Péče o miminko, kojení, výživa, vitaminy pro děti, péče o dítě, péče o zoubky (strana 560) - diskuze

Přidat nový příspěvek
  • sice jsem slíbila jak vám nebudu psát ohledně mých slavných příkrmů, ale musím vám napsat tu moji radost... jí už od středy kaši.. baští krásně, přes den i v noci pocucává čaj, a konečně už drudý den, se budí přesně po 2hodkách...v noci když se probudí, cucne čaje a spí dál, a dvakrát za noc teda kojím.ale jindy s dudlem řval a řval než bbyl čas na prso... možná si klepete na čelo že kojím a od 4m mu cpu kaši..ale aspon chvíli, aspon tech pár dní spíme lépe...ani bříško ho nebolí, pač se nekroutí nijak vííííc... já mááám takovou radost, že sme našli čaj a kaši co sní... 
    amalie2011   | 21.05.2011 19:33:49 | Reakcí: 9, poslední: 26.05.2011 12:12:27
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • ukončený měsíc
    no a ještě jsem se zapomněla pochlubit ,jak jsem dopadla s otázkou na ukončený měsíc,jak se tu pořád řeší,tak prý to tak opravdu je,že např. ukončený 10m. je prakticky až když je dítěti 11m.
    tak to mě málem porazilo,ale budiž,ale i dr. mi říkala,že se tomu divily,když byly na semináři a tak jim to tam říkají.

    na základě toho jsem přemýšlela,jak teda můžou být některý mimina přikrmovaný od 4m. když všechny první lžičky jsou od ukon. 4m. tj.v praxi od 5m.
    už ted se bojím vašich reakcí 
    Lenka/79   | 21.05.2011 00:14:45 | Reakcí: 31, poslední: 22.05.2011 22:41:02
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: ukončený měsíc
      Já myslím, že každej doktor to bere jinak. My byli na půlroční prohlídce 5.4, a půl roku mu podle mého bylo až 13.4.
      angieblack   | 21.05.2011 07:21:57
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ukončený měsíc
        prohlídky si dělají po svém,zřejmě jim to tak vyšlo,ale mělo by to být až po než před,my chodíme týden po datumu. 
        Lenka/79   | 21.05.2011 11:37:54
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ukončený měsíc
      Tak naše dr. mi zase řekla, že ukončný 6 měsíc je v den kdy má 6 měsíců.
      zanlena   | 21.05.2011 09:58:18
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ukončený měsíc
        ta naše by to tak zřejmě taky chápala,ale prý jim to takhle vykládají,tak jsem se jí z toho šoku zapomněla zeptat jakou to má logiku,ale tady už to radši nechci rozebírat,nebo se zase strhne nějaká šílená debata 
        Lenka/79   | 21.05.2011 11:35:51
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ukončený měsíc
      já už to neřeším 
      jana1260   | 21.05.2011 10:59:30
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ukončený měsíc
        nápodobně,myslela jsem,že mě odpoověd dr. uspokojí,ale stejně to nechápu,takže to taky už radši neřeším.
        Lenka/79   | 21.05.2011 11:32:12
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ukončený měsíc
      mě to přijde docela i logický. Když to vezmeš na sebe a na roky... tak dejme tomu je ti 27 v den tvých narozenin. Ale 27 je ti pořád, celý ten rok, dokud nepřijdou tvoje 28. narozeniny. Tzn. že ukončený 27. rok je až den před tvýma 28. narozeninama, jestli mě chápeš. Stejně tak u dítěte, je mu 6 měsíců v den, kdy je to přesně 6 měsíců od narození, ale ještě celý další měsíc mu je pořád 6 měsíců (a je jedno jestli řekneš, že je mu 6 měsíců a dva dny, prostě pořád mu je 6), až do začátku 7. měsíce, kdy vlastně začíná nový měsíc :)
      Gastrica   | 21.05.2011 13:16:59
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ukončený měsíc
        no ale proč to takhle píšou,nebylo by jednodušší napsat místo ukonč.6.m. že je to od 7m.?
        možná že to má ten význam co píšeš,ale logicky by mě přišlo,že např. když je dítěti právě 1.měsíc,tak je na světě snad už jeden celý ukončený měsíc a ne až po dvou.tak asi tak ,chápu jak to myslíš,i by to tak mohlo být,ale stejně mi to přijde divný,protože když bude mít moje dítě přes 10.měsíců třeba 10,5m tak neřeknu že mu je 10. když bude 10.30 tak taky řeknu že je půl11 a ne 10,tak tak nějak asi no.
        Ale už se nechci do toho zamotávat a poštvávat si na sebe někoho kdo to chápe jinak 
        Lenka/79   | 21.05.2011 14:37:27
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ukončený měsíc
           
      nadule1   | 21.05.2011 15:19:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ukončený měsíc
      no my zacali prikrmovat az v 5.mesici..po ukoncenem 4...tedy skoro koncem dubna...a az od prosence zacali jist normalnejsi jidlo...na vanoce...a jsou ke konci listopadu
      Liberte   | 21.05.2011 17:24:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ukončený měsíc
      Jojo, doktoři kteří chodí na seminář to umí takhle jak píšeš:)) Nám to ten můj taky tvrdil  
      luciasek84   | 21.05.2011 18:52:30
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ukončený měsíc
      neřeším, přikrmovat sem začala až v 7 měsíci a když sem kupovala skleničku, tak vždy od 4 měs. žeprý pro kojené se připočítávájí 2 měs.
      ivulisek   | 21.05.2011 19:58:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ukončený měsíc
      Vůbec by mě nenapadlo myslet si, že ukončený desátý měsíc je v den, kdy je dítěti 11 měsíců. Odporuje to logice a taková doktorka by u mně úplně ztratila důvěru, kdyby mi to tvrdila. Nechci být razantní, ale některý věci jsou jasný bez debat. Tady prostě jiná možnost není a ne, že to každý bere jinak.
      Hela   | 21.05.2011 21:32:57
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ukončený měsíc
        to jsem ráda,že je tu nás víc ,kdo má stejný názor,hlavně by mě zajímalo kdo a proč to takhle vymyslel,ale jak jsem psala naší dr. to taky přijde divný,nicméně nám musí říkat,tak jak jim to říkají. 
        Lenka/79   | 22.05.2011 12:49:29
        Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ukončený měsíc
        já to taky nechápu a počítám to prostě !normálně" podle toho, jak plyne čas. a nikdo mě o tom nepřesvědčí. když se někdo narodil 1.1., tak 1.2. má ukončený první měsíc a hotovo.
        Emma123   | 22.05.2011 17:08:55
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ukončený měsíc
      To jsem blázen 
      soni   | 21.05.2011 21:56:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ukončený měsíc
      Souhlasím s tím vysvětlením, co ti řekl doktor. A je to logické      
      kakapu   | 21.05.2011 21:56:23
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ukončený měsíc
        mě to právě nevysvětliy,jen mi řekla jak je to učí na seminářích a že jim to taky logický nepřijde,tak asi naše dr. má taky nějakou divnou logiku,mě prostě nepřijde logický mít po 2 měsících na světě ukončený teprve první.nechtěla jsem se v tom zase pitvat,ale nedá mi to a tak se taky nechám dobrovolně ukamenovat  
        Lenka/79   | 22.05.2011 12:41:33
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: ukončený měsíc
          Je to tak, jak to vysvětluje výše Gastrica. Zkrátka na otázku, kolik je dítěti měsíců řeknu např. šest a čtvrt měsíce nebo třeba šest a půl měsíce nebo šest a třičtvrtě měsíce. Zkrátka dokud mu není sedm měsíců, tak je mu pořád šest a něco. Tak tedy celkově ukončený šestý měsíc je den před tím, kdy mu je sedm měsíců. Tedy dle mého selského rozumu      
          kakapu   | 22.05.2011 19:09:07
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: ukončený měsíc
            ok,já chápu jak to myslíte,ale když je dítěti třeba 6,5m. tak mu je už snad půlka sedmýho ne? a ne půlka 6(takže bych řekla že je to nedokončený sedmý),stejně jako je u hodin půl sedmý tak je to taky už část sedmý hodiny a ne šestý.proč jednoduše logicky pro všechny,aby jsme to chápaly všichni stejně nenapíšou od 7m. měsíce,to by přece nikdo nezačal přikrmovat v době kdy je dítěti teprve 6m. ale takhle to dává většina z nás od 6m. v tomto případě teda ukončeném 5m.
            Taky mi nepřijde jasný,když se teda nekojený děti začínají(můžou) přikrmovat od 4m. tak se teda přikrmují od ukončeného třetího? a čím je přikrmují,když příkrmy jsou až od ukonč. 4m. nic proti ,ale mě to prostě štve,půlka znás to chápe takhle a druhá jinak. nic proti nikomu ,ale mělo by to být jasný pro všechny včetně dr.
            dokud se to tu nezačlo rozbírat ,tak mi to bylo jedno,nechci se hádat ,napsala jsem jen co mi řekla dr. ale štve mě ,že mi to nepřijde logický a půlce z nás taky,chápu jak to myslíte s Gastricou a beru váš názor ,ale fakt ráda bych to chtěla vysvětlit od toho kdo to takhle chytře vymyslel(vím,že tady toho dotyčnýho nenajdu   ).
            děkuju za debatu 

            Budu se modlit ,aby mi tady už nikdo nepsal jak to chápe   ,protože už z toho začínám ztrácet rozum 
            Lenka/79   | 22.05.2011 21:59:56
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: ukončený měsíc
              chichi...je to sranda, jak to tady vždycky někdo jednou za čas znovu nadhodí a opět se utvoří dva tábory názorů, viď? To je jako debata o kojení      
              Souhlasím, že mnohem jednodušší je napsat od sedmého měsíce. Zkrátka "proč to dělat jednoduše, když to jde složitě" ?      
              Tak už se na to vyprdneme a budeme řešit zásadnější problematiku. Například zda bylo dřív vejce nebo slepice      
              kakapu   | 22.05.2011 22:23:44
              Reagovat | URL příspěvku
              • \
                RE: ukončený měsíc
                tak to je taky dobrý,ale do toho už nejdu  
                je to tu tak se spoustou věcí,občas už to radši vynechávám  
                tak hezký večer 
                Lenka/79   | 22.05.2011 22:36:09
                Reagovat | URL příspěvku
                • \
                  RE: ukončený měsíc
                  však já už tě jen tak zlobím      
                  Radši mi napiš radu - viz dítě 7-12 měsíců
                  Jinak také přeji hezký večer      
                  kakapu   | 22.05.2011 22:41:02
                  Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: ukončený měsíc
      moje doktorka mi to vysvetlila stejne a prijde mi to logicky. narodil se 17.1,takze ma ukoncene 4 mesice a 4dny z pateho mesice. To je jako rict,vcera se narodil a je mu 1 rok,rok mu bude az za 12mesicu.. Muj nazor,neukamenujte me 
      tillie   | 22.05.2011 08:50:39
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: ukončený měsíc
        píšeš to tak jak já to chápu,ale v tvém případě podle nich máte ukončený 4m. až 17.6. kdy mu bude 5m.
        Lenka/79   | 22.05.2011 12:36:53
        Reagovat | URL příspěvku
  • jdu si pro 1000 a 1 odpověd
    tak už si na BOl píšu seznam otázek jak k naší paní dr. a jelikož si vyjímečně udělaly čas a měly náladu,tak mi odpověděla naprosto všechny,tak jsem si řekla ,že to tady zkusím taky ,i když jsem si jistá,že tady vždycky dostanu uspokojující odpověd 
    Takže 1: do kdy jste měli mantinel v postýlce,nechali jste ho tam i když jste jí už snížili?
    já ho tam nechala,ale přemýšlím,jestli to není zbytečný,že už bych to taky vyprala a uklidila s tím co už jsem z postýlky odstojila 
    2:jaké kaše jste dávali do roka,jen instantní nebo i klasickou krupičku? chtěla bych zkusit krupičku,ale nevím jak to udělat,když ještě nemá mít normální mléko,ale um. a jestli ta krupička není na noc těžká,jestli není lepší na noc ty rýžovky instantní,začla jsem dávat ovesnou od Sunarky,(to se mimochodem podržte je od ukonč. 4m.,což jsem se podivila ,že lepek takhle brzy)a mám pocit,že se před každým spaním kroutí a knourá,ale nejsem si jistá tou kaší,je ted blbý počasí a začíná být aktivnější,takže to nemůžu uplně zhodnotit.

    Lenka/79   | 21.05.2011 00:12:39 | Reakcí: 19, poslední: 21.05.2011 21:59:58
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: jdu si pro 1000 a 1 odpověd
      1.mantinel jsem sundala kolem půl roku, dělal s ním bordel, sundával ho a tak  a o šprušle se stejně mlátil.

      2. dávala jsem do roka kupovaný, většinou hami. z čiré pohodlnosti, že je to tak hned hotový. v 11m začal kaši odmítat a protože ani nechtěl pít mlíko, ještě tak 2 měsíce občas vnutila k snídani (asi byl rozespalej, večer by to nepozřel  ), pak už kaši nejedl. takže ani na klasickou krupičku nikdy nedošlo, občas jsem dělala vločkovou nebo rýžovou, ale to spíš, že to mám ráda já 
      zuzka83   | 21.05.2011 09:46:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jdu si pro 1000 a 1 odpověd
      jinak oves lepek neobsahuje. ale nebývá u nás celiakům doporučován, protože může být při zpracování lepkem znečištěn z ostatních obilovin.
      zuzka83   | 21.05.2011 09:48:30
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: jdu si pro 1000 a 1 odpověd
        aha,tak to jsem zase o něco chytřejší,já mám zafixovaný jen rýži,kukuřici a pak si nejsem jistá jestli pohanka a jáhly,ale oves jsem brala jako klasickou obilninu.jinak ta kaše je stejně s lepkem ve složení(já jsem takovej maniak na složení  ) je psaná i pšenice a spousta úžasných věcí jako ječný sladový výtažek,lupínky z plodů černého rybízu,suš. citr. štáva a skořice .
        no pro alergiky jak dělaný že?   to je masakr,obdivuju ty maminky co mají alergiky a mají začít s příkrmy,když to takhle všechnno čtu i na těch skleničkách ,tak asi musejí vařit pouze doma.
        Lenka/79   | 21.05.2011 11:47:09
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jdu si pro 1000 a 1 odpověd
      Jelikož Petřík spával nalepený na šprušlích tak jsem mu nechala mantinel až do 1,5 roku. Kaši dávám pořád tu instantní.
      zanlena   | 21.05.2011 09:56:15
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: jdu si pro 1000 a 1 odpověd
        ona se mi někdy převalý a spí v něm taky,tak se bojím,jestli jí to nemůže vadit při dýchání,ona se totiž začla otáčet ve spaní až poslední měsíc,jinak od 3týdne spinkala vzorně na zádech do nedávna.
        A s těma kašema,kupuješ jaké -já že jsem chtěla přejít na nějaké s lepkem a zjistila jsem,že je to docela omezený,já teda kupuju Hami a Sunarku ,občas Hipp,ale většina od 8m. už není s příchutí,tak nevím jaký jsou,jestli to má chut,aby to vůbec jedla ,jinak bych musela kupovat zase jen ty miminkovský rýžový,ale jí chutnají nejvíc,jen jsem chtěla trochu postoupit,ale asi je to jedno.Ještě se chci vyhábat těm jahodovým a malinovým,nebo když je tam přidaný pomeranč a tak ,všechno prohlížím jak pitomec a pak zjistím,že mám na výběr ,tak ze 3,takže to pak točim pořád dokola.
        Lenka/79   | 21.05.2011 11:54:02
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: jdu si pro 1000 a 1 odpověd
          Dívala jsem se, že dcerce už je 10 měsíců a tak bych ty kaše s příchutěma a od kterého měsíce už neřešila a vzala takovou jaká ti padne do oka.
          zanlena   | 21.05.2011 13:30:48
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: jdu si pro 1000 a 1 odpověd
            to už jsem taky zjistila při mých exkurzích v krámě  ,že nejdýl je od ukonč.8m. tkaže je to jedno,jen jsem myslela,že bych dávala nějaký pro větší nebo doma,ale většinou všichni dáváte pořád tu rýžovku,tak jí budeme kupovat dál,tak to musím ještě naběhnout do lékárny,mají ted akci 2+1 dokud to ještě mají    
            Lenka/79   | 21.05.2011 14:40:28
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jdu si pro 1000 a 1 odpověd
      1) Mantinel jsem sundala nějak kolem 8-9 měsíce. Ona se pod něj stejně akorát furt jenom schovávala a o šprušle se mlátí tak jako tak.

      2) Kaše jsem dávala instatní, klasickou krupičku až po roce a snažím se jí dělat řidší (né betonovou :)). Mám právě pak pocit, že by nemusela být tak těžká. Děti jí milují. Většinou jí dělám na jejich přání - to je dobrý, že už si řeknou:))
      nadule1   | 21.05.2011 14:56:59
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jdu si pro 1000 a 1 odpověd
      mantinel meli porad v malejch postylkach a ted maji na zadni stene velkych....ja kase zacala davat az skoro v 7 mesicic..nebyli treba driv..a okamzite ochucene mlecne...od 5 mesice meli jen obcas a hned mlecne normalni ochucene...a maji doted..krupici nejdriv dam ve 3 letech,ale ta prace se mi asi ani neoplati..navic nikomu dospelemu tu nechutna a kase pro deti vsem ..straciatella tu leti jak na bezicim pasu..
      Liberte   | 21.05.2011 17:28:19
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jdu si pro 1000 a 1 odpověd
      mantinel jsem nechala asi tak do 7 měsíců, pak už plnil úlohu spíš hračky a že bych ráda viděla hlavu pod mantinelem, to teda ne:) Takže šel dolů hned kdy šel rošt dolů.

      Ohledně kaše, já bych teda krupičku dala až s normálním mlékem, tedy po roce
      luciasek84   | 21.05.2011 18:56:24
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: jdu si pro 1000 a 1 odpověd
        tak jsem ráda s těm akašema,jsem si říkala ,aby jsme nebyli jediný jak kojenci,a ta krupička mi přijde dost těžká a nevím jak bych jí dělala z toh um.,taky ho nikdy neměla a ani nevím,jestli ho bude vůbec pít. 
        Lenka/79   | 21.05.2011 20:33:24
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jdu si pro 1000 a 1 odpověd
      mantinel mám pořád, neb malý rád tříská hlavou do stran, takže nechám až přestane, dokonce mám i nebesa, třeba teď když není ještě taková tma to udělá takový intimčo  
      co se týče kaší, já dávala od Nestlé, pak Hami, ale zjistila sem, že mu po tom bolí bříško, tak sem kaše vynechala a bolení není
      ivulisek   | 21.05.2011 20:00:14
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: jdu si pro 1000 a 1 odpověd
        ona do ted neměla problém,až právě s touhle mi přijde taková neklidná před tím spaním,ale jak sjem psala ,podezřívám i teplo,možná zoubky,takže uvidím už jsme na konci a bude zase nová,tak uvidím příští týden.
        jinak já nebesa sundala nedávno,protože je začla tahat po stranách,když byla postýlka ještě nahoře,právě ten mantinel mi příjde taky dobrý ,že tam aspon nejde tolik světla ,máme ložnici na západ,a tak tam kolem 20 máme jako v pravý poledne 
        Lenka/79   | 21.05.2011 20:31:54
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: jdu si pro 1000 a 1 odpověd
          tak malý mi to zatím netahá, někdy má tendence, ale on spí v postýlce jen v noci, takže to je tma,
          no ono je to ošemetné, já třeba dala kaši onehdá a hned se kroutil, musíš to vypozorovat
          ivulisek   | 21.05.2011 20:38:15
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jdu si pro 1000 a 1 odpověd
      1. mantinel máme pořád, zatím sundávat nebudu (kromě praní   )

      2. dávám zatím jenom instantní, teď už i ochucené. Snažím se to hodně střídat, aby to měl pestré. HAMI a Nutrilon. Těmto dvěma dost důvěřuji a poslední dobou se u nich ani nedívám na složení a řídím se pouze doporučeným uk. měsícem. Jinak na kojeni.net jsem našla recepty na domácí obilné a mléčné příkrmy a chystám se už dlouho, že to vyzkouším, ale zatím nějak nebyl čas...
      Petruse12   | 21.05.2011 20:12:24
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: jdu si pro 1000 a 1 odpověd
        já to právě taky chtěla zkusit,že když už to může,tak jsem zkusila jak to dělají ostatní v domnění,že jsem pozadu  
        Lenka/79   | 21.05.2011 20:39:19
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jdu si pro 1000 a 1 odpověd
      Mantinel měl do 14měsíců, pak šla postýlka úplně dolů a mantinel nešel jak přidělat.
      Kaše jsem dávala vždycky jen instantní, ze začátku rýžovou, pak mu chutnala sunarka lesní ovoce.
      Ady.S   | 21.05.2011 20:49:42
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: jdu si pro 1000 a 1 odpověd
      Mantinel mám pořád na zadní straně postýlky - aby tam nepadaly hračky  a kaše jsem do roku dělala instantní a po roce normální,řídkou.
      soni   | 21.05.2011 21:59:58
      Reagovat | URL příspěvku
  • Tak jsem zkusila udělat přesnídávku.Jabka,banán a piškoty. Chutově ok ale nějak se mi to nepodařilo správně zavařit .
    Leania   | 20.05.2011 20:38:28 | Reakcí: 1, poslední: 21.05.2011 20:50:09
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
  • odstavování
    Holky, mám úplně hloupej dotaz. Začínám malého odstavovat a nevím, v čem mu mám dávat UM. Připadá mi to jako krok zpět ho v 10m učit na flašku.
    Petruse12   | 20.05.2011 13:39:59 | Reakcí: 24, poslední: 21.05.2011 21:18:07
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: odstavování
      a jak bys mu chtěla UM dávat? já taky začala dávat lahev až v roce, pije z ní jen mléko před spaním, přes den normální hrníček nebo ty netekoucí ... nelam si s tím hlavu  
      twigginka   | 20.05.2011 13:55:09
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: odstavování
        Já myslela třeba z netekoucího hrníčku... no nic, vždyť jsem psala, že je to blbej dotaz  
        Petruse12   | 20.05.2011 16:01:24
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: odstavování
      Tak mlíko z flašky jsem začla dávat až kolem 21 měsíce a příjde mi to jako dobrá náhrada za prso.
      zanlena   | 20.05.2011 14:28:53
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: odstavování
      Já bych to nebrala jako krok zpátky. Když ho nechceš už kojit, tak mlíčko mu nech ve falšce a ostatní tekutiny mu dávej v netekoucích hrnečkách.
      Ady.S   | 20.05.2011 15:11:03
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: odstavování
        Ok, udělám to tak, jak píšeš. Nejde o to, že bych nechtěla kojit, spíš nemůžu, ztrácí se mi mlíko, jak jsem těhotná, je to skoro ze dne na den a tím pádem mě to strašně zaskočilo.
        Petruse12   | 20.05.2011 16:11:11
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: odstavování
          Já to nemyslela zle neboj  . Z čeho ti pije normálně?
          Ady.S   | 20.05.2011 16:17:15
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: odstavování
            Z jakéhosi pítka s měkkým brčkem z DM-drogerie. Naučil se s tím krásně, pije zhruba 150 ml čisté vody denně, někdy 200ml. Tak jsem právě myslela, že by mohl (nebo měl) i to mléko...   No nic... Jinak vím, žes to nemyslela zle. Možná to tak vyznělo, protože jsem fakt hodně přepadlá z toho, že už mi nejde kojit. Když jsem nedávno zjistila, že jsem těhotná, tak jsem si předsevzala, že budu kojit aspoň do doby, kdy bude Zdendovi rok, což je za 2měsíce. Vůbec jsem si nepřipustila, že by to mohlo být jinak. No a pak jsem takhle bezradná.  
            Petruse12   | 20.05.2011 19:58:29
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: odstavování
              Tělo si řeklo že potřebuje víc energie pro nového človíčka. Já bych mu opravdu na to mláko flašu dala, už jen proto aby mu zůstal takový ten pocit prsa a mlíčka spojen. Přeji aby vám to šlo jako po másle 
              Ady.S   | 20.05.2011 20:07:31
              Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: odstavování
          Já jsem vůbec netušila,že jsi těhotná    Moc gratuluju    Já si zatím druhé miminko neumím představit.Nevím,jestli bych to tak brzy zvládla   
          veverka77   | 20.05.2011 21:12:58
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: odstavování
            No, já si to taky neumím představit. A už vůbec ne v našem 2+kk. Sice jsme druhé plánovali, ale až později. Ke všemu jsme si vzali natrvalo do péče přítelovu dcerku z prvního manželství (14), je u nás teprve přes měsíc a je dost problémová, takže je to cvrkot, ale jsem šťastná  
            Petruse12   | 21.05.2011 19:18:37
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: odstavování
      nasi porad ranni mleko a vecerni kasi piji z lahve ve 2,5 letech...a vse ostatni z hrnku od 6 mesicu  tak klidne dej lahev
      Liberte   | 20.05.2011 16:21:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: odstavování
      alex se sam odstavil na 7.mesici.neumel pit z lahvicek.mesic boje a krmeni zlickou se pak naucil na lahvicku s dudllikem a hrnicek se savickou..
      ale doted-budou mu dva roky za mesic,tak pije vse s lahve od jupika a tak,nekdy vodu z hrnku plastoveho,ale sunar chce jedine z flasky s dudlikem.jinak ho nevypije.
      jakmile dam mliko do hrnecku,nechce ho.takze tak.nechavam tomu jeste cas.ty tri ctyri flasky mlika denne ho z dudlika nezabijou.jinak samozrejme normalni dudlik nema
      Andrea81   | 20.05.2011 20:09:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: odstavování
      v pondělí sem byla na gyndě a dr mi říkala, že je lepší přestat kojit při dalším těhotenstcí, že se musí mlíčko vytvořit pro nového človíčka, takže si nelam hlavu, dej mu flašku a jinak ať si pije z čeho je zvyklý. 
      ivulisek   | 20.05.2011 21:15:25
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: odstavování
        Tak dneska v noci měl 2 flašky a já se s tím pomalu smiřuju. V PÁ jsem byla na gyndě a dr. mi právě taky radil (spíš nařídil) s kojením skončit.
        Petruse12   | 21.05.2011 19:29:33
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: odstavování
          tak vidíš, bude vše dobrý, tobě se bude tvořit mlíčko pro mrňouse a malý je s falškou spokojený
          ivulisek   | 21.05.2011 19:45:07
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: odstavování
      no tak to teda není vůbec blbej dotaz ,protože já jsem zrovna měla v plánu se zeptat uplně na to samý,chtěla bych malý dávat ráno sunar,protože ráno to s tím mím mlíkem začíná být bída,a tak jsem si říkala uplně to samí,jestli jí nenaučím zbytečně na flašku,my pijeme taky jen z pítka a nic jinýho neměla,jen lžičku a prso a nechtěla jsem jí taky učit na flašku,ale jak vidím ,tak mi asi nic jinýho nezbyde.
      A teda dodatečně gratulujem k brzkému přírustku do rodiny,to je teda překvápko takhle brzy,tak hlavně zdraví a at to vše zvládnete.   
      Lenka/79   | 20.05.2011 21:58:21
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: odstavování
      Já si myslím, že je úplně jedno v čem to UM dáš. Já dala lahev, protože mi to přišlo jednodušší, ale je pravda, že u Kubíka byl celkem problém mu pak tu flašku zase sebrat.
      Mně ta flaška vyhovovala z toho důvodu, že se to dobře myje. Ty netekoucí hrnky jsou blbě přístupné u těch ventilů a já pak měla pocit, že tam je prostě špína a fuj :)))) Takže jedině nějakej hrneček bez toho ventilu.

      A jinak hlavu vzhůru. Já taky přestala kojit, když jsem znovu otěhotněla. Bylo to pro mě moc vyčerpávající a doktor mi doporučil přestat. Byla jsem z toho špatná, ale na Kubíkovi to rozhodně následky nenechalo. ;)
      nadule1   | 21.05.2011 15:01:35
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: odstavování
        Ode dneška dávám z flašky a jde to dobře. Zdenda se sice v noci budil ne 3x, ale asi 6-7x. Asi se s tím taky potřebuje srovnat. Celkem se mi ulevilo a už se těším, že k němu bude občas vstávat přítel.
        Petruse12   | 21.05.2011 19:40:11
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: odstavování
      Já se teda přiznám že kdybych zjistila že jsem těhotná, že bych s kojením přestala úplně. 10 měsíců je hezká doba, takže klidně bych začla s flaškou. Víceméně prostě zkusit cokoliv co ti vezme. A gratuluju k novému přírůstku:)
      luciasek84   | 21.05.2011 18:59:54
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: odstavování
        Děkuji   . Já jsem právě měla v plánu kojit i v těhotenství, ale změnila jsem názor. Každopádně patří můj obdiv všem, které to zvládly a nebo dokonce kojí tandemově  
        Petruse12   | 21.05.2011 19:43:19
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: odstavování
          Také znám maminku která tandemově kojí, ale upřímně...já si prostě myslím, že tělo má být nastartované na jedno miminko a plně se věnovat jeho vývoji a ne řešit laktaci :DD Ale to je jen můj názor  
          luciasek84   | 21.05.2011 20:57:26
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: odstavování
            Ono to asi možné je, ale ta maminka musí být podle mého názoru dost zhuntovaná. Otázka je, jestli je to nutné. Jestli ty klady toho kojení staršího dítěte tohle převáží. Podle mě ne - taky jen můj názor  
            Petruse12   | 21.05.2011 21:18:07
            Reagovat | URL příspěvku
  • prsní vložky
    holky co kojíte/kojili jste, jak dlouho jste používaly prsní vložky do podprsenky. Už mně neodtéká mléko samovolně,tak bych je chtěla přestat používat, ale zase si říkám že bradavky jsou tedka přece jenom citlivější, jestli by je látka od podprsenky nemohla poškodit.
    ka-ro-li-na-kaja   | 20.05.2011 09:53:18 | Reakcí: 16, poslední: 01.04.2020 20:24:59
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: prsní vložky
      Ani ne tak poškodit, to si nemyslím, ale samotné mi je příjemnější, když tam tu vložku mám, ta citlivost je velká, takže používám dodnes (8,5 měsíce).
      Terča80   | 20.05.2011 09:55:18
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: prsní vložky
      já je používala, dokud mi utíkalo mlíko, což bylo tak do 5.-6.měsíce, na ven jsem je projistotu nosila dýl, na doma pak už ne.
      zuzka83   | 20.05.2011 10:26:48
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: prsní vložky
      já je nosím pořád (7m) pro jistotu
      jana1260   | 20.05.2011 11:04:06
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: prsní vložky
      ja je prestala nosit kolem 3m, ale tolik mlika zase nemam... ale vratila jsem se k nim (ale jen na noc) a to od te doby co se malej budi jen jednou noci ...
      chezzie   | 20.05.2011 13:01:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: prsní vložky
      Pokud mi neutíkalo mlíko tak jsem je už nenosila, jen na ven ještě tak měsíc.
      zanlena   | 20.05.2011 14:29:50
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: prsní vložky
      Já je používám taky (7m). Když kojím, tak mi z druhého taky teče a to dost. I v noci mi odtéká, takže já bez vložek ani ránu.
      angieblack   | 20.05.2011 15:15:13
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: prsní vložky
      Na noc ji mám skoro pořád (skoro 24 měsíců) přes den jen když někam jedem a nestíhám kojčo v běžný čas,mlíko s mi jednou za čas spustí
      Andělka   | 20.05.2011 19:01:16
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: prsní vložky
      jak mi přestalo mlíko týc proudem, ale i sem tam mi trochu teklo, ale já chodím pořád bez podbrdy, tak vždy při kojení sem si tam dala kapesník, ale to bylo jen pár kapek nebo jen občas.
      ivulisek   | 20.05.2011 21:29:56
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: prsní vložky
      Lucinka měla teď 6 měsíců a už 2 měsíce je nepoužívám
      Voraba   | 20.05.2011 21:52:29
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: prsní vložky
      já je odložila asi před 14dny,nějak po 9m.,mě sice mlíko přes den neteklo,ale bez nich mi to bylo nepříjemný a při kojení se mi teda z druhýho spustilo mlíko,ted už kojím jen 2x denně a to jedno mi přijde skoro prázdný a druhý je v poho,takže nějakou dobu kdy jsem přešla jen na kojení ráno a večer,tak se to srovnalo a jsme bez.
      Lenka/79   | 20.05.2011 22:02:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: prsní vložky
      Když přestalo téct mléko, tak jsem je přestala používat. Podprsenka mi prsa nikdy nepoškodila. Nosila jsem kojící, byla z velmi příjemného materiálu.
      nadule1   | 21.05.2011 15:02:27
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: prsní vložky
      Nosím je dodnes (8m)- jakmile totiž začnu kojit tak se spustí i z toho druhého pár kapek. Takže bych byla pořád mokrá a chodila se převlékat.
      luciasek84   | 21.05.2011 19:01:14
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: prsní vložky
        Ahoj maminky jaké prsní vložky používáte? Čekám první miminko, tak nemám s žádnými zkušenost.
        Jass   | 22.03.2020 20:20:15
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: prsní vložky
          Já jsem nosila dokud mi neutíkalo mlíko, to bylo asi do 5 měsíce a pak jsem je přestala používat.
          Janicka22   | 24.03.2020 21:27:47
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: prsní vložky
            A měla jste nějakou oblíbenou značku nebo jste to střídala?
            Jass   | 29.03.2020 20:53:56
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: prsní vložky
              Hodně jsem si kupovala Bella Mamma, byly jemné a vyhovovali mi na mé citlivé bradavky.
              Jass   | 01.04.2020 20:24:59
              Reagovat | URL příspěvku
  • Ach moje prsa!
    To moje miminko mě drtí a drtí... Techniku kojení máme myslím správnou, ale malá než se zahryzne jak má, tak jí to vyjde třeba až na třetí pokus. Nebo pije pije a najednou sebou škubne a trhne mi s prsem. Zatím nemám nikde žádnou extra ránu, ale popraskaný bradavky mám teda fest. V porodnici mi radili genciálku, ale to mi přišlo, že se mi bradavky vysušily a často se mi přilepily k vložce, takže jsem si sama pak něco natrhla. Začala jsem teda mazat Bepanthenem, ale to mi zase přijde, že je to moc "měkký" a ty ranky se víc otevíraj. Nemáte někdo tip, jak tohle přežít? Já se děsím každýho kojení...
    Gastrica   | 20.05.2011 09:06:33 | Reakcí: 23, poslední: 23.05.2011 06:31:49
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach moje prsa!
      Mně pomohly na popraskané bradavky kloboučky a mazat bepanthenem. Ale Patrik si pak na kloboučky zvykl a bez nich mi pít nechtěl, pak jsem ho to musela odnaučit. Teda nemusela, ale chtěla jsem, ať pije bez nich.
      LenkaM23   | 20.05.2011 09:11:34
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ach moje prsa!
        klobouček jsem včera taky začala používat, mám nějaké od Nuku, jedny kaučuk a druhé silikon. Jen nevím, jestli je nepoužívám špatně, ona totiž nasaje ten "čudlík" a tím pádem už neotevře tak tu pusu, aby mi chytla i kus dvorce, takže mě tahá jen za bradavku. Tak za dvě minuty teprv trochu papulku roztáhne a nasaje větší část, ale ty dvě minuty jsou kruté...
        Gastrica   | 20.05.2011 09:17:44
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach moje prsa!
      Kloboučky mi zachránily kojení, byla jsem na tom stejně, bolestí jsem chcípala...musíš zvolit správnou velikost, doporučuju Avent nebo Medelu.
      Terča80   | 20.05.2011 09:54:09
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach moje prsa!
      zdá se mi, že každýmu pomůže něco jinýho. já měla bradavky popraskaný, jedna se zahojila, do druhé jsem chytla kvasinky a byl to několikatiměsíční boj. klobouček mi nepomohl v žádným případě, ale na druhé straně mi odsávačka ty rány nerozšklebovala (což prý někomu dělá). mě pomohla ta genciána a pak masti od doktorky, volně prodejný jsem zkoušela snad všechny a nepomáhalo to. medela vyrábí nějaký gelový polštářky nebo tak něco, co prý na praskliny pomáhá. hodně prsa větrej!!
      dobrý stránky jsou kojeni.net, je tam databaze otazek a odpovědí, můžeš tam něco pro tebe užitečnýho na jít.
      a jestli se to nebude hojit, radím jít k mudr, na gyndu, obvodní nebo kožní.
      zuzka83   | 20.05.2011 10:24:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach moje prsa!
      dobrý je taky změnit polohu při kojení, pokud má bradičku tam, kde je velká prasklina ... dlouho jsme takhle kojili na fotbalistu (dítě leželo pod rukou vedle boku) ... to taky hodně pomohlo
      twigginka   | 20.05.2011 13:57:09
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ach moje prsa!
        já po císaři právě těch poloh moc nemůžu. Možná toho fotbalistu, ale to zas nevím, jak se to pořádně dělá... nemám žádný ty kojící polštáře ani nic podobnýho :/ Asi dneska zavolám nějaké laktačce, páč já fakt nevim, do neděle vydržím nějak a pak pokud nic, tak zavedu UM...
        Gastrica   | 20.05.2011 15:06:48
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Ach moje prsa!
          http://www.kojeni.net/vsede.php - poloha č.3 - myslím, že by to na to stačil obyčejný polštář, který by ses dala vedle sebe, na něj bys na bok položila mimčo. Mně fakt hodně pomohla, já měla prasklinu 2mm širokou a bolelo to fest. .. no a taky si musej ty prsa zvyknout, já začala kojit bez té úvodní bolesti, kdy se přisával, až asi po 2 měsících ...
          twigginka   | 20.05.2011 15:15:38
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Ach moje prsa!
            ježiš, dva měsíce budu ronit slzy??  Já se picnu! Jinak díky za odkaz, hned další kojčo takhle zkusím! Klidně budu kojit hlavou vzhůru a s nohou za krkem, hlavně ať mě ty kozy neupadnou:))
            Gastrica   | 20.05.2011 15:48:16
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Ach moje prsa!
            no tak nic, já ji prostě neumím nastavit, aby byla v té poloze dobře. Zítra si ještě zkusim koupit ten kojící polštář a když ani to nepomůže, tak už si pujdu asi hodit mašli. Já jsem prostě uplně neschopná... 
            Gastrica   | 20.05.2011 17:12:28
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach moje prsa!
      Zkus prsa hodně větrat na vzduchu a po kojení potři bradavky mlíčkem a to nech pak zaschnout.
      Ady.S   | 20.05.2011 15:14:10
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach moje prsa!
      Mě v porodnici poradili nechat na bradavce zaschnou mlíko po kojení
      Voraba   | 20.05.2011 21:54:54
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach moje prsa!
      Já mám na bradavky hydrogelové náplasti.Je to takový gelový čtvereček a ten rostříhnu na čtvrtky,dám na bradavku,zakryju to prsní vložkou,aby se to neodlouplo a pak kojící podprdu a je to.
      Příjemně to chladí a hojí to ty prasklinky.Nvysušuje je to.
      Jsou od MEDELY. 
      Je to drahý jako kráva,jedno balení po 4 cca 300,-,tak proto to stříhání 
      Ja.ji.nk.a   | 21.05.2011 09:13:24
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ach moje prsa!
        Navíc se dají použít i několikrát,pokud je nezašpiníš a pokud ještě drží.
        Vždycky před kojením sundat a po kojení umýt bradavku a nalepit gel 
        Ja.ji.nk.a   | 21.05.2011 09:15:05
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Ach moje prsa!
          jejej a kde se to dá koupit? Já už jsem zoufalá, včera jsem si ještě večer jela koupit polštář a sběrače bradavek, abych nemusela chodit po baráku nahatá a prsa mi větraly. Ty já už mám fakt takovou depku, že jsem včera chlapovi brečela, že se JÍ už bojim. Že kdykoliv zafňuká, tak já mám strach z toho jí dát napít a modlím se, aby mi došlo mlíko a já jí mohla dát umělko. No prostě depka jako kráva, já si to hrozně vyčítám, že jsem neschopná a tak...  Jinak všimla jsem si, že jste rodili den po nás, tak dodatečně gratulace :) Budeme slavit narozeniny skoro společně :)
          Gastrica   | 21.05.2011 09:26:59
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Ach moje prsa!
            zkus si k sobě zavolat nějakou laktační poradkyni, seznam je na stránkách laktační ligy, umí přijet i o víkendu. u mě jedna byla v neděli odpoledne, hned když jsem se vrátila z porodnice, s technikou kojení mi hodně pomohla. a měla by umět i povzbudit.
            zkoušelas odstříkat a krmit odstříkaným? mě to odstříkávání vůbec nebolelo, ale mimino mělo s tím krmením potíže, tak jsem se nakonec zase brzo vrátila ke kojení.
            zuzka83   | 21.05.2011 09:39:03
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Ach moje prsa!
              já jsem volala laktačkám z porodnice. Jedna mi pomohla hned po příjezdu, kdy mě zas trápilo, že malá byla u prsa skoro 24 hodin denně a řvala když jsem jí nechtěla dát. Včera mi to tam nikdo nebral a dneska právě jsem si říkala, že je víkend, tak nebudu nikoho otravovat... No a ta laktační liga, platí se za to něco? Jinak já odstříkávala, když jsem měla uplně nalitý prsa, ale ty ranky mi to rozšklebovalo uplně stejně, jak kdybych kojila, jen odpadlo to prvotní brečení po zakousnutí. Odstříkám jedině ručně, ale tam zas nevím, kolik jí toho mám dát, protože nevím, kolik z toho prsa normálně vypije, když sosá třeba 25 minut. Tak aby mi za chvilku neřvala zas...
              Gastrica   | 21.05.2011 11:10:16
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach moje prsa!
      Mně pomáhalo nechat zaschnout na bradavce trochu mlíčka a hodně větrat. A mazala jsem Bepanthenem.
      nadule1   | 21.05.2011 15:03:42
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ach moje prsa!
        dneska to tak dělám, mlíko nechat zaschnout a chodit s prsama venku :) Docela se to už zlepšuje, ale nechci to zakřiknout... Jinak mi přijde, že se mi nějak ztrácí mlíko, ještě tak dva dny zpátky jsem měla obě prsa narvaný mlíkem a teď ani po těch třech hodinách v nich nic moc nemám... :(
        Gastrica   | 21.05.2011 15:25:56
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Ach moje prsa!
      Holka nic si z toho nedělej!
      Já kojila jen v porodce a to ještě mizerně,protože ho neumím správně chytnout a furt u toho boxuje.
      Sotva jsme dojeli domů,zkusila jsem ho nakojit a nic-řev...
      Tak jsem to vzdala a dala mu umělý,Jarda jel pro odsávačku a od té doby si odsávám a dávám mu příkrmy.Měla jsem deprese jako kráva,ale dětskej doktor nás strašně chválil,že malej přibírá a chlácholil mě,že pokud mi kojení nejde,tak to dělám dobře.
      Navíc mi přestalo mlíko stačit,takže jsem před 3 dnama zjistila,že bych musela přikrmovat stejně! 
      Prsíčka už nemám bolavý,malej papá místo po 3 hodinách,tak po 2 a je nám fajn...
      Jinak dík za gratulačku a gratulujeme též!!!! 
      Ja.ji.nk.a   | 22.05.2011 21:14:35
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Ach moje prsa!
        Viď? Já to taky málem odnesla s nervama, jak jsem si vyčítala, že jsem neschopná nakrmit vlastní dítě. Nebýt mojeho muže, tak jsem skončila někde viset, obrečela jsem každý kojení buď bolestí a nebo tím, že malá dudlala jen bradavku a nic jí z toho neteklo (soudě podle toho, že nepolykala, nehýbaly se jí spánky atd.) Teď se snažím odstříkávat, odsavačkou už taky nemužu, jen mi to ty rány rozšklebuje, takže ručně a málo. No co, nikdo v naší rodině nekojil dlouho, máme to daný asi geneticky, nejdýl kojila teta cca do 2 měsíců, mamka vydržela kojit mě jenom dva týdny, tak já to s malou budu mít stejné   Moc jsem si přála kojit a chtěla bych i teď, ale asi nemá cenu to lámat přes koleno, abychom byly s malou vystresované obě.
        Gastrica   | 23.05.2011 06:31:49
        Reagovat | URL příspěvku
  • Kojenecká voda
    Ahoj holky, tak mě tak napadlo dokdy jste dávali dětem převařenou kojeneckou vodu?
    anelka1   | 19.05.2011 21:22:38 | Reakcí: 20, poslední: 20.05.2011 21:32:30
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojenecká voda
      Minimálně do 6měsíců,ale pak jsem stejně dávala stolní balenou-ne vyloženě kojeneckou.
      Převařenou piju i já a záleží jakou máte kohoutkovou vodu doma.
      Když dobrou,tak bych od roku nejřív skusila nepřevařovanou.

      No já nepřevařenou dceři ještě v životě nedala(má 4roky),ale já jsem v tomhle blázen,protože sama jí nepiju,jedině převařenou a čistou,nejvíc se toho napiju a je to levné. 
      káččč   | 19.05.2011 21:26:32
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojenecká voda
      Tak ja jsem zase jinej extrem,vodu prevaruju uz malokdy.Zadnej problem nema a vodu mame dobrou   
      pokorny77   | 19.05.2011 21:31:25
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojenecká voda
      Do roku kojeneckou, od roku převařenou z kohoutku a od roku a půl má z kohoutku přehnanou přes filtrační konvici.
      Ady.S   | 19.05.2011 21:43:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojenecká voda
      Tak já tu budu asi za blbce,ale nevěděla jsem,že se má kojenecká voda převařovat,píšou tam k přímé z potřebě,z čehož jsem vyvodila,že se nepřevařuje,ale já jí začla používat až téměř od 7m. a to většinou jen na vaření,kdybych jí musela používat od začátku,tak bych to víc řešila.
      Lenka/79   | 19.05.2011 21:47:39
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Kojenecká voda
        Nebudeš za blbce  Třeba Aqua Anna se převařovat nemusí,je to tam napsané 
        veverka77   | 19.05.2011 22:15:45
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Kojenecká voda
          já mám Fromin,to je snad stejný výrobce,o převařování tam právě nic není,a když tam psaly k přímé spotřebě,tak jsem to brala jako,že se to může rovnou pít.
          Lenka/79   | 19.05.2011 22:27:36
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kojenecká voda
            Já bych to taky tak pochopila 
            veverka77   | 19.05.2011 22:30:30
            Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Kojenecká voda
            Klid, Leni, ono to nebude zas tak horký...to bysme se z toho všeho musely zbláznit.

            Ona je mnohdy i obyč kohoutková lepší než voda balená a tak mě pak dojímá, jak lidi tahají ty šílený kartóny z obchodů...
            Terča80   | 19.05.2011 22:30:37
            Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Kojenecká voda
                 
              Lenka/79   | 19.05.2011 22:38:33
              Reagovat | URL příspěvku
            • \
              RE: Kojenecká voda
              mimochodem,já doma pila taky vodu z kohoutku(prý jsme měli dokonce vhodnou pro kojence) ,ale ted tady v paneláku i když je tu vlastní studna z toho teče občas nějaký bordel(asi z trubek) takže mám strach sama o sebe  ,
              jinak ,když vím jak tu vodu skladujou v supermarketech(kde jsem pracovala) tak je mi jasný,že to jinde chodí dost podobně a taková voda bez bublinek na sluníčku to musí být něco 
              Lenka/79   | 19.05.2011 22:43:03
              Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojenecká voda
      Převařuju kojeneckou na pití, jinak třeba zeleninu vařím v normální kohoutkové.
      Terča80   | 19.05.2011 22:28:51
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojenecká voda
      kojeneckou vodu jsem nedávala ani u prvního a nedávám ani teď u druhého,od narození převařuji vodu z kohoutku.
      Zuzbr   | 20.05.2011 05:18:44
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojenecká voda
      ne,jen z vodovodu prevarenou..
      Liberte   | 20.05.2011 06:46:23
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojenecká voda
      Do 1 roku
      tygřímáma   | 20.05.2011 08:06:47
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojenecká voda
      Doma převařuji kohoutkovou vodu. U našich, protože mají vlastní studnu, převařuji normální balenou vodu.
      LenkaM23   | 20.05.2011 08:10:36
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojenecká voda
      zatím převařuju kojeneckou na pití, na přípravu UM nebo kaše. oběd vařím ve vodě z kohoutku. kojeneckou dávám ani ne tak kůli kvalitě/čistotě jako spíš kůli obsahu minerálů v obyčejné vodě.
      Emma123   | 20.05.2011 08:21:31
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojenecká voda
      Dávám Aqua Anna, nepřevařuju, příkrmy vařím v ní. My máme studnu, takže pro nás dobrá, pro mimi ji radši nedávám.
      angieblack   | 20.05.2011 08:39:03
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojenecká voda
      já používám vodu s kohoutku 
      jana1260   | 20.05.2011 11:09:34
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Kojenecká voda
      já teda koj vodu nikdy nepřevařovala, vařila sem zní do roku a teď dávám na pití, vařím už z domácí, ale my máme svoji
      ivulisek   | 20.05.2011 21:32:30
      Reagovat | URL příspěvku
  • Slzné kanálky
    Ahojky Holky, potřebuju radu.. od narození má Danileka ucpané slzné kanálky, pořád jí z toho očíčka teče, nebo naopak slzy se pak nevstřebají a má očíčka plný, často jí to hnihasalo až ani nemohla po ránu otevřít očíčko.. od narození jsme vyzkoušeli spoustu kapiček, mastiček, až nás naše oční poslala na vyčištění kanálků pod narkózu, protože naše malá je hrozný šídlo od narození a když se jí to pokoušeli udělat ambulantně, nešlo to.. jenže se samozřejmě bojím.. malá prďous a už pod narkózu.. fuj fuj.. prej to nic není, ale už to, že chuděra bude od půl noci bez jídla, pak ráno v sedm půjde na příjem a tak.. no, nějak si to nedovedu představit.. vím, nic hroznýho to není, nějaký kanálky, je mi jasný, že sposta z nás prochází mnohem horšími útrapami s dětmi.. nějak se snažím najít ještě jinou alternativu.. tak se vás chci zeptat, jestli to někdo z vás neprodělal a jak to šlo a tak.. děkuju moc, do skoku mi z toho zrovna neni..je to v Mostecký nemocnici, jestli tam někdo náááhodou s tím nebyl.. ? ještě jednou díky a opatrujte se
    chabrik   | 19.05.2011 11:52:36 | Reakcí: 9, poslední: 20.05.2011 09:56:25
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Slzné kanálky
      Ja jako dítě jsem to měla.A nemám žádnou ujmu.Neboj se toho.
      Honafa   | 19.05.2011 13:35:08
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Slzné kanálky
      Kolik jí je? Káji to dělali v 6m v Brně a udrželi ji. Dělali to napodruhé, v Blansku to nezvládli a poslali nás do Brna. Narkóza nutná nebyla. Ale neboj se toho, to zvládnete, je to rychlovka.
      soni   | 19.05.2011 17:18:27
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Slzné kanálky
        Danielce je 5 měsíců, zkoušeli ji to udělat, ale prej to už nešlo..řekli nám s manželem, že máme jit čekat ven.. tak jsme to ani neviděli..ach jo, holky, celej den na to dneska myslím, co s tím.. :(
        chabrik   | 19.05.2011 19:57:03
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Slzné kanálky
      zkouseli jste masáže slzných kanálků, nás to zachránilo, jinak neslyšela jsem, že se to dělá také pod narkózou........moc si nedokážu představit nedát malímu dítěti od půlnoci jíst, to by byl histerák ...... no ale jestli to fakt jinak nejde.....držím pěsti
      ka-ro-li-na-kaja   | 19.05.2011 19:19:31
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Slzné kanálky
        Masáže? Můžeš mi prosím říct, jak na to? taky nechci aby ji uspali.. hlavně, když jsem tam volala, tak mi řekli, že má mít rozepínací overálek zepředu, kvůli elektrodám a kdyby ji přestalo tlouct srdíčko!!! jako proč mi tohle řekla kravka??? v tom zdravotnictví jsou fakt lidi, hrůůůůza
        chabrik   | 19.05.2011 19:59:27
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Slzné kanálky
          To jsou blbci,takhle tě vyděsit.
          Honafa   | 19.05.2011 20:41:52
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Slzné kanálky
          nám radili masáž kanálku tak, že jsem malíčkem jakoby drobně kroužila nebo tlačila mezi kořenem nosu a očkem. přeju, ať to pomůže 
          Emma123   | 20.05.2011 08:23:36
          Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Slzné kanálky
          doktor říkal ukazováček ke kořenu nosu a pohybovat nohoru dolu.....to jsou blbci že tě takhle straší, ale jsou to doktoři určitě vědí co dělají, a malá to zvládne... 
          ka-ro-li-na-kaja   | 20.05.2011 09:56:25
          Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Slzné kanálky
      Ono to zní šíleně ale moje holky byly pod narkozou jedna už ve třech mesicich.Neni to silna narkoza.A ty elektrody o cem ti ta krava rikala,musi mit vsechny deti.Aby sledovali srdicko jak reaguje na narkozu a na rcite pridani narkozy pri prodlouzeni operace(vy ale nemate operaci)Od pulnoci sice neji ale kolem 3-4 hodiny ranni muzes dat jeste caj ale to by ti rekl jeste anesteziolog ke kterymu pujdete na konzultaci.Alespon takhle jsme to meli my.Rekne ti kolik muze,kdy naposledy atd.Drzim palecky moc at to zvladnete
      pokorny77   | 19.05.2011 21:30:21
      Reagovat | URL příspěvku
  • Rýma
    Ahojky,
    mám prosbu, máte někdo typ jak na ucpaný nos? My máme rýmu prostě furt, ať je to nastydnutí nebo od zubů to už je fuk. Ale mám pocit, že už nic nepomáhá. Nějaké kapání, stříkání solných roztoků vůbec, občas zafunguje Nasivin, ale ten taky nemůže furt. Máte nějaké babičkovské rady nebo cokoliv co zprůchodní nos aby mohla spát? Díky moc
    landy   | 19.05.2011 09:51:32 | Reakcí: 8, poslední: 20.05.2011 21:27:19
    Reagovat | Zobrazit reakce | URL příspěvku
    • \
      RE: Rýma
      Já jsem na noc rozvěšovala vlhké bavlněné plínky. Kolem postýlky, na držák od kolotoče, na topení... A nejlíp se mu dýchalo venku na čerstvém vzduchu, to vždycky naspával probdělé noci. Tak ať se to brzy zlepší.  
      Petruse12   | 19.05.2011 10:11:39
      Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Rýma
      Nevím jak staré máš dítko, ale je dobré mít postýlku ze šikma, aby hleny mohly stékat dolů.
      LenkaM23   | 19.05.2011 10:42:01
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Rýma
        jo to všechno máme odzkoušené. Malé bude rok, zvedlá hlava v postýlce moc nefunguje, protože strašně cestuje. Kolotoč, nebesa a podobné jsme museli sundat, protože to začala sundavat sama :-)
        landy   | 19.05.2011 10:55:30
        Reagovat | URL příspěvku
        • \
          RE: Rýma
          A co doktor? Byla jsi s ní na ORL a alergologii?
          LenkaM23   | 19.05.2011 11:00:48
          Reagovat | URL příspěvku
          • \
            RE: Rýma
            ORL je zajímavej nápad. Alergologii máme za sebou s negativním výsledkem, sice kvůli něčemu jinému, ale údajně alergická není na nic.
            landy   | 19.05.2011 12:45:05
            Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Rýma
      ahojky, to může být i rýma od zoubků?malej je už asi týden takovej jakoby nakřáplej, má rýmu i trochu kašle, a má trochu nateklý dásničky.může to být všechno k zoubkům, jo?děkuju 
      VerunkaS   | 19.05.2011 21:43:46
      Reagovat | URL příspěvku
      • \
        RE: Rýma
        No já myslím, že to k těm zubům může taky být. Ono i u nás to taky asi bude a vzhledem k tomu, že nám ty zuby rostou skoro bez přestávky už půl roku (teď jí leze 13tej   ) tak to by mohl být i ten důvod proč má tu rýmu v podstatě pořád aniž by jí něco bylo. Ale je to děs. Ten kašel může být právě od té rýmy jak stékají hleny.
        landy   | 19.05.2011 22:12:36
        Reagovat | URL příspěvku
    • \
      RE: Rýma
      malý od roka je taky pořád zasoplený, když ne z nachlazení tak k zubům, už mě to se... ale taky nic nepomáhá, sice te´d je to zatím v poho, odsála sem, kapla kapky co má i na alergii a zatím dobrý, ale mořská sůl nic, máme teda i homeopatický kapky, ale to mu spíš pomůže, že mu to teče ven. ještě dělám, že mu dám na vatový tampon pár kapek eukalyptu a dám mu to k postýlce, hodně větrám, jinak trpí chůdě moje, pořád se šmudlí
      ivulisek   | 20.05.2011 21:27:19
      Reagovat | URL příspěvku
Přidat nový příspěvek
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku Odmítnout Další informace
×