Weleda Baby je ‚maminkami nejdoporučovanější dětská kosmetika v Čechách‘
Měsíčková péče Weleda Baby je vhodná pro miminka od prvního dne života. Produkty byly vyvinuty ve spolupráci s porodními asistentkami, lékárníky a zkušenými aromaterapeuty. Díky tomu mají velmi jemné a účinné složení, na které spoléhá již několik generací rodičů – včetně českých maminek.
Svědčí o tom i poslední provedený výzkum, ve kterém Weleda již po třetí obhájila titul „maminkami nejdoporučovanější dětská kosmetika v České republice“.
Podle průzkumu zná měsíčkové produkty Weleda většina českých maminek. Zároveň jsou oranžové lahvičky mezi maminkami druhou nejpoužívanější dětskou kosmetikou – Weledu pravidelně používá čtvrtina dotázaných.
Správně odpověděli a výhru získávají:
Makrel, MilujiMartina, Byra, petra_hol, teesr
Gratulujeme!
Přikládáme správné odpovědi na soutěžní otázky:
1) Jaká hlavní bylinka je obsažena v dětské řadě Weleda? d) Měsíček
2) Kolikrát tenčí je dětská pokožka? c) 5x
Na jaké výhry se můžete těšit?
5 výherců obdrží poukaz v hodnotě 3000 Kč na nákup dětské kosmetiky Weleda
Poukaz bude zaslán emailem, s platností do konce roku 2023 na veškerý sortiment Weleda.cz.
Měsíček lékařský chrání i regeneruje
Aktivní látky obsažené v měsíčku zklidňují podráždění a podporují tvorbu tkání. Zároveň chrání kůži v boji proti vnějším vlivům a jsou tak vhodnou péčí zejména o dětskou pokožku. Weleda pěstuje měsíček lékařský ve vlastních biodynamických zahradách v Německu, přičemž jeho květy sbírá ručně, aby byla zajištěna jejich plná síla. Výsledné produkty v BIO kvalitě neobsahují konzervační látky, mikroplasty, geneticky modifikované látky, parfemaci ani ingredience na bázi minerálních olejů.
Weleda je opět nejdoporučovanější dětskou kosmetikou
Jedním z nejspolehlivějších ukazatelů, jak si značka stojí u svých zákazníků, je marketingový výzkum Net Promoter Score (NPS), neboli ochota zákazníka doporučit daný produkt jinému potencionálnímu nakupujícímu. Weleda jej opět po dvou letech provedla se společností Nielsen Admosphere metodou CAWI (Český národní panel) a výsledky jsou skvělé!
V rámci NPS hodnotí daný počet respondentů svůj postoj ke značce, konkrétně to, zda by její produkty doporučili dál. Na hodnotící stupnici mohou zaškrtnout čísla od 0 do 10 a být buď propagátorem, kritikem anebo neutrální. Následně se vypočítá hodnota NPS v bodech, které určují, jak moc jsou zákazníci z produktů nadšení. NPS může dosáhnout hodnot od –100 do +100 a čím vyšší číslo, tím více jsou zákazníci spokojeni.
Weleda měla nejvyšší Net Promoter Score z 10 značek – 43 bodů. Na druhém místě byl s velkým odstupem Hipp (34 bodů), následovaný Biodermou (33 bodů). Dále se umístily značky: Babylove, Nivea, Linteo, Sebamed, Dove a Johnsons Baby. V rámci výzkumu se hodnotila také pozice značky v povědomí spotřebitelů, tedy TOP of mind, kdy se Weleda umístila na skvělém 2. místě.
Zdroj: Výzkum pro značku Weleda; Nielsen Admosphere, a. s.; N 314; Matky s dětmi ve věku 0-2 roky, s alespoň středoškolským vzděláním, z obcí nad 20 tis. obyvatel; Český národní panel; prosinec 2021–leden 2022.
Více informací na www.weleda.cz
Předchozí soutěž:

Soutěž s nákupním a zábavním centrem Excalibur City!
Následující soutěž:

Soutěžte o 1000 Kč na ekologické produkty Bamboolik!
Diskuze k soutěži
Související články
Aktuální soutěže
Aktuální testování
TĚHOTENSKÉ E‑MAILY
Zaregistrujte se na Babyonline.cz, uveďte termín porodu a každý týden vám automaticky přijde e-mail s informacemi o vašem těhotenství týden po týdnu a vývoji miminka!
Vybraná anketa
Bylo vaše dítě očkováno proti pneumokokům? Jakou vakcínou?
17 %
11 hlasů
0 %
0 hlasů
8 %
5 hlasů
58 %
38 hlasů
18 %
12 hlasů
Celkem hlasovalo 66 unikátních návštěvníků