Inzerce
Inzerce
Inzerce

Těhotenství při Depo Provera

Antikoncepce | Michalcova.Anna | 07.04.2021, 14:26

Dobrý den, v listopadu 2020 jsem porodila císařským řezem. V lednu jsem dostala první injekci Depo Provera kvůli tomu, že byla injekce dána až po menstruaci. Takže další mi píchli hned po 2 týdnech. 2 dny před píchnutim jsem začala krvácet. Krvácení trvalo 5 týdnů. Proto mi po dalších 2 týdnech a 2 dnech píchli další injekci. Mezi tím proběhl sex asi jen 2x ... ale od posledního sexu, který byl až za několik týdnů po píchnuti 3. injekce, mám tzv. těhotenské příznaky. Jednou krvavý hlen na toaletním papíru, jinak krvácení žádné. Od té doby mám bílý nezapáchající výtok, nic mě nesvědí ani nepálí. Občas mě pobolívají prsa, přijde mi, že mi z nich teče mlezivo (4měsíční dceru nekojím, protože mléko přestalo jednoho dne téct a už jsem se nerozkojila). Navíc jsem hodně unavená, občasné bolesti hlavy a podbřišku. Nevím, zda to jsou vsugerované příznaky nebo ne. Ani nevím, zda je možné při Depo provere otěhotnět. Těhotenský test si budu dělat v pátek. Myslíte, že by bylo možné těhotenství? Děkuji za odpověď

Dobrý den, při této antikoncepci je velmi málo pravděpodobné, že byste otěhotněla. Ale při těchto příznacích vyhledejte Vašeho gynekologa. Hezký den

MUDr. Andrea Liszková | Babyonline | 11.04.2021, 13:18
Položit dotaz Všechny dotazy a odpovědi
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Další informace
Inzerce