Inzerce
Inzerce
Inzerce

Školy, školky, jesle, vzdělání dětí, vč. jazyků (strana 1) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Výchovné metody v matem.
    Holky tentokrát žádné špeky nebudou,jen podávám hlášení co nového v matematice....musím konstatovat,že děti na systém pana učitele přistoupily až překvapivě rychle a oceňují jeho přístup v hodinách,zatím je to stále jen takové oťukávání,ale pan učitel to bere velmi poctivě a ke každé písemné práci píše vlastní hodnocení      ,takže zatím DOBRÝ!!!!
    sandina   | 21.10.2007 23:09:42 | Reakcí: 5, poslední: 28.10.2007 21:57:05
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Výchovné metody v matem.
      Pokud to myslí opravdově, získá si tím určitě respekt dětí. Vzpomínám si na gymplu, jak na nás v prváku v první hodině udělal největší bu, bu, bu profesor z biologie, kterého jsme následně velice brali a z jeho poznatků jsem čerpala i na medině.
      Calamity J.   | 22.10.2007 09:15:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Výchovné metody v matem.
      asi to bude tedy k něčemu dobrá. Tak to jsi si Alen docela odychla 
      Stáňa   | 22.10.2007 10:15:31
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Výchovné metody v matem.
        ...a víš,že jo !Ptala jsem se na něj a opravdu to bere poctivě a férově....takže ho děcka mají radi,ufffff to se mi ulevilo!
        sandina   | 22.10.2007 11:57:54
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Výchovné metody v matem.
      Pokud je to takhle,tak je všechno v pořádku. 
      Val.J35   | 22.10.2007 17:32:11
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Výchovné metody v matem.
      ... takže tak trošku Igor Hnízdo  
      To je ale fajn, já sama na takovýhle učitele vzpomínám s odstupem času nejraději, měli respekt, ale svojí férovostí u žáků vždy nakonec (i přes počáteční šok) zabodovali. A vlastně jsou i mezi vítanými hosty na srazech tříd, to už se pak vzpomíná s úsměvem. (Já sama jsem si za konzultantku na diplomku zvolila takovouto "dračici" a bylo to super, spolupráce i obhajoba.)
      Renča   | 28.10.2007 21:57:05
      Reagovat | URL příspěvku
  • Cestovani do tropu!
    Ahoj holky! Mam 5 mesicniho Filipka a hledam nekoho kdo ma zkusenosti s cestovani do Jiznich krajin, konkretne Karibska oblast.
    Chystame se navstivit kamaradku ktera pracuje v hotelu na Turks and Caicos. Mam trochu obavy. Cestu letadlem uz jsme zvladli, letosni leto taky bylo skoro tropicke! Ale mate nejake rady???
    Dik
    Evca   | 24.09.2007 04:53:06 | Reakcí: 1, poslední: 24.09.2007 17:42:32
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Cestovani do tropu!
      Byt tebou Evco, nemel bych z cestovani obavy, pokud se dobre pripravis. To znamena nejen vedet co Tvuj Filipek bude vyzadovat, ale take myslet na mene predvidatelne situace. O oblasti kam se chystas je na webu spousta informaci. Je to oblast civilizovana, a domluvis se tam Anglicky snadno. Asi by bylo dobre mit zjisteneho alespon jednoho lekare pobliz mista Tveho pobytu, jen kdyby nahodou. Predpokladam ze maanzel Vas bude doprovazet, a na nej se preci muzes tez spolehnout s nejakymi temi drobnymi starostmi. Rozhodne si to s Filipkem pekne uzijte a poslete nam nejake fotografie z Vasich cest.
      superdad   | 24.09.2007 17:42:32
      Reagovat | URL příspěvku
  • Za 4 x 30 minut angličtiny 800 Kč
    Ahoj holky, jelikož si uvědomuji nutnost jazykového vzdělání a vzpomínám si, že dceru velice bavilo, informovala jsem se na lekce jedné školy, která si teď dělá reklamu. Skutečně neznám kvalitu. Jsou to skupinové lekce. Na závěr, když jsem se zeptala na cenu, je to 1x týdně, tak mi odpověděli 800 Kč za měsíc. Délka výuky do 30 minut. Přijde vám to únosné, vždyť to je 400 Kč za 60 minut. Za tu cenu bych sehnala rodilého mluvčího indiviuálně  
    Calamity J.   | 14.09.2007 11:11:58 | Reakcí: 11, poslední: 24.09.2007 21:11:02
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Za 4 x 30 minut angličtiny 800 Kč
      je to strašně moc,u nás je angličtina za 1050kč a trvá to od září do června.A můžeš si vybrat obtížnost.Samozřejmě je u nás i plno rychlokurzů,taky za pěknou sumu.
      Silvinka   | 14.09.2007 18:01:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Za 4 x 30 minut angličtiny 800 Kč
      mě se to zdá celkem dost drahý....
      sandina   | 14.09.2007 18:19:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Za 4 x 30 minut angličtiny 800 Kč
      Tak to je síla. Soukromý učitel bude výrazně levnější. A nebo je to krajem?
      tautička   | 14.09.2007 22:20:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Za 4 x 30 minut angličtiny 800 Kč
      no tak to já mám Aj téměř zadarmo,celý školní rok kromě prázdnin 1x týdně za 1200 kč hodina trvá 60 min. a ještě se nasmějeme      
      Small   | 16.09.2007 21:33:14
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Za 4 x 30 minut angličtiny 800 Kč
      no to je drahota
      Stáňa   | 17.09.2007 09:49:01
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Za 4 x 30 minut angličtiny 800 Kč
      To je drahý,zkus sehnat něco levnějšího.
      Val.J35   | 20.09.2007 06:29:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Za 4 x 30 minut angličtiny 800 Kč
      Ahoj Jano to je vážně nadstandart 
      veru-beru   | 21.09.2007 21:51:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Za 4 x 30 minut angličtiny 800 Kč
      u nás ve školce se bude platit 1100Kč.Je to 1/2 hod.týdně od října do ledna
      morina   | 22.09.2007 13:47:48
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Za 4 x 30 minut angličtiny 800 Kč
        to tedy není zrovna levná záležitost...syn má anglinu od 4.třídy a nemám pocit,že by o něco přišel...baví ho to a jde mu dobře...
        sandina   | 22.09.2007 21:41:04
        Reagovat | URL příspěvku
  • Organizace v hodinách matem.-pro 6.roč.
    Syn včera přinesl drovně posanou(oboustraně)A4 s tímto nadpisem a stálo tam:Vážení rodiče posílám Vám zákl.inf.o vyučování matematiky.Jedná se o základní pravidla.Žáci musí mít jasně dané mantinely,které budou respektovat a já je jako vyučující budu dodržovat také.Úvodem je nutno konstatovat,že pokud matem.naučit,je nutná kázeň,pořádek,vyorné plnění úkolů a pravidelná domácí příprava.Pokud jsou tyto podmínky splněny a navíc jsou schopnosti,je možné předpokládat úspěch v práci.
    ...následuje popis -pomůcek
    -organizace hodiny
    -způsob klasifikace
    Závěrem:
    Pokud bude dítě pracovat plně podle mých pokynů a bude mít schopnosti,bude z matem.náležitě připraveno.Vyžaduji a oceňuji soustavnou pečlivost,pracovitost,kázeň,vytrvalost,rovné jednání a slušnost.To jsou atributy vedoucí k úspěchu.

    podpis rodičů:


    sandina   | 05.09.2007 09:16:01 | Reakcí: 28, poslední: 11.09.2007 17:54:49
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Organizace v hodinách matem.-pro 6.roč.
      věčná škoda,že zbývající popis všeho ostatního byl příliš dlouhý.....já jsem to četla několikrát (nejdřív mi to přišlo jako vtip).Je mi kapek syna líto,protože mám dojem ,že pan učitel si vůbec nepřipouští,že by se mohl najít někdo,komu ta matika nepůjde(a Matymu celkem dost nejde geometrie protože nemá prostorovou představivost).No myslím,že bude "veselo"
      sandina   | 05.09.2007 09:21:00
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Organizace v hodinách matem.-pro 6.roč.
      teda holky omlouvám se za ty chyby,ale spěchala jsem a nečetla to po sobě(někomu nejde matika,někomu psaní  )
      sandina   | 05.09.2007 09:23:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Organizace v hodinách matem.-pro 6.roč.
            teď jsem vážně nevěděla, jakého smajlíka přidat. Ali, ještě se chci zeptat: Tím podpisem jste stvrzovali co? Že berete na vědomí, že souhlasíte nebo že to dítě bude skutečně dodržovat? 
      Calamity J.   | 05.09.2007 10:59:43
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Organizace v hodinách matem.-pro 6.roč.
        no to jsem taky nepochopila....asi ,že bereme na vědomí,že to dítě musí dodržovat 
        sandina   | 05.09.2007 11:35:21
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Organizace v hodinách matem.-pro 6.roč.
      Tak nevím jestli by mě to jako rodiče pobavilo nebo naštvalo.Spíš bych přemýšlela v jakém století ten učitel žije.Zvlášt v dnešní době kdy všude slyším jak se bude měnit zpusob vyučování,jak povedou žáky k samostatnosti a nebudou je nutit biflovat nesmysly.Nevím co si od toho ten učitel slibuje,ale snad to časem zjistíš.
      Val.J35   | 05.09.2007 12:23:20
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Organizace v hodinách matem.-pro 6.roč.
        pan učitel má buď těsně před důchodem,anebo tam čerstvě je.Jo a jeho úvodní věta prý zněla,že ho velmi mrzí,že byla zrušená vojenská služba....Maty přišel z té školy trochu vyděšenej...Popravdě řečeno,já vlastně nevím,co si o tom lejstru mám myslet 
        sandina   | 05.09.2007 12:34:11
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Organizace v hodinách matem.-pro 6.roč.
      PEDANT. Asi bych to nepodesala. Měla jsem podobného učitele na PC. Pokud jsi neměl podtrhané nadpisy tak automaticky za 5. Takže někteří nic neuměli a měli za 1. To je měřítko, co. Podle mě tohle si nesmí dovolit učitel dát podepsat rodičům. Uvažovala bych o přestupu. pa
      Stáňa   | 05.09.2007 13:50:07
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Organizace v hodinách matem.-pro 6.roč.
        Stáni ,to není tak jednoduché další základka je na opačné straně v Mor.Krumlově(a to je na dojíždění jěště horší.Počkám,co se z toho vyklube,to není možný aby byl někdo tak blbej....P.S.Možnost nepodepsat prostě nebyla!!!
        sandina   | 05.09.2007 14:21:41
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Organizace v hodinách matem.-pro 6.roč.
          Ali ,asi bych si s tím učitelem promluvila...není možné aby každý ovládal matematiku   a ani biflováním k tomu nedojdeš...jsem zářný příklad    
          Small   | 05.09.2007 19:31:22
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Organizace v hodinách matem.-pro 6.roč.
            no mě to povídej....
            Včera u nás byl jeden Matyho kámoš(teď je už v 8.tř.)a říkal,že prý je dost přísnej ,ale dobrej....(jenže tenhle klučina je jedničkář).Uvidím,jak dopadnou zač.testy....
            sandina   | 06.09.2007 12:08:18
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Organizace v hodinách matem.-pro 6.roč.
            Matika pro mě byla peklo,měla jsem dobré známky ze všeho,jen na matiku jsem úplně blbá.
            Silvinka   | 06.09.2007 13:06:58
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Organizace v hodinách matem.-pro 6.roč.
              no to je přesný-mě nešla FY,MA
              sandina   | 06.09.2007 13:10:28
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Organizace v hodinách matem.-pro 6.roč.
                mě taky ne ,je to jasné jsme ségry                  
                Small   | 06.09.2007 18:52:00
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Organizace v hodinách matem.-pro 6.roč.
                  tak si Tě adoptuju já jsem sédru vždycky chtěla(Ježíšek se na mě vyprdnul)     
                  sandina   | 07.09.2007 13:06:22
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Organizace v hodinách matem.-pro 6.roč.
                    ...asi jsi byla zlobivá holčička                            
                    Small   | 08.09.2007 19:10:06
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Organizace v hodinách matem.-pro 6.roč.
                      třeba jsem to dost nezdůraznila(já jsem se nechala vždycky ukecat,že jsou potřebnější věci!!!!)     
                      sandina   | 10.09.2007 13:37:57
                      Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Organizace v hodinách matem.-pro 6.roč.
                Jo FY a MA a CHE k tomu.Zato cizí jazyky,to jsem byla jedna z nej ve třídě.Já se tak bojím,až půjde Maty do školy,protože až se dostane do určité třídy,tak já mu asi nebudu schopná pomoci.
                Silvinka   | 10.09.2007 11:14:06
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Organizace v hodinách matem.-pro 6.roč.
      Ber to z té lepší stránky - víte na čem jste. Co jsi to tak zběžně popsala, tak popsaný žák je asi snem každého učitele a ta vojenská disciplína by v některých případech vůbec neškodila.
      Možná pan učitel nedávno sledoval Obecnou školu - hele a neříkal, že se jmenuje Igor Hnízdo?
      Uvidíte časem. Třeba je chtěl trochu poděsit. Vím, že je to pro rodiče tvrdý, ale dětičky ve škole často nejsou ty samé co doma, takže se nedivím vůbec žádným postupům...
      Názor černé ovce rodiny Baby, co? Jo, holt jsem ta učitelka. 
      tautička   | 07.09.2007 23:23:21
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Organizace v hodinách matem.-pro 6.roč.
        Netvrdila bych že jsi černá ovce.Problém je hodně v chování dětí,co si dneska dovolí na učitele to by nás ani nenapadlo,asi jsme byli vychovaný trochu jinak.A nejhorší je když to neřeší ani rodič a dítě se utvrzuje v tom že ve škole si celkem muže dovolit cokoli.
        Val.J35   | 08.09.2007 08:20:38
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Organizace v hodinách matem.-pro 6.roč.
          No to máš Jíťo pravdu,my jsme měli podstatně větší respekt....
          sandina   | 10.09.2007 13:36:42
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Organizace v hodinách matem.-pro 6.roč.
        neboj nejsi,je dobré slyšet názor opačné strany(učitelky)            
        Small   | 08.09.2007 19:12:24
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Organizace v hodinách matem.-pro 6.roč.
        neboj,nemyslím,si že bys byla černá ovce ,já to znám i z druhé strany,protože moje matka učitelka je a skoro švagruše taky....mimo to je mi jasný,že náš svatoušek před vstupem do školy odhazuje svatozář na nejbližší strom.Mě spíš zajímalo,jestli pan učitel vůbec uzná,že nekomu ta matika do budky prostě neleze a neleze..... 
        sandina   | 10.09.2007 13:33:18
        Reagovat | URL příspěvku
  • Prázdniny - To to uteklo co
    tak zachvilku budem bali děti do školek a do škol. Syn se hrozně moc těší a já docela taky. Bude možná klid. Ve školce se vyřádí a doma bude klid. Tak to byl a snad to tak zase bude. Držím palečky prvňáčkům.   
    Stáňa   | 22.08.2007 09:57:23 | Reakcí: 2, poslední: 05.09.2007 13:52:13
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Prázdniny - To to uteklo co
      tak to máš štěstí náš Kuba se ve školce nabíjí a doma pak řádí    
      Small   | 22.08.2007 18:25:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Prázdniny - To to uteklo co
      je to stejné. Přijdem ze školky nají se podívá se na Kouzelonou školku. Pak si hrajeme. Vykoupe se, večerníček a pak říká "jsem hrozně moc unavený". A to spí 1 hodinu a něco (v MŠ).
      Stáňa   | 05.09.2007 13:52:13
      Reagovat | URL příspěvku
  • Konec školního roku
    Ahoj holky, tak dětem zítra končí škola     jak jste školní rok s ratolestmi prožily? A jak u prvňáčků?
    Já musím říci, že u nás bylo celkem v klidu, nejdramatičtější bylo pro maminku to stíhání odpoledních aktivit, které si dcera navymýšlela.  
    A jaké předměty Vaše děti baví nejvíce: U nás vede matematika, pak výtvarka, pak čtení  
    Calamity J.   | 28.06.2007 17:19:41 | Reakcí: 1, poslední: 29.06.2007 07:06:54
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Konec školního roku
      ahoj,já mám prvňáčka,myslím,že jsme školní rok zvládly zcela bez problémů.Musím tedy dodat,že jsem se toho hodně bála a přiznám se,že jsem dcerunce moc nedůvěřovala až mě paní učitelka přesvědčila že naše dcera je velice chytrá,šikovná ale tvrdohlavá,Když si něco usmyslí tak to prostě neudělá.To je to z čeho jsem měla strach ale co se týče učení,to jí jde.Z předmětů má také nejraději matiku,pak čtení,psaní.
      Iva3   | 29.06.2007 07:06:54
      Reagovat | URL příspěvku
  • Good job
    Učila jsem Honzíka (3,5 r)nějaká angl.slovíčka - Jan, máma táta....Manžel ho naučil říkat good job - dobrá práce. Jednou mu říká,ať mu řekne jak se řekne dobrá práce a Honzík na to - ne já ti nebudu říkat good job
    petis   | 26.03.2007 09:31:35 | Reakcí: 3, poslední: 26.03.2007 13:51:57
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • cudzí jazyk
    Ahoj ,mam dva a polrocnu dcerku.Zijeme v sev.taliansku,otec s nou hovorí nemecky,ja slovensky a chodí do talianských jaslí.Neverili by ste ako nadherne tieto tri reci ovláda.Je to fantasticke,pre nu je to absolutne prirodzene a som si ista,ze ju to vobec nezatazuje.Sama som uc.v materskej skole takze mozem potvrdit,ze vyucba v skolke detom v ziadnom prípade neublízi.Navyse je vedena hrou.Oni sa to totizto tie deticky neucia,oni to proste nejak automaticky prijímaju.Neviem ako vy,ale ja im fakt tuto moznost zavidím.
    vladena   | 17.02.2007 14:06:03 | Reakcí: 3, poslední: 19.02.2007 14:54:50
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: cudzí jazyk
      Je úžasné vidět pohled ze zahraničí, plně souhlasím s názorem, že děti jsou-li vedeny nenásilnou a zábavnou formou přijímají cizí jazyk naprosto spontánně, viz příklad níže v diskuzi.
      Calamity J.   | 17.02.2007 14:44:20
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: cudzí jazyk
      věřím,že mrňousům cizí jazyky problém nedělají,ale bohužel je tady u nás v ČR,ještě stále málo školek kde touto formou jazyky vyučují,což je hrozná škoda...
      Small   | 17.02.2007 18:21:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: cudzí jazyk
      Ahoj Vladeno,to je sice skvělá kombinace,ale asi fakt jen v případě,kdy každý z rodičů mluví na dítě jiným jazykem a žijí navíc v jiné zemi.Ale tady by to asi moc nefungovalo,asi málokdo z rodičů by na dítko mluvil průběžně jinak než česky.Ale vaše situace není ojedinělá,mám takové známé(matka češka,otec chorvat a bydlí v Rakousku,děti skutečně ovládají všechny 3 jazyku,ale s psanou formou je to horší...taky ne každé dítě má jazykové vlohy
      sandina   | 19.02.2007 14:54:50
      Reagovat | URL příspěvku
  • No já nevím, podle mě je výuka cizích jazyků již ve školce trochu předčasná a spíš se jedná o módní trend. Zvlášť pokud na dítě doma mluví všichni česky, u bilinguálních rodin to samozřejmě může být jiné. Možná by se k tomu mohl vyjádřit nějaký pedagog...?
    Taťka Šmoula   | 10.01.2007 09:48:40 | Reakcí: 11, poslední: 01.08.2007 22:57:07
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE:
      anyway, mym snem vzdycky bylo narodit se v rodine diplomatu, maminka z jedne zeme, tatinek z druhe, naucit se tak dva jazyky naprosto perfektne a cestovaaat... jj, proc se vzdycky narodim blbe:-D
      Venilie   | 12.01.2007 16:12:02
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        Máte pravdu, pro dítě je velká výhoda mít 2 mateřské jazyky, málokomu se to ovšem poštěstí. Takže v jakém věku by se podle vás mělo začínat s výukou druhého jazyka?
        Taťka Šmoula   | 12.01.2007 16:17:35
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE:
          Hmm... podle me az dite umi psat. Zvlaste u jazyku, ktere se jinak ctou a pisi.
          Venilie   | 17.01.2007 11:34:58
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE:
            nehnevajte sa,ale s tym nesuhlasím.ved aj nasou materskou recou rozpravame vsetci aspon 5 rokov pred tym ako sa v nej naucíme písat a cítat.
            vladena   | 17.02.2007 14:18:17
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE:
              Vladeno, souhlasím s Vámi, myslím si, že každá profesionálně vedená jazyková aktivita je k dobru dítěte a to v jakémkoliv věku. Vidím to doma, starší dítě chodí do kroužku angličtiny a mladší syn ještě před 2. rokem začal všechny ty její písničky zpívat naprosto spontánně.
              Calamity J.   | 17.02.2007 14:41:52
              Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE:
            Taky si myslím,že na výuku cizích jazyků(nějakou intezivnější formou) je čas do 3.-4.třídy,to už se dítě orientuje v psaní češtiny,pro nižší stupen je výuka stejně pojatá lehčí a zábavnější formou a postupně nabírá na intenzitě.Jsem toho názoru,že je lepší ,když se dítko zároven s novým slovíčkem naučí jak se ono slovíčko píše.
            sandina   | 19.02.2007 14:43:16
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Myslím si, že vhodná doba pro "výuku" jazyků je, když se dítě domluví česky. Je to různé - klidně od 3 let. Jde jen o to, jak je učit, když doma na ně mluvíme česky. Děti mají přirozenou potřebu učit se nové věci, včetně jazyka. Musí je k tomu ale něco nutit. Pokud chtí dítě učit rodiče doma, je asi nejvhodnější si vyčlenit např."anglického" medvídka (omluva ostatním jazykům - jsem angličtinářka), se kterým se jinak nedomluví a učit je slovíčka, která znají ze života. Např. co si má vzít méďa na sebe, co bude dnes papat apod. Samozřejmě jsou výborné i říkanky - zájemcům můžu nějaké dodat. Jde hlavně o to, že dětem pak cizí jazyk nepřijde cizí, jsou zvyklí ho v omezeném rozsahu používat. Předčasné to určitě není, protože ve škole se pak nestydí mluvit a naučí se formu - časy apod. Neučí se tedy od začátku, jen rozvíjejí něco, co už znají. Připadají si pak důležití, schopní a jazyk pro ně není problém.
      Hlavně ale, musí to děti bavit!!!
      tautička   | 25.07.2007 23:09:07
      Reagovat | URL příspěvku
  • Myslite si, ze je vhodne prihlasovat dite na anglictinu treba uz ve skolkach, kdyz jeste ani neumi cist a psat? Je to k necemu? Neznechuti je to spis?
    Venilie   | 10.01.2007 08:52:41 | Reakcí: 6, poslední: 28.06.2007 17:28:56
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Myslím, že formou hry určitě ne, právě jsem se zúčastnila jedné takové půlhodinky, děti byly úplně nadšené a vůbec se jim nechtělo končit.
      Calamity J.   | 10.01.2007 09:15:18
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        No... ja verim tomu, ze je to bavi a ze to rodicum pak doma nadsene ukazuji, ale vzhledem k tomu, ze na ZS pak vyuka jazyku zacina az ve treti tride, je jim to k necemu? vzdyt za tri roky zapomenou uplne vsechno a pokud vim, jazykovky snad nemaji program pro prvnacky, nebo ano?
        Venilie   | 10.01.2007 10:44:32
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE:
          nemusia zabudnut pokial im my umoznime pokracovat.napriklad ze im budeme pustat rozpravky alebo pesnicky v danej reci pokil ju sami neovladame.samozrejme PRAVIDELNE.
          vladena   | 17.02.2007 14:20:43
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Ahojky,dle mého názoru to dítěti neznechutíš. Tím, že ho přihlásíš üž ve školce na angličtinu, to prcek bude brát jako samozřejmost a bude to brát i jako hru.Kdežto ve škole to už berou školáčci, alespoň mnozí jako povinost.V mnoha případech je to i tak ve škole podáváno.Záleží samozřejmně na přístupu daného učitele.Ale co je na tom, když dítě se začne pomaličku učit jen základní slovíčka a bude mít výslovnost zažitou, k tomu přeci nemusí umět číst a psát.Já jsem zásadně pro.Můj synovec má ve školce angličtinu a není absolutně žádný problém a má dcera od příštího roku začne také chodit do školky s výukou angličtiny.Dnes je jiná doba, tak proč jim to nedopřát, ti malí se otrkají hned ani jim to nepřijde, uvidíš.A odhlásit se může vždycky tak proč to nezkusit:-) Měj se hezky, papa 
      Helen   | 26.02.2007 12:21:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Myslím, že určitě ano. Dcera chodí do školky a ukončuje první rok angličtiny. Má ji jednou týdně a vše co se učí, či učili na začátku si pamatuje. Nijak se jí to s českým jazykem nemíchá. Ba naopak. Když si prohlíží knížku nebo kreslí - je schopna přijít a pojmenovat věci na obrázku anglicky a pak česky. Co neví, má zájem se doučit.
      Danulka   | 05.06.2007 21:31:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      ahoj,jednou jsme tohle probírali s učitelkama ze školky kam dcera chodí a oni říkaly,že nemá cenu učit děti cizí jazyk už ve školce,když pořádně ještě ani neumí česky,tzn. že špatně mluví a třeba chodí na logopedii,což je asi pravda.
      čihi   | 28.06.2007 17:28:56
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×