banner
Napadlo vás něco zajímavého nebo hledáte inspiraci? Řešíte právě problém s těhotenstvím, porodem, kojením nebo výživou? Pojďme společně sdílet své radosti, starosti, zkušenosti, tipy a triky a podporovat se.

Pro tuto akci musíte být přihlášení

Skola aneb vadi vam to??nebo neresite?. - diskuze

30 reakcí

Zobrazit příspěvky podle:
Meli sme rodicak a ozvala sem se.ale byla sem mila.dokonce me prekvapilo ze nejaci rodice se za me postavily a souhlasily semnou..o co de-Decka se uci psat cislice a pismena.budu mluvit treba o 1,2..decka maj napsat 3radky..decka to napisou..maj radost ze nic neni obracene.zrcadlove.ze to udrzeli na radku.atd..ofevzdaj sesit a uca veme fixu a prepise jim to(viz foto)..ja ji slusne pozadala.zda by nemohla jim dat 2,3,4,5-jak uzna za vhodne,nebo at da smutnxho smaila.at pod ukol napise.mas to hnusny.nelibi se mi to..cokoliv..jen at jim to neprepisuje..ze ty decka maj radost ze to napsali a prijde mi ubohy jim prepsat celou dvojku protoze tu spodni nozicku nevedou primo po lince..nebo jednicku prekreslila v podstate o milimetr..jasne.nektery cisla sou vic nepovedeny..ale doma si o tom promluvime..ale ze nehodlam delat ukoly stylem-neco napisu.vygumuju to se slovy-ucitelka me to zase prepise...dokonce meli neco strihat-ja nakazala at si to nastriha sam..rozbrecel se.ze mu to minule opravovala ze to je krivy a ze to ma delat maminka(ehm.nemam to o moc rovnejsi)...no..argumentovala furt dokola s krasopisem u prvnacku..a ze si to tak bude delat.pac to tak dela 100let co uci...Uf...tobiasovi to doma vysvetluju.ze nic nebude gumivat.ze se uci pro sebe ne pro ucu...a kdyz se mu ta dvojka libi.at ji tak necha...sem zvedava jak to bude pokracovat...nicmene rodice uznaly ze mam pravdu.ze to ma neco do sebe...takze sem zvedava jak to bude pokracovat...Co vy???vam vadi nebo nevadi ze v podstate ze 20 cislic 15prepise...jaknse to decko ma pak citit???me osobne by to vadilo.a pro priste bych psala se strachem kolil me jich opravi...
Jsem si to celé pročetla.No nevím,mě udivuje,že jí to furt baví 100 let přepisovat dětem všechno.Ajaj.Já bych neřešila,nevím.Řešila jsem ve škole zatím jen pár drobností.Nejvíc mě jednou vytočila uča,že musel Honza cvičit v tv i když odmne mě napsané,že nemá.Měl předtím doma střevní potíže,byl oslabený a hrozilo ,že omdlí.Dlouhodobě nejedl.Co by jako dělala pak,že jo.
a bude hur, zvonilka ma dobrou ucitelku,bere,ze mam obourucne dite a krasopis tak nehlida...ale skrtani teda ano...hopik je kapitola sama o sobe a i kdyz ma dane,ze nema pouzivat psaci pismo,tak mu skrta v pisamce sice nevazane ale s oblouckama apod...on proste pise tiskacim a autisti,[okud zacnou psaci,tak nejkdriv kolem 11 let....a ona mu ty obloucky v comenia scriptu proste drti...a je jen jeji problem,ze neposlucha SPC a neda mu poradnou pisamku....a ja ji na to suse sdelim jen, pise, budte rada, pise mala a velka pismena kde ma, budte rada....tady v te skole to moc deti nedavastejne jak v matice, proste nebude malovat slunicka ,domecky atd, napise cislo ,spocita priklad, nekrokuje,nekrtkuje,neautobusuje se, nepyramiduje se, jen koukne, napise cisla jako priklad a basta..tak to vidi a bohuzel je nepodstatne,ze umi velkou ,malou nasobilku, scita A ODCITA DO 1000///..proste nedela to co urcuje ucebnice a sesit a konec....a to je ve specialni skole,kde by na to meli brat zretel a pracovat s tim co dela a ne s tim co nedela..ale to je jak mluvit do dubu..a to je teprve ve druhe tride,ostatni tridy budou peklo, protoze uz asi bude delat goniometricke funkce at se doma zabaviale mesicek proste nenamaluje do sesitu ani za boha
Tyjo, já na to nemám názor. A asi by mi to bylo víceméně fuk, ale asi by mi vadilo, kdyby dostával v první třídě špatný známky, jestli naznačuješ, že by jim to měla radši známkovat. Kluk píše hrozně, vážně hrozně. Učitelka v první i druhé mu tu a tam něco obtáhla, podtrhla, ale kdyby měla vyznačovat kažkou chybu, tak to tímto stylem opíše celý. Jsem ráda, že už se tady ten krasopis, nebo jak se to jmenuje, tolik neprožívá. Já bych byla ráda, kdyby psal tak, aby stíhal psát, co musí. Kdyby to bylo na řádku, to by byla sláva. Trénujem to, ale asi málo, výsledky to nemá.
@zuzka83 Jenze ona vazne opravuke kde co...a i sebemensi chybu...treba u trojky udela vetsi prvni obloucek..a ma celou trojki jakoby spatne..No bude to sranda...me ta skola taaaak nebaviii...
@amalie2011 achjo. Mě už taky. Ale až teď ve třetí, předtím to byla sranda.
Hele krava to je, Tobik to ma krasny,uhledny, na kluka excelentni, nedovedu si predstavit,ze by Fanda udrzel tri radky v takove kvalite. Fakt motivujici pro dite. Chce se mi brecet z tech kantoru
@Myšice A tak ma i ujety..ale vzhledem k tomu ze chce byt pravak ale oko je domin.levy..ma desnej problem s tim;)), treba striha levou.pise pravou ale nuz ma taky v leve-a furt ho opravujou;( ale nechci aby mu to prekreslovala..at mu da dvojku.trojku..on se bude snazit zlepsit se..ale chci aby psal v pohode a bez deptani..
@amalie2011 A do které ruky bral barvicky od mala? Jestli ma fakt to levý hodně dominantní a další činnosti dělá běžně levou, tak se možná s tím psaním pravou moří zbytečně. Píšeš, ze se rozhodl sám, otázka je, k čemu mu to bude.
@stankag Psani levou vunec nejde..on je pravak-na psani..ale nuzky.pribor.hokejku atd ma vse na levou ruku...i treba na kole umi jezdit levou rukou a v prave treba piti..ale naopak vunec..na ocnim rikali ze to mohly udelat ty jeho slepy oci..pravy ma slepy..tal si cinnosti dava nalevo.ktery oko ma lepsi a vic kouka s nim..
@amalie2011 Takto prasácky píše můj levák v 5. třídě. Naštěstí neměl doma sešit s většíma řádkama, to má ještě horší. Nikdo ho nikdy nepřeučoval, úlevu na krasopis má až od 4. třídy.
@amalie2011 Třeba můj táta je levák,toho ve škole přeučili na praváka.Psát musel pravou,ale kreslit,stříhat,jíst atd už jim bylo jedno kterou rukou ale taková byla doba,koukám že dnešní se jí docela slušně podobá Když jsem před čtyřmi lety obcházela školky,tak jedna razila teorii,že předškolní děti mají jíst jen vidličkou,bez nože,protože to s ním stejně neumí.A to je svatá pravda
@markíla Jo.to je naka nova.moda..vse jim predelavat...ale vidim to i v praci..musis.drzet i nuz v ruce.a v pravy.neexistuje ze hudes jist jem vidlickou...a proc??protoze na tom trva inapekce..ale me se treba testovimy taky ji lip jem vidlickou..a nedrzim u toho nuz..ale sme v ms tak musi..proste ovce co dou s davem..a beda jak trochu vybocujes..
@amalie2011 Tohle dělají ty nový učitelky u Báry ve školce,že cpou dětem všechno do pravý ruky.Kamarádka už to několikrát učitelkám říkala a výsledke je ten,že si jí na malou "zasedly" a prudí jí kvůli každý kravině,ale příbor jí přendavají stejně Bára má klid,protože ta má jasně psychologické poradny napsaný papír,že je leváka že latence (či co) odpovídá,takže na Báru nemůžou,ale ostatní to odnášejí.Nechápu je
@inediam Ja to jako neresim...at si co dela co jakou rukou mu de..jem v jidelne ze ho okrikukou at si nuz prenda...pri vyrabeni zas nuzky...ale to je proste zvyk-pises pravou.delej pravou vse..ale mu to strihani fakt nejde;)) ale ma hubu-ma rict ano sem pravak ale proste toto mi jde jen levou..jeho problem.ze se neozve.tak je napominam...nikdo to teda neresi semnou...zatim..nechavame to byt.jen prijde z obeda a rekne.zase me nutily si to prehodit..jeho boj..proste nema byt obourucny.
@amalie2011 Asi pravda nebude, celoživotně jsem takřka slepá na pravé oko a levou rukou neumím nic. Akorát teda pro změnu na levé ucho mám o 5% větší ztrátu sluchu než na pravé:-).
@amalie2011 Ten má fakt kliku na ty učitelky nejdřív ve školce a teď zas tohle píše krásně ve srovnání s Barčou . Já si pamatuju že tohle nám dělala učitelka ve škole taky,ale tak to je 31 let zpátky a jestli mě to demotivovalo to už si nepamatuji. Ale tak na každého působí něco jiného ,někoho zas může sebrat zhoršením známka, to by asi vadilo mě,než přepisování . Ale ono je to jedno,spíš jde o to ty děti motivovat než je deprimovat. Ta učitelka dle toho co píšeš je pěkná husa a je mi Tobiho líto, tak dlouho jsi tu školu vybírala a nakonec je všechno jinak a představa ze tam to dítě budeš posílat devět let je pěkně skličující. Ve škole je druhý měsíc a už tam chodí nerad.
@markíla Ja si ze skoly nepamatuju nic..z te zakl.prvni stupen...jakobych tam.nechodila;)))),nicmene zatim.o uci mluvil docela fajn-a ted rekne vadi me ze to prepisuje.a bojim se psat ze se ji to nebude libit..ale jinak s ni problem.nema..on ikdyz dostane dvojku ci tu poznamku tak je v klidu..na to sme ho doma pripravily..ze nejde o znamky..btw dvojku dostala cela trida-asi kolektivni prace..meli na slabiky vytleskat dle obrazku...cumim na to co je spatne..meli krovi a dva puntiky...prej cela trida..a volam kamosce co je tam spatne a ona hej vole.to je ker..jedna slabika..ne krovi...ehm..to me vazne nenapadlo;))))
@amalie2011 Takovýhle chytáky nás čekají ve škole?No potěš Já si ze školy pamatuju hodně.Já se tam strašně tešila,ale máma mi "vyběhala" odklad,takže velké zklamání a do první třídy jsem šla a uměla jsem číst a psát a pak jsem se tam děsně nudila,proto jsem se bála Barborce ten odklad odkejvat,aby nedopadla stejně...nicméně není po mě tohle jí nehrozí S tím keřem a křovím mi připomínáš Rozárku u přebalování Kryštofa se mě ptá,co to je to pod pindíkem,říkam pytlík.Druhý den se opět ptá,tak jí říkám že to přeci ví a ona ,no jo přece sáček
Na jedné straně by to dítě mělo vědět, co konkrétně je chybně. Ale stačilo by asi přepsat pár, kde je to chybně a do hodnocení napsat: Celkově pěkné a úhledné, dávej si pozor, ať nepřetahuješ nahoře pomocný řádek, píšeš na řádku a máš u všeho stejný sklon.Spíše bych tomu dítěti vysvětlila, že se mu paní učitelka snaží ukázat, jak to ještě zlepšit. Když píše, ať negumuje, ale další, ať zkusí udělat lépe.
@Calamity J. Ale to je to co po ni chci...at mu to tam napise.my si o tom doma promluvime..kdyz doma neco pise a napise to hodne krivo ci blbe.reknu mu to i on sam uzna ze ta se mu nepovedla.a snazi se napsat dalsi lepe...ale ted je z toho prepisovani tak rozhozenej ze se klepe cokoliv napsat aby se to libilo ucitelce...Nejhorsi je ze pri vyberu skoly ona mluvila uplne jinak.jak pracuje s detmi.jaky ma plan atd...a ona??me klidne rekne do oci ze potrebovala deti.pac jich bylo malo....a je to v podstate desna kruta ze stare skoly;)) a nechce nic resit s rodicema..komunikuje s nama pres denicek...rodicak sme si vynutily my rodice.nebot nam rikala ze chce aby lazdy mesic sme se sesli a popovidali si o detech...a tak sme se v rijnu ozvali.zebychom to uvitali-normalne ji nevidim.rano tam neni a odpo taky.nebo ti rekne mezi dverma nemam cas...a ona peotivne ze proc chceme rodicak ze kdyz neco je.tak nam to napise do denicku....btw;poznamka..choval se nevhodne ve skole...a co ji na to chces odepsat??kluk nevedel co delal..pry mozna sme trochu kriceli.ale jinak nevim...no odepsala sem ze sem mu rekla at se chova vhodne.a otazka.kdy muzu prijit na konzultaci..odepsala-konzultace neni treba.staci vysvetleni jal se chova ve skole...
@amalie2011 Takových je, bohužel, ve školství hodně :-). A teď si představ, když chceš to nevhodné chování popsat, protože máš doma ADHD, který vůbec netuší, co bylo nevhodné, a kantor nebo dříve asistent to odmítne . Jsem ze stávajícího českého školství úplně odvařená. Ty děti se učí naprosté kraviny, já to fakt nemohu jinak popsat. Já se za celou ZŠ a gympl snad nenaučila tolik hovadin, co děti za jedno pololetí. Naopak mě tam naučili myslet, kriticky myslet. To je naštěstí učíme doma. Ale přijde mi to taková škoda a promarněného času, co tam prosedí. Vůbec ta dnešní škola neumí připravovat děti do "nové" doby. Na tu jsem paradoxně lépe připravená já o 30 let starší.
@Calamity J. Tak tobias ma adhd napsane v papirech taky,od neurologa...akorat uu sem tam dva roky nebyla;)) ale mas pravdu..skolstvi je sileny..a bohuzel se obavam ze zlepseni je v nedohlednu..
ty jo, přiznám se, že mě by nenapadlo tohle řešit, že to demotivuje... U nás myslím to taky opravovala co se jí nelíbilo, má to nějak vypadat, a když nevypadá, tak rozumím tomu, že se to opraví. Dneska mám pocit, že se kolem těch dětí chodí moc po špičkách...Já tyhle věci vůbec neřeším, učitelka má na to právo, tak se holt dítko snaž. A vidím zpětně že přísnost má smysl. Teď máme mnohem ohleduplnější paní učitelku a kluka to ve škole ukrutně nebaví, protože nemá žádnou motivaci. Proč by se snažil, když učitelka zavře oči nebo mu dá možnost to opravit... Slušně řečeno štve nás s tím paní učitelka oba...
@moninif Prisnost a prisnost...toto mi vadi..ale at mu dava "spatny znamky.vi hodnoceni"o tobiase bude motivovat az az...ale ted chce neco napsat a trepe se aby se to libilo uce...jasne ze mu nereknu ze sou vsechny lrasny.i doma mu rikam tady ta ti trochu ujela.ale reknu a on zkusi dalsi napsat lip...
@amalie2011 jasně člověka to točí, protože líp to nejde, ale tak i k tomu se musí umět postavit... Pokud kluka něco vyloženě demotivovalo řešili jsme to spolu doma, ale učitelku jsem teda z toho vynechala, teda pokud to ona sama neměla potřebu řešit.
To je pizda. Moji kluci by ty sešity měli celé zelené furt. I když teda ten starší už má od psychologa papír, aby mu úhlednost písma neklasifikovali a to už je v 5. třídě.Odpověď na otázku: Jo sralo by mě to.
@inediam Kdyby to mel iplne mimo.mozna bych to prekousla.ale stejne...u M zase furt resi ze nema rovny nozicky;)))) no su zvedava na dalsi postup..v pondeli zacinaj psat 3-4 a psaci s-to se pise debilne;)))
Ja bych se asi taky ozvala,nastesti toto ve skole nemame.Adam je ted druhak,ale chodi doskoly uz tretim rokem a urcite ma o dost horsi Pismo,nez Tobi. U nas se nastesti resi jen to at je to citelne a bez chyb.Ja teda ani uprimne nevim, co se presne uci,pac ukoly jsou vyjimecne a knizky ani sesity domu nenosi. Krome toho Adam zatim mluvicesky jako Tarzan, opravdu hodne spatne sklonuje a neco I spatne vyslovuje, takze je to jako mluvit s Vietnamcem na trzisti a schvalne ti zkopiruji, co ucitelka o nem napsala, cituji:"V epose ceskeho jazyka si Adamek vede velmi dobre. I pres jeho recovou indispozici nevaha projevit svuj nazor a rad se deli o sve zazitky, za coz ho velmi chvalim. Podobu malych tiskacich pismen ovladal jiz pred nastupem do nasi tridy, tudiz toto ucivo mu nedelalo vubec zadny problem. Adamek je velmi bystrym a chytrym zackem, ktery se rychle uci a dokaze se poucit z kazde sve chyby. V pisemnem projevu pracuje bezchybne, spravne rozlisuje kratke a dlouhe slabiky. Sesit si vede velmi svedomite a prehledne. Osobni basnicku se naucil s mensim zpozdenim, ale jak se rika, na to dobre si musi clovek pockat. Jakmile se basnicku naucil, jehoprojev byl velmi sverazny, srozumitelny a hlasity. Svym mluvenym projevem velmi mile prekvapil. Cte plynule a bez chyby."
@plaz To ke skvela ucitelka..no pismena muntaky opravuje..treba u M ma proste krivy nozicky...nicmene za toto budu bojovat..ksyby je mel uplne mimo...ale ty decka to maj pekny..a rozhodne nebudu resit krasopis...ale doufam ze si z tech "ztiznosti"neco veme a prestane to prekreslovat..
@amalie2011 To je asi I tou alternativni skolou, ale ucitelka je fakt skvela...Drzim ti palce, at se ta vase nad sebou zamysli, krasopis je sice fajn, ale neni to dovednost, kterou by v budoucnu ocenil, ledaze by se chtel venovat kaligrafii...

Vybraná anketa

Bylo vaše dítě očkováno proti pneumokokům? Jakou vakcínou?

17 %
11 hlasů

0 %
0 hlasů

8 %
5 hlasů

58 %
38 hlasů

18 %
12 hlasů

Celkem hlasovalo 66 unikátních návštěvníků

Diskuze 0

Mohlo by vás zajímat

Knihy vysoce hodnocené odborníky i rodiči zaštiťuje matka-lékařka Jana Martincová.

Žena po 40 – sebevědomá a v kondici

Desatero péče po 40
Know-how od odborníků. Tradiční i progresivní oblasti péče o tělo i duši po 40. Pouze pro odvážné, přemýšlivé, schopné vytvořit si vlastní recept.
cena pouze u nás: 349 Kč
Žena po 40