banner

Co na to říkáte? Přečetli/y jste? Vaše příhody. Co už bych nepřežil/a? - nové reakce

Za námět na doplnění tématu děkujeme tygřímámě.

Pro tuto akci musíte být přihlášení

Nové reakce

Celkem 10 118 příspěvků

@inediam

Když blondýně svítí kontrolka

pak to chapu,najezd, ja uz ted mam za pul roku 8000 km....pro me je dulezite,usporne a bez potizi...me se nekde seknout auto,tak nevim jak hopika presvedcim ,ze ted opustime auto a bezpecne se nekam dostaneme apod....ja nejezdit tolik,tak mam take porad svoji thalii,i kdyz uz 8 letou....ale uz mela vyssi spotrebu na nas vkus a zbytecne velka na nacpani se na obsazena parkoviste u skol,doktoru apod,kde se bohuzel na muj vkus ted vyskytujeme prilis casto
@Gastrica

Když blondýně svítí kontrolka

Aha, to jsi dobrá, že to poznáš, nebo tam je to napsáno slovně? :-)
@plaz

Když blondýně svítí kontrolka

Aha...
@inediam

Když blondýně svítí kontrolka

I po meste, mam benzinovy motor s objemem 1,6l a zere stejne jak skoro trilitr (2,8) od manzela...
@plaz

Když blondýně svítí kontrolka

No a jen taková úvaha... Ony jsou ty diesely výhodnější až při jízdách dlouho v kuse nebo ne?
@plaz

Když blondýně svítí kontrolka

Tak jasně, vy to máte jinak, vy podnikáte a ty auta potřebujete jak na práci tak i na soukromé účely.Manžel je normálně zaměstnaný u cizích lidí jako řidič a jezdí těma firemníma novýma autama.Na doma si kupuheme velmi ojeté vrakoidní vozidla, třeba s technickou na necelé 2 roky a jen jezdíme a pak vyvezem na vrakáč a pořídíme jiný... Na to co jsem popisovala výše v reakci to opravdu stačí.Delší trasy jezdíme vlakem a autobusem, ne kvuli stavu aut, ale protože manžel chce mít i odpočinek od volantu.

Když blondýně svítí kontrolka

já jsem teď taky blondýna, ale kontrolka mi svítí ještě z doby, kdy jsem byla zrzka. Nicméně je to "jenom" airbag, tak to neřeším :D
@Liberte

Když blondýně svítí kontrolka

My prave mame vzdy jedno 7 mistni, manzel rocne najede kolem 100-150 tisic kilometru, letos teda vyrazne mene, pac tu neni... Ja mam maleho Fiata, ale ten je mi uz maly, Adam musi cestovat na prednim sedadle, coz by jeste nemel a do kufru sice narvu slozeny podvozek od kocaru, ale korbu uz ne, tak na vylety ted nejezdime, protoze v autosedacce ho tahat nebudu, ta je jen na premistovani. Az budou finance, tak planuji Fiata vymenit za Zafiru. A auto s benzinovym motorem uz ani zadarmo, mesicne dam 2000 jen za vozeni do skolky a skoly, coz je 20 km denne...
@inediam

Když blondýně svítí kontrolka

Já najezdím 12-15tisíc ročně a taky si kupuji "vraky", protože až počítám jak počítám, tak za auto, které mi 5-7let vydrží než ho pošlu do šrotu i opravami víc jak 80-100tisíc nedám. A když si vezmu že nové pro mé potřeby pod 300tisíc nejde, tak fakt nové kupovat nebudu. Ale jak jsi psala, ještě že jsou lidi, co ty nové auta kupují, bez nich bychom byli v pasti
@Liberte

Když blondýně svítí kontrolka

No jo...Máš to krásně napsané, ale bohužel realita je jiná... Je krásné mít opravy v pojistce, ale(!!!), manžel jako profi řidič jezdil už s mnoha úplně novýma autama na leasing a kupodivu všechny se někak vys***ly po velmi krátké době a žádné z nich v tom autorizovaném servisu nebylo kratší dobu než týden. Protože oni VŽDY budou upřednostňovat opravy, které jim platí hotově než ty, které se platí z pojistek;-). A to nechcu ani vidět, jak dlouho tam mají osobák jedné ženské...Jo a dostal i náhradní, teď naposledy rozhrkaný vrak kterému se denně vyfukovalo jedno kolo...My si pro sebe kupujem malé "vraky", v benzínu. Protože s tím najedeme asi tak 3.000 kilometrů ročně. A navíc nemám řidičák a manžel kolikrát třeba 3 týdny nikam nejedeme, na co mi bude stát u baráku auto za čtvrt mega, na nic...
@Liberte

Když blondýně svítí kontrolka

No jo...Máš to krásně napsané, ale bohužel realita je jiná... Je krásné mít opravy v pojistce, ale(!!!), manžel jako profi řidič jezdil už s mnoha úplně novýma autama na leasing a kupodivu všechny se někak vys***ly po velmi krátké době a žádné z nich v tom autorizovaném servisu nebylo kratší dobu než týden. Protože oni VŽDY budou upřednostňovat opravy, které jim platí hotově než ty, které se platí z pojistek;-). A to nechcu ani vidět, jak dlouho tam mají osobák jedné ženské...Jo a dostal i náhradní, teď naposledy rozhrkaný vrak kterému se denně vyfukovalo jedno kolo...My si pro sebe kupujem malé "vraky", v benzínu. Protože s tím najedeme asi tak 3.000 kilometrů ročně. A navíc nemám řidičák a manžel kolikrát třeba 3 týdny nikam nejedeme, na co mi bude stát u baráku auto za čtvrt mega, na nic...
@Liberte

Když blondýně svítí kontrolka

tohle to je věc názoru.. Někomu stačí 5-10let staré auto, zvlášť když to máš na ježdění kolem komínu, někdo má potřebu vlastnit nové. Přiznám se, mít tu potřebu mít nové auto, tak asi spíš šáhnu po operativním leasingu. Teď mi známá ukazovala, a dá se v pohodě za takovou tu nižší střední třídu dostat pod 3tisíce, za malé hádám víc jak 2,5nedáš... Já třeba dokud mě auto neživí, tak nové prdím, když to nemůžu dát do nákladů...

Vybraná anketa

Souhlasíte s omezením odkladů za současného zrušení přípravných tříd?s

25 %
25 hlasů

71 %
70 hlasů

4 %
4 hlasy

Celkem hlasovalo 99 unikátních návštěvníků

Diskuze 0

Mohlo by vás zajímat

Knihy vysoce hodnocené odborníky i rodiči zaštiťuje matka-lékařka Jana Martincová.

Žena po 40 – sebevědomá a v kondici

Jak být šik a fit i po 40
Unikátní publikace pro ženy, nejen po 40, v níž jedna z autorek podstoupila omlazující proces přirozenějšími metodami na vlastní kůži. Inspirujte se desaterem nejen pro ženu po 40! Jediná komplexní kniha o období po 40. Omlazení přirozenými metodami!
cena pouze u nás: 349 Kč
Žena po 40 – sebevědomá a v kondici