banner
Napadlo vás něco zajímavého nebo hledáte inspiraci? Řešíte právě problém s těhotenstvím, porodem, kojením nebo výživou? Pojďme společně sdílet své radosti, starosti, zkušenosti, tipy a triky a podporovat se.

Pro tuto akci musíte být přihlášení

O2- už mě fakt štvou - diskuze

6 reakcí

Zobrazit příspěvky podle:
Jsem docela rozlobená a nemám slov nad jednáním,nebo spíš nad nejednáním společnosti O2.(Eurotel). Platila jsem tam 19.10. mamce přes internet banku fakturu za mobil,tak jako každý měsíc. Jenže v nějakém rozčarování jsem napsala špatný variabilní symbol. Tak jsem je hned kontaktovala na jejich stránkách ,přes reklamační formulář.Kde jsem jim popsala svůj problém a vyžádala si odpověd.To se tam musí zaškrtnout jinak vám snad ani nepodpoví. Tak jsem čekala a čekala až se mi 22.10. teprve ozvali s tím ,že má mamka dluh,který je splatný do 29.10. a že ho má uhradit na jejich číslo účtu a s příslušným var.symbolem. A pak v závěru emailu stálo,že pokud ho již náhodou uhradila(což jsem jim samozřejmě psala),tak mám poslat doklad o zaplacení.Bud faxem nebo jako přílohu emalilu.Tak jsem ho poslala emailem. Jenže... se to muselo poslat zase přes ten reklamační formulář,oni asi nemají normální email,nebo nevím. Do dneška se mi od nich nikdo neozval a já jen čekám jestli mamce neodpojí telefon,to by mě fakt dostalo. zkoušela jsem volat na bezplatnou linku,ale po půl hodině jsem se nedostala k žádnému operátorovi,stále jsem jen mačkala 1 a 3 a *,už mě to fakt naštvalo. Holky,já vůbec nevím co s tím mám dělat. Peníze na účtu mají ,ale pod jiným var. symbolem. Přece jim je tam nebudu posílat znova? Jde o 700,-. Mě prostě jen štve,že mi tam ta paní nemohla na sebe dát nějaký kontakt,jako kontakt uvedla reklamační formulář,fax nebo bezplatnou linku. Kde to jako jsme? Na co tam mají centrum péče o zákazníky? Když to se mnou nemůžou vyřešit. Omlouvám se ,že je to tak dlouhé,ale stručněji to asi nešlo.
to je o2... víc netřeba dodávat
Myslím, že všichni operátoři jsou stejní. Asi bych taky zašla na pobočku, a nehla se odtama, dokud to nevyřeší.
Asi bych zašla do nějaké jejich prodejny a tam si nějaké řešení vyřvala na jejich zaměstnanci(je mě jasné, že on by v tom byl nevinně, ale je mě taky jasné, že on by věděl, kam volat). A jinak s něma mám spíš úsměvnou zkušenost, ale taky dopomohla k rozhodnutí, proč bych si O2 NIKDY nedala jako operátora. Jsou pro mě nedůvěryhodní, je to asi 2 roky, co jsme si zřizovali internet a samo, že jsme se první pídili po tom, kde a za kolik, pídili jsme i tam a slečna na prodejně mě slíbila jakýsi modem na zkoušku, měla zavolat do týdne s tím, že si ho tam pak vyzvednu... neozvala se. Asi je to nesmysl, ale i taková věc stačí k pověsti firmy...
@ vidíš to ,to mě nenapadlo,díky za tip. Jsem fakt zvědavá jak tohleto dopadne.
o O2 radeji ani nepis..to jsou takovy zmetci....stale se snimahadam...po 5 letech u nich mi rekli ze nejsem duveryhodnej zakaznik...at mi zahrnuji do pausalu co mam zdarmaminuty i volani do zahranici...memalem kleplo...jen proto ze pry mam nizke volani a odesilani sms...je fakt ze na menevydelaj,ale stejne...at jdou nekam...
@Liberte To je fakt hnus, a to si představ, že můj otec má u Vodafonu paušál za 10,-, kde je zdarma 40 minut volání do stejné sítě, no a on je takový, že fakt mobil nepoužívá, vyvolává akorát těch 40 minut, které si fakt pečlivě hlídá, takže už cca 3 roky platí měsíčně Vodafonu nějakých 11,50 Kč (vč. DPH) A nikdy od nich nic špatného neslyšel...to je byznys, co?

Vybraná anketa

Souhlasíte s omezením odkladů za současného zrušení přípravných tříd?

0 %
0 hlasů

100 %
4 hlasy

0 %
0 hlasů

Celkem hlasovalo 4 unikátní návštěvníci

Diskuze 0

Mohlo by vás zajímat

Knihy vysoce hodnocené odborníky i rodiči zaštiťuje matka-lékařka Jana Martincová.

Žena po 40 – sebevědomá a v kondici

Desatero péče po 40
Know-how od odborníků. Tradiční i progresivní oblasti péče o tělo i duši po 40. Pouze pro odvážné, přemýšlivé, schopné vytvořit si vlastní recept.
cena pouze u nás: 349 Kč
Žena po 40