banner
Napadlo vás něco zajímavého nebo hledáte inspiraci? Řešíte právě problém s těhotenstvím, porodem, kojením nebo výživou? Pojďme společně sdílet své radosti, starosti, zkušenosti, tipy a triky a podporovat se.

Pro tuto akci musíte být přihlášení

trochu z jiného soudku - diskuze

5 reakcí

Zobrazit příspěvky podle:
tak teď jsem se pěkně nadzvedla, měla jsem objednanou přes net matraci pro mimíska kokos-molitan-kokos a poslali mi úplně jinou. Hned jsem volala do obchodu, pani na mě byla hnusná, že mám co jsem si objednala, tak jsem jí řekla ať se podívá co mají na webu a to že jsem si objednala, ona na to, že neví co mají na netu že ví co mají na prodejně a položila mi to... navíc tak \"prasecky\" (omlouvám se za to slovo) zabalenej balík jsem v životě neviděla... pak paní volala zpátky, že to mají opravdu špatně (chyba jejich IT - na někoho se svést přeci musí) a že tu matraci co chci mají o 300 dražší než jsem si objednala... - takhle stála přes 500. tak jsem jí řekla, že od nich nechci už ani jednu a že jí okamžitě posílám tu matraci zpět. Poslala jsem jí reklamaci mailem + printscreen obrazovky, co jsem si objednala.. za chvíli najedu na ty stránky znova a už to měli samozřejmě změněné - teda jen název ale obrázek stále ten původní s 2x kokosem...pak už jsem se jen rozbrečela, mrnous me za to pořádně nakop abych nebyla taková \"hysterka\" a kope chudák malej doteď...omlouvám se za tak dlouhej příspěvek ale prostě to ze mě muselo ven...
Ze zákona jsou povini ti prodat matraci za uvedenou cenu když je chyba na jejich straně jsou to darebáci
Létající sen?? Chachacha..Já měla s tímto \"obchodem\" problém asi před měsícem s kočárkem. Chtěli jsme se na něj jet s manželem podívat, ale je to pro nás docela z ruky, tak sem tam pro jisotou volala, jestli ho maji opravdu skladem. Nejpis ta sama \"paní prodavačka\" mě uzemnila s tím že skladem není a bude až za 6 týdnů. Když sem se jí omlouvala s tím, že ho mají na stránkách skladem, tak na mě normálně začala křičet, že přeci nemůže za to, co je na webu a co na skladě...Navíc ani po měsíci nebyla schopná to na stránkách přepsat....Taky mě pškně vytočila....Mám totiž také e-shop i kamenný obchod, takže vím co to je hlídat si krám i web, ale tohle bylo na mě také moc
@Martina.F v tom případě nechápu kde sehnali to kladný hodnocení, si to tam píšou sami ne taky jsem pracovala s lidma, a takovýhle chovaní bych si nikdy nedovolila.. takže pro mě závěr jasnej - tenhle obchod už nikdy více...
No to se nedivím, že Tě to vytočilo. Nejvíc žasnu nad tím, že Ti paní položila telefon. To je teda síla. Co to je, prosím Tě, za obchod - abych tam náhodou taky něco neobjednala....
@adroh létající sen... podle recenzí na heurece super... já jim tam dám ale jednu negativní..

Vybraná anketa

Bylo vaše dítě očkováno proti pneumokokům? Jakou vakcínou?

17 %
11 hlasů

0 %
0 hlasů

8 %
5 hlasů

58 %
38 hlasů

18 %
12 hlasů

Celkem hlasovalo 66 unikátních návštěvníků

Diskuze 0

Mohlo by vás zajímat

Knihy vysoce hodnocené odborníky i rodiči zaštiťuje matka-lékařka Jana Martincová.

Žena po 40 – sebevědomá a v kondici

Desatero péče po 40
Know-how od odborníků. Tradiční i progresivní oblasti péče o tělo i duši po 40. Pouze pro odvážné, přemýšlivé, schopné vytvořit si vlastní recept.
cena pouze u nás: 349 Kč
Žena po 40