neměla být ovlivněna antikoncepcí. Příčin akné může být více, obecně však vyšší hladina testosteronu eventuelně vyšší citlivost mazotvorných buněk k testosteronu. Vše lze probrat v případě potřeby s dermatologem.

MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline | 21.05.2018, 06:52
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Zavřít reklamu
Inzerce