Inzerce
Inzerce
Inzerce

Vysazená antikoncepce, těhotenský test negativní

Dobrý den, mám pocit příznaků těhotenství ale testy jsou negativní. Je mi 27 let, od 17,5 jsem brala antikoncepci s pauzama. 6.12 poslední tbl, snaha o miminko. 10.12 mentruace cca tři dny. Od ledna změna psychiky jsem přecitlivělá, potřeba koukat na romantiku, více cítím vše roztomilé, nemohu se pořádně vytočit, zvýšené sexuální libido a únava, více vnímavá na sny. Záchvaty přejídání jednou na sladké jindy na slanné. Pnutí v prsou více v pravo a citlivé ze stran, bradavky normální. Břicho pocitově větší a nafouklé, pobřišnice mi přijde napjatá nemohu spát na břiše ani na bokách. Pořád nauzea bez vomitu, i když bych raději už to zvracení uvítala. Podbříšek citlivější, pocit pnutí až občas do třísel. PŘEDEM VÁM DĚKUJI ZA VAŠÍ ODPOVĚĎ A VÁŠ ČAS.

Dobrý den, těhotenský test bývá pozitivní cca 10-14 dní po oplozující souloži. Změny nálad atd mohou nastat spontánně i po vysazení antikoncepce, kdy hormonální hladina není stálá celý měsíc, ale kolísá. Takže toto může imitovat některé z " těhotenských příznaků". Pokud máte zpoždění menstruace a test je negativní, zopakujte jej třeba pro jistotu ještě za pár dní. Nicméně nepravidelnost menstruace či její absence může po vysazení dlouhodobě užívané antikoncepce přetrvávat i půl roku. Vše by se mělo samo upravit.

MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline | 19.01.2020, 09:06
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce