Tak se s vámi podělím o úplně šílený příběh...Filipovi už nějakou dobu nejde telefonovat ze Smart předplacené karty, mysleli jsme, že nemá kredit, tak jsem minulý týden dobyla dvě stovky, přišla sms od operátora, že kredit je 630 Kč. nebo taková nějaká částka. No zůstala jsem na to koukat a říkám, tak proč nejde telefonovat. Zkoušeli jsme možné i nemožné a žádný výsledek. Filip ale něco chtěl už dříve přenastavit, chtělo to PUK a on ho nezadal...tak mě napadlo. jestli to operátor nezablokoval. Dneska jsem se tedy vydala na prodejnu O2 - takovou tu jejich originál. Paní byla docela neochotná hned od začátku, prostě pravila: My předplacené karty neděláme, já to nevím, já vám neporadím, jeďte si na ústředí do Prahy nebo Ústí. Nic méně naklapala to jeho číslo do systému a povídá, no jo, kredit má 6 stovek. Ale já s tím nic neudělám, na dotaz, jestli ten kredit půjde převést na jinou sim kartu - nevím, neznám. Volejte si 88. Jenže když se nedá volat... no,ještě pak dodala, že pokud nám to vůbec odblokují, tak za 400,-. To už manžel vypěnil! Že jsou to šmejdi a zloději a ... raději ani nebudu psát jeho výrazy... Pak mě ještě napadlo se tam vrátit a zeptat, jestli by to převedli na paušál a tím by se to pak odblokovalo tady u nich, NE, to nejde. Fakt byla protivná! ALE, nedalo mi to a zkusila jsem to z toho jeho čísla vytočit, tu 88 a šlo to, dostala jsem se na operátorku, která se mi omluvila, že při přechodu na jejich nový systém se to u této sim karty nedokončilo a že to hned udělá! Navíc mi díky tomu, že simku máme dlouhá leta a Filip moc nepoužívá nabídla službu, která je jako paušál, ale neplatí se měsíční poplatek, sim karta zůstává platná trvale, nedobíjí se kredit, prostě přijde faktura za to, co provolá a to se pak zaplatí. Vzhledem k tomu, že tam má 6 stovek, tak nás to dloooho mine. Byla mooooc milá a příjemná, ochotná! a tak jsem s ní po telefonu pořešila vše včetně toho "paušálu" - mimochodem volání je za polovic než na předplacené kartě a sms jen za dvě koruny! Zkrátka a dobře jsem jí udělala asi nějaké ty bodíky za sepsání smlouvy. A ta nádhera v prodejně o tuhle možnost přišla, totiž musela vidět, že karta není zablokovaná, když se v systému dostala na to číslo a viděla i kredit. Byla tam prý poznámka, že je nutné dokončit systémovou změnu. Byla to spíš jen neochota, přišla o kšeft! A já z toho mám teď docela radost, jak dobře jsem pořídila na infolince!