Inzerce
Inzerce
Inzerce

Těhotenství: 17. až 28. týden (strana 220) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
    Ahoj maminky, včera večer jsem narazila na docela zajímavý článek: http://xman.idnes.cz/porod-proveri-vas-vztah-psychiku-i-fyzicku-jit-k-nemu-ci-nejit-pb0-/xman-styl.asp?c=A100622_084538_xman-styl_fro

    A zajímalo by mě, jak jste na tom s partnerem/snoubencem/menželem či otcem dítěte u porodu Vy. Jestli tam bude, bude jen nějakou dobu nebo ho tam nechcete ani náhodou. Raději dáte přednost kamarádce, dule nebo si to chce prožít úplně samostatně. Případně hrnuli se drazí do toho nebo to spíš tak nějak časem samo vyplynulo, že se aktivně přihlásili s tím, že si takový okamžik rozhodně nechtějí nechat ujít?

    Těším se na zajímavou debatu! 
    SaraK   | 24.06.2010 15:15:01 | Reakcí: 28, poslední: 30.06.2010 12:07:32
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
      ahoj, ten článek jsme včera taky četla. Přítel už od začátku těhotensví k porodu chce jít a i já bych ho tam ráda měla. POkud by si to náhodou rozmyslel, přemýšlím o dule. Sama tam být nechci.
      Callynka   | 24.06.2010 15:40:37
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
        Jj, to, že tam nechceš být, Callynko, sama úplně chápu. A dule může být super pomocník! Přecijen jsou to u nás většinou porodní asistentky, které už zažily porodů bezpočet a myslím, že obzvlášť prvorodičky někoho takové určitě ocení! Ale tak zase partner je partner, že jo. Každý má asi své plusy a mínusy   snad si to ten Váš taťka nakonec nerozmyslí! 
        SaraK   | 24.06.2010 17:15:37
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
      Ahoj Sáruš, přítel jít nechce a já ho tam taky nechci. Bude tam na první dobu, potom na sále budu sama a asistentky ho zavolají, že už může jít. Takhle si to představuju. Myslím, že mi tlačit stejně nepomůže, on je takovej trochu citlivka, co se bolesti a krve týče. A taky si myslím, že i když ti dají klystýr, tak stejně něco vytlačíš a to bych nechtěla aby viděl. Já jsem taky taková samostatná, potřebuju si věci dělat po svým, ne aby mě někdo rozptyloval. Je to prostě podle mě ženská záležitost, jak psali v tom článku a chlap tam nemá co dělat. Vztah s dítětem tím podle mě rozhodně neutrpí.
      angieblack   | 24.06.2010 15:57:07
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
        Ahoj Angie, chápu a respektuju samozřejmě i Tvoje důvody, proč tam přítele nechceš po celou dobu. Holt každá to máme jinak a podle mě se to v čase může i dost měnit. Třeba přijde nějaký strach a žena má pocit, že partner pomůže psychicky, i když s tlačením asi fakt ne. Kdo ví třeba bude vážně nejdůležitější na tu první dobu porodní a potom už nebudu vědět ani o sobě, natož o něm  

        Vztah otce a dítěte to podle mě taky nemůže naprosto poznamenat. Chápu, že když je u celého nebo téměř celého porodu tak, že se to pouto může upevnit. Možná i získá větší respekt k ženě, která si musela projít tím utrpením, aby mu přivedla na svět takový malý uzlíček. Ale chápu i to, že to může poznamenat sexuální život čerstvých rodičů. Ale to asi těžko někdo vyvěští z křišťálové koule. A možná se pak s takovým problémem potýkají právě ti tatínkové, kteří chtěli u porodu být od začátku a přišli s tím úplně sami.
        SaraK   | 24.06.2010 17:22:10
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
      Ahojky,no tak Honza u porodu naštěstí být chce už od začátku,tak jsem moc ráda.Bude to veliká podpora i když doufám že mi nebude říkat ať neskuhrám,že jeho taky bolí břicho  
      petrusepetrus   | 24.06.2010 16:15:55
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
        Můj drahý zase před každým ultrazvukem touží po tom, aby zkotrolovali i jeho bříško   Člověk si říká, kam na tyhle nápady choděj! 
        SaraK   | 24.06.2010 17:26:50
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
      Nechám to na partnerovi, ale vzhledem k tomu, že se kácí i při slově injekce, tak to asi neklapne  Jsem domluvená s dulou, bez ní nerodím   Jeho bych tam chtěla mít, ale na samotný porod ho asi pošlu za dveře..
      Mirri1   | 24.06.2010 16:27:32
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
        Ahojky, opravdu zajímavá debata i názory   Co se týká mě, tak jsme se s manželem domluvili, že u porodu nebude. Pojede se mnou a počká někde mimo, až bude vše "hotovo"   Přesně jak píše angieblack si myslím, že u takové intimní ženské chvíle chlap být nemusí...
        Martina.F   | 24.06.2010 16:43:28
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
          No, tak pro něj je "hotovo", už pár měsíců, ne?  Má to ale hodnou ženu, že to malé dostane tak zadarmo!  
          SaraK   | 24.06.2010 17:29:08
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
      A nevíte někdo, jak je to u plánovaného císařského řezu? Manžel tam může být? A má cenu chodit na předporodní kurzy?
      wendyk   | 24.06.2010 16:42:38
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
        Jestli někdo může být u císaře, to netuším. Ale taky by mě to zajímalo. Možná ano, možná to záleží na nemocnici, konkrétním doktorovi?

        A jestli má cenu chodit na předporodní kurzy. Tak to myslím má i když těhotenství končí císařem. Záleží taky hodně, jak je ten kurz dělaný. Ale pokud jde o cvičení a pak povídání, tak pokud to zdraví dovolí, proč necvičit, neseznámit se zhruba stejně dlouho těhotnými maminkami či si neposlechnout názory na kojení, péči o dítě či všechny miminkovské "nezbytnosti"  
        SaraK   | 24.06.2010 17:03:29
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
        Já myslím, že když je to císař s lokálním umrtvením, tak tam být může, ale asi jak kde. Někdy se ale dělá celková anestezie a tam být nemůže na 100 procent. Předporodní kurz je určitě užitečný, já už si to domlouvám, ale nedaří se mi dovolat se té paní. Známá na něm nebyla a nevěděla absolutně jak dýchat, co dělat a měla opravdu těžký porod. Ale určitě to bude někdo považovat za zbytečné.
        angieblack   | 24.06.2010 17:27:19
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
        Ségra dělá na gyndě a v nemocnici, kde budu rodit. Dneska už může být chlap i u císaře, bude pravděpodobně za nějakým okénkem.. A co se kurzů týče, já chodit nebudu,myslím, že u nás dvojčátkových maminek je to zbytečné..
        delinková   | 25.06.2010 13:35:51
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
      Jsem těhu podruhé, takže mluvím ze zkušenosti...
      Manžel se mnou byl na sále celou dobu - kromě půl hoďky, kdy se došel najíst...Rodila jsem sedm hodin. Už dvě noci před tím jsem nespala, protože mi nebylo dobře a tak jsem to naspávala mezi kontrakcemi. Když se přišla doktorka zeptat, jak je, tak mluvila s manžou, já byla trošku mimo. To byla velká pomoc, nemusela jsem sledovat monitor, nic, jen sebe...
      A při vlastním tlačení mi držel hlavu dole, a vůbec byl u mě. Spodek si ošéfovala doktorka. Při porodu placenty byl s Honzíčkem, kde ho vážili, měřili a tak...Měla jsem větší krevní ztrátu, ale sestřička hned vytřela, a když se s malým vrátili, tak tam bylo čisto. Ty dvě hoďky po porodu na sále jsem se nesměla zvedat, a tak mi manžel mladého držel u hlavy a povídali jsme si s ním. Manžel uronil i pár slz...
      Takže když to shrnu, za nic bych tam nechtěla být sama, i když jsme byli domluvení, že kdyby se mu to nezdálo, že má kdykoliv odejít. Jsem ráda, že to neudělal...
      No, málem jsem to nedopsala, jak se mi i po dvou letech derou slzy do očí. Byl to silný zážitek pro oba... 
      bramborka   | 24.06.2010 16:47:32
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
        Jéé, taky mě to nějak dojalo! To bude těma hormonama  

        Taky bych si přála, aby tam drahý byl celou dobu nebo teda možná ne úplně celou, ale tu podstatnou - na první a druhou dobu porodní. Pak je myslím lepší, když se věnuje maličkému a vrátí se k novopečené mamince v tu pravou chvíli. I když asi to někdy těžko správně načasovat. Ráda bych, aby byl u porodu nejen fyzicky, ale i mentálně - jako podpora, ale i komunikační prostředník. Nejsem si totiž úplně jistá, zda v takovou vypjatou chvíli budu schopná/ochotná vykládat své dojmy, potřeby a tužby ve francouzštině. To je jeden z mých důvodů, proč tam budoucího tatínka chci. Ale nutit ho samozřejmě nebudu. Když se mi/nám bude zdát, že je tam spíš zbytečný nebo má opačný než podporující a uklidňující vliv tak, ať si to raději odkroutí někde na chodbě. Myslím, že tak i tak by byl jako na trní.

        No, uvidíme. Do září je ještě docela dost času. Si všechny myšlenky týkající se jeho přítomnosti u porodu utříbit. Věřím, že ať je sebelepší plán, tak nakonec příroda může všechny super plány šmahem změnit. Třeba u takového císaře asi moc tatínkové nebývají, ne?
        SaraK   | 24.06.2010 16:59:25
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
          No, já toho moc nenamluvila, jen si pamatuju, že mi vždy doktorka řekla, kolik centimetrů už to je, kolik mají na vedlejším sále - my jsme totiž závodili (vyhráli jsme o šest minut, o pindíka, vedle měli holku...) a já to jen odkývala. Pak se mě zeptala, zda se nechci zkusit projít, nebo míč či něco (vyjmenovala zařízení celé nemocnice...)a já že nechci, že jsem ráda, že ležím a ležet chci! to bylo vše...   
          bramborka   | 24.06.2010 17:10:43
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
      ahoj, já už mám jeden porod za sebou, tatínek tam byl a bude určitě zase. On teda říkal, že tam nechce a já vím, že se nemají nutit  , ale já jsem ho tam chtěla, hlavně proto abych nebyla mezi cizíma lidma a kdybych něco potřebovala, tak aby to zařídil.
      Byl tam se mnou celou dobu i u tlačení. Po pravdě řečeno nevím, jak bysme to bez něj zvládli, PA mi držela jednu nohu a manža druhou a tlačil mi hlavu k hrudníku. Když jsem se ho pak ptala, jaký měl výhled  tak říkal, že vlastně nic neviděl (taky mu nedělá dobře krev...) a klystýr jsem neměla a myslím si, že teda něco vyšlo (nejsem si jistá) a manža o tom vůbec neví. Nakonec dokonce přestřihnul i pup. šňůru, tak to jsem koukala jako blázen.
      Pak šel se sestřičkama natáčet jak malýho myjou, váží atd. Já mezi tím porodila placentu a mudr mě zašil.
      A pak už jsme spolu strávili dvě hodinky na sále jako nová rodinka. Tatínek taky plakal a určitě nelituje, že jsme to prožili spolu 
      jana1260   | 24.06.2010 17:20:49
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
      Holky já jednou byla sama a po druhé s manželem. Teď čekám třetí s novým chlapem a chci aby u porodu byl. Má 2 dcery s minulého manželství, teď to bude vytoužený kluk a tak tam chce jít. Když bude chtít odejít může ale myslím že to neudělá. Jinak když byl u výroby ať je i u zrodu.Je to každého věc.Někteří chlapi se posmívají, ale myslím že je to jen jejich slabost tam nejít.
      Hanika1   | 24.06.2010 19:26:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
      Při prvím pororu jsem měla přítele u porodu jen poslední dvě hodiny a to jsem rodila 22 hodin.Nic se mezií námi nezměnilo,myslím že by byl tím nějak poznamenaný.Teď při druhém porodu ho chci mít u sebe celou dobu,a on sám tam jít chce.Už kvůli chování lekářů tady a péče kolem.A co vím a jsem se ptala,k císaři tatínky nepouští.Tak nevím jestli někde jinde ano.
      pokorny77   | 24.06.2010 20:03:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
      Ahoj, můj manžel u porodu bude,i kdyby to mělo být císařem (což spíš předpokládám u dvojčat),spíš to chci já, ale myslím si, že pro toho chlapa je to zážitek na celej život. Když to bude císařem, tak stejně bude za okénkem a uvidí děti první 
      delinková   | 25.06.2010 10:12:58
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
      já jsem manžela u porodu měla.Kdyby tam nebyl,tak bych to asi nezvládla měla jsem komplikovaný porod.Manžel mi dodal odvahu a utěšoval mě.Takže já jsem na 100% pro...

      PS: Nebojte se holky porodu.Když jsem to zvládla já...tak to zvládnete i vy...a to jsem rodila 2 dny  
      simonaka   | 25.06.2010 10:25:38
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
      Já jsem přítele u porodu měla....vnímala jsem ho, podporoval a utěšoval. Nakonec mi ho z porodního sálu vyvedli, protože jsem nakonec rodila vakuem. Musím uznat, že i bez jeho slov jsem to zvládla. Je příjemné mít tam někoho blízkého..já osobně krom mého chlapa bych tam nechtěla.
      Zavadilka   | 25.06.2010 10:37:24
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
      My jsme o tom jeste nijak nemluvili, ale ja to necham na nem. Nicmene, si myslim, ze tam bude chtit byt. 
      mihra   | 25.06.2010 10:41:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
      Já jsem u porodu přítele taky měla,i když jsem rodila císařem a měla celkovou anestezii.Chtěla jsem,aby tam byl,aby viděl hned malého aspoň on.A musím říct,že byl z toho nadšený a na vše dohlížel co doktoři dělali,a věřím,že u dalšího porodu bude chtít být taky.Nikoho jiného bych tam ani asi nechtěla.
      Zuzbr   | 25.06.2010 10:46:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
      Tak já měla přítele u porodu a letos jde chlap zase a těší se.Myslím že je ten porod o něčem jiném když tam je ta partnerská podpora.Byl tam celou dobu u mě až do konce ke koncikdy je jedna kontrakce za druhou mi dost pomáhal že mi říkal jak dýchat tím se porod dost urychlil neměnila bych.Ten chlap si sž u porodu uvědomí co ta ženská musí vydržet a čím si musí projít že to není jen tak a o to si začne vážit víc jak ženské takj svého dítěte     
      Voraba   | 25.06.2010 10:57:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
      Ahojky, já jsem toho svýho nenutila a kdyby tam chtěl jít, tak bych ho tam možná i nechala; nechtěl, vadilo mu, že mi nemůže nijak pomoct (a krev mu nedělá dobře), ale byl tam na chodbě a hned jak malou utřeli ho volali, držel si ji první v náručí a musím říct, že byl dojatej a pak říkal, že si ji hned zamiloval a jak se mu moc líbí. Byla jsem nakonec ráda, že tam nikdo nebyl. Málem se tam nacpala tchýně, ale naštěstí si to nechala vymluvit a pak doběhla zároveň s přítelem. Kamarádky jsem radši nenutila ani neříkala, ani jedna ještě dítě neměla, tak abych je neodradila  
      Marta81   | 25.06.2010 21:27:42
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
        Tchýně u porodu? :) Tak to by byl rychlý proces tedy, jen při zmínce. Myslím, že i kdyby byla sebehodnější, nedovolila bych jí ani přijít zamnou na sál i kdybych tam měla být a rodit 3 dny :)

        Jinak manžel půjde k porodu, víceméně se mě ani na názor neptal:) Moc se na to těší a já jsem ráda že tam nebudu sama...
        luciasek84   | 27.06.2010 15:59:35
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: partner/snoubenec/manžel či otec dítěte u porodu
          Můj manžel se zatím konkrétně nevyjádřil - tváří se teda, jako že asi jo, ale jestli to nakonec dá nebo ne, to nechám na něm. Chtěla bych ho tam, ale záleží na tom, jak to bude cítit on. Nemusí moc pohled na krev a vypjatých situacích bývá značně nervní, tak si myslím, že když toho na něj bude moc, tak prostě odejde... nutit ho nechci a nebudu. :) Ale aspoň ze začátku bych ho jako podporu chtěla... na ten předporodní kurz spojený s prohlídkou nemocnice asi zajedeme, ať si udělá představu a pak se rozhodne.  
          dalmatinka2004   | 30.06.2010 12:07:32
          Reagovat | URL příspěvku
  • látkové pleny vs. jednorázové plenky
    Ahoj maminky, napadlo mě, zda budete používat na přebalování pro své miminka látkové pleny nebo jednorázovky. Případně ty pratelné látkové kalhotky.

    Já mám připraven, myslím, že dostatek látkových plen na přebalování a jednorázovky chci používat na noc, cestování, delší pobyt mimo domov (delší nákup, výlet). Tak uvidíme, jaká bude srážka s realitou, jestli třeba nebudu z toho praní a žehlení enormního množství plenek brzo vyléčená. Je/bude Vaše taktika podobná nebo jste se už třeba u prvních dětí z praní a žehlení plen poučily a teď už pojedete jen na jednorázovkách?  
    SaraK   | 24.06.2010 15:07:51 | Reakcí: 21, poslední: 23.04.2020 21:24:23
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: látkové pleny vs. jednorázové plenky
      ahoj, u prvního dítka jsem si to taky tak myslela a nakoupila látkové pleny. Nakonec jsem je na přebalování nepoužila ani jednou asi jsem byla dost pohodlná, ale proč si přidělávat práci, když to jde jednodušeji a o to víc času můžeš věnovat miminku. Použila jsem je jen na podkládání hlavičky, kdyby si ublinknul, při kojení. Ze začátku na utírání po koupání, prvních 6neděl jsme ji taky museli dávat mezi nožičky na tu jednorázovku kvuli kyčličkám.
      Ale záleží na každým, to už si myslím, že je lepší mít ty pratelné, ale když se o tom bavím s někým kdo je používá, tak to stejně asi nepříjde o moc levněji, jestli vůbec, jde tam spíš o tu ekologii.
      Však uvidíš, jaká bude realita 
      jana1260   | 24.06.2010 15:17:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: látkové pleny vs. jednorázové plenky
      tak s plenama jsem na tom podobně jako ty, mám koupené látkové, ale jednorázovky chci taky používat, na cesty, na výlety atd... přesně jak píšeš. jen jsem zvědavá jak to bude ve skutečnosti:-)))
      Callynka   | 24.06.2010 15:43:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: látkové pleny vs. jednorázové plenky
      O látkových neuvažuju vůbec. Mám nakoupenu zásobu jednorázovek v akcích. Žehlení je moje nejneoblíbenější činnost doma. Praní by nevadilo, stejně pere pračka, ale žehlení by mě ubíjelo. Nedovedu si představit, že bych musela vyžehlit několikrát týdně hromadu plen. Už tam si myslím, že bude práce s mimčem až až. To bych si s ním ani nemohla dojít na procházku. Nakoupím jich tak dvacet, na utírání, pod hlavičku nebo na odříhnutí. Taky si myslím, že to levnější není a jedna matka, která používá látkové pleny planetu nezachrání.
      angieblack   | 24.06.2010 16:07:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: látkové pleny vs. jednorázové plenky
      Je otázkou, co je horší - jestli hromada vyhozených jednorázovek, které skončí ve spalovně odpadu, nebo hektolitry pitné vody použité při praní, o vlivu pracích prášků ani nemluvě - i když se fosfáty už téměř nepoužívají. A k tomu kilowatthodiny, které se proženou žehličkou... (zde přiznávám, že nevím, zda se ty moderní Popolini a takové ještě žehlí...)
      Já jsem tvor od přírody pohodlný a líný, a proto jsem používala a zase budu ty jednorázové. A to i z hlediska času... 
      bramborka   | 24.06.2010 16:56:07
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: látkové pleny vs. jednorázové plenky
      jo, a taky je třeba zvážit kde bydlíte, protože ty pleny musí někde uschnout. V létě to ještě jde, když to můžeš dát ven, ale co v zimě v malém bytě. Kamarádku už manžel prosil ať používá jednorázovky, protože po celém bytě pořád vysely pleny 
      jana1260   | 24.06.2010 17:25:20
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: látkové pleny vs. jednorázové plenky
        My máme v novém bytě dokonce i sušičku (jsem na ní sama zvědavá, nikdy jsme jí doma neměli). Belgičani ji ale považují za naprostou nutnost a samozřejmost. A je pravda, že přes zimu to bude asi fajn pomoc. I když třeba tou dobou (malý se má narodit v září) už dávno budeme na jednorázovkách  
        SaraK   | 24.06.2010 17:32:34
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: látkové pleny vs. jednorázové plenky
      No tak to mě drželo asi tak 14 dní....to se nedalo i když jsem byla přesvědčená o opaku. Byla jsem ráda, když mi malá nekňučela a já si mohla lehnout      představa, že žehlím pleny 
      Raději věnuji čas dcerce než věšení a žehlení plen.
      Zavadilka   | 25.06.2010 10:39:33
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: látkové pleny vs. jednorázové plenky
      ahoj maminky,přidávám se k diskuzi o plínkách,je to čistě každého věc,co bude používat,ale z vlastní zkušenosti:před 15-ti lety,když jsem měla dceru,byly plínky teda fakt nehorázně drahé (jednorázovky),1 vyšla v přepočtu na 9,- Kč (teda fakt ty lepší),pak ještě měli takový šílený,který jsem taky zkusila,to vyšla 1 na 4,- Kč,ale vevnitř jak se děcko počůralo,tak zežmolkovatěly, no hrůza, takže mimčo bylo pročůraný všude, při výši rod.příspěvku 2500,- byla fakticky drahota používat jednorázovky lepší,takže se používaly fakt jen k lékařce nebo na delší cestu, jinak jsem používala látkový,ale můžu říct,že v dnešní době,kdy čekám 2 děcko budu již používat pouze jednorázovky (ze začátku látkový přes jednor.,kvůli kyčlím), pampersky jsem v akci koupila v přepočtu 3,15 Kč, jelikož stále chodím do práce,tak si akce hlídám a vždy koupím aspoň 2 balení,takže si nemyslím,že by to bylo tak hrozné ve srovnání s 1 děckem, a hlavně odpadne ten šílený kolotoč, kdy jsem dala dcerku spát, vyprat,pověsit, vyžehlit, rázem se dcerka vzbudila,do toho něco uklohnit k jídlu,fakt síla a mimčo pod rukama vyroste ani nebudete vědět jak.Tak to se raději budu věnovat mimču,pokud bude spát, tak i sama sobě a věřte mě,že pokud budete mít mimčo více či méně plačtivé,budete ráda, že si sama na chvíli odpočinete, když mimčo spí a budu se mu věnovat na 100%, těšit se na procházky a nestresovat,jestli musím vyprat plíny,aby bylo co mimču mezi nožky dát.To můj názor a už se těším,jak si budeme s mrňouskem užívat.
      Katkaf   | 25.06.2010 11:18:25
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: látkové pleny vs. jednorázové plenky
        Ahoj musím s tebou jenom souhlasit. Mám úplně stejný zkušenosti.Taky budu používat látkové jen přes jednorázovky a to hlavně na noc.
        Hanika1   | 26.06.2010 08:06:41
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: látkové pleny vs. jednorázové plenky
      Ahojky já sem si ze začátku říkala, že si nakoupím látkové a jednorázovky jen na noc, ven atd, ale když sem nad tím pak přemýšlela, že budu furt prát a žehlit tak sem tuhle myšlenku opustila a rozhodla se pro jednorázovky, už je začínám nakupovat a mám v zásobě 6 balíků plenek.
      • \
        RE: látkové pleny vs. jednorázové plenky
        To je otázka:-)Budoucí babička by nejradši látkové, ale já jednorázovky. Raději věnuji čas malinké.Zažila jsem si ty hromady plen a žehlení do noci a toho času a pokud bych to ted rala přes finance, vyhrají jednorázovky. Nejsem blázínek,abych v ncci dávala jednorázovky a přes den prcka mučila v látkových.Dělají skvělé plenky a děti nejsou opruzené a ten čas strávený s miminkem vám nikdy nikdo nevrátí.. Babička na praní plenek čas mít bude, tak té nechávám volné pole působnosti:-)
        Val.i   | 26.06.2010 21:21:59
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: látkové pleny vs. jednorázové plenky
          Já chci zkusit látkování - nakupuji zatím jen pleny, co se už nežehlí - mimo to - já jsem asi extrém, ale žehlení je pro mne relax - asi to je dědičné, pač moje mamka taky ráda žehlí... (hůř jsme na to s mytím oken - to je očistec pro obě :oD)No jelikož dneska jsou ty použité materiály o něčem jiném, rychleji schnou a žehlit netřeba, tak pračka se bude pouštět tak jako tak, jedna várka plínek navíc mne snad nezabije. Je to bezesporu zdravější pro děcko - přebalovat časteji... možná si to moc idealizuju, ale chci do toho jít. Jenorázovky nezatracuju - budou užitečný na cestách a delších pobytech mimo domov, kde fakt nehodlám řešit, kam s pokaděnou plínou, abych ji pak doma prala, takže asi tak... ;o) Ale zeptej te se mě koncem letošního roku - to prckovi budou cca 2 měsíce, jestli mi to vydrželo!? :oD  
          dalmatinka2004   | 30.06.2010 12:15:55
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: látkové pleny vs. jednorázové plenky
            Ahoj, já jsem se také nadchla pro moderní látkové pleny - hlavně z důvodů ekologických, ale i ekonomická stránka není k zahození. A rozhodně nejsem žádná alternativní matka. Ale když tady čtu ty příspěvky, tak si připadám trochu jako exot a v okolí si taky většina lidí klepe na hlavu, když řeknu, že chci používat látkovky. Zatím jen porovnávám, sleduju na internetu a přemýšlím kolik a jaké na začátek pořídit. Mohu se tě zeptat, jaké jsi vybrala ty a kolik? Mě docela zaujaly bambino mio (vícevrstevné) pro první měsíce po narození a kalhotkový tvar bych chtěla začít používat, až miminko trochu povyroste. Bydlíme v malém bytě a místa na sušení není mnoho, miminko se narodí v listopadu, tak si myslím, že ty vícevrstevné by mohli schnout dobře. Díky za tvé postřehy.   
            lucík17   | 11.07.2010 11:01:43
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: látkové pleny vs. jednorázové plenky
              Přidávám se k látkařkám:-) Co se týče žehlení tak moderní látkové plenky se nežehlí. Takže je akorát strčíte do pračky, vyndáte a pověsíte...Je sice pravda,že pokud to vezmete dohromady s normálním pradlem tak v podstatě máte skoro pořád nějaké prádlo pověšené takže musí být nějaký ten prostor na sušák,ale i to si myslím že jde vpohodě. Je pravda,že jsem se k látkovým plínkam uchýlila až když měl syn tak 11měsíců,ale i tak si myslím,že se to vyplatí - nakoupila jsem na bazárku a celková investice byla asi cca dva tisíce. Mám 13kalhotkových plen,do nich dávám místo vkládaček klasické plenky,které ale už taky nežehlím a plus vrstvené čtvercové pleny(10ks) a svrchní kalhotky.V bytě schne asi 20hodin maximálně,při deštivém počasí, venku rychleji. a klasické pleny jsou suché v podstatě za chvilku. Na ven a na cesty používám taky jednorázovky. Ale pořád si myslím,že to výjde levněji a hlavně ekologičtěji - s názorem,že jedna matka nespasí svět absolutně nesouhlasím a nesnáším ho,protože když si to tak řekne každý tak už to není jen jedna matka,že? Ale nejsem žádná, jak už tu bylo psáno,alternativní matka. Naopak si myslím,že používání látkových plen je moderní. Kvůli vlastnímu pohodlí a také tomu,že látkovky jsou o trochu objemější tak bych na ně nenarvala krásné džínečky, tak ven používám pampersky,ale doma pod teplákama a na noc látkuju. pak taky existují AIO pleny a to je úplná paráda - vše v jednom, velikosti většinou od narození po nočník. Investice sice větší,ale pokud by někdo opravdu jen látkoval,tak když jsem to počítala tak je to za cca půl roku zpátky a pak je můžete prodat nebo použít na další miminko. No nějak jsem se rozepsala:-)
              Brokiana   | 10.06.2011 09:04:26
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: látkové pleny vs. jednorázové plenky
                Souhlas   Malému je teď 7 měsíců - Látkování nám vydrželo od narození do 6 měsíců a kousek, teď jsme ale museli udělat pauzu. Důvod? je to trochu složitější na popsání, ale malý měl od narození zablokovanou krční páteř a jeho pohybový vývoj je i po odblokování trochu pomalejší. V látkových plenách neměl takový pocit volnosti a možnost pohybu a trochu ho to brzdilo. Nemůžu ho nechat nahého celý den, aby se mohl volně hýbat, takže jsme teď na čas látkovky vysadili a používám papírové. K látkovým se ale rozhodně vrátím. Protože můžu porovnat, práce navíc s moderníma látkovkama není podle mě žádná - jen hodit do pračky a pověsit na šňůru. Papírové pleny se doma hromadí a nestačím je vynášet. Takže zdravím, posílám   a látkování zdar!     
                lucík17   | 11.06.2011 20:18:03
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: látkové pleny vs. jednorázové plenky
                  Já mám zase chlapečka s DS jehož součástí je celková hypotonie, takže to co popisuješ vím úplně přesně:-) Proto jsem taky začala až tak pozdě. Než se narodil tak jsem o moderních plenkách nevěděla a tak nějak jsem brala za normální používat papírové. Až jsem se pak dozvídala víc a víc, nadchlo mě to. Koupila jsem jedny kalhotkové a jedny svrchňáky na zkoušku a zjistila,že malý se v tom tak nějak neumí hýbat tak jsem začala dávat pouze na noc a teď když už je to s tím pohybem lepší tak používám i přes den. TAKŽE SE HOLKY LÁTKOVÁNÍ NEBOJTE:-)!!!
                  Brokiana   | 12.06.2011 22:42:14
                  Reagovat | URL příspěvku
                  • \
                    RE: látkové pleny vs. jednorázové plenky
                    Tak látkové pleny jsem také zkoušela, ale dost jsme s tím bojovali, takže používáme už jen jednorázové pleny bella happy.
                    Jass   | 23.02.2020 13:42:33
                    Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: látkové pleny vs. jednorázové plenky
      Pro mě to byla jasná volba a to jednorázovky :). Látkové plínky mě nijak neoslovily, takže jsem v drogérii koupila první značku co jsem viděla, což byly Bella Happy a ty byly super.
      silvous06   | 28.02.2020 21:15:38
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: látkové pleny vs. jednorázové plenky
        Tak na ty se podívám, protože mi tady značka vůbec nic neříká :/
        Darija06   | 02.03.2020 10:14:35
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: látkové pleny vs. jednorázové plenky
          No to se trochu divím, přijde mi, že je to známá značka protože dělají i dámské kosmetické výrobky a hygienické pomůcky. Kupuju si od nich i vložky a tampónky na odlíčení :)
          silvous06   | 02.03.2020 10:25:27
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: látkové pleny vs. jednorázové plenky
            taky jsem u značku neznala asi není tak profláklá, ale dostala jsem box do porodnice a už jsem u toho zůstala, ale nevěděla jsem, že mají i hygienický věci, tak se mrknu, díky za tip
            pavla.suranska   | 23.04.2020 21:24:23
            Reagovat | URL příspěvku
  • kojící polštář
    V dětském ráji mají akci na kojící polštář, já ho teda nemám a ani kupovat nebudu, ale třeba se to bude někomu hodit  http://www.detskyraj.cz/zbozi/10173-fillikid-velky-kojici-polstar-se-vzorem
    jana1260   | 24.06.2010 10:41:01 | Reakcí: 1, poslední: 24.06.2010 11:51:48
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • kontrola 24tt
    ahoj, dnes jsme byli po třech týdnech na kontrole a pan doktor byl srandista  nejdřív mě vyšetřil spodem a že cití hlavičku, ale že je to v pohodě, že se neotvírám jen mám trošku měkčí čípek (doma jsem študovala co napsal do průkazky a CS 1?) Pak vzal UZV a že se teda ukáže jestli je hlavičkou dolů a nebo má tvrdý zadeček - a on to byl zadeček, takže si tam pěkně trůní na zadku (snad to nebude definitivní  ) Trochu mě teda zaráží jak může cítit rukou miminko a vůbec nebudu přemýšlet o tom jak je to teda při sexu. 
    Jinak už mám nahoře 6,5kg, předepsal mi magnezko na tvrdnutí bříška, na další kontrolu jdeme až za 5týdnu, protože má měsíc dovolenou a tak týden před tím si mám zajít na to vyšetření na cukrovku (to je má noční můra, snad to zvládnu bez omdlení)  . Taky jsem vydržela nezeptat se co to bude, ale přiznávám, že jsem to zkoumala hodně, ale nepoznám to.
    Taky mi povídá, že ho včera braly křeče do lýtek, tak si vzal taky magnézko a že to není žádná sranda polykat tak velký tablety, že by nebylo marný aby si občas nějakou tu léčbu vyzkoušel i na sobě  aby věděl jaký to je. Ale porod, že si naštěstí nevyzkouší jinak by asi přestal ordinovat 
    To jsem se rozepsala, co? 
    jana1260   | 23.06.2010 21:19:42 | Reakcí: 10, poslední: 25.06.2010 08:26:02
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: kontrola 24tt
      Ahoj,tak máme skoro stejný termín :-)
      Neboj cukrovku zvládneě,dnes jsem na ní taky byla a já jsem strašná na tyhle věci :-) ale zvládla jsem to.Jinak váhu ti závidím,já už mám nahoře skoro 12 nebo možná už přes 12 kilo.Radši na váhu nelezu.Jinak tě obdivuji,že se nezeptáš,že to vydržíš..Přeju pohodové těhu.
      pokorny77   | 23.06.2010 21:57:10
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: kontrola 24tt
        a já si říkala, že mám docela dost, to jsi mě uklidnila  Už abych tu cukrovku měla za sebeou, asi si tam lehnu hned a bude to, ať mě nemusí zase někde sbírat ze země 
        jana1260   | 24.06.2010 11:54:24
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: kontrola 24tt
      Ahoj, já při poslední kontrole měla prdelkama dolů obě děti, takže taky doufám, že se ještě přetočej  o tom, že Ti dr.nahmatal mimi rukou, raději nemyslet,jak je to s tím sexem  jinak já jsem dnes 25+1tt a mám nahoře 8kg, stále to nějak leze nahoru  a s tou cukrovkou, mě to čeká ještě jednou, měla jsem z toho šílenej strach, protože vyloženě sladký fakt nemusím, ale dá se to, snaž se to vypít co nejrychleji  já jsem si mohla přinést neslazený čaj a dali mi to do toho místo do vody. Tak hodně štěstí 
      delinková   | 24.06.2010 12:00:27
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: kontrola 24tt
        mně ani nevadí to vypít, ale že se nemůžu ráno najíst to je problém. Nenajedená prostě omdlívám. 
        jana1260   | 24.06.2010 12:18:32
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: kontrola 24tt
          No to je horší, já ty dvě hodiny nesměla ani pít a to byl zrovna ten největší pařák, takže jsem málem zkolabovala 
          delinková   | 24.06.2010 12:40:14
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: kontrola 24tt
            jo jo my to měli taky tak.Od půl noci nic nejíst,nepít pak tam.Odebrat krev,vypít ten čaj,za hodinu opět odebrat krev,a pak zase za hodinu.Celou dobu nci nejíst nepít.Ted budu volat na výsledky tak doufám že to bude ok.
            pokorny77   | 24.06.2010 12:46:50
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: kontrola 24tt
              Je to týrání  já měla cukr jen v moči, to prý nic neznamená,s dvojčatama prý je větší zátěž tak asi proto, ale mamka má cukrovku, tak musím ještě jednou 
              delinková   | 24.06.2010 13:47:03
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: kontrola 24tt
                myslela jsem, že mě to třeba mine  chtěla jsem mu říct, že tam prostě nepůjdu a je to, ale zase nechci něco podcenit a pak si to vyčítat 
                jana1260   | 24.06.2010 14:19:18
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: kontrola 24tt
                  To zvládneš..neboj..Ona ta cukrovka neni sranda..Držím palce
                  pokorny77   | 24.06.2010 14:29:59
                  Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: kontrola 24tt
                  No to Tě fakt nemine  teď už se to dělá snad každý těhuli. Já taky myslela, že si to odbydu jednou a dost,ale tím, že je cukrovka v rodině od přímého příbuzného,tak musím ještě jednou 
                  delinková   | 25.06.2010 08:26:02
                  Reagovat | URL příspěvku
  • jak...
    máme vydržet několik měsíců bez sexu? To ať mi někdo vysvětlí  
    Peugotka   | 23.06.2010 20:43:18 | Reakcí: 16, poslední: 25.06.2010 11:14:04
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: jak...
      Mě to povídej, mě pokud se nezdá o miminku případně o porodu, tak jedině o sexu :))
      luciasek84   | 23.06.2010 20:55:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jak...
      a proč musíš být bez sexu?
      denulka.a3   | 23.06.2010 20:59:06
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: jak...
        protože mám rizikové a tvrdne mi bříško ...
        Peugotka   | 23.06.2010 21:02:08
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: jak...
          jejda to je mi moc líto :o((
          denulka.a3   | 23.06.2010 21:03:38
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: jak...
            a můžu se ještě zeptat na to tvrdnutí bříška? jak to poznáš a v kolikátém týdnu se to tak objevje? jsem prvorodička tak nevím :o)
            denulka.a3   | 23.06.2010 21:04:34
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: jak...
              já jsem taky prvorodička, poprvé mi ztuhlo v 21tt protože jsem běhala po bytě, prala, vařila, koupala psa... pak hned druhý den po sexu a od té doby pokaždé, když se začnu namáhat. Dočetla jsem se, že do 10 tvrnutí za den je to ještě taknějak dobré, pokud je to častěji --průser, nemocnice, kapačky. může přijít předčasný porod, ale samozřejmě záleží hodně na stavu čípku. U mě v poho. Takže beru jenom magnesko, a nemám vykonávat domácí práce a spíš odpočívat. Objevuje se to nejčastěji k večeru... Najednou ti ztuhne bříško, je úplně tvrdé, stáhnuté a když si sedneš tak se po chvíli uvolní zase, nijak to nebolí
              Peugotka   | 23.06.2010 21:16:28
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: jak...
                Vieš,mne takto ztuhne keď sa chce malá pohnúť a počas dňa nemám čas si vystrieť nohy,ale tie poslíčkové tuhnutia to ešte niesú
                nathalis   | 23.06.2010 21:19:57
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: jak...
                aha, no tak to mám asi něco podobného, ale nebude to vážné, bříško se mi nějak často nestahuje a čípek mám taky v pořádku díky moc za radu :o)) ať ti to těhulkování krásně dopadne a užívej si to hodně štěstíčka přeji !!
                denulka.a3   | 23.06.2010 21:21:28
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: jak...
                to je dobrý, nemáš vykonávat domácí práce  To kdyby mi někdo řekl, tak se docela zasměju a chtěla bych vidět doma tu reakci     
                jana1260   | 23.06.2010 21:23:02
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: jak...
                Taky nam od pondeli zakazali sex  
                Mam to same, co ty a dvojcatka cekam taky.
                Musime vydrzet!!!  
                L3NULA   | 24.06.2010 14:48:58
                Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: jak...
                Taky nam od pondeli zakazali sex  
                Mam to same, co ty a dvojcatka cekam taky.
                Musime vydrzet!!!  
                L3NULA   | 24.06.2010 14:49:08
                Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jak...
      Zlatko to asi nejde vydržet a tělo si stejně řekne své.Já ze začátku nesměla kůli vcestné placentě a nakonec to dopadlo tak,že jsem měla erotické sny a i když jsem tomu nikdy nevěřila,měla jsem ve snu i orgasmus   A to ještě ten můj by mohl každý den...Takže teď když už teda můžu,občas vzpomínám na dobu,kdy jsem nemohla  
      petrusepetrus   | 24.06.2010 08:01:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jak...
      Úplně normálně. Jsem 26tt a měli jsme sex jen jednou. Já po tom netoužím vůbec a přítel se bojí.
      angieblack   | 24.06.2010 10:42:43
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jak...
        da se to...neboj...cele tehu a pak je to o sile...ne ze by nebyla chut,ale nejsou vecer sily..takze to je jeste na dlouho o pustu a kdyz uz to jde,tak se mrnata stavi do role sexokazu
      Liberte   | 24.06.2010 11:54:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jak...
      Tak si pak budete užívat do syta po porodu  teda jestli Vás děti nechaj   
      delinková   | 24.06.2010 12:04:22
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jak...
      Ahoj,to já sex mít můžu,ale mám frigidního přítele,kterýmu stačí sex jednou za měsíc,tak se divím,že jsem po roce čekání vůbec otěhotněla.miluji ho,je to jinak super chlap,ale toto asi zbortí náš vztah,tak nevím co mám dělat.Doufám,že se to po porodu zlepší,ale jsem asi naivní a budu si muset hledat sex někde jinde nebo já nevím.Takže vás chápu a sousítím s vámi,vy míte dobrý,že víte že se po porodu můžete,ale co já 
      ljaskova   | 25.06.2010 11:14:04
      Reagovat | URL příspěvku
  • Asi hloupý dotaz..
    ..ale může se v těhotenství darovat krev? Myslím, že nejspíš ne, ale chci znát názor většiny :)
    Mandarinka007   | 23.06.2010 17:34:02 | Reakcí: 3, poslední: 24.06.2010 10:05:59
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Asi hloupý dotaz..
      Ahoj, nesmí. Já nedarovala od tý doby, co jsem vysadila HA.   Tak se měj pěkně!  
      jahnynka   | 23.06.2010 17:44:04
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Asi hloupý dotaz..
        Kujuuu :) Oni by mě to stejně nejspíš nedovolili, ale lepší se zeptat tady než být za telátko pro celou čekárnu  
        Mandarinka007   | 23.06.2010 17:47:55
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Asi hloupý dotaz..
          Nesmí se darovat.... v těhotenství ani když se kojí. Na to těhotenství je myslím přímo otázka v dotazníku.
          Hatalinka   | 24.06.2010 10:05:59
          Reagovat | URL příspěvku
  • oblečení
    ahojky, nemáte nějaký tip na obchod s miminkovským oblečením v Praze, kde mají velký výběr? Nechci kupvat oblečení přes internet a zatím jsem nenašla žádný pořádný obchod s oblečením. děkuji za tipy!
    Callynka   | 23.06.2010 16:01:56 | Reakcí: 1, poslední: 24.06.2010 22:06:33
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: oblečení
      AHOJKY, JA SE TED TROCHU "VYRADILA" V OBCHODE BABYEXPERT.cz(CHICCO) NA CERNEM MOSTE, VELKY VYBER OBLECKU PRO MIMINKA A ZA DOBRE CENY, MELI I NECO VE SLEVACH A PEKNE OBLECKY! Tak at dobre nakoupis!      
      Hannie   | 24.06.2010 22:06:33
      Reagovat | URL příspěvku
  • Kubíček bude mít brášku :-)
    Ahoj těhulky       Našla jsem si chviličku na prázdninách v Pardubicích abych Vám mohla sdělit novinku. V pondělí jsem byla na 3D UTZ. Miminko je vpořádku a bude to chlapeček. Kubíček si moc přál brášku,tak jsem ráda,že se nám to povedlo   Akorát manželovi ztuhnul úsměv na tváři,když tam toho pindíka viděl a doktor nám to potvrdil. Manža si přál holčičku,ale nakonec řekl,že je stejně rád,hlavně,když je miminko vpořádku. Až budu doma,tak vložím krásnou fotečku z UTZ. Sice se nám nechtěl moc ukázat,pořád si před strkal ručičky před obličej,ale nakonec se povedlo  Tak se opatrujte papa      
    luccyk   | 23.06.2010 12:21:10 | Reakcí: 3, poslední: 23.06.2010 21:58:48
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • Ahojte všichni,mám na Vás takovou prosbu.Jsem ve 23tt.Vždy jsem měla malé prsa ani né jedničky :).dá se říct,že je mám jen o maličko větší.A to mě dost znepokojuje.Tak si říkám,že už bych je měla mít daleko větší.Tak nevím :( Nemá někdo podobný problém?Jinak je u mě všechno v pořádku,čekáme kloučka Marečka:) Pohlaďte bříška a vychutnávejte dnešní sluneční den,papa
    kopytkoeva   | 23.06.2010 09:20:17 | Reakcí: 10, poslední: 30.06.2010 12:28:16
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Neboj až porodíš tak se ti nalejou. Já mám prsa velký(ach jo)a vždycky po porodu jsem ztratila břicho ale zase jsem si pro změnu přes prsa neviděla na nohy.
      Hanika1   | 23.06.2010 09:33:41
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Ahojky, mám kamarádku, které také nebylo v prsou moc naděleno, ale obě těhotenství kojila o 100-6 a pokaždé se jí ta prsa ani moc nezvětšila. Takže bych si nedělala žádné starosti, protože to rozhodně neovlivníš a akorát se tím zbytečně stresuješ. Jsou případy, kdy byly prsa jako vozy a muselo se přikrmovat. Tak buď vklidu  
      Veraja   | 23.06.2010 09:45:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Ahoj, já mám celkem malé prsy tak něco mezi 1-2 a když jsem otěhotněla, kromě mimi jsem se těšila na to, že je budu mít konečně velký, ale jsem nyní 21+1 a pořád žádná změna, ani o centrimetr mi neporostly, jen se mi zvětšily prsní dvorce a ztmavly, ale na velikosti nic moc tak doufám, že to snad bude lepší, abych si konečně užila ty velké kozy :-) takže nejsi na tom sama
      kalamajka   | 23.06.2010 10:14:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Ahoj, nic si z toho nedělej. Kamáradka před měsícem porodila, prsa má pořád č.1 a v pohodě kojí a mlíčka má dost 
      Mirri1   | 23.06.2010 11:10:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Já jsem 27 a jsem na tom stejně.. A hlavu si s tím nelámu. Co mi známé říkaly, tak se jim zvětšily až kolem porodu. A kdysi jsem četla, že na mléko jsou paradoxně "bohatší" menší prsa než větší..
      mn2   | 23.06.2010 11:26:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Ahoj, mě se prsa teda nalily a zvětšily o číslo, ale mám kámošku, co má tak jedničky a má dvojčata, kterým je skoro 6měs. a obě plně kojí, na velikosti zkrátka nezáleží 
      delinková   | 23.06.2010 11:46:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Myslím, že nemáš problém, ale štěstí! I z malých prsou jde kojit. A né každému se zvětší o několik čísel. Aspoň nemusíš kupovat pořád nový a nový podprsenky   
      zuzka83   | 23.06.2010 14:14:26
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      JA S jednickama odkojila rok , nemuselA jsme nikdy- prvni pulrok vubec dokrmovat.pak se teda jeste zmensily coz me dost nastvalo,ale co nadelam. ted v druhem tehu zas malicko narostly ale nic moc...snad odkojim uspessne i dal. ta velikost neni fakt sulezita. akorat se spatne koji v leze, budes muset asi v sede.
      babywoman   | 23.06.2010 15:20:57
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE:
      Ahoj,chápu, že tě to (Vás) trápí, ale holky buďte rádi. Já měla před dětmi krásný pevný 2-3, v těhotenství se zvětšily asi o číslo a byly moc pěkný, po porodu jsem měla náhle pětky, nalitý jak blázen, bolavý a malej neuměl pít, měla jsem asi i špatnou techniku kojení, 3měs. jsem odsávala prsa furt narvaný mlíkem a pak když mlíko opadlo, zůstaly mi šlupky. U druhýho se zase trochu spravily, po porodu opět pětky, ale tentokrát jsem kojila 8 měs. a zůstaly mi jen dvě kůže až na břicho, hnusný vytahaný věšáky, se kterýma jsem se zaboha nesmířila. Rok po druhém porodu jsem byla na plastiku, mám implantáty pod svalem, paní doktorka věděla, že chci ještě jedno mimi, tak stím počítala a zachovala mi mléčné žlázy, abych mohla normálně kojit. Teď u 3.těhu, se mi ještě o 2 čísla zvětšíly, mám je krásný, pevný-manžel spokojenej :-D, ale mám hrůzu z toho, jak budu kojit. Snad to bude všechno v pořádku a rok po porodu mám slíbenou ještě jednu operativní úpravu. Takže holky, je lepší mít prsa malý, než nalitý bůhvíjaký kozy a pak jen šlupky na břiše  Hodně štěstí!!! Máte to bez velkých financí a bez velkééého trápení, kdy se hrozíte toho, že se vás manžel bude chtít dotýkat na prsou, za který se stydíte a nenávidíte je, protože je sama hledáte nad pupíkem.. 
      BlankaL   | 23.06.2010 19:23:08
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE:
        Já jsem měla před otěhotněním asi tak vel. 2 - možná menší, protože jsem dost zhubla a prsa šla dolů jako první´... několik týdnů po tom, co jsem zjitila těhu se mi prsa začala zvětšovat - bolela mě jako blázen - jsem 20 tt a už "nerostou", ale spíš bych řekla, že se zakulatila a zaplnila - strie z růstu naštěstí nemám - ale zakulatila jsem se celá, tak to asi bude i tím! :D Přestala jsem skákat jumping a kila jdou nahoru děsným tempem - žeru jako mlejnek... doufám, že mi půjde kojit - moc bych chtěla a pak taky doufám, že mi po kojení z prsou něco zbude. ;o) 
        dalmatinka2004   | 30.06.2010 12:28:16
        Reagovat | URL příspěvku
  • já se snad nedočkám..
    Ahoj holky, čekala jsem až do teď 22+0, abych se konečně objednala na 3D UTZ, protože ke dvěma chlapečkům doma si strašně moc přeju holčičku, i když se připravuju i na druhou možnost...
    Volala jsem si do Podolí a objednaly mě až na 14.7. ach jooo, to je za strašně dlouhooo...  
    BlankaL   | 22.06.2010 21:28:06 | Reakcí: 7, poslední: 23.06.2010 14:56:53
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: já se snad nedočkám..
      O to bude mít třeba větší radost z té holčičky já jdu až 28.7    včera jsme to zkoušeli s mudrou ale prcek nespolupracoval   
      Voraba   | 23.06.2010 08:45:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: já se snad nedočkám..
      vydrž uteče to jako voda. Držím palce ať je to ta vysněná holčička
      Hanika1   | 23.06.2010 09:31:04
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: já se snad nedočkám..
      Jéé, já jdu na 3D 12.7. a taky se nemůžu dočkat  V pondělí jdu na obyč ultrazvuk k mudr na kontrolu, tak se těším až drobečka zase uvidím 
      A snad se nám ukáže, zda je to holka nebo bude malý fotbaista 
      Mirri1   | 23.06.2010 11:21:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: já se snad nedočkám..
      No Blani, vypadá to, že se to stejně asi dozvíme až porodíš   
      delinková   | 23.06.2010 11:48:15
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: já se snad nedočkám..
        Deni nestraš!!! Já doufám, že to na tom 3D bude už 100% vidět a buď budu moooc šťastná, nebo jen šťastná... Furt si řikám, že po klukách aspoň budu mít věcičky a k těm věcičkám mám takový zvláštná vztah, že je mám moc ráda i asi bych je použila i na holčičku, ale některé jsou tipicky chlapecké... Ale zas na holčičku bych mohla nakupovat krásňoučký růžovoučký věcičky a čančat kraječky ... Už mi asi hrabe..     
        BlankaL   | 23.06.2010 12:02:17
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: já se snad nedočkám..
          Nechci Tě strašit, já Ti tu holčičku ze srdce přeju  vždyť já po ní taky tak toužila, ale na jednu stranu je fakt, že na kluky neutratím tolik peněz za oblečení, na holku bych totiž nakupovala mraky, když vidím nějaké roztomilé šatičky,tak úplně taju    a holka může mít klíďo věci po bráškách,tam to tolik nevadí 
          delinková   | 23.06.2010 12:26:12
          Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×