Diskuze DNE (strana 153) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • Růst vlasů
    Ahoj holky, tak jsem se konečně rozhodla řešit můj problém s padáním vlasů... něco jsem si prošla, je toho na trhu docela hodně, různé tabletky proti padání vlasů a pro růst vlasů, byla jsem v lékárně nechat si poradit... krom tabletek tedy budu dbát i na lepší životosprávu a stravu, chci si ale dodat i ty tabletky. a tak se ptám i tady - máte s nějakými pilulkami na růst vlasů nebo šampony dobré zkušenosti?  
    pěkňule   | 11.09.2018 16:01:00
    Reagovat | URL příspěvku
  • Absurdní, říkají lékaři o komplikaci, která přibude k nepovinnému očkování
    teda nechapu o co jde, jaka komplikace, mam 2 deti , 10 let a vsechna mozna nepovinna ockovani a vzdy jsem dostala recept, vyzvedla v lekarne hned vedle a mela doma v lednici ,nez nastal den D....me to bylo uplne jedno, protoe jen tak jsem nikdy nenabehla do cekrany a nesla si dite jen tak zaockovat...vzdy jsem mela domluvene jasne terminy a casy,mimo nemocne deti atd....tak proc potom pisou takove bludy...a jak to komplikuje praci atd....a za vsechno zase muze tahle vlada apod.....co vim jiste,tahle vlada pred 10 lety nebyla  ale takovy zpusob ockovani ano...     
    Liberte   | 11.09.2018 05:45:55 | Reakcí: 9, poslední: 11.09.2018 14:55:07
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Absurdní, říkají lékaři o komplikaci, která přibude k nepovinnému očkování
      Jarko, přiznám se, že raději přijdu k lékaři s tím, že mě přímo naočkuje, nemusím běhat do lékárny s receptem a zpět.
      Jde také o to, že ten lékař je za tu aplikaci zodpovědný a když si vakcínu objedná přímo od distribuční firmy a je uchovávána tak, jak má, je krytý, na rozdíl od situace, kdy si ji někdo vyzvedne ve 30 stupňovém vedru v lékárně, pak ji ještě 3 hodiny vozí v tašce a teprve doma umístí do chladničky, která je ještě navíc bůhví jak temperovaná.
      Calamity J.   | 11.09.2018 08:46:11
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Absurdní, říkají lékaři o komplikaci, která přibude k nepovinnému očkování
        Povinna ockovani nam mudra aplikuje svou vakcinu,kterou ma v ordinaci, nepovinna jasne vyzvedavam v lekarne, respektive,jdu tam, necham si vakcinu u nich a pak si ji v den aplikace vyzvednu. Vzdyt takove bexsero stoji jedna davka pres 3tisice. Doktorka nemuze zloutenky za 800 apod skladovat a mit v tom penize.
        Myšice   | 11.09.2018 09:31:08
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Absurdní, říkají lékaři o komplikaci, která přibude k nepovinnému očkování
          Jani, ona v tom nemusí mít peníze. Na očkování jsi s lékařem domluvena dopředu, tak si na stejný termín nebo den předem nechá přivézt vakcínu. Ví, že ji prodá. Skladování je v řádech hodin.
          Calamity J.   | 11.09.2018 09:47:38
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Absurdní, říkají lékaři o komplikaci, která přibude k nepovinnému očkování
            To me nenapadlo  demence  nicmene nase mudra to takto nikdy nedelala. Vzdy davala recept.
            Myšice   | 11.09.2018 10:04:02
            Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Absurdní, říkají lékaři o komplikaci, která přibude k nepovinnému očkování
        jenze ty vakciny jsou drahe dost a neznam moc lidi,kteri plati detem nepovinna ockovani....a treba nas vesnicky lekar, je skvely a vse to resi tak, ze si to objedna on,ale zasadne neockuje ve vedrech,protoze sam rika, co kdyby nahodou..ja nemam zalozni zdroj atd...on si to necha dovest rano na den ockovani, coz u predchoziho pediatra jsem to resila tak,ze jsem si to objednala v lekarne na rano ,kdy jsme sli k dr. , teda vakcinu ,ktera mela byt nejak specialne uchovavana...lekarna ma zalozni zdroje apod...ale jeste chit po doktorovi v malomestech a vesnicih,at si zajisti nevypadek proudu apod je trochu moc...
        Liberte   | 11.09.2018 09:31:38
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Absurdní, říkají lékaři o komplikaci, která přibude k nepovinnému očkování
          No, přesně, máš to pak pohodlně v ordinaci, nemusíš běhat do lékárny a pak s vakcínou k lékaři. Co si budeme povídat, dle mého jsou ve změně rozhodnutí peníze. Jestli si marži nechají pouze lékaři, nebo se přiživí i lékárníci. Já jako pacient budu platit vždy stejně, proto bych upřednostnila pohodlnější řešení mít vakcínu již přímo u lékaře.
          Calamity J.   | 11.09.2018 09:46:03
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Absurdní, říkají lékaři o komplikaci, která přibude k nepovinnému očkování
            přesně to si myslím, jde peníze jsou až na prvním místě... Jinak taky jsem radši, když to má přímo lékař u sebe než ještě někde běhat. Ok, tady ve městě, kde lékárna je poliklinice, beru, vezmu ji po cestě, ale na vesnici to komplikace pro některé určitě je.
            moninif   | 11.09.2018 09:51:24
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Absurdní, říkají lékaři o komplikaci, která přibude k nepovinnému očkování
            ale treba nasemu pediatrovi tady na vesnici to vozi lekarna...z nera...rano mu to doveze...me sem treba uz dovezla leky pro hopika,protoze jsem nemela jak pro ne dojet, nemohla jsem ho nalozit a vezt a leky potreboval...tudiz kuryr to dovezl a zadarmo....ja jen zaplatila doplatky za leky...on nebere od distributoru, on predem zavola jestli je dite ok, vecer vetsinou je v pohode a rano mu to doveze pred ockovanim kuryr...ale tady po okoli dost funguje charita,maltezci apod ...a lekarny a obchod se tomu prizpusobili....nechas seznam v tescu, pidi tescu, den kdy prijedes a jen zaplatis a mas zabalenej nakup...neni to pro vsechny,ale pro lidi nemocne a s handicapem..iniciativa obchodu, to same nas lidl...proste to berou tak,ze opravdu nemuzes prijit kdy se ti zamane...
            Liberte   | 11.09.2018 14:55:07
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Absurdní, říkají lékaři o komplikaci, která přibude k nepovinnému očkování
      Taky nevím o jakou komlikaci se zase jedná.Ale já nepovinné očkování dětem dala zatím jen jedno,Synflorix a to jsem nikde nevyzvedávala,ale měl to doktor.Já ani nevím,že to funguje tak jak tu popisujete,že si to někdo vyzvedává v lékárně  
      markíla   | 11.09.2018 11:03:40
      Reagovat | URL příspěvku
  • Hotely v Česku zakazují vstup dětem. Riskují vysoké pokuty
    a ja s hotelama souhlasim....je to jejich majetek,podle me muzou rozhodovat co s nim, a navic opravdu,kdyz jdu vecer do hospody na jidlo a piti,tak mi tam nemusi litat a vriskat deti a pokud chci wellnes a relaxaci ,tak take ne....ja kdyz uz musim a muzu jit do ybytovani nekam jinam,hledam bud privat ,uplny a nebo rezort pro deti,protoze potrebuji at se zabavi oni, ne ja a nejak si je neumim predstavit na wellnes      ani se nehnu a nemuknu      to je pro ne horsi nez prazdniny 2 mesice 
    Liberte   | 07.09.2018 06:55:22 | Reakcí: 5, poslední: 09.09.2018 15:22:00
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Hotely v Česku zakazují vstup dětem. Riskují vysoké pokuty
      Klidně ať zakazují . A bez pokut . Já to chápu a souhlasím s tím . Na druhou stranu totiž teď vyrostlo spoustu hotelů a penzionů ,co jsou baby friendly, je jich čím dál tím víc ,takže rodiče dětí rozhodne mají kam jezdit .
      markíla   | 07.09.2018 10:54:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Hotely v Česku zakazují vstup dětem. Riskují vysoké pokuty
      Ja jsem taky pro. At je ruznorodost a kazdy si vybere to, co mu nejvice vyhovuje
      plaz   | 07.09.2018 12:01:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Hotely v Česku zakazují vstup dětem. Riskují vysoké pokuty
      Přesně tak, představ si, když si budeš chtít od dětí, provozu 24/7 s nimi odpočinout, pojedeš do wellnes a tam budeš mít stejný randál a problémy jako doma. Jenom je budou řešit rodiče kolem Tebe :-).
      Calamity J.   | 07.09.2018 12:25:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Hotely v Česku zakazují vstup dětem. Riskují vysoké pokuty
      Souhlas-je spoustra míst kde si naopak děti přejí,takže jsem plně pro hotely kde ty malý zmetky nemůžou ani cejtit.
      Val.J35   | 07.09.2018 16:32:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Hotely v Česku zakazují vstup dětem. Riskují vysoké pokuty
      jj taky souhlasím, moje právo začíná tam, kde končí právo toho druhého, a pokud chci klid, tak snad na něho mám nárok...
      moninif   | 09.09.2018 15:22:00
      Reagovat | URL příspěvku
  • mobil a skola a zakazy
    https://mobil.idnes.cz/mobilni-telefon-smartphone-zak-vyucovani-skola-rodice-ucitel-plosny-zakaz-16z-/mob_tech.aspx?c=A180904_122132_mob_tech_LHR

    Nechapu, proc je obil ve skole brzda apod...to rodice detem neumeji rict, ze se nema ve skole vytahnout a ze ho ma proto,at je pripadne dostupny???Nevim, moje dite ma od 3. tridy porad mobil sebou, nenapadne ji ho ve skole vytahnout, tak proste rekla maminka a tak rekla ucitelka, Dokonce ta moje mimonka dosla tak daleko s maskovanim telefonu,ze se ji deti smeji ,ze ma tlacitkovy  ale ona ve skole svuj telefon porad nevytahla a neukazala 
    Liberte   | 05.09.2018 06:06:43 | Reakcí: 7, poslední: 09.09.2018 15:18:32
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: mobil a skola a zakazy
      Tak jasně, když jej má Ríša s sebou, tak jej o přestávkách používá. Mimo jiné si dohledával i něco do fyziky po fyzice. K zákazu nemám jasný postoj. Určitě by dětem prospělo, aby spolu komunikovali na přímo, ne prostřednictvím mobilu, na druhé straně by se měly samy naučit jak mobil využít a ne se jím nechat zneužít.
      Calamity J.   | 05.09.2018 20:24:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: mobil a skola a zakazy
      My to me taky tak..ma starej tlacitkovej.a nevytahuje ho...nema proc..potrebuje mne zavolat az jede busem dom...ale ostatni hraji tam furt hry.a tobi rikal ue tom rusi a ze pousti i muziku a ze to i o prestavce otravuje..
      amalie2011   | 06.09.2018 06:15:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: mobil a skola a zakazy
      Je ve 3 tride zatim mobil nema. Mame doma jeden stary, ten mu davam, kdyz potrebuji, aby byl dostupny, ale to on kolikrat stisi zvuk, hodi na dno aktovky a beztak se ho nedopatram...
      plaz   | 06.09.2018 06:39:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: mobil a skola a zakazy
      Taky bych zakázala. To, že jedno tvoje děcko zákaz respektuje neznamená, že to respektuje dalších 20 ve třídě. A jak níže píše Dáša, hry a hudba o přestávkách otravují... Jsem stará kráva a NESNÁŠÍM, když další dospělý v autobuse, vlaku nebo třeba u doktora v čekárně hraje hry se zapnutým zvukem nebo má zaplést tóny na tlačítka a zvuky na chat. A to nezmiňují na zastávkách ty fakany se zapnutými reprákama s totálnímu chujovinama, ale to už se netýká školy, že...
      inediam   | 07.09.2018 07:40:17
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: mobil a skola a zakazy
      Ono to možná bude tím, že tvoje mimoňka je výjimka.  Já znám spoustu současných prvnáčků, i holek, který se od mobilu horko těžko odtrhují. Jako rodiči, sami to neumí vůbec.
      Kluk má zatím stále tlačítkovej, ale jakmile zprovozníme dotykáč (jakože brzo, má to slíbený k narozeninám, který měl před měsícem  ), a jakmile ho začne nosit do školy, bude ho o přestávkách vytahovat a bude na něm hrát hry, ukazovat klukům hry, to jinak nejde asi...
      zuzka83   | 07.09.2018 08:16:40
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: mobil a skola a zakazy
        Tak tak. Oba kluci mají telefony, ale jen ten starší jo i přes důrazný zákaz nosí do školy a machruje s ním.
        inediam   | 07.09.2018 10:00:39
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: mobil a skola a zakazy
      Vidím to kolem sebe, děti kopírují své rodiče a okolí... U toho kdo mobil nemám v ruce při každé možné příležitosti, tak ani děti to zpravidla nedělají, když dítě vidí, že rodiče to mají pořád v ruce a řeší přes sítě každý s prominutím každý prd nebo si hrají hry, tak i dítě to tak samo má... Já nevím, zda přímo zakázat mobily ve škole, ale je asi fakt, že když sotva zazvoní na přestávku už to mají v ruce, a místo aby se připravili na další hodinu tak do toho čumí, je špatně, a odvádí to pozornost. Naše učitelka s dětmi to má nastavené tak, že mobily se nevytahují, pokud mají potřebu, tak musí o to požádat. To se mi líbí, nezatracuje to, ví že mobil může i být užitečný, ale nic se nemá přehánět.
      moninif   | 09.09.2018 15:18:32
      Reagovat | URL příspěvku
  • Jak u vás?
    Ptala se mě dnes Naďa.
    Co já na to?
    "U nás Sofi stále v trapu, ale tento týden by již měla být doma.

    Ríša vypadá, že mu vůbec nedochází, že za týden začíná škola. (Dětem začíná škola až o týden později, od 10.) Právě jsem ráno otevřela šuplíky, kde měl mít složky na jednotlivé předměty a zhrozila jsem se. Nedokážeš si představit, co tam všechno bylo, včetně dvou rýžáků ze sklepa. ???? A jestli si tedy vzpomene ve škole na nějaké předchozí učivo, to ví Bůh.

    Takže u nás stále stejné ????"

    Přeji krásný víkend, v pondělí tou pravou, ať to dobře zahájíte! Tedy hlavně vaše děti.   
    Calamity J.   | 01.09.2018 10:58:19 | Reakcí: 11, poslední: 06.09.2018 09:04:24
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak u vás?
      Děti chodí do Řečkovic?
      Kydka   | 01.09.2018 13:00:45
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak u vás?
      Normál, tak jak v červnu položili aktovky a tašky s výtvarkou jsou tam. Jen tělák mají vybrakovaný bo si z něho brali kraťasy.
      No a dokoupili jsme věci podle seznamu, je možné, že něco máj od loňska, ale fakt NEVÍM:-).
      inediam   | 01.09.2018 14:47:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak u vás?
      Normál, tak jak v červnu položili aktovky a tašky s výtvarkou jsou tam. Jen tělák mají vybrakovaný bo si z něho brali kraťasy.
      No a dokoupili jsme věci podle seznamu, je možné, že něco máj od loňska, ale fakt NEVÍM:-).
      inediam   | 01.09.2018 14:52:28
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak u vás?
      Daniela teprve nedávno poklidila školní nepořádek. Na můj nátlak jsme před 14 dny nakoupily vše potřebné a ve čtvrtek začala zjišťovat, že škola se fáááááákt blíží a není cesty jiné.
      tygřímáma   | 02.09.2018 11:00:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak u vás?
      aktovka lezi na stejnem miste co se polozila v cervnu se vsema staryma ucebnicema, ktery dotahl dom.. pouzdo ma neorezane pastelky, vylamane tuzky a vyschle pero:D:D na aktovce je znacna davka pavucin- se pavucin stitime-takze nevim kdo ji omete:D nicmene zitra potrebuje jen papuce- ty sem uspecne sehnala dnes rano v obchode- sli jsme na jistotu- a posledni cisla v nasi velikosti a hlavne jejich barvy!! asi zazrak:D

      jinak neresime nic.. hl. tobias. ten tam taaak nechce.. ze je schopen do zitra onemocnet necim vaznym:D
      amalie2011   | 02.09.2018 12:03:57
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Jak u vás?
        Musím je vždy donutit na konci roku vyčistit aktovky, jinak bychom tam měli jako kdysi hruškovici. 
        Calamity J.   | 02.09.2018 20:48:04
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak u vás?
          jo tak to sem klidna.. tobi je v tomto smeru zatim opatrnej:D:D teda byl.. uvidime co predevede letos..
          amalie2011   | 03.09.2018 18:41:16
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Jak u vás?
          Když jsem hlásila v zaměstnání stav u nás, byly poznámky o svačině, naštěstí mají krabičky a povedlo se mi je naučit, že ihned po návratu domů je vytahují i s lahvema na pití, takže to mám taky pod kontrolou:-).
          inediam   | 03.09.2018 18:53:50
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak u vás?
      Tak u nás asi jako u každého prvňáčka ,velké těšení už od jara ,vše pečlivém přichystáno a složeno   jsem zvědavá jak dlouho tenhle stav udržíme  
      markíla   | 03.09.2018 21:26:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak u vás?
      tak nasi si v kalendari vyznacili 3 dny jako nejkrasnejsi v roc...zacatek skoly, narozeniny a vanoce...tudiz je ti jasne ,ze po panice v cervenci,ze jetse nenakupujeme ze seznamu,si v srpnu nachystali tasky a vse srovnali a vcera donesli absolutne vse ,naraz a jsou desne nadseni 
      Liberte   | 04.09.2018 12:09:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Jak u vás?
      U nas dobry. V nedeli s nadsenim nachystal aktovku a uz je ctvrtek a jeste stale ma prezuvky doma...
      Zitra maji mit telocvik, jsem zvedava jestli se mu povede neco si nachystat...
      plaz   | 06.09.2018 09:04:24
      Reagovat | URL příspěvku
  • růstový hormon
    zdravím všechny mám zkušenost z růstový gordonem od tři let si počkám každý den do nohy jako malá jsem měla velmi vysokou dávku teď už je to v pohodě mám zkušenost z jehlickovym aplikatorem a myslím že je to v pohodě sice to trochu bolí občas teče trochu krve ale to neva nejspíš si ho budu pichat až do konce svého zivota no jo co se dá delat&s01
    nelinky12   | 07.08.2018 22:11:29 | Reakcí: 2, poslední: 01.09.2018 10:59:38
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Nový maskot Babyonline :)
    Představujeme vám nového maskota Babyonline - 3měsíčního britského kocourka Jamieho, který se nejraději se svou paničkou věnuje projektům BOLu a schvaluje veškeré dokumenty viz foto v příloze   Aneb musí být u všeho, kde se něco děje. :)
    Máte doma taky takového mazlíka?    
    Baby on line   | 27.07.2018 18:09:00 | Reakcí: 13, poslední: 12.08.2018 21:22:18
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Zavřít reklamu
Inzerce