Vliv antibiotik na zpoždění menstruace

Menstruace | Hkarolina | 18.05.2017, 16:53

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda může menstruaci ovlivnit užívání antibiotik. V neděli 14.5. se mi zapálila bartolinka. Dostala jsem augmentin. První tabletku jsem si dala 14.5. večer. Menstruace měla přijít 17.5. a nepřišla. Může to být těhotenství, snažíme se s manželem, anebo je to od antibiotik? Test jsem si dělala 13.5. a byl negativní. Poslední sex jsem měla 5.5. Za brzkou odpověď předem děkuji.

Dobrý den, zpoždění menstruace může být způsobeno jak užíváním antibiotik a i samotným zánětem, tak i těhotenstvím. Jen na test je za 8 dní po pohlavním styku příliš brzy. Zopakujte jej třeba začátkem příštího týdne.

MUDr. Veronika Ťápalová | Babyonline | 20.05.2017, 09:43
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace