Otravy dětí: Krémy kosmetické

Přípravky používané k ošetření pleti. Nejedovaté, při požití většího množství dochází k podráždění trávícího traktu, nevolnosti, průjmu.

První pomoc

Při požití vypláchnout ústa, dát napít vlažný čaj nebo vodu. Nevyvolávat zvracení, hrozí nebezpečí vdechnutí části krému do plic a vznik plicního zánětu. Při zvracení nebo průjmu vyhledat lékaře nebo kontaktovat TIS.

Zdroj: Dětské otravy, autor Mgr. Karolina Mrázová

Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Komerční sdělení

Krémy kosmetické - diskuze

Poradna

Těhotenské příznaky

| Kikushka13 | 18.04.2018, 14:03

Dobrý deň, mám otázku, možno hlúpu, ale velmi som s toho nervózna, som v 10 tt a asi 3 dni mi vymizli tehotenské príznaky, je to mozne? Vobec sa necitim bit tehotná, nic má neboli ani prsia nic, len som unavená, mám sa báť? Na kontrolu idem až 9.5. A som po dvoch MÁ.

Dobrý den, během těhotenství se těhotenské příznaky mění - některé mizí, jiné se naopak objevují. Takže určitě to nemusí nic znamenat. Vymizení těhotenských příznaků může být i i znakem zamlklého těhotenství, to se vyloučit nedá, nicméně se tím děsit nemá smysl.

MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline | 19.04.2018, 07:02
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Zavřít reklamu
Inzerce