Inzerce
Inzerce
Inzerce

Môže ísť o pohlavnú chorobu

Pohlavně přenosné nemoci | Macka 1976 | 31.03.2021, 07:57

Rada by som sa informovala, moje problémy začali zimnicami a bolesťami kĺbov. Lekár mi predpísal ciproflaxin, po troch dňoch som sa začala vysypať celá. ATb som vysadila a vyrážky sa stále obnovujú. Robila som si domáci test na syfilis, ktorý bol pozitívny. Vyrážky sú tmavo červené podobné kusnutiu, vytvárajú sa šupiny a ostávajú jazvy. Na gunekologiii kultivacia bola čistá.

Dobrý den, může se jednat o alergii na antibiotika, která jste užívala. Pokud na gynekologii jste měla vše v normě, obraťte se ještě na Vašeho praktického lékaře. Hezký den

MUDr. Andrea Liszková | Babyonline | 11.04.2021, 12:50
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce