Inzerce
Inzerce
Inzerce

Kojení vs. nekojení - diskuze

Příspěvek z diskuzí: Diskuze DNE (strana 3).

  • Kojení vs. nekojení
    Co si myslíte o tom, když se matka už před porodem rozhodne, že své dítě nebude kojit? Kojily jste? Jak dlouho? Vadí vám kojení na veřejnosti?
    Baby on line   | 09.08.2011 06:40:27 | Reakcí: 148, poslední: 16.01.2020 17:49:12
    Reagovat | Skrýt reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      je to jeji vec,ja po povinnem kojeni v porodnici a vecnem dokrmovani jednoho z nich a vazeni pred a po obouch at vim co snedli,jsem cestou z porodnice koupila elektrickou odsavacku a uz nekojila...ja to proste nemela vubec rada a bylo mi to dost neprijemne..mozna to delalo na 2x rezane bricho a krevni transfuze,ale proste mi to vadilo...tak byl klid,deti se najedli oba najednou,tatinek krmil s chuti jednoho z nich a meli jsem spokojene ,najezene deti...jak jsem videla,ze to neni smetana,ale nazelenala brecka,dostali UM a neresili jsme to...nikdy nemeli koliky a zarazene vetry a bolesti bricha,coz na dvojcata je docela slusny uspech..
      Liberte   | 09.08.2011 06:51:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      a na verejnosti bych nekojila ani nahodou a pohled na vyvaleny prs v metru me take netesi..
      Liberte   | 09.08.2011 06:52:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      já chtěla hrozně kojit, ale nepovedlo se. Nakonec jsem si k tomu vypěstovala takový odpor, že jestli budu někdy ještě někdy rodit, tak kojit už rozhodně nebudu. Koupím si Nutrilon rovnou do porodnice a budu mít pokoj svatej  
      Gastrica   | 09.08.2011 06:57:32
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        jo a kojení na veřejnosti mi nevadí, ale já bych nikdy na veřejnosti prso nevytáhla. Vždycky jsem se snažila být do dalšího kojení doma...
        Gastrica   | 09.08.2011 06:58:26
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      Ja kojit moc chtela, ale neslo to. Maly byl ale na UM spokojeny, zadne koliky, nemocny byl do roka jednou, od 3,5 mesice spal celou noc.
      U pripadniho dalsiho ditete se budu snazit kojit ale kdyz to nepujde, nebudu se hroutit.
      Nesnasim tvrzeni, ze jen kojeni je to spravne   . Kojeni na verejnosti mi nevadi, ja bych ale nedokazala vytahnout prso a nakojit  
      plaz   | 09.08.2011 07:18:09
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        zadna jedina pravdiva tvrzeni neexistuji,to s tebou sohlasim. Meli bychom projevovat toleranci a respekt vuci kazdeho presvedceni, i kdyz muzem nahlas rict,ze to neni presvedceni nase 
        janney   | 09.08.2011 08:14:37
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        já si taky myslela že kojit na veřejnosti bude problém ale jakmile jsem jednou jela s kočárkem do města nakoupit a porozhlídnout se po obchodech nezbylo mi nic jiného než vytáhnout v supermarketu prso u pokladny a nakojit sice se na mě každý divně díval ale někteří to přehlíželi a ani se špatně nedívaly :D 
        Ilka19   | 09.08.2011 13:26:39
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      pokud se někdo rozhodne nekojit ještě před tím než má vůbec první dítě, myslím, že to není dobře, pokud už je to vlivem nějaké osobní zkušenosti tak to chápu.
      my kojíme, nesmírně mě to baví a s Veru si to užíváme, kojit na veřejnosti mi nevadí, aspoň se můžu konečně veřejně odhalovat       pokud někdo kojit chce a nejde to, nic se nedá dělat a holky určo nejsou špatné mámy    
      kacato   | 09.08.2011 07:19:00
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        ty jedna svůdnice 
        Mysulatko   | 09.08.2011 12:14:01
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        To náš Vojtíšek bude mít teď 19.8 půl roku a furt ho kojím. Není nad mateřské mléko nad umělým :// já kojím ráda a jsem na to patřičně hrdá . N a veřejnosti normálně kojím vždyť nenechám malého plakat jen kvůli tomu, že se na mě budou blbě ostatní dívat. Z flašky taky dostane hned najíst tak co. Nevím co na kojení lidi vidí tak špatného to fakt nechápu. Vždyť chceme pro dítě snad to nejlepší ne? Myslím si že Sunar nebo Nutrilon mateřskou lásku u kojení nenahradí!!! Tím ale samozřejmě nekojičky neodsuzuje ale jen říkám svůj názor . 
        Ilka19   | 09.08.2011 13:22:59
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Kojení vs. nekojení
          já mateřskou lásku u kojení nepoznala. Právě naopak jsem svoji dceru nesnášela. Vždycky když začla řvát hlady, tak jsem chtěla utýct a už se nevrátit, nesnášela jsem kojení. Pro mě to bylo prostě mučení a stres. Já jsem naopak za Nutrilon ráda  
          Gastrica   | 09.08.2011 17:59:18
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kojení vs. nekojení
            no každej to má jinak to je fakt ale jako ja někdy taky mám vztek když po půl hodince škytne ale tak když si řeknu že je malej a sám si neporadí tak se uklidním . moje sestra taky furt má sunar takže je to na každém a jeho volba :)
            Ilka19   | 09.08.2011 18:06:55
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Kojení vs. nekojení
              no, u mě to nebylo jen o škytnutí   já ji regulerně fakt nenáviděla za to, že mi kouše prsa do krve  
              Gastrica   | 09.08.2011 18:11:25
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Kojení vs. nekojení
                aha tak to mě malej naštěstí do krve ne ale taky někdy kouše schválně :D
                Ilka19   | 10.08.2011 10:16:49
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Kojení vs. nekojení
                Já svou 6mesíční dceru plně kojím a jsem za to nesmírně vděčná, vím bohužel moc dobře, kam až může vést frustrace z toho, že žena kojit nemůže. Přesto bych si nedovolila odsoudit žádnou matku, která nekojí, ať je to proto, že nemůže nebo proto, že nechce (nějaký důvod k tomu zřejmě ženy mají, ač nevím, jaký). Ovšem prohlásit, že jsem svoje dítě "regulérně nenáviděla" za to, že mě při kojení kouše, to se mi odsouzeníhodné zdá. Stačilo by se na to podívat racionálně a uvědomit si, že novorozenec asi jen těžko chápe, že když stiskne, tak to bolí.
                zlamhanka   | 11.08.2011 12:30:42
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: Kojení vs. nekojení
                  klidně mě odsuď, ale pokud sis neprošla laktační psychozou, tak radši mlč  
                  Gastrica   | 11.08.2011 12:36:02
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: Kojení vs. nekojení
                    Já osobně ne, ale někdo velmi blízký ano (o tom jsem ve svém příspěvku mluvila). A bohužel dopadnul mnohem hůř než ty...
                    zlamhanka   | 11.08.2011 12:38:53
                    Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Kojení vs. nekojení
                      to mě mrzí, že ten dotyčný dopadnul hůře, než já. Já měla štestí, že mi někdo pomohl, jinak bych tady už asi nebyla... Každopádně si myslim, že odsuzovat se tu navzájem nemusíme  
                      Gastrica   | 11.08.2011 12:41:39
                      Reagovat | URL příspěvku
                    • \
                      RE: Kojení vs. nekojení
                      Ale pokud říkáš, že šlo o laktační psychózu, tak to beru.
                      zlamhanka   | 11.08.2011 12:42:43
                      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      mě je to jedno.. já si říkala-bude mlíko, bude,nebude nedá s enic dělat..kojit max do roku,ale jelikož už ted se dostavuje, tak to nevydržím:D a na veřejnosti?bezproblemu vsude a kdekoliv:D:d
      amalie2011   | 09.08.2011 07:22:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      Ono se dá rozhodnout před porodem a tvrdě se toho držet?
      Já osobně:
      1. dítě - nikdy jsem nekojila.
      2. dítě - kojila jsem asi 4 měsíce.
      3. dítě - kojila jsem asi dva týdny, neuměl se přisát, nějak jsem neměla potřebu se přemáhat a snažit ho kojit. Jednodušší bylo koupit Sunar.
      Kojení na veřejnosti... Jsem matka 3 dětí, ale nechápu ty, co na veřejnosti kojí... Nic kouzelného na tom nevidím.
      polova   | 09.08.2011 07:42:17
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        není to kouzelné,ale když chces na delsí procházku, a není kam se schvoat..nic jineho ti nezbyde:D:D
        amalie2011   | 09.08.2011 07:45:19
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Kojení vs. nekojení
            . Když byl Honza kojený (to druhé dítě) já byla matka Herodes. Povětšinou jsem si všechno plánovala tak, aby vydržel, ty tři hoďky dal v pohodě, ale jak se to protáhlo a on dostal hlad, nikdy jsem ho venku nekojila, byla jsem schopná přes půl města jít s řvoucím děckem dom a tam ho teprve nakojit.
          polova   | 09.08.2011 07:51:23
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kojení vs. nekojení
            tak to já byhc nedala:D zaprvé teda jíme po hodce a pul-max po dovou:D:D a abych kvůli kojení letěla dom a pak se tam vracela,když bych to neměla vyřízené,to by mě mohlo..ale obdivuju tě..já byhc v takovém případě nic nestihla:Dpač bych se furt vracela dom:D:D
            amalie2011   | 09.08.2011 07:54:17
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Kojení vs. nekojení
              :-). No jo no, já byla mistr v přízpůsobování se dětem:-). Tak nějak jsem si je přetvořila podle sebe, jenže u všech to nejde. Ale jakmile se začal do péče více zapojovat manžel nějak se to zhroutilo:-))), ale naštěstí začal v době, kdy už jsem nekojila a bylo fuk, jestli jí doma nebo venku.
              polova   | 09.08.2011 08:02:25
              Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        přesně tak, kouzelné to není, ale nebudeme přece kvůli kojení jezdit domů z procházky.
        kacato   | 09.08.2011 07:56:10
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        jak neni kouzelne
        cary mary fuk - misto kralika vytahnu kozu
        zajic   | 09.08.2011 13:05:00
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      je to kazdeho vec jestli kojit bude nebo ne - pokud je to z vlastniho rozhodnuti. Pokud je to proto, ze mimco malo pribira nebo se neumi prisat, je to vec jina... i kdyby dotycna chtela sebevic a proste to nejde, tak se neda nic delat. Jen mi prijde, ze posledni dobou je na maminy takovej divnej tlak - "ty nekojis? a proc?" ted jsem treba cetla clanek o Agate a v titulku bylo "konecne koji". Proste u nekoho jde a u nekoho ne. Prijde mi, ze ty maminy jsou pak z toho daleko vic nestastny, jen proto, ze ony sami kojit nemuzou. Ja na verejnosti kojila, snazila jsem se najit misto nekde v klidu (nekdy a nekde to proste neslo), protoze pak prcek u piti koukal kde co lita a co ho od jidla rusi. Jeste, ze uz ma malej prikrmy a kojim jen vecer, v noci a rano...
      chezzie   | 09.08.2011 07:59:05
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        Vidis, a tady v USA mi to prijde naopak.Ze se divaji skrz prsty na ty kojici jak na nejake hipisacky nebo amis cirkev.Ze jsou nektere ty americanky proste line si o tom najit informace.Dokonce jsem slysela vyroky jako fuj,to je odporny,prece mi dite nebude zuzlat prso.Hodne jich tu koji jen tak tech 5-6 tydnu a to je cele.berou to,ze tak je to normalni a omezuje je to proste,protoze se casto chteji vracet nejen do prace,ale take k piti alkoholu.

        Pak je tu druhy extrem - ty co jsou hodne do prirodna a odsuzuji ty ostatni a oni jedine BIO a latkove pleny a kojeni do 3 let - to uz je zase moc.
        Nemam rada extremy, jsem nekde mezi..ale spise se priklonuji k te "prirodni" strane v moderno-rozumne mire 

        Ale ja jsem proste typ od vseho trosku - mam hodne rozdilnych stylu a asi i stranek osobnosti
        janney   | 09.08.2011 08:12:18
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Kojení vs. nekojení
          A já se ptala tety, ona bývá vždy půl roku v USA, v LA, na kojení a ta mi říkala, že právě u nich je to přirozené. Taky jsem si říkala, Američanky to neřeší, prdnou jim lahev a hotovo a ona, že ne, že tam kojí dlouho. Ale možná to jsou maminky jen v jejich okolí, sestřenice kamarádky a tak. Sestřenice má dvě děti a obě kojila dlouho, ale to je samozřejmě Češka, tak na to má jiný názor. A chodila normálně do práce samozřejmě.
          angieblack   | 09.08.2011 08:56:45
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kojení vs. nekojení
            Vis co , ja muzu mluvit jen z toho vzorku,co mam kolem sebe ja.A ja si jsem samozrejme blizsi s tema co maj nazory jako ja a prekvapive se tady najde docela dost skvelych holek.Ale z toho vzorku vetsina dela to co pisu.
            Californie je jina - a jeste par dalsich statu - tam je hodne vegetarianu,hodne bio, recyklace, hodne prirodne naladenych lidi,pohodicka,vinice,spostu ruznych restauraci..proste je to tam jine.
            Tady to neni nejhorsi,ale jsme vic konzervativni oblast. 
            janney   | 09.08.2011 09:33:44
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Kojení vs. nekojení
              Jj, já psala, že to je možná jen v jejich okruhu. Teta dokonce vyprávěla, že jedna sestřenice kamarádka odnosila děti jiné kamarádce, jako náhradní matka.
              angieblack   | 09.08.2011 09:35:27
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      Jsem priznivcem a zastancem kojeni a nemyslim si,ze by se matka z urcitych pocitu a informaci v tehotenstvi mela rozhodnout,ze dite rozhodne kojit nebude. Pokud se tak vec vyvine na zaklade podstatnych zdravotnich problemu jak maminky tak miminka,tak to pak pochopit dokazu a nikoho nesoudim.
      Jen si myslim,ze by se proti tomu nemely rozodnout predtim,nez to vubec zkusi - nez jsou matkami miminka co uz je venku a potrebuje mliko.

      K dalsim otazkam: Ano, kojila - plne 7 mesicu,posleze jsem zacla ubirat kojeni az v 1 roce ditete.Uplne ( tehdy uz jen s jednim rannim kojenim) jsem prestala v 18 mesicich ditete.

      Kojeni na verejnosti mi nevadi,POKUD PRSO NENI ODHALENE!!Sama jsem na verejnosti kojila,ale mela jsem satek nebo plenu pres rameno a miminko i prso bylo schovane.Pripadne jsme sla na damske toalety s lavickou,ale proti tomu ted docela jsem zpetne zamerena.Protoze mi prijde trapny,ze by miminko chudak muselo jist na zachodkach.My taky na zachode a jeste verejnem nejime 

      No proste jsem pro kojeni a ted uz jsou ruzne vymozenosti jak se dostatecne schovat aby nam nic nekoukalo ( Alyson ma uzasnou zasteru, kterou si vzdycky zavaze okolo krku a je to uzasne.)Me to naopak neomezovalo - Violka byla rychlik a za 10 minut byla nakojena.Tak proc odevsad utikat domu..
      Musim dodat,ze samozrejme nevim jak to jednou bude s dalsim ditetem,ale jsme rohodnuta kojit
      janney   | 09.08.2011 08:03:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      Než jsem rodila vůbec jsem to neřešila. Když se Patrik narodil měl problém s přisátím, tak nám trvalo než se to naučil, pak novorozenecká kolika... No ale snažila jsem se a celé 3 měsíce kojila plně, pak ještě do 5 měsíců částečně. Když jsem musela začít dávat Nutrilon, tak jsem to obrečela. Když pominu počáteční bolest bradavek a to že jsem musela přejít na kloboučky, musím říct, že samotný akt kojení jsem si užívala. Líbilo se mi, jak to malinké mimi, pije a je spokojené a byla jsem šťastná. Další dítě kojit chci, ale už vím, že když to nepůjde, tak se svět nezhroutí. Proti kojení na veřejnosti nic nemám, beru to jako přirozenou věc. Nikdo nechodí kojit ven schválně, že? Přemýšlela jsem, jak dlouho bych chtěla kojit a můj pohled na to se změnil. Původně jsem myslela tak do toho roku, dnes si myslím tak do 6 - 8 měsíce. Můj postoj se změnil, když vidím toho svého raracha a to už prostě miminko není, je to chlapák a už mi to u něj přirozené nepříjde. Ale tak to mám já, když chce někdo kojit do 3 let, je to jeho věc.
      LenkaM23   | 09.08.2011 08:27:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      to je každé ženy věc jak se rozhodne. Třeba se to porodem ještě změní. Já kojila 18 měsíců. Kojila jsem i na veřejnosti a bylo mi to jedno. Přijde mi to normální. Prsa mám větší než před otěhotněním. Jsem ráda že jsem mohla kojit. Prošla jsem si i několika zánětama prsou a přesto jsem nepřestala kojit.
      Stáňa   | 09.08.2011 08:37:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      Já jsem zastáncem kojení. Kojila jsem jak Ondra potřeboval a sám si řekl po víc jak roce, že už nechce a radši vezme flašku. Nevidím důvod proč by matka neměla kojit dítě na veřejnosti, ale myslím že by to mělo mít určitý ohled jak na dítko, tak na ostatní. Pokuď se matka stáhne do ústraní, aby na kojení měla klid proč né, ale přijde mi až divné kojit v hlavním průchodu v nákupním centru a být skoro celá vyslečená a nebo v autobuse vedle úplně cizího člověka. Myslím si že i miminko si zaslouží svůj klid na jídlo.
      Maminky co se rozhodou nekojit neodsuzuju, je to jejich rozhodnutí a sami se rozhodli ochudit se o krásné chvilky s miminkem. Těm co nemůžou kojit, ať už ze ze zdravotních důvodů či že to prostě nejde je mi líto, ale určitě by se kvůli tomu neměli trápit a brát to jako selhání.
      Ady.S   | 09.08.2011 08:40:46
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      Nevím, proč by to nějaká matka dělala, je to podle mě hodně sobecké rozhodnutí, aspoň zkusit by to mohla. Kojím 10 měsíců a doufám, že budu kojit aspoň do roka a půl, do 2 let ideálně. Nevadí mi to, jsem za to nesmírně ráda. Kojení na veřejnosti mi nevadí, ale nekojím v největším davu, jdu vždycky někam stranou, když to jde. My když jíme, tak si taky nezalézáme do křoví, dítě nemůže za to, že jeho jídlo je v takovém balení v jakém je.
      Chápu, že některé maminky prostě kojit nemůžou, ale udělali pro to vše, co se dalo, ale nechápu ty, které to prostě z vlastní lenosti vzdají a nic pro to ani neudělají.
      angieblack   | 09.08.2011 08:43:42
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        a protože my na toto máme od počátku stejný názor, nebudu to psát dvakrát a naprosto s tebou souhlasím. Já chtěla kojit do roka a nakonec to vyšlo do 10 a půl měsíce.
        luciasek84   | 09.08.2011 09:07:47
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Kojení vs. nekojení
          Já na tohle téma nejdřív ani psát nechtěla, protože se tu najde hodně "protikojících" matek, ale napsala jsem. Stejně jako na téma výživy dětí a včera o psaní nesouhlasných názorů.
          angieblack   | 09.08.2011 09:10:47
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        Ani já už nic psát nemusím. Přesně s tímto souhlasím.
        nadule1   | 09.08.2011 10:40:18
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        taky plne souhlasim..
        navic ja chtela kojit co nejdyl,vyhovovalo mi,ze jsme tolik moc usetrili za sunar, a hlavne,ze alex dostal to nelepsi co mohl..
        ze dne na den se alex v 7.mesicich sam odstavil a pak zacal boj s tim,naucit ho pit lahvickou..
        Andrea81   | 09.08.2011 12:36:17
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Kojení vs. nekojení
          U nás to bude taky zajímavý. Flašku ne a ne. I proto to musím vydržet co nejdýl. Když se teda neodstaví taky sám.
          angieblack   | 09.08.2011 13:16:13
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kojení vs. nekojení
            my ho pak krmili jak kralika  .porad jsem jen kojila,ani dudlik nemel od narozeni nic.a a kendou rano brecel po probuzeni,dala jsme ho k prsu a hysterak a ani za boha ne a ne napit.marne pokusy nekolikrat asi tyden znovu kojit a nic.a tak jsem mu davala odstrikane mliko lzickou,to bylo neco.trvalo mesic,nez se naucil sam pit z lahvicky jakz takz a kolik jsme jich nakoupili ruznych savicek a vseho.des..
            Andrea81   | 09.08.2011 13:19:02
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      když se matka rozhodne už před porodem tak je podle mě pitomá,pokud tomu nasvědčují okolnosti po porodu tak to chápu.Jen nesnáším bláboly a výmluvy typu,mám málo mlíka, mám slabé mlíko,dítě pláče hlady a pod. To je jako bych já tvrdila že jsem tlustá i když nic nejím. Já jsem kojila své děti skoro rok,do té doby, dokud moje mlíko chtěly,samy pak daly přednost jiné stravě a mléko přrozeně ubývalo až zmizelo. Kojila jsem na veřejnosti, kojení pro mě bylo stejné jako dítě nakrmit z flašky. Nevím,kde kdo vzal, že se s prsama na veřejnosti hází, dává se cucnout sousedovi v metru, či mlíko stříká do všech stran. Kojení na lavičce v parku či na nějaké venkovní zahrádce u restaurace bylo tak soukromé, že to ani nikdo nepostřehl.Takže nevadí !
      lucie73   | 09.08.2011 09:07:27
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
             
        angieblack   | 09.08.2011 09:09:18
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        naprosty souhlas     
        ja jsem dvojcata kojila 17 a 18 mesicu, kdy se sami odstavili, anicce necham stejnou volnost 
        jecidlo   | 09.08.2011 09:34:23
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
               
        janney   | 09.08.2011 09:36:06
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        No s tím slabým mlíkem bych teda oponovala. Malá si kojení užívala, ale ve 4 měsících i přes kojení po 2 hodinách ubrala 250 g a když jsem si odstříkala, tak to byl šedozelenej průhlednej blivajz. Mudra mi tenkrát řekla, že to je už nedostačující slabé mléko a ať přidám UM. Taky jsem to obrečela, ale neřešla.Takže bohužel, kojo plně jen do 4 měsíců a já chtěla mnohem dýl.
        miky.81   | 09.08.2011 12:36:50
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Kojení vs. nekojení
          a čím to bylo jsi pátrala ?????
          lucie73   | 09.08.2011 12:49:39
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kojení vs. nekojení
            Pátrala. Jedla jsem pořád stejně a i pitnej režim jsem měla ok. jako dětská sestra jsem si na tom dala fakt záležet. Ale nedopátrala jsem se. Možná i dědičnost, moje mami měla se mnou stejnej problém jen o měsíc dřív a ségru kojila jen 6 týdnů a pak taky nepřibírala. Ani dětská a ani gyndařka mi to neřekly proč. Tak nevím. Holt jestli si tělo řeklo a dost... třeba bych to pak nezvládala zdravotně. Fakt nevím.
            miky.81   | 09.08.2011 12:56:16
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kojení vs. nekojení
            Na množství toho bylo ale pořád dost. Zkoušela jsem i při UM odstříkávat, ale barva furt fuj a později už toho bylo i málo, tak jsem už ani neodstříkávala. Ale z jednoho prsa třeba i 150 týdle břečky. Jen žádná výživová hodnota už asi. Ale za ty 4 měsce měla malá přes 4 kila nahoře, takže aspoň něco.
            miky.81   | 09.08.2011 12:58:21
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        to je pravda, taky jsem kolikrat kecala s clovekem, ktery sedel vedle me, a ten az potom, co jsem decko dala brknout, si vsiml, ze jsem vlastne kojila.
        zajic   | 09.08.2011 13:08:16
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      Kojila jsem obě dcerky - 18 a 12 měsíců. Bylo to pro mě až na pár kriziček krásné období... Když bylo potřeba, nakojila jsem miminko i na veřejnosti (třeba v parku na lavičce), jen jsem se snažila najít aspoň trošku soukromí 
      Nikomu nezazlívám, když se rozhodne nekojit. Určitě k tomu taková maminka má své důvody... Já jsem se rozhodla pro mateřské mléko a měla jsem štěstí, že to šlo tak, jak jsem chtěla...
      Mahani   | 09.08.2011 09:15:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      Jsem zastáncem kojení,samozřejmě,né za každou cenu (někdy to prostě nejde)ale výrok prvorodičky,která ještě před porodem prohlásí,že nikdy kojit nebude prostě nepochopím....
      Proti kojení na veřejnosti nic nemám,sama jsem kojila na možných i nemožných místech zvládla jsem i kojit za chůze (v podstatě jsem prokojila celé odbavování na letišti)
      Kojila jsem jednoho 20 a druhého 24 měsíců
      Andělka   | 09.08.2011 09:27:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      I já jsme zastáncem kojení, ale ne za každou cenu. Když to nejde, tak je podle mě pro dítě lepší maminka v pohodě a UM, než kojení a vystresovaná mamka. Kojení na veřejnosti mi nevadí. Přijde mi to divné teda u velkých dětí. Já sama na veřejnosti nekojila a Vítka jsem kojila 10m, pak jsem ztratila mléko.
      sazicka   | 09.08.2011 09:45:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      Tak já zkoušela kojit Jirku skoro 10 dní,bylo mě to protivný,dítě věčně hladový...Skončil na Sunaru a pro holku už jsem si vydupala flašku 2 den po porodu.Nebudu dělat něco co je mi protivný jen proto,že je to dneska v modě.Co se týká kojení na veřejnosti,je mě úplně ukradený pokud se to týká malých mimin a dětí do max.7 měsíce.Tam chápu,že matka je taky člověk a nebude neustále lítat domů protože má prcek hlad.Ovšem když vidím ty dětičky okolo roka a výš,co dožvejkaj rohlík a sápou se matce pod triko a ta se klidně pomalu svlíkne a batole kojí,tak to je hnus velebnosti.Zajímavé je,že tyhle ty modní nápady vidíte ve velkých městech Praha,a pod. tady ve Světlý jsem ještě nepotkala ani novorozeně kojené na veřejnosti.
      Val.J35   | 09.08.2011 10:12:53
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        Nesouhlasím s tím, že je to jen ve velkých městech. U nás na vsi to taky není nezvyklé a ve městě už vůbec ne.
        angieblack   | 09.08.2011 11:00:49
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        Já bydlím v prdeli světa a na dětském hřišti je to zcela běžné kojit děti. A vcelku mě zvedá ze židle výrok, že nebudeš kojit jen proto že je to v modě. Mě by zajímalo, co bys dělala v době, kdy umělé mlíko nebylo. To ty ženský prostě zatnuly zuby a i když to bolelo tak kojily. Podle mě je moda to že dáš 10 dennímu dítěti UM, protože je to teď dostupný. Ale rozhodně není moda kojit takhle malé dítě!
        luciasek84   | 09.08.2011 11:08:44
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Kojení vs. nekojení
          Dřív se jim dalo normálně kravský nebo kozí podle mě. Ale souhlasím s tebou.
          angieblack   | 09.08.2011 11:25:47
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Kojení vs. nekojení
          Kdybys četla,tak jsem psala že po zkoušce na klukovi mě bylo kojení protivný.Takže jsem nekojila.A promiň ,modni to prostě teď je,zasloužilé matky se předhánějí která kojila déle,doktoři,lakteční liga a pod.ti od počátku těhu masírují mozek článkama a přednáškama tipu "jen kojené dítě může být zdravé" a "kdo nekojí není správná matka".Za socialismu bylo pro změnu v modě UM a správná matka údernice kojila max.6 neděl,v 6 měsících zahodila dítko do jeslí a s úsměvem šla do fabriky.
          Val.J35   | 09.08.2011 11:40:29
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kojení vs. nekojení
            Já to četla, neboj. Názor mám pořád stejný :)) Mě je protivných věcí které dělám, protože si myslím že jsou správné..to je o postoji. A ten já mám jiný ale neznamená to že nejlepší.
            luciasek84   | 09.08.2011 11:48:24
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kojení vs. nekojení
                 
            Sunny   | 09.08.2011 11:59:51
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Kojení vs. nekojení
          Třeba v té africe-tam UM není a děti se jen kojí.A taky se nosí připlácnuté v šátku na zádech.Nemají prostor,hračky,plínky nevím a taky přežijí.Otázkou je jak dlouho.Pruměrný věk je tam 40 let.
          Honafa   | 09.08.2011 11:45:29
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kojení vs. nekojení
            No není divu, když většinu života hladoví..
            luciasek84   | 09.08.2011 11:49:25
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kojení vs. nekojení
            druhá věc, jsou kojené do celkem velkého věku, nošené do té doby dokud neumí samy chodit a nevím, nežiju tam ale řekla bych že rozmazlené nebudou. Takže kojením a chováním dětí to nebude,jak si tady v čr myslí některé maminky, nebo aspoň v mém okolí.
            lucie73   | 09.08.2011 11:59:28
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Kojení vs. nekojení
          já nebyla kojená. Sice Sunar byl, ale ten se dával až od nějakého věku nebo co (nebo na to naši neměli, nevim), takže mamka mě normálně krmila ředěným kravským mlíkem. Stejně tak babička takhle krmila všechny svoje děti, protože nemohla kojit. Nějak se to v minulosti taky muselo řešit, když prostě to kojení nefungovalo a UM nebylo...
          Gastrica   | 09.08.2011 12:51:24
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        "Nebudu dělat něco co je mi protivný jen proto,že je to dneska v modě."

        i když už to tady padlo, tak tohle je argument absolutné nevhodný  i když si to tak třeba nemyslela, kojení není o "mode" ale o tom, že mateřské mléko je pro dítě to nejlepší, proto se nám v těch prsech dělá....
        Mysulatko   | 09.08.2011 12:24:49
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        jo,uz jsme si jednou spolu souhl;asili o nechuti k nojeni... 
        Liberte   | 09.08.2011 15:33:22
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        No, tak ty jsi hustá, ale holky už to vyjádřily  
        Terča80   | 09.08.2011 17:30:38
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      Už bylo napsané všechno.Přidám jen názor,že já tomu mlíku nevěřím.Nevěřím,že to má nějaké vyživné hodnoty.Kdyby se každé mamince udělal rozbor alespon 1 měsičně tak bych tomu věřila.
      Třeba ani nevěřím,že když třeba sní zelí,že miminko nadýmá,nebo teplé pečivo.Nás taky nenadýma,když pijeme normalní mléko.Nebude to tím co maminka jí,ale celkovou nekvalitou mlíka.
      Jinak já jsem mlíko měla,techniku kojení jsem taky zvládla,dítě sálo.Jen jsem tomu nevěřila tak jsem kojila vždy tak měsíc.
      Honafa   | 09.08.2011 10:43:22
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        A z čeho myslíš, že ty děti přibírají, když tedy nemá výživové hodnoty.
        To, co nadme maminku, nadme i dítě. Mě zelí nadýmá, i pečivo, ale to mu nevadilo. Zelí časem taky ne.
        angieblack   | 09.08.2011 11:03:03
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        No vzhledem k tomu,že naši skunci přibírali půl kila za 14 dní tak věřím tomu,že to výživovou hodnotu má :D
        Andělka   | 09.08.2011 11:09:46
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        Gábi, jak teda vysvětlíš že JEN kojené dítě půl roku přibere z 3.500 na 7 kilo?? Někde ty živiny asi brát musí, ne? Nemůžeš přeci srovnávat normální mlíko které prošlo milionem úprav než se dostalo k tobě a mateřské mléko. Zkus dát zelí a teplé pečivo krávě, podojit krávu, vypít to a pak zjisti jestli tě to nadýmá:)
        luciasek84   | 09.08.2011 11:11:15
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Kojení vs. nekojení
          Přibírají,přibirají,ale to neznamená,že to má v sobě vitamíny atd.Ja třeba coby kojíci maminka neměla vubec čas jíst a už vubec né zdravě.Ze mě by žádné vitamíny,bílkoviny nevymáčkli.Píšu to jen za sebe.Ostatní to mají samozřejmě jinak.Asi dětem předavají to nej.
          Fakt by mě zajímal pruzkum,kdyby nějakému vzorku kojících žen dělali denně rozbor.
          Honafa   | 09.08.2011 11:22:59
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kojení vs. nekojení
            Taky nejím zdravě, kolikrát se najím ráno a pak až večer. Přes den jím samý sračky dalo by se říct. Vitamíny máš v zásobě, taky jde hodně o protilátky, ty mu hlavně dáváš.
            angieblack   | 09.08.2011 11:28:34
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kojení vs. nekojení
            ja behem kojeni sladovala kilo masa denne,spoustu zeleniny a ovoce a byla jsem po 2 mesicich kost a kuze a obcas fakt tekla zelena hnusna voda a ne mleko...ja to videla pri odstrikavani a je fakt,ze to bych teda nedala ani nikomu,natoz vlastnimu...dostali vzdy pri takove varce rovnou um...pokud byla ridsi smetanka,klidne jsem do toho vrazila par odmerek um at je hustsi a bylo...a ve 4 mesicich jsem to natvrdo stopla,vic tekla zelena voda nez mleko a k cemu se tyrat odsavackou 
            Liberte   | 09.08.2011 15:36:24
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Kojení vs. nekojení
                   
          Mysulatko   | 09.08.2011 12:28:32
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        Když se dělá mlíko, neptá se tě, jestli vitaminy dáš nebo ne - prostě se tam přesunou      Nakonec je to nejpřirozenější způsob výživy.
        A o tom, že záleží, co sníš, mám důkaz - jeden čas se mlíko od naší kozy nedalo vůbec pít, jak z něj byla cítit kozina. Přednesla jsem stížnost tchýni coby majitelce, ta se zamyslela a pak si vzpomněla, že jí začala dávat kvůli nadýmání pelyněk. Vysadila ho a mlíko bylo zase dobrý  
        Sunny   | 09.08.2011 11:32:17
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        proto se všude píše že má matka kojná jíst rozmanitou a vyváženou stravu aby dítě prospívalo, nikde se nepíše že nemá jíst čerstvé pečivo. nebo já to aspoň nečetla, nadýmání může být taky v technice kojení, někdy dítě hodně polyká vzduch. Tvrzení že miminku svědčí že maminka sní za den jen půlku brambory,jeden jogurt a týden starý plátek chleba je dle mého pitomost. jen ať si každý vzpomene co vám připravují v porodnici, o starém pečivu nemůže být řeč a že by to byla dieta se říct teda nedá. Chápu že některá miminka prdí hůř a některá líp ale znám takové, co jedly za den jen tvrdý plátkový sýr a tvrdily mi, že po všem ostatním jim dítě propláče celé noci. taková hovadina, bože. Ale to jsem odbočila od tématu. Které je i tak dost kontroverzní, počítám že tu bude zase nejvíc příspěvků                   
        lucie73   | 09.08.2011 12:05:46
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Kojení vs. nekojení
          Jj, v porodnici jsme měli pokaždé čerstvé rohlíky.
          angieblack   | 09.08.2011 13:22:48
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Kojení vs. nekojení
          Dala bych ti na kojení Patrika. Bohužel jsem plno věcí opravdu jíst nemohla, ale ona ta kolika má spojitost s alergií. A to jsem občas něco zařadila do jídelníčku, že to přece není možné. A Patrik mi pak poděkoval několika hodinovým řevem. Ale to nepochopíš, když tvé dítě tím netrpělo.
          LenkaM23   | 09.08.2011 13:37:47
          Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        No nevěřit mateřskýmu mlíku je trochu paradox.Příroda nás stvořila jako savce co potřebují po narození nějaký ten čas krmit mlékem,tak se taky postarala o to,aby samice(matka)dávala do toho mlíka to nejlepší.To že máme možnost to zase "ochcat"a nekojit,to je milá vlastnost člověka     Jinak rozbory by ti byli v celku na prd,pokaždé je to mléko trochu jiné,to tělo matky prostě samovolně reaguje na to co mládě zrovna potřebuje.
        Val.J35   | 09.08.2011 12:07:13
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        Tak to je asi divný ne? Jak by potom ty děti přibejvali. Jo a kráva se živí většinou jen trávou a nebo tak a ty čertství nepasterovaný mlíko nepiješ, piješ už upravený, takže tam tě jako nemá moc co nadmout. Mě zelí nenadýmá, ale třeba hrozno, nebo ředkvičky šíleně a malá po nich byla taky strašně nafouká. To by pak matka mohla i chlastat a bylo byto jedno a nebo jíst všelijaký fety že? A pokud MM pasterizjí, tak se tam ty nadýmavý věci upraví zrona, jak v mlíku od krávy.
        miky.81   | 09.08.2011 12:46:43
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        Eliášek se "vykojil" ve třech měsících na 7 kilogramů. Co se vitamínů týká, tak pokud nejíš zdravě, mimčo si je bere přímo z tebe, proto jsou pak problémem např. odvápněné kosti a tak podobně.
        Terča80   | 09.08.2011 17:32:21
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      Kojení je na každé z nás - ať už jestli kojit či ne anebo kde kojit. Mě to na veřejnosti nevadí, vždycky to jde udělat tak, aby nebylo vidět vůbec nic...
      Jinak si myslím, že je v posledních letech kolem kojení děsné halo - jeden čas se úplně stejně udatně proragoval Sunar (když já byla malá  ) a pohybuje se to na můj vkus mon z extrému do extrému. Dnes aby měla maminka depresi, že jí kojit nejde jen proto, že její okolí ji doslova odsoudí, div že neukamenuje, co je za macechu, když nekojí. Nemám ráda extremismus obecně, tedy ani v tomto - každý jsme přece jiný a vyhovují nám jiné věci...
      Sunny   | 09.08.2011 11:28:48
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        Jojo, v tom máš pravdu. Ten extrém není dobrý. Kojit za každou cenu je blbost. Ale zase jak píšeš že je na každé z nás jestli kojit nebo ne, tak to je podle mě stejné jako když řekneš jestli oblíkat nebo ne. Že deka přehozená přes dítě ho zahřeje stejně jako oblečky. Tak ať si to každý dělá po svém. Stejně kdybys to viděla tak to okomentuješ, proč nemá na sobě nějaký oblečení a je jen v dece. Stejně tak to beru já. Kdo nemůže kojit, fajn, ať je rád že jsou tu náhrady a děťátku nic nechybí. Ale kdo kojit nechce protože to bolí, nebo protože to ničí prsa, nebo protože se mu prostě nechce, to je podle mě sobecký a jasný, těžko dá na mou radu a udělá to podle mě, ale taky to okomentuju :)))
        luciasek84   | 09.08.2011 11:45:13
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Kojení vs. nekojení
          Je zajímavé,že právě matky karieristky co jdou po 6t do práce tak kojí jak o duši.Asi si tím zalepují špatné svědomí.
          Třeba ta Topolánková jak měla miminko Nikolase a kojila ve sněmovně.Tam ho měla v kanclíku,seděla tam chuva a ona si odskakovala co 2h kojit.To beru jako odstrašujíci příklad.Nebylo by dítěti lépe venku,nebo doma,kde by si mohlo hrát i když s chuvou a pít UM?Takhle matka nebyla sobecká?
          Honafa   | 09.08.2011 11:51:29
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kojení vs. nekojení
            A víš že mě to divný nepřijde? Já si myslím že v kanceláři měla hraček dost a ven také určitě s chůvou šlo. A 6 týdenní miminko kromě hrací podložky a pár chrastítek víc nepotřebuje... v půl roce už by to divný bylo.
            luciasek84   | 09.08.2011 11:57:21
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kojení vs. nekojení
            Mě to taky divné nepřijde. To kojení je taky přeci čas strávený s matkou. Dítě ví prd, kde je doma. Zvlášť takhle malé. Stačí, že má lidi, které zná.
            angieblack   | 09.08.2011 13:25:36
            Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Kojení vs. nekojení
          Nevím, tak jako tak si myslím, že má matka právo se rozhodnout a nikdo z nás nemá pověření ji soudit - já bych si to tedy nedovolila (a to jsem kojila oba kluky skoro do 12 měsíců).
          Sunny   | 09.08.2011 11:58:54
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Kojení vs. nekojení
           
          Terča80   | 09.08.2011 17:34:52
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      ještě napíšu příběh ze života:
      Mám kamarádku co chtěla moc moc kojit, dokonce to bylo druhé dítě,takže žádná novicka to nebyla, jenže chlapeček se jí špatně přisával,(asi blbý výraz), no a nemohl se pořádně chytit a zkrátka jim to nešlo, byla u ní laktační poradkyně až doma,zkoušely možné nemožné, ona mlíka dost, ale kluk plakal hlady a nenapil se. Zkoušely to přes malíček, prostě dělaly psí kusy, nakonec jí sama lakt.poradkyně řekla, že se má na to vykašlat a dát UM. Maminka kamarádka se psychicky zhroutila, začala brát antidepresiva, začala navštěvovat psychiatra, upadla do letargie a přestala se úplně starat o děti. Vládu musel převzít manžel a prarodiče, ona jen seděla, čuměla do blba a plakala, že zklamala jako matka. Nic platné že my jsme jí všichni říkali, že to je blbost, že kojení není středobod světa, ona mlela svou, že jí syn bude míň milovat než syn jiné mámy, který je s ní spojený přes to prso. Nakonec všechno dobře dopadlo a má dnes dvě zdravé děti kteří jí milují a naopak ten mladší, nekojený je takový malý závisláček, ale pomoct jí museli doktoři. Tak tohle je ten extrém, kam by to nemělo nikdy dojít.
      lucie73   | 09.08.2011 12:16:29
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        jenže reakce současné společnosti to právě sem ženou  
        Sunny   | 09.08.2011 12:27:41
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Kojení vs. nekojení
          no jo ale jak tomu zabránit, společnost vede k tomu aby matky kojily, že je m.mléko zdravé, což je správně, oproti minulému režimu, a pak je pár bláznů co to vedou do extrémů, lakt.poradkyně nemají diktovat ale pomáhat, to myslím taky dělají, tak kde je chyba ?????
          lucie73   | 09.08.2011 13:24:09
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kojení vs. nekojení
            Tak ta kamarádka nebyla zrovna psychicky normální, ne? Normální ženskou by to tolik nepoložilo.
            angieblack   | 09.08.2011 13:38:55
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Kojení vs. nekojení
              V šestinedělí stačí málo, aby tě to položilo... zřejmě patříš do té šťastné skupiny, se kterou hormony necvičí?
              Sunny   | 09.08.2011 13:50:36
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: Kojení vs. nekojení
                Já tam zapomněla napsat to o těch hormonech.
                Tak určitě, některé sestřičky to razí děj se co děj, ale je přeci na té dotyčné, aby si zachovala zdravý rozum. Jak jen to jde.
                angieblack   | 09.08.2011 14:04:57
                Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kojení vs. nekojení
            Taky nejspíš měli trochu vliv hormony po porodu, dle mého.
            angieblack   | 09.08.2011 13:39:20
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kojení vs. nekojení
            V lidech - prostě to ženou do extrému a bohužel okolí má na člověka vliv. Bavila jsem se o tom i v porodnicích, když jsem jezdila fotoreportáže a bohužel i mezi sestrami se najde určité procento těch, které razí: kojit a za každou cenu.
            Sunny   | 09.08.2011 13:52:42
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kojení vs. nekojení
            zabranit tomu odsavackou a lahvi....ja se tim zabyvat,tak ottik umre hlady ...prisaval se dost spatne a jedl dost malo a musel se dokrmovat strikackou...a z lahve slupnul poradnou davku az jsme ho museli brzdit dudlikem..ale to zase spousta maminek nechce odstrikavat..je to opruz,ale aspon nejak dostane MM
            Liberte   | 09.08.2011 15:40:41
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        Ty,brdo.
        Honafa   | 09.08.2011 17:37:57
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        tyjo to je mazec..
        Andrea81   | 09.08.2011 20:50:19
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      Jestli kojit nebo nekojit, to je věc kažý maminky. Jákojila do 4 měsíců a pak už to nestačilo, tak jsem přešla na Nutrilon, do půl roka jen ten a pak příkrmy.Teď čekáme druhou berušku a zase chci kojit, ale pokud to nepůjde, tak se svět nezblázní. Kojit na veřejnosti mi nevadí, jen jsem si dávala přes rameno a prso plínku. Jednak abych měla soukromí a jednak aby malá nečučela kde co lítá.
      miky.81   | 09.08.2011 12:24:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      takže já mám 2 děti,jedno nekojené a druhé kojené.Patriček kojený nebyl,protože jsem měla ploché bradavky a nechtěl se přisát a my spolu bojovali.Přístup sester na novorozeneckém byl tak odporný,že jsme z toho měli stres oba..u Danielky jsem měla formovače bradavek o kterým jsem se dozvěděla tady na Bolu   ,který mi pomohl bradavky vyformovat.Danielka se přisála okamžitě po porodu..kojila jsem ji do 19m,kdy jsem jí musela odstavit z důvodů mé nečekané operace spodku.Byla jsem št'astná že kojím,to tulení,krásný pocit a podobně..u Patrička mě to strašně vzalo,že nám to nejde,probrečela jsem hodně dní,ale co naplat UM bylo a je   .Na veřejnosti se mi podařilo několikrát kojit(musela jsem),ale vždy byla zakritá plenou.Jo a jestly to má nějaký vliv na zdraví?hmm nevím...Patriček byl za celých 5let(4m)nemocný jen jednou jak měl(8m) měl zánět hltanu,neměl ještě ani jedny antibiotika,Danielka která byla kojená tak byla nemocná neustále,2x zánět středního ucha v obou uších,neustála hlenovitá rýma,je alergička..ale kdybych si měla znova vybrat,kojila bych 
      lendy   | 09.08.2011 12:48:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      Kojila jsem 21. měsíců a jsem za to moc ráda. Nikoho za nekojení neodsuzuji, ale přiznám se, že nechápu maminky, které se to rozhodnou vzdát předem. Já si první dva měsíce vytrpěla jako kůň, měla jsem nesnesitelné bolesti, v noci jsem nespala, ale stejně mě ani nenapadlo to vzdát, když jsem věděla, že mám spoustu mléka a Míša krásně baštil. Mým prsou jen déle trvalo, než si zvykly a pak už to byla pohodička. Myslím, že je to dost i o sebeobětování se pro miminko a jsem na sebe pyšná, že jsem vydržela. Opravdu.  Kojení na veřejnosti mi nevadí vůbec, i já byla občas v situaci, kdy jsem musela vytasit prso třeba v parku nebo nějakém klidnějším koutku, ale stydlivá jsem, takže mě většinou kryl Lojza a úplně dobře jsem se u toho necítila. Ale nenechala bych Míšu o hladu. 
      Evulik25   | 09.08.2011 12:51:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      když se tak někdo rozhodne, je to její věc ikdyž to nechápu.
      Já jsem kojila obě děti, Vojtu rok a Adélku ještě kojím ( je jí skoro 10m). Já mám zas takový názor, kojit rok a pak dost, dokud nejsou děti moc veliký. Znám hodně případů, kdy si to pak vynucovali a nadařilo se přestat.
      Vojtu jsem na veřejnost snad nekojila vůbec, Adélku ano, nevadí mi to, ale zase mi to není nijak příjemné.
      Nejsem takový ten zarputilý kojící typ. Vím, že je to dobré a tak kojím, ale žádné krásné pocity u toho nemám  a taky je to levnější než UM.
      jana1260   | 09.08.2011 14:10:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      nelíbí se mi kojení na veřejnosti, když si ta maminka přes sebe nehodí plínu, tuhle jsem viděla jednu, která prostě vytáhla prso a ani se nezakryla a přišlo mi to divný, přišlo mi, že to dělá proto, aby byla středem pozornosti chlapů, nevím... když si přes sebe přehodí plínku, tak mi to nevadí.. jinak kojení/nekojení je rozhodnutí každého.. jasné je, že kojení je pro dítě nejlepší a pokud se matka rozhodne nekojit přestože k tomu nemá zdravotní důvod, tak mi to přijde trochu sobecké vůči dítěti....
      Evis 84   | 09.08.2011 14:23:59
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        Adam to nesnesl, když jsem přes něj dala plenu, takže to u nás takhle nešlo. Ale snažím se vždycky co nejmíň si to tričko vytáhnout. Ono se můžeš snažit jak chceš a stejně se na tebe každý podívá.
        angieblack   | 09.08.2011 14:27:26
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Kojení vs. nekojení
          vidíš, to mě nenapadlo, že by to mohlo prckovi vadit..
          Evis 84   | 09.08.2011 14:35:16
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kojení vs. nekojení
            to je ale taky divny na sebe hazet plinu.ty kdyz jis,tak si taky nelezes pod deku.a jak uz bylo psano vyse,dite ma hlad,chce se najist a nemuze za to,v jakem to ma baleni.myslim,ze neni problem jit nekde stranou a v klidu nakrmit dite.nikdo nemusi krmit v prostred ulice mezi stovkama kolemjdoucich.neni to prijemne hlavne pro to miminko,ktere by na to melo mit klid.. 
            Andrea81   | 09.08.2011 20:48:35
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        já teda přes sebe nic neprehazuju..at se kouknout.. u vody se taky opaluju nahore bezm tkao kojeni uz je miminum... nemam se za co stydet.. a díte se najíst musi...
        amalie2011   | 09.08.2011 18:19:34
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      Poprvé jsem kojila 6 měsíců. A podruhé víc jak dva roky. Byla to příjemná chvilka pro mne i pro malou a kojení jsme si užívaly obě. Příjde mi trochu zvláštní se rozhodnout už před porodem nekojit. Každý si to má aspoň vyzkoušet. Kojení na veřejnosti mi nevadí. Zvládla jsem kojit i za chůze, ale není nutné kojit u pokladny. Ani UM neudělám v obchodě, tak proč kojit. I děti si zaslouží trochu klidu a né kojit uprostřed rušné silnice. Já jsem používala plenu nebo byla malá pod tričkem. Kojila jsem v parku, v tiché uličce, v autě...Někdo kojit nemůže, ale maminka by neměla být smutná a trápit se.
      soni   | 09.08.2011 16:00:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      Výbušné téma, koukám  

      Když jsem byla těhotná, nenapadlo by mě, že bych nekojila. Že by se něco mohlo pokazit. Teprve na předporodním kurzu mě lehce znervózněla paní asistentka. Jak záněty? Jak bolavé bradavky? Je to přece příroda, ne? O-ou  

      Začátky v porodnici byly strašné, ale to asi u každé z nás. I přes správnou techniku to bolelo tak strašně, že jsem měla slzy v očích, palce se mi kroutily a modlila jsem se, aby už dopil. Jak se blížilo další krmení, chytala mě úzkost. Vše vyřešily kloboučky, pohoda džez...bohužel dočasně.

      Moje bláznivé mléčné žlázy si totiž usmyslely, že se mi těch mimin narodil autobus. Takže vyráběly a vyráběly a já bolestí opět chcípala, chladila, nespala. Samo od sebe mi nevyteklo nic, takže odsávačka a šlachy v háji. Mlíko jsem lila do haj.lu, protože už se mi nevešlo do mrazáku a bylo mi z něj na   Báječný.

      Tento stav je u většiny maminek krátkodobou záležitostí. U mě se "ustálení laktace" nekonalo ani po půl roce! Zavedení příkrmů znamenalo další očistec. Čím více jedl normálně, tím hůř mi bylo, protože mléka neubývalo. Kojit jsem chtěla do roku. Eliášek se ale před třemi týdny sám odstavil v 10,5 měsících.

      Nastala další bolestivá mise s názvem "ukončení laktace". Nemusím říkat, že mléka bylo stále strašně moc, takže jsem si opět "užila".

      Dnes mohu snad říci, že jsem to zvládla. Kojení pro mě nikdy nebylo "krásné spojení s dítětem". Byl to opruz, bolest, odříkání. Ale ani jednou mě nenapadlo, že na to kašlu. Dělala jsem to pro syna a u dalšího mimča do toho jdu znovu.

      Absolutně nechápu matky, co to vzdají z pohodlnosti, že je to bolí, že nemůžou zapařit, že se nemůžou hnout od mrněte, nebo dokonce předem, aniž by to zkusily!!! Pokud je ženská zdravá a má výživný mlíko, tak má dát dítěti to nejlepší a to se jí samo od sebe tvoří pod tričkem...prostě automatické.
      Terča80   | 09.08.2011 18:02:47
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
             
        angieblack   | 09.08.2011 18:12:16
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
                  Pominu-li že se u toho řechtám nahlas, protože si tak nějak dost obrazně představuju ten autobus dětí  
        luciasek84   | 09.08.2011 23:09:04
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        ja to vzdala z pohodlnosti,me fak nebavilo kojit dva ,vazit je furt dokola ve dne v noci a pripadne dokrmovat strikackou to nedojedene...ja si pohodlne odstrikala a tatinek jim to pohodlne nacpal ve flaskach 
        Liberte   | 10.08.2011 14:15:59
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      Jsem zastáncem kojení,ale určitě ne za každou cenu.Rozhodně neodsuzuju maminky,které přestanou kojit,protože se miminko neumí přisát nebo mají problém s laktací,případně je to hodně bolí a než aby si kojení užívaly v klidu,trpí.Důležitější je,aby byli oba spokojení.Ale nedokážu pochopit,jak se některá maminka může už před porodem rozhodnout,že kojit nebude.Proč?Aby si nezničila prsa?Názor,že kojení je módní,mi přijde poněkud zcestný  Copak kojení je nějaká novinka??I kdyby teď "do módy" přišel Sunar,stejně budu kojit.Já jsem se v těhotenství kojení hrozně bála.Dělalo se mi mdlo už jen při představě,že mi bude "někdo" často a intenzivně sát bradavky,nemám to ráda  Ale měla jsem štěstí v tom,že nám to s Karolínkou šlo parádně už od začátku.Přisála se už na porodním sále a kojím ještě dneska (je jí rok)  Ze začátku to bolelo,to je fakt.Vždycky těch pár sekund po přisátí se mi tmělo před očima,ale pak už to bylo v pohodě.Byla jsem po porodu v takové euforii,že jsem tu bolest snášela dobře a ve srovnání s porodem to byla procházka růžovým sadem  Navíc to trvalo jen pár dnů.Chápu,že ne každá maminka má takové štěstí,proto,jak jsem psala na začátku,nikoho nesoudím.Kojení na veřejnosti mě nepohoršuje.Nechápu,proč by mělo  To,že to některé matky dělají proto,aby upoutaly pozornost mužů,je pěkná blbost  Já jsem ale stydlivá,takže jsem na veřejnosti kojila snad jen dvakrát a v ústraní.Nemohla bych malou nechat řvát třeba hodinu hlady 
      veverka77   | 09.08.2011 18:29:15
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      Kojení na veřejnosti mě teda fakt nijak nepohoršuje, já osobně jsem ale na tohle tak trochu stydlín. Rodila jsem císařem a kojila jsem částečně do 3 týdnů malé. Zpětně to vidím tak, že kdybych nebyla blbá a víc zabojovala, třeba s laktační poradkyní, kojila bych dýl. Malá asi neměla sílu si to mlíčko vytáhnout a moje máma mě ještě "podpořila" tím, že ani ona ani babička dlouho nekojily, že měly slabý mlíko, takže já na tom budu podobně. Hormony udělaly svoje, dá se říct, že jsem se z toho "sesypala" a kojení vzdala. Ze začátku jsem dokrmovala, ale s tím mým malým "uřvánkem" jsem nestíhala odstávat, takže pak už byla jen na UM. A k té první otázce - je to věc každé matky, ale za sebe můžu říct, že mě to mrzelo dlouho, že jsem téměř nekojila. I když jisté výhody to taky má (nevytahaná prsa, dítko vrazit na hlídání   )
      káče   | 09.08.2011 21:51:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      Já byla ještě než jsem vůbec otěhotněla rozhodnutá, že chci svoje dítě kojit a to co nejdéle klidně i do tří let. Když se toník narodil brala jsem jako jedinou možnost kojení. Naštěstí jse se rozkojila i když s problémi, ale poveldo se. Kojení mi nevadilo, nebylo nepříjemné a bylo mi fuk jestli uvařim mléko a nebo dám prso a prso mi přišlo i praktičtější a HLAVNĚ ZDRAVĚJŠÍ.
      KOjení na veřejnosti mě vždy vadilo, proto jsem naše vyjíždky plánovala abych v čas kojení byla doma a mohla nakojit tam. Přinejhorším jsem vybírala místa s kojícím koukem (tesco, ikea apod.). Nesnášela jsem vyvalovat prso venku, vždycky jsem se snažila aspon schovat, když už to bylo nutné. Přitom mi nevadí když jiná žena kojí na veřejnosti a příjde mi to přirozené, ale moje prsa prostě ven nepatřila.
      Když jsem vlivem nemoci přišla o mlíčko mrzelo mě to a zkoušela jsem se rozkojit, nepovedlo se. Přešli jsme na UM a svět se taky nezbořil.
      V dnešní době je to kojení dle méh hodně přeceňované. Ano je to pro dítě asi to nejlepší, ale to neznamená že UM je vražedné. Taková laktační liga, pan Fořt aj, to zase podle mě přeceňují a dělají mindráky maminkám co by moc moc chtěly kojit, ale prostě to ze zdrvaotních důvodů nelze.
      medox   | 09.08.2011 22:57:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      já jsem plně kojila jen do 6 týdnů, částečně do 6 měsíců, pak už prso malá vůbec nechtěla, ale kdyby to šlo, ráda bych kojila bez nutnosti dokrmovat UM do 1 roku, ne-li dýl. nad rozhodnutím už před porodem, že maminka nebude kojit, se podivuji, ale respektuji ho, je to každého věc. kojení na veřejnosti mi nevadilo - v hromadné dopravě bych teda třeba nekojila, ale na zahrádce u restaurace jsem prso vytáhla, a stejně tak mi přijde přirozené, když vidím někde kojit jinou maminku
      Moňulínek84   | 09.08.2011 23:04:37
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      mám to podobné jako Liberte. Po útrapách s převažováním dítka před každým nakojením, poté vpáčené bradavky, následně postupná ztráta mléka a nemocniční přikrmování né přes flašku, nýbrž kádinku mne z kojení vyléčily. Naštěstí jsem nemusela odsávat, prsa jsem zvládla rozmasírovat.
      Kdo chce kojit, at kojí, mne to zážitky skoro orgasmové nepřivodilo, spíše naopak, hororové, bolelo to jak podebraná pata. A takové to "souznění s dítětem, láska mi tryskala z uší"...při pohledu do očí kojeného dítka taky neznám.
      Kojení na veřejnosti mi nevadí, kdybych bývala mohla kojit, tak bych klidně kojila veřejně i já. Na tom není nic špatného.
      A co se dalšího dítěte týká, nebudu to hrotit, když to bude stejně blbé jako u první dcery, holt nebudu hysterčit, brečet a nutit se do spuštění mlíka. Jen nebudu v porodnici hloupá a odmítnu kádinku, budu si stát na flašce.
      helenice   | 10.08.2011 07:49:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      Je to podle mě věc každého. Kdo chce koji, kdo ne nekojí. Taky jsou maminky, které třeba kojit chtějí ale z nějakého důvodu to nejde. Tam se zařazuji i já. Bojovali jsme jen dva týdny. Ale nešlo to. A na doporučení mudry. Jsem to přestala řešit uplně. Malá se přisávala velmi špatně byla na dokrmech a když jsem se snažila odstříkávat a dávat z flašky tak toho bylo málo. U druhého dítka se snad povede. Pokud ne už se nebudu tak trápit jak uprvního ( myslím psichycky ). Pokud někdo kojí na veřejnosti, tak mě to nevadí. Sama bych na veřejnosti nakojila ale ne abych měla celé prso na obdiv. To bych nemohla.
      gabkazak   | 10.08.2011 09:13:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      pokud nemá maminka zdravotní nebo jiné důvody, je to podle mě sobecké a jak k tomu to dítě příjde? přirovnala bych to ke kočce, které porodí koťata a odmítne je krmit.. jsem pro to kojení aspoň zkusit, pokud to nejde, je super, že my lidi máme i jiné možnosti a můžem sáhnout po Sunaru  
      Eli jsem kojila 8měsíců, pak jsem otěhotněla, takže jsme skončili
      Verunku kojím doteď, snažíme se pomalu skončit (1,5r.)
      kojení na veřejnosti mi nevadí, pokud to neobtěžuje ostatní, zvlášť chlapy, kteří se cítí v přítomnosti kojící ženy trapně  
      jezurka   | 10.08.2011 11:03:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      tak já jsem řekla že kojit bych chtěla,ale to nezáleží na tom co řeknu,ale na tom,jestli to půjde a nebude problém.Kojila jsem 2roky a na veřejnosti mi to problém nedělalo,to spíš mému příteli,že na mě lidi čuměj hlavně chlapy a kluci:-)
      mám ale známou,která má velký pěkný pevný prsa tuším 4ky a řekla že kojit nebude aby z nich neměla "hvízdáky" jak říká můj táta,má 2skoro dospělé děti a prsa pořád pevná a krásná anelituje toho.
      Karamelka   | 10.08.2011 15:21:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      kojení jsem vyloženě nesnášela! malýmu to nešlo, byl to boj na tři čtvrtě hodiny a za hodinu a půl znova. v noci si interval protáhl až na dvě hodiny. o výživové hodnotě pochybuju, jelikož malýho nadýmalo i když jsem vypila vodu z vodovodu. takže jsem nemohla jíst nic, žádné ovoce, zelenina, prostě nic hodnotného. bojovali jsme dva měsíce, pak vyfasoval nutrilon. spokojenější dítě i matku byste nenašli. dodnes miluju pocit, když ho mám v náručí a on spokojeně lemtá lahvičku. to jsem u kojení vážně nezažila. kojení na veřejnosti mi nevadí, já ho ale neprovozovala, jen třeba před návštěvama, protože jsem kojila s kloboučkama, které mi prcek furt srážel, tudíž to bylo manipulačně hodně náročné. s kojení mám ovšem pocit, že nikdy víc!!!
      Emma123   | 10.08.2011 16:23:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      Já si myslím,že toje každého věc jestli bude kojit nebo ne.Já mám ted 2 syna a toho teda kojím i když začátky byli hrozný.Prvního syna jsem nekojila nebot měl zdravotní problémi.No nekojila.Musela jsem si odsávat a dávat mu to z lahvičky,ale i to byl boj.Díky tzomu jsme skončili v nemocnici a museli ho sondovat než zjistili příčinu,ale to patří do jiného tématu.Ted si kojení docela užívám i když Je malej po kojení neklidný a mám obavu jestli mu to stačí.Ale je spíš neklidný kvůli kojení.Bavila jsem se o tom z kamarádkou a ta mi říkala,že to taky tak měla dokut kojila.Když přešla na umělou stravu tak byl klid.No zbytečně se mi přestávat kojit nechce když mám mlíčko.Hlavní,je že je večer hodný a nechá mě celou noc vyspat i když ho kojím.A kojení na veřejnosti co se dá dělat,když jedete k doktorovi a mrnous má hlad     
      Vratislav   | 11.08.2011 11:34:04
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojení vs. nekojení
        Tak ted jsem zjistila
        ,že tam mám chybu není neklidný kvůli kojení samozřejmě,ale kvůli bolení.
        Vratislav   | 11.08.2011 11:35:32
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      Já kojila El do 10 měsíců pak jsem musela ze zdravotních důvodů přestat Lucku pořád kojím má 9 měsíců,ale chci přestat kolem toho roku.Nevím proč ale u Lucky je mi kojení děsně nepříjemné taky dost kouše,ale zatnu zuby a kojím dál.A um mi ani neveme v noci se budí 5 na kojo ale stojí mi to za to.
      Voraba   | 11.08.2011 14:41:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      Musim se přiznat že při první dceři jsem měla problemy s kojení až bolestivé tak jsme byli na UM a při pohledu na kojicí maminy na veřejnosti jsem nadšená nebyla   Teď u druhé dcery ale kojime. Bydlíme v Praze a dr.máme některé v centru což je od nás hodina cesty. I když nakojim doma,tak se vrátit na kojení nestihnu a s kojenim přestat nechci tak jsem se musela naučit kojit i na veřejnosti (vždy si hledám místo kde je nejmíň rušno. Beru si vhodné oblečení a plínku či šátek na překrytí dcerky u prsa aby to někoho nepohoršovalo   Musim ale říct že jsem se zatím jen potkala s úsměvy kolemjdoucích či okolo sedících   Takže co si myslim? Každý posuzuje podle sebe. Vždycky se najde někdo komu to vadí. Pokud maminy chtějí vyrazí ven ať se nebojí vždyť pro děti je kojení nejlepší  
      dostka   | 15.08.2011 14:14:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      Když jsem otěhotněla,tak jsem se rozhodla  ,že budu rodit normálně a nakonec jsme to s vypětím všech sil zvládli císařem. A od té doby padlo daleko víc rozhodnutí které jsem si naplánovala,protože jak všechny víme,děti naše plány hatí.Takže i s tím kojením bych se rozhodla až po porodu.
      Já kojím,malýmu jsou 3m a krásně přibírá,kolem půl roka bych to chtěla začít omezovat,uvidíme jak to půjde.
      A kojení na veřejnosti? Ze začátku jsem z toho byla v nervech,ale časem jsem si zvykla,bylo krásně,tak kvůli tomu nebudu sedět doma,vždycky si někam zalezu... 
      Mahared   | 15.08.2011 21:38:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      já plánovala že kojit budu a ještě v 18 měs kojím ráno a večer. na veřejnosti sem kojila hodně, často sme někde byli a nedělalo mi to žádné problémy, nikteras sem se nevystavovala na obdiv,ale malý pil tak 5 minut, takžt to byla pohoda. pokud se někdo rozhodne nekojit, je to jeho věc, ale kojení je tak pohodlné  třeba teď sme byli na dovolené, malý mi nechtěl vůbec jíst a jak sem byla ráda, že si vzal aspoń prso
      ivulisek   | 20.08.2011 13:25:35
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      Já jsem kojení milovala:-) Az jsem to oplakala, kdyz jsem odstavovala. a bylo to pohodlne, zadne ohrivani,pripravovani, mala se jenom prisaje a je to:-)
      Nakolenou   | 17.02.2017 09:51:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojení vs. nekojení
      Manželka kojila asi 2 roky! To dítě už by snědlo i steak, ale nakonec je to kluk jako buk. Tak na tom asi něco bude!    
      jirinovacek   | 16.01.2020 17:49:12
      Reagovat | URL příspěvku

Téma: Diskuze DNE (strana 3)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×