Jak dlouho jste po rodičovské dovolené hledala práci?

Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Diskuze » Poradna »
Sdílejte
Poslat odkaz příteli Vytisknout článek
Komerční sdělení

Hledání práce po rodičovské - diskuze

Vložit příspěvekČlanky s diskuzí
  • Výpověď před mateřskou
    Ahoj holky,

    kamarádka dostala výpověď těsně před mateřskou, respektive cca 2 týdny před tím, než těhotenství oznámila zaměstnavateli. Má rizikové těhotenství, takže jde na mateřskou skoro hned. Podle zákoníku práce by prý měla v klidu nastoupit na mateřskou a teprve až se vrátí do práce se jí opět počítá výpovědní lhůta.

    Nicméně zaměstnavatel ji začal naznačovat, že kdyby souhlasila, že jí tu výpověď dal jakoby dříve, bylo by to pro ni fajn. Takže by dostala výpověď, uplynula by výpovědní lhůta a tu mateřskou by vlastně už nikomu nenahlašovala.

    Neznám detaily, ale spíše mě zajímá, jestli jste neslyšeli o něčem podobném? Je to běžná praxe? V tom článku se píše, že i při výpovědní lhůtě vám zaměstnavatel musí to místo držet.
    Polu   | 11.09.2015 17:32:18
    Reagovat | URL příspěvku
  • Já jsem na tom podobně jsem původem z vesnice a tam nebylo možné sehnat práci, naštěstí dostal manžel slušně placenou práci v Praze a mohli jsme se přestěhovat. Doporučuju pořádně procházet různé pracovní servery a určitě se to povede!  
    Peta1000   | 27.08.2015 07:09:38
    Reagovat | URL příspěvku
Vložit příspěvekČlanky s diskuzí

Poradna

HA a hormony

| AdelaF | 20.05.2018, 09:27

Zdravím, potýkám se už od puberty sedm let s akné. HA mi hodně pomohla ale stále přetrvává. Ted jsem antikoncepci vysadila, už jsou to 3 týdny co jsem neměla HA a tak dobrou pleť bez akné jsem neměla ani nepamatuju. Také vždy když jsem v měsíci dobrala platíčko a pauza, tak v tom období byla plet vždy lepší. Jaké je prosím zastoupení a hladina hormonu po vysazeni HA? Popřípadě, co si myslíte, že je příčina mého akné?

Dobrý den, nevím, zda správně chápu vaši otázku, nicméně 3 týdny po vysazení by již hladina hormonů neměla být ovlivněna antikoncepcí. Příčin akné může být více, obecně však vyšší hladina testosteronu eventuelně vyšší citlivost mazotvorných buněk k testosteronu. Vše lze probrat v případě potřeby s dermatologem.

MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline | 21.05.2018, 06:52
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Zavřít reklamu
Inzerce