Inzerce
Inzerce
Inzerce

Nulsora a menstruace

Menstruace | bseb | 21.09.2020, 08:51

Dobrý den, prosím o radu ohledně přípravku Nulsora. S manželem nám selhala klasická antikoncepce a proto jsem 1.8 užila (po 6h od styku) přípravek Nulsora. Zdálo se být vše v normálu bez nežádoucích účinků nicméně předpokládaná perioda přišla již 20.den cyklu- 10.8 (obvykle mám po 29dnech - délka 4dny) a objevila se velká citlivost prsou a slabá laktace. Další očekávaná perioda se pak dostavila po 23dnech -1.9.Po této periodě jsem provedla těh.test -s negativním výsledkem. Vše by se zdálo být v pořádku, jelikož jsem s lehkým "rozhozením" periody počítala, ale ve dnech předpokládané ovulace tj.13.9 se opět objevilo slabé krvácení nejprve v podobě špinění lehce zrůžovělým hlenem, později slabší menstruací. A tento stav přetrvává již 8 den. Prosím o radu, zda je nutné běžet urychleně k lékaři, nebo zda předpokládat, že je to stále reakce těla na přípravek Nulsora a očekávat návrat do normálu. Cca tři dny jsem užívala kontryhelový čaj.
Děkuji

Dobrý den, tyto preparáty mohou menstruační cyklus velmi rozhodit. Zakrvácení v době ovulace mívá malé procento žen a nejedná se o patologický stav. Pokud však krvácení trvá 8 dní, je vhodné těhotenství vyloučit (nejpřesnější je odběr těhotenského hormonu z krve, také doplnění ultrazvuku). Pokud jste užila tabletu do 6 hodin od pohlavního styku, je otěhotnění opravdu velmi málo pravděpodobné. Hezký den.

MUDr. Andrea Liszková | Babyonline | 21.09.2020, 13:26
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce